נעלי צעד ראשון: סקירת 4 נעלי צעד ראשון מומלצות (מעודכן 2024) | Finder

התינוק שלכם מתחיל ללכת וההתרגשות בשיא. נעלי צעד ראשון נכונות יעטפו את הרגל ברכות ועדינות, אבל עדיין ישמרו עליה יציבה ויעזרו להתפתחות התקינה של כף הרגל.

icon pos_1

ניתחנו

11 סקירות

ו-

417 ביקורות

בתחום

מוצרי תינוקות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על נעלי צעד ראשון מומלצות

מחפשים נעלי צעד ראשון מומלצות, נוחות ומעוצבות? הגעתם למקום הנכון! מומחי פיינדר התאספו ויצרו עבורכם סקירה עם הדגמים המומלצים ביותר שכדאי לקנות לתינוק שלכם השנה.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

2 צבעים
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

כסוף
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

כחול+אדום / כחול+פשתן
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

נעלי צעד ראשון הן קבלת הפנים של הילד שלכם לעולם שלם של הנעלה. הנעל הראשונה שהוא ינעל, תשפיע עליו מאוד. היא צריכה להיות לו נוחה, נעימה וקלילה לא רק מפני שעם נעל נוחה הוא ישמח ללכת והוא יבקש לנעול אותה מרצון בזמן שנעל שלא תהיה לו נוחה ונכונה לרגל עלולה ליצור אצל התינוק שלכם חוויה לא נעימה ובהמשך הוא עלול לסרב לנעול נעליים בכלל.

 

סיבה חשובה הרבה יותר היא שנעל טובה, נכונה ושתומכת ברגל תאפשר התפתחות תקינה של כף הרגל. חשוב לדעת שההמלצה היא לתת לתינוק ללכת יחף ככל שניתן וכל עוד הוא לא מסכן את עצמו, ולא עלול להיפצע מהליכה יחפה. אך כאשר נמצאים במשטחים מסוכנים יותר כמו אזור עם זכוכיות או פילו משטח אספלט שבימי הקיץ החמים הופך להיות רותח במיוחד, מומלץ ורצוי שיהיו איתכם זוג נעלי צעד ראשון. אז מה מומלץ? איך בוחרים? ואיך לבדוק את הנעל? אספנו עבורכם את המידע החשוב ביותר וגם כמה מנעלי צעד ראשון המומלצות כיום.

לוגו של הסקירה

נוחות מקסימלית: Tsukihoshi Baby 01

אולי קצת קשה לבטא את השם, אבל הנעליים של Tsukihoshi היא אחת מחברות הנעליים לתינוקות ופעוטות הטובות ביותר בעולם.

Tsukihoshi Baby 01

4.5 15

בלי לדאוג ללכלוך בגן משחקים

יתרונות

אוחזות את הרגל מצוין, זולות, קלות משקל, סוליה גמישה ונוחה, ניתן לכבס במכונת כביסה לפי הוראות יצרן.

חסרונות

לא מצאנו!

2 צבעים
קנה עכשיו ב- we shoes
קנה עכשיו ב- AZRIELI

Tsukihoshi היא חברת נעלי תינוקות וילדים יפנית שהחלה את דרכה בשנת 1873. הנעליים שלהם מעוצבות כך שנשאר מספיק אזור חופשי סביב האצבעות כדי לאפשר צמיחה בריאה והתפתחות נכונה של כפות הרגליים. הסוליות הקלות והגמישות שלהם מציעות גמישות מקסימלית ונוחות מרבית ומאפשרות תנועות טבעיות של הליכה, כאילו היו יחפים. החברה מצהירה שניתן לכבס את הנעליים במכונת כביסה בלי בעיות.

לוגו של הסקירה

מגוון גדול של צבעים: Bobux Xplorer

עם מגוון כל כך גדול של צבעים בדגם אחד בטוח תמצאו אחד שתאהבו. Bobux Xplorer קלות משקל ומגיעות עם הסוליה הגמישה ביותר.

Bobux Xplorer

4.5 15

צעד ראשון מעור רך עדין ונעים למגע

יתרונות

גמישות במיוחד, סוליה רכה, עיצוב שתומך בגדילה טבעית של כף הרגל, סגירה ללא שרוכים, מגוון רחב מאוד של צבעים, בד עור איכותי שמתאים עצמו לכל רגל.

חסרונות

יקרות, לא ניתן לכבס במכונת כביסה.

כסוף
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- KSP
מנוקד וורוד
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- KSP

בכנות, היה לנו קשה לבחור דגם אחד מכל ליין Step-Up של Bobux, ובגלל זה אתם תמצאו ברשימה עוד דגם שלהם. וזה לא סתם. אמנם מדובר בנעליים יקרות בהתחשב בזה שהרגליים של תינוקות גדלות מהר, אבל הן בהחלט שוות את ההשקעה.

 

דגם Xplorer הוא הדגם עם אחת הסוליות הגמישה ביותר מה שהופך את הנעל לנוחה במיוחד והיא מאפשרת התפתחות תקינה וטבעית של מבנה כף הרגל ותנועה חופשית של הקרסול, ועדיין מחזיקה את הרגל יציבה על הקרקע. קל ופשוט להלביש אותן על הרגל ולאחר מכן להדק אותן כדי שלא יזוזו. הן עשויות עור פרמיום איכותי ורצועת הסגירה מתכווננת כך שהנעל יכולה להתאים לכל סוג רגל.

לוגו של הסקירה

בעיצוב קלאסי: סגול / כחול ELEFANTEN ROXY

בד עור עדין ונושם, דפנות כפולות להגנה מרבית, סוליה גמישה שמתקפלת בקלות אך עדיין שומרת על יציבות ותמיכה. מה עוד אפשר לבקש?

ELEFANTEN ROXY

4.5 15

מתאימות לכל מצב

יתרונות

סוליה גמישה מאוד, תמיכה מעולה, בכף הרגל, סגירה ללא שרוכים, שני צבעים לבחירה.

חסרונות

יקרות, לא ניתן לכבס במכונת כביסה.

כחול+אדום / כחול+פשתן
קנה עכשיו ב- נמרוד
ורוד עתיק / ורוד...
קנה עכשיו ב- נמרוד
כחול אפור
קנה עכשיו ב- AZRIELI

נעלי אלפנטן מיוצרות מחומרים איכותיים במיוחד, עם סוליות גמישות מאוד שניתנות לקיפול בקלות רבה ועדיין עבות מספיק כדי לתמוך בכף הרגל של התינוק. הנוחות והעיצוב שלהן מספקות לתינוק תחושת ביטחון ויציבות ותומכות בהתפתחות הטבעית של מבנה כף הרגל. העיצוב הקלאסי שלהן יתאימו לכם לכל מצב, גם אם תרצו לשלוח את הילד עם הנעליים לגן, או אם תחליטו לנעול אותן לערב חג.

 

הן עשויות מבד עור רך ונושם ויש להן הגנה כפולה גם מקדימה וגם מאחורה. חשוב לזכור לנקות אותן אך ורק עם מטלית לחה ולא להכניס אותן למכונת הכביסה. 

לוגו של הסקירה

לימי הקיץ החמים: סנדלים במגוון צבעים Bobux Tidal

כבר הזכרנו את Bobux, אז הנה עוד דגם שווה שלהם, הפעם לתינוקות שלומדים ללכת בקיץ. אם אתם מעדיפים לאוורר את הרגל  ולקנות סנדלים ולא נעל סגורה,  Bobux Tidal הן בהחלט בחירה מעולה.

Bobux Tidal

4.5 15

לילדים שלומדים ללכת בקיץ החם

יתרונות

עיצוב עדין בצבעים שונים, סוליה גמישה מאוד ומתקפלת בקלות, חלק קדמי סגור להגנה על האצבעות, רצועות תומכות ברגל, סגירה ללא שרוכים.

חסרונות

יקרות, לא ניתן לכבס במכונת כביסה.

כחול בובוקס
קנה עכשיו ב- sand israel
כחול כהה
קנה עכשיו ב- sand israel
אדום בובוקס
קנה עכשיו ב- sand israel
צהוב
קנה עכשיו ב- sand israel

גם בעיצוב עדין ונקי הן נראות מושלמות. הסנדלים האלו של Bobux יישבו על הרגל כמו כפפה. הסנדלים עשויים מעור רך ונעים שמתייבש מהר, אבל עדיין תצטרכו להיזהר שהקטנים שלכם לא ייכנסו איתם למים עמוקים. עם סגירת סקוץ' קלה ופשוטה הרגל פשוט מחליקה פנימה.

 

Bobux דאגו לכל הפרטים הקטנים כדי לשמור על הרגליים הקטנות והעדינות של התינוק שלכם. אזור האצבעות סגור ומוגן מפני מכות, ושתי רצועות, בנוסף לרצועת הסגירה, דואגות לשמור על הרגל יציבה. הסנדלים האלו מאפשרות תנועה חופשית של הרגל, ותומכות בהתפתחות התקינה של מבנה כף הרגל.

סיכום

איך לבחור נעלי צעד ראשון?

ההתרגשות שלכם בשיא! התינוק הקטן שלכם מתחיל ללכת את הצעדים הראשונים שלו, ואתם כבר חושבים איזה נעליים לקנות לו. אז לפני שתרוצו לרכוש נעלי צעד ראשון, חשוב שתדעו כמה דברים. קודם כל ולפני הכל, חשוב לתת לתינוק שלכם ללכת יחף. כן, כן, יחף. הליכה יחפה חשובה מאוד להתפתחות של השרירים שבכף הרגל וליציבות של התינוק. חוב לאפשר לתינוק  שלכם ללכת יחף בסוגים שונים של משטחים כדי להרגיש ברגל מרקמים שונים כמו חול, אדמה, דשא ואפילו אבנים בשלב מאוחר יותר. יחד עם מה שהבהרנו כרגע, חשוב לזכור שבהליכה יחפה יש לפעמים גם סכנות. בין אם מדובר ברצפה חמה מידי או זכוכיות שעלולות להיות מסוכנות. לשם כך נועדו נעלי צעד ראשון. אז הכנו עבורכם כמה טיפים חשובים כדי לדעת על מה הכי חשוב להסתכל ואיך לבחור נכון נעלי צעד ראשון לתינוק שלכם.

 

סוליית הנעל –  יש כמה דברים שחשוב מאוד לבדוק בסוליה של הנעל. הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לוודא שהסוליה דקה,  גמישה וקלה מאוד לקיפול. בדקו שאתם יכולים לקפל את הנעל ממש לחצי וביד אחת. אם אתם צריכים להפעיל לחץ על הנעל כדי לקפל אותה, היא לא מתאימה. אחר כך בדקו שסוליית הנעל שטוחה, ללא עקבים או הגבהה, ומחוספסת מעט. החספוס והחריצים בסוליה יעזרו לאחיזה טובה יותר של הנעל על הקרקע וימנעו מהתינוק שלכם להחליק במשטחים מסוימים.

 

ריפוד פנימי – בדקו שמדרס הנעל שטוח בלי הגבהות, גם לא הגבהות קטנות, ובדקו שאין שקעים. נעלי צעד ראשון צריכות להציע לתינוק שלכם את התמיכה הטובה והיציבה ביותר ועדיין להיות מרופדות באזור גב הרגל ומסביב לקרסוליים. אין צורך בריפוד עבה. מספיק שהבד יהיה נעים ורך למגע ולא ייצור גירויים וחיכוכים עם הרגל.

 

עיצוב מותאם – אנחנו יודעים שאתם רוצים לקנות את הנעל הכי יפה שתמצאו בשביל התינוק שלכם, ואנחנו לגמרי מבינים אתכם. אבל לפני שתסתכלו על העיצוב האופנתי של הנעל חשוב יותר לדאוג לעיצוב הבריאותי שלה. וודאו שהנעל תואמת את צורת הרגל של התינוק שלכם. יש נעליים שמתאימות לרגל רחבה ויש כאלה שמתאימות לרגל צרה. התאימו את העיצוב לצורת הרגל. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא הסגירה של הנעל, בין אם שרוכים, סקוץ' או שהיא ננעלת כמו גרב, דאגו שיהיה לכם קל לנעול אותה לתינוק שלכם ושהיא נסגרת לו טוב על הרגל אך לא חזק מידי.

 

משקל הנעל – נעלי צעד ראשון צריכות להיות קלות מאוד. אל תשכחו שהתינוק שלכם רק עכשיו מתחיל ללכת, הוא עדיין לומד שיווי משקל ומחשב את הצעדים הראשונים שלו, נעליים כבדות יקשו עליו את התהליך.

שאלות ותשובות על נעלי צעד ראשון מומלצות

מתי מומלץ לקנות נעלי צעד ראשון?

למרות שזה מאוד מפתה ומרגש לקנות את הנעל הראשונה, אין באמת צורך לקנות נעלי צעד ראשונה מיד כשהתינוק שלכם מתחיל לעמוד. להיפך, אפשרו לו ככל שניתן ללכת יחף במיוחד כשהוא בבית. בהתחלה הוא ילמד לאזן את עצמו ולמצוא שיווי משקל נכון בצעדים. כשהוא כבר מסתובב חופשי, אתם יכולים לקנות נעלי צעד ראשון שישמשו אותו בעיקר להליכה במקומות שעלולים להיות מסוכנים לרגליים שלו. תעדיפו בתור התחלה תמיד לאפשר לו ללכת יחף, כך הוא ילמד להרגיש מרקמים שונים. בנוסף, הליכה יחפה מאפשרת התפתחות תקינה של כפות הרגליים. תעלו לו נעלי צעד ראשון כאשר הוא הולך על אספלט שיכול להיות חם מאוד ומסוכן או אם יש סכנה שכפות הרגליים שלו עלולות להיפצע.

האם אפשר להעביר נעליים בין האחים?

למרות שהורים רבים עושים זאת, לא מומלץ בכלל להעביר נעליים בין ילדים, גם אם מדובר בין אחים. לכל ילד יש מנח כף רגל שונה ומבנה רגל שונה. נעל שכבר ננעלה בעבר משנה את הצורה שלה בהתאם למנח כף הרגל ומבנה הרגל של הילד שנעל אותה. ייתכן  מאוד שנעל שכבר ננעלה בעבר לא תהיה נוחה לילד בגלל שינוי הצורה שלה. אותה הנעל בדיוק, אבל חדשה יכולה דווקא להתאים. מעבר לכך, צורה לא נכונה של הנעל עלולה להוביל להתפתחות לא תקינה של כף הרגל, לשיבוש בהליכה ולהפרעה ליציבות.

מה עדיף, נעלי צעד ראשון גבוהות או נמוכות?

תמיד תעדיפו נעלי צעד ראשון נמוכות. נעל גבוהה שעוברת את הקרסול תגביל מאוד את תנועת הכיפוף של מפרק הקרסול ובכך להגביל את התנועה הטבעית של הרגל. בגילים מבוגרים הדבר אולי לא בריא לתקופה ממושכת אך לא נורא במיוחד, אך כאשר מדובר בתינוק שרק לומד ללכת חשוב מאוד שיהיה טווח תנועה רחב ככל הניתן. חשוב להגיד שגם כפכפים בשל הזה לא מומלץ. נעלי צעד ראשון צריכות לסגור טוב את הרגל כדי לאפשר יציבות ושיווי משקל תקינים.

איך מנקים נעלי צעד ראשון?

צריך להיות עדינים מאוד עם נעלי צעד ראשון. אסור לכבס אותן במכונת כביסה או לייבש במייבש כביסה כדי למנוע מהן להתכווץ. נקו את הנעל בהתאם לסוג הבד ממנה היא עשויה. במקרה של נעלי זמש או עור מומלץ לנקות עם מברשת ייעודית המתאימה לסוג הבד ומטלית לחה כדי להשלים את הניקוי. אם אלו נעלי בד אז צריך לטבול מברשת שיניים בעלת סיבים עדינים במעט מאוד מים ולנקות את האזורים המלוכלכים בעדינות רבה כדי לא לגרום בלאי לבד.