מקרר 4 דלתות: סקירת 5 מקררי 4 דלתות מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

יוקרתי, גדול מימדים ומפנק – מקרר 4 דלתות מגיע עם המון יתרונות ומאפיינים ומתאים במיוחד למשפחות גדולות ואנשים שאוהבים לבשל. אז אם גם אתם מתעניינים במקרר 4 דלתות, תשמחו לגלות שאני והצוות בדקנו ובחנו עשרות מקררים מבית מותגים מובלים ומצאנו בעבורכם את המומלצים שביניהם. 

icon pos_1

ניתחנו

11 סקירות

ו-

1690 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מקרר 4 דלתות מומלץ 2024

מקררים 4 דלתות הם התקדמות טכנולוגית, ביחס למקררים עם מקפיא עליון הישנים והמוכרים. מקררים אלה בדרך כלל מציעים מקום אחסון הרבה יותר גדול, וזאת לצד מנוע חזק ויעיל. יצאנו לבדוק – אם יש לכם במטבח מקום למקרר גדול באמת, עם נפח אחסון ענקי וחלוקה פנימית יעילה, כזה שלא צורך הרבה אנרגיה וישמש אתכם לשנים רבות, כאן יכולה לעלות השאלה: איזה מקרר ארבע דלתות מומלץ כדאי לכם לבחור? 
ואנחנו כאן בשביל לסייע לכם עם התשובה!

 

 

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הכי חכם

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הכי משתלם

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הכי גדול שמצאנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

למה דווקא מקרר 4 דלתות, ואיך בוחרים אחד?

 

מקרר ארבע דלתות מומלץ הוא הרבה יותר מאשר רק מקרר – הוא כמעט סמל סטטוס. הוא מתאים בדרך כלל למטבחים גדולים או מעוצבים במיוחד, ומציע חלוקה פנימית ייחודית, עם מספר תאי קירור והקפאה (עם או בלי מחיצה בין התאים). המבנה של מקרר ארבע דלתות הוא זה המציע את שטח האחסון הגדול ביותר ביחס למקררים אחרים: הוא גדול מימדים, גם מבפנים וגם מבחוץ, וארבע הדלתות שלו מאפשרות חלוקה פנימית נוחה והתמצאות קלה בין המוצרים המאוחסנים במקרר או במקפיא.

 

חשוב להבין, שלצד היתרונות הברורים במקרר גדול ומפנק כל כך, חבויים גם חסרונות והמרכזי שבהם הוא כמובן העלויות. לא רק שעלות הרכישה של מקרר ארבע דלתות היא בדרך כלל גבוהה יחסית לסוגים אחרים של מקררים מומלצים (מחיר ממוצע של מקרר ארבע דלתות איכותי לא יורד בדרך כלל מתחת ל– 7,000 ₪) – אלא שבנוסף לזאת, גם צריכת החשמל שלו היא באופן טבעי גבוהה יותר ביחס למקררים קטנים, מפני שיש לו יותר נפח לקרר.

 

על כן, השאלה הראשונה שנכון לשאול היא – האם יש צורך במקרר גדול כל כך? פתרונות אלטרנטיביים למקרר ארבע דלתות במטבח עשויים להיות מקרר קטן יותר ועוד מקרר נוסף (או רק מקפיא או "דיפ-פריז") במטבח או באזור נגיש פחות בבית.

 

אם המשפחה גדולה, אם אתם מארחים הרבה או אם מכל סיבה אחרת החלטתם שאתם צריכים מקרר גדול – מקרר ארבע דלתות הוא הרולס-רויס של המקררים הגדולים. הנה כמה מאפיינים שחשוב לבדוק, כשאתם בוחרים את המקרר החדש שלכם:

 

#1 – כמה גדול המקרר החדש שלכם צריך להיות?

 

במקררים מומלצים מתקיים יחס נכון בין מידות חיצוניות לנפח אחסון (כמה שפחות גדול, כמה שיותר נפח). את היחס הנהדר הזה משיגים היצרנים באמצעות תכנון חכם של המקררים וחיסכון בעובי דפנות המקרר, גודל המדחס וכדומה. בבחירת מקרר ארבע דלתות מומלץ, בדקו גם את נפח האחסון במקרר ובמקפיא וגם את מימדי המקרר, ביחס למימדים העומדים לרשותכם במטבח (רוחב, אורך וגם עומק). קחו בחשבון גם את עומק ארונות המטבח, כדי שתוכלו לדעת אם המקרר יבלוט ביחס לארונות או ישתלב בקו העיצוב של המטבח.

 

#2 – כמה עולה המקרר שאתם מעוניינים בו?

 

אל תשכחו שעלות המקרר אינה נובעת רק מעלות הרכישה החד פעמית. עלויות נוספות עשויות להיות עלויות תיקונים בהמשך (ולכן שימו לב לתנאי האחריות שאתם מקבלים עם המקרר) ועלות צריכת החשמל שלו – רכשו מקרר עם דירוג אנרגטי כמה שיותר גבוה (מ-A ומעלה).

 

#3 – איך החלוקה הפנימית של המקרר?

 

במקררי ארבע דלתות, לפעמים ניתן לבחור את הטמפרטורה בחלק מהתאים, כך שתוכלו להשיג יותר שטח קירור או יותר שטח הקפאה. החלוקה הפנימית של המקרר תשפיע באופן משמעותי על שביעות הרצון שלכם מהמקרר שתבחרו – ולכן בדקו היטב, למשל האם החלוקה הפנימית של המקרר הנבחר היא מודולארית (כלומר, כזו שתוכלו לשנות על פי הצרכים שלכם) והאם החלוקה תענה על הצרכים שלכם.

 

גדול עליכם? קראו את הסקירה המקיפה על מקררים מומלצים לשנת 2020 בטוח תמצאו פה משהו שמתאים!

 

#4 – מה עוד אתם מקבלים?

 

מקררים חדשים מגיעים עם שפע של טכנולוגיות שמשפרות את השימוש בהם. לא נרחיב את הדיון כאן בנוגע לסוג המנוע והמדחס, שימוש בטכנולוגיות לפיזור שווה של הקור או טכנולוגיות למניעת ריח רע ועובש. כן נזכיר, ש"פינוקים" כמו: מנגנון לשמירת שבת, קיוסק, מייצר קרח אוטומטי או חצי אוטומטי, ועוד – עשויים מצד אחד לשפר את יעילות המקרר החדש שלכם, ומצד שני – להתקלקל בהמשך.

 

#5 – אמינות, שירות ומוניטין

 

המשתנה האחרון שנזכיר בהקשר של בחירת מקרר 4 דלתות מומלץ, הוא בית היצור שלו. מקררים "מבית טוב" יגיעו עם תעודת אחריות בעלת תוקף ארוך, ופריסת נקודות שירות וחלפים נוחה. במוצרי חשמל כמו מקררים, שנועדו לשמש אתכם לאורך שנים ועלות הרכישה שלהם ממילא אינה זולה – חשוב שתקנו מקרר טוב וגם אמין, מחברה טובה ועם אחריות ושירות לפחות לשנה אחת.

 

לוגו של הסקירה

הכי חכם: מקרר 4 דלתות עם מקפיא תחתון מדגם GRB708XL של LG

מקרר בנפח של 676 ליטרים עם מקפיא תחתון, המציע ממשק ניהול חכם מהסמארטפון לשליטה מלאה בטמפרטורות הקירור וההקפאה ובסינון האוויר, ואפילו לאיתור תקלות במקרר – מכל מקום ובכל זמן.

GRB708XL LG

4.5 15

LG מציגים מקרר 4 דלתות מומלץ בנפח ממוצע ובשילוב טכנולוגיות חכמות: לקירור מהיר, ליעילות אנרגטית ושמירה על טריות המזון.

יתרונות

מקרר חכם עם אפליקציה לניהול מהסמארטפון, פעילות שקטה במיוחד, תאורה בהירה ונעימה, התקן שבת נוח, מסנן ריחות יעיל במיוחד.

חסרונות

מחיר יחסית גבוה, דלתות נוטות להיטרק, ללא מגירה למוצרי חלב.

קנה עכשיו ב- GROO
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- P1000

מי שמחפשים מקרר חכם ומודרני שהוא גם מקרר 4 דלתות מומלץ – ימצאו במקרר זה, מבית LG, מאפיינים מנצחים. מבחינת נפח אחסון זה בהחלט לא המקרר הכי גדול שמופיע בסקירה שלנו, אולם מקרר זה זוכה בכל הכוכבים שלנו מבחינת נוחות התפעול, ובפרט – התפעול וניהול התקלות מרחוק.

 

כחברה בעלת מוניטין של שנים רבות בייצור מקררים, LG שילבה גם בדגם הזה שפע של טכנולוגיות לשימוש יעיל, זול ונוח. בין הטכנולוגיות של LG אפשר להזכיר את מערכת Multi Air Flow המבטיחה זרימת אוויר בכל אזורי הקירור וההקפאה לשמירה על טמפרטורה אחידה (לא עוד גבינות קפואות, לא עוד הפרשי טמפרטורות באזורים שונים של המקרר); טכנולוגיית Hygiene Fresh לסינון ארבע-שלבי של ריחות ועובש ממוצרי המזון המאוחסנים במקרר, ואת ה – Linear Compression, טכנולוגיה חדשנית במדחס המקרר לעבודה שקטה וחסכונית.

 

לצד כל אלה, LG שילבה בדגם זה של מקרר 4 דלתות את טכנולוגיית Smart ThinQ ואת Smart diagnosis, המאפשרות לכם "לשמור על קשר" עם המקרר שלכם, דרך אפליקציה בסמארטפון. תוכלו להפעיל את מערכת האוורור והסינון מרחוק, לבדוק את טמפרטורת האזורים השונים במקרר ואפילו לאתר תקלות.

לוגו של הסקירה

מקרר 4 דלתות שישמור על הירקות שלכם טריים: מקרר עם מקפיא תחתון מדגם KGN36AI35 של Bosch

אהבנו את החלוקה הפנימית, את מגירות תא ההקפאה, אבל הכי אהבנו את מגירת הירקות עם המערכת הייחודית לשמירה על טריות.

KGN36AI35 Bosch

4.5 15

מקרר גדול, יעיל וחכם, עם מסך מגע חכם וארבעה כוכבים למקפיא.

יתרונות

חלוקה פנימית טובה, מנוע שקט, עיצוב אסתטי ונקי, תאורה מצוינת, התראה אפקטיבית לדלת פתוחה.

חסרונות

מגירות עדינות בתא ההקפאה, ללא תאי אחסון בדלתות תא ההקפאה.

דגם חדש KGN36IJ3A
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- InSale

עם תכולה נדיבה (סה"כ 646 ליטרים אחסון מתוכם 237 ליטרים בכל צד בתאי הקירור ועוד 86 ליטרים של אחסון נטו בכל צד בתאי ההקפאה), דירוג אנרגטי מצויין (A) וארבעה כוכבים לתא ההקפאה – מדובר במקרר שבהחלט עושה את העבודה, אבל זה עוד לא הכל: טכנולוגיה ייחודית למקררים של בוש, המכונה VitaFresh Plus, מנטרת את אחוזי הלחות במגירת הירקות והפירות הגדולה שנעה על מסילות טלסקופיות. בעזרת טכנולוגיה זו, הפירות והירקות המאוחסנים במקרר שומרים על טריות למשך עד פי שתיים יותר זמן, ביחס לכל מקרר אחר.

 

המקרר מצויד בלחצני Super Cool ו – Super Freeze, המאפשרים צינון מהיר לטמפרטורה שנקבעה בתאי הקירור או ההקפאה. שימוש בכפתור ה – Super Cool הוא יעיל במיוחד כאשר נכנסים מוצרים מזון חדשים למקרר, כשאתם מארחים בעוד זמן קצר ומעוניינים לצנן במהירות שתייה או בקבוקי יין לקראת האירוע, וכדומה.

 

המקרר מגיע עם צג טאץ' לפיקוד אלקטרוני נוח במיוחד, מערכת חכמה של סירקולציית אוויר קר המבטיחה שבכל אזור במקרר הטמפרטורה תהיה זהה לזו שקבעתם. החלוקה הפנימית יעילה, עם מגירה גדולה ומרווחת, שתי מגירות קטנות, שלושה מדפים, ועוד שלושה תאי אחסון בדלת בכל אחד מתאי ההקפאה; ושלוש מגירות נוחות לאחסון בכל אחד משני תאי ההקפאה.

לוגו של הסקירה

מקרר 4 דלתות עם קיוסק מפנק: מקרר 758 ליטרים נטו מדגם RF80K9070SR של Samsung

מקרר 4 דלתות מומלץ עם נפח אחסון נדיב וקיוסק שמייצר קוביות קרח וקרח כתוש – בלי לתפוס הרבה מקום.

RF80K9070SR samsung

4.5 15

מקרר מומלץ עם מערכת קירור משולשת, מדחס עוצמתי וחסכני עם דירוג אנרגטי A, וקיוסק אלקטרוני עם כפתורי טאץ' נוחים.

יתרונות

קיוסק נהדר המייצר קוביות קרח, קרח כתוש וגם מים קרים – בלי "לגנוב" שטח אחסון רב. טכנולוגיית Nano Silver למניעת עובש, בקטריות וריחות לא נעימים, פונקצית שבת נוחה, אפשרות לקבוע את התא השמאלי התחתון כתא הקפאה או כתא קירור.

חסרונות

אין אזור לאחסון ביצים, אין אינדיקציה למצב הקרח בקיוסק, אין מגירה למוצרי חלב, מחיר גבוה יחסית.

קנה עכשיו ב- P1000
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM

הטכנולוגיות הייחודיות של סמסונג המשולבות במקרר RF80K9070SR הופכות אותו לאחד ממקררי ארבע הדלתות הבולטים בשוק – אבל לא זו הסיבה שאנחנו ממליצים עליו בסקירה זו. בין השאר, תמצאו במקרר זה מערכת Multi Air Flow שתסייע לשמור על טמפרטורה אחידה בכל פינות המקרר ועל מוצרי המזון שלכם טריים, את הטכנולוגיה הייחודית של סמסונג Silver Nano למניעת היווצרות עובש ובקטריות כמו גם למניעת היווצרות ריחות בתאי הקירור וההקפאה, מערכת ייחודית המכונה Cool Select Room, שתהפוך את התא השמאלי התחתון (המיועד להקפאה במקור) למקרר כשאתם צריכים עוד קצת נפח אחסון בתאי הקירור, ועוד.

 

אבל מה שהכי קנה אותנו הוא ללא ספק הקיוסק האלקטרוני, המבדיל מקררים מומלצים של סמסונג ממקררים אחרים, גם אלה שהם בעלי ארבע דלתות. הקיוסק האלקטרוני של מקרר זה מאפשר לכם להתפנק בכל זמן ובלחיצת כפתור, במים קרים ובקוביות קרח או קרח כתוש (לבחירתכם). יתרון נוסף של המקרר הזה הוא שקיוסק המים אינו "עולה ביוקר" מבחינת המבנה והחלוקה הפנימיים בתא השמאלי העליון. עוד טכנולוגיה שכדאי להזכיר היא פונקציית שמירת שבת המוטמעת במקרר – בלחיצת כפתור תוכלו להעביר את פעילות המדחס והמנוע לפעילות שבת, באישור המכון המדעי-טכנולוגי להלכה בישראל.

 

בתוך המקרר, תמצאו חלוקה נוחה במיוחד: בכל אחד מתאי ההקפאה (התחתונים) שלושה מדפים ושלושה תאי אחסון בדלת, ובתא הקירור שתי מגירות לפירות וירקות, שני מדפים לכל אורך תא הקירור ומדף אחד מחולק, ועוד שלושה תאים לאחסון ביצים, רטבים או בקבוקי שתייה בדלתות.

לוגו של הסקירה

מקרר 4 דלתות הכי מעוצב, במחיר נוח במיוחד: מקרר עם מקפיא תחתון מדגם HRF555FW/FB של Haier

אם חשבתם שהמטבח שלכם קטן מידי עבור מקרר ארבע דלתות – המקרר המומלץ הזה מזמין אתכם לחשוב שוב. מקרר ארבע דלתות מצוין, במימדים שישתלבו היטב כמעט בכל מטבח.

HRF555FW/FB Haier

4.5 15

מקרר איכותי מבית טוב, עם מימדים שמתאימים גם למטבחים ממוצעים. מגיע בשחור או בלבן, במראה מעוצב במיוחד.

יתרונות

עיצוב ייחודי, חלוקה פנימית מצוינת, בעיקר בתאי ההקפאה, תאורה פנימית מפוזרת היטב ונעימה, מחיר נמוך בצורה מפתיעה ביחס לקטגוריה

חסרונות

שטח אחסון מצומצם בתאי האחסון שבדלתות, ללא תאי אחסון בדלתות תאי ההקפאה, מגש קרח קטן.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- פסגת החשמל
קנה עכשיו ב- City Deal

הפעם, אנחנו ממליצים על מקרר 4 דלתות זה, מבית Haier, משני טעמים עיקריים: הראשון הוא המימדים שלו (רוחב: 83.3 ס"מ, גובה: 180.4 ס"מ, עומק: 71.8 ס"מ), שמתאימים במיוחד למטבחים שהם לא עצומים בגודלם, ומאפשרים מקרר ארבע דלתות מרווח ומפנק גם במטבחים סטנדרטיים; השני הוא העיצוב של המקרר, שמגיע בגימור של זכוכית מלוטשת בשחור (דגם FB) או בלבן (דגם FW).

 

“הדגמים של Haier מצליחים לשלב בין כל היתרונות הטכנולוגיים והעיצוביים של מקרר 4 דלתות, עם מחירים אטרקטיביים ונגישים, שמביאים יוקרה ונוחות לכל בית בישראל."

 

אבל, המימדים והעיצוב הם ממש לא כל מה שיש למקרר הזה מבית Haier להציע. המנוע והמדחס שלו מאפשרים קירור מצוין, אחיד וקבוע, תוך זרימת אוויר (Multi Cooling) ששומרת על טמפרטורה אחידה בכל אזור במקרר ואפילו טכנולוגיית Air Curtain, שמונעת מאוויר חם להיכנס למקרר בכל פעם שדלת התא נפתחת. המדחס יעיל במיוחד ועל כן הדירוג האנרגטי של מקרר מומלץ זה הוא A – דירוג מצוין למקרר במימדים גדולים.

 

בנוסף, תמצאו במקרר זה מתקן לייצור קרח חצי אוטומטי, צג ולוח פיקוד דיגיטלי ידידותי ונוח לשימוש, מצב חופשה לפעילות חסכונית במיוחד כשאתם לא בבית, ועוד. החלוקה הפנימית יעילה ונוחה, עם שלוש מגירות אחסון בכל אחד מהתאים התחתונים, ובתאי הקירור העליונים תמצאו שתי מגירות, שלושה מדפים, ועוד שלושה תאי אחסון בכל אחת מהדלתות.

לוגו של הסקירה

מקרר 4 דלתות ע-נ-ק: מקרר של 836 ליטרים עם מקפיא תחתון, מדגם RF85K9002SR של סמסונג

עם לא פחות מאשר 931 ליטרים של אחסון ברוטו וכ-836 ליטרים נטו – זה המקרר הכי גדול, הכי מרווח, והכי טוב למשפחות גדולות, לבשלנים ולמי שאוהבים לארח.

RF85K9002SR Samsung

4.5 15

הכי גדול שיש, עם מערכת חכמה להזרמת אוויר, מדחס שקט וחכם וחלוקה פנימית מצוינת.

יתרונות

מעוצב ואסתטי, נפח אחסון ענק גם במקרר וגם במקפיא, שקט במיוחד, טכנולוגיה חכמה לחיסול 99% מהבקטריות.

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- Last Price

אם יש לכם משפחה גדולה, אתם אוהבים לבשל או פשוט מארחים הרבה ואוהבים שהמקרר שלכם מלא בחומרי גלם טריים ואיכותיים וסירים מלאים בישולים טעימים – המקרר הזה הוא ללא ספק אופציה נהדרת עבורכם. הוא מציע אחסון נדיב במיוחד, עם נפח של 542 ליטרים בתא הקירור ועוד 294 ליטרים של אחסון נטו בתא ההקפאה. החלוקה הפנימית החכמה כוללת: תא קירור ללא מחיצה עם שתי מגירות ענקיות, ארבעה מדפים רחבים ועוד שישה תאי אחסון בדלתות, ותא הקפאה הכולל מחיצה עם שלושה מדפים ושלושה תאים בדלת בכל אחד משני התאים הנפרדים.

 

המקרר מצויד במדחס יעיל במיוחד עם חמש מהירויות הזרמת אוויר שונות על פי הצורך, מערכת Multi Air Flow המאפשרת שמירה על הטמפרטורה שנקבעה (2-23 מעלות על פי מוצרי המזון המאוחסנים במקרר, לבחירתכם) בכל אזורי הקירור, מערכת Silver Nano המחסלת עד 99% מהבקטריות בקירור ושומרת על כל מוצרי המזון טריים ועל סביבה נטולת ריחות במקרר, ולא פחות חשוב: תאורה נעימה בתאי הקירור וההקפאה ומסך תפעול ידידותי ונוח.

 

אם אתם מתעניינים במקררי סמסונג מומלצים נוספים, היכנסו לסקירת המקררים המומלצים של חברת סמסונג >

לוגו של הסקירה

מקרר 4 דלתות הנוח והמשתלם ביותר למשפחות: SJR8620 של חברת Sharp

מהעיצוב הנעים לעין בעל אופציה לארבעה צבעים שונים ועד החלוקה הפנימית, דגם זה של מקררי שארפ הוא אחד מהדגמים החזקים ביותר בשוק כיום. מחלוקה פנימית רחבה וניתנת להתאמה אישית, דרך מערכת לנטרול ריחות לא רצויים ומכונת קרח מובנת ועד המקפיא ותאי הקירור הרחבים, המקרר הזה יכול לענות על כל הצרכים והדרישות של המזון שאתם מחזיקים בבית. 

SJ-R8695 sharp
SJ-R8695 sharp

SJ-R8695 sharp

4.5 15

אחד מהדגמים החזקים והמשתלמים ביותר למשפחות בשוק כיום

יתרונות

דירוג אנרגטי גבוה, הרבה תאים, מתקן קרח מובנה, מפסק שבת, מנוע חכם, מגירות רבות.

חסרונות

אין מתקן מים, יקר יחסית, מידות מעט גדולות.

קנה עכשיו ב- Last Price

עם נפח אחסון כולל של 615 ליטרים תוכלו לאחסן את כל מה שתצטרכו, ואף יותר מזה, בנוחות מקסימלית. החלל הפנימי גדול במקרר עצמו וגם בתא הקירור וקיימים בו תאים ייעודיים למוצרי חלב ולפירות וירקות. המקרר מונע ע"י מנוע אינוונטר חסכוני (דירוג אנרגטי +A), הדואג לקירור איכותי ויעיל של המוצרים. בנוסף, קיים לוח תצוגה מחוץ למקרר.

 

לשומרי השבת שבינינו קיים מפסק שבת (בהכשרת מהדרין של הרב הלפרין) אותו ניתן לכוון למספר שעות, שלאחריהן יחזור המקרר לעבודתו הרגילה. התאורה הפנימית של המקרר חזקה במיוחד בזכות נורות הLED הלבנות שנמצאות בו וכל המגירות הפנימיות ניתנות לכיוונון ולסידור באופן הנוח ביותר עבורכם. המתגים והאייקונים החיצונים במקרר ידידותיים גם למשתמשים פחות טכנולוגים והם ברורים להבנה. המחיר המעט יקר והמדדים הרחבים יחסית (1.83 גובה, 89 ס"מ רוחב ו-77 ס"מ עומק) עלולים להרתיע, אך תמורתם תקבלו מקרר איכותי, חזק ואנרגטי שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר. 

 

כיצד בצענו את הסקירה של מקררי 4 דלתות?

יש לא מעט פרמטרים אשר ישפיעו על בחירת מקרר 4 דלתות ובין היתר: גודל השטח אשר מוקצה למקרר, גובה התקציב, העדפות שונות ועוד.. אז כמובן שבשלב הראשון לקחנו בחשבון את הצרכים השונים. בשלב הבא בחנו עשרות מפרטים של מקררי 4 דלתות תוך שימת דגש על פרמטרים כמו: צריכת האנרגיה, עיצוב, נפח, עוצמת הפעולה, קיבולת ועוד.. בהתבסס על כל הפרמטרים הללו ולאחר איסוף של חוות דעת והמלצות מלא מעט יודעי דבר וכמובן, צרכנים, יצרנו את רשימת המקררים המומלצים. 

סיכום

מקרר 4 דלתות

 

איך לשמור על המקרר שלכם לאורך זמן?

כמו שכולנו יודעים, מקררים הם אחד ממכשירי החשמל הכי שמישים שיש בבית ואנחנו משתמשים בהם כל יום והרבה. לכן, במידה ויש במקרר בעיה זה יכול להפוך לסיפור לא קטן וגם יקר בהרבה מהמקרים. אספנו עבורכם מספר טיפים קטנים לשמירה על המקרר שלכם שיוכלו למנוע בעיות גדולות והוצאות כספיות גדולות אף יותר:

 

  • בדיקת הטמפרטורה- מומלץ לבדוק את הטמפרטורה של המקרר והמקפיא שלכם לעיתים קרובות. המקפיא צריך להיות מוגדר לאפס מעלות צלזיוס ואילו תא המקרר עצמו בין 2.5 ל-4.5 מעלות צלזיוס. אם אתם חושדים שהמקרר או המקפיא שלכם לא מכוונים כמו שצריך ניתן לרכוש מדחומים למקרר בחנויות בנייה.

 

  • ניקוי מסננים- בדומה לפילטרים של מזגן או מכשירי מים, גם מקררים המגיעים עם מכונת קרח או מכשיר מים מחזיקים פילטרים דומים. תוכלו להסתכל בהוראות היצרן ולראות המלצות ספציפיות לניקוי ומידע לדגם חלופי. דרך ניקוי והחלפת המסננים תוכלו לשמור על ניקיון המים והקרח שלכם ותסייעו לפעילות חלקה יותר שלהם.

 

  • סגרו את הדלת- כנראה שההורים של כולנו צדקו כי מסתבר שלשמור את דלת המקרר סגורה אכן עוזרת לשמור על חיים ארוכים יותר של המקרר. כשהדלת פתוחה המקרר צריך לעבוד יותר קשה כדי לשמור על הטמפרטורה הרצויה בו. מומלץ לחשוב לפני הפתיחה מה אתם רוצים להוציא ולעשות זאת בזריזות וכמובן, לוודא שהדלת סגורה היטב.

 

  • כסו את האוכל- כיסוי האוכל במכלים מתאימים\ שקיות\נייר כסף יעזור למזער את הלחות בתוך המקרר וגם ימנע ריח רע בתוכו. כדי לשמור על איכות הסביבה מומלץ להשתמש בקופסאות רב פעמיות שניתן לשטוף בקלות ולהשתמש בהן שוב ושוב.

 

  • החליפו את הנורות הפנימיות- כולנו יודעים כמה זה מבאס שנשרפת הנורה בתוך המקרר ואנחנו לא יכולים לראות כמו שצריך, אז למה ללמוד לחיות עם זה? אם אתם רואים שהנורה מתחילה לעמעם ולעבוד פחות טוב פשוט תחליפו אותם.

 

  • תנו לאכול להתקרר- במידה ונכניס אוכל חם מדי למקרר הטמפרטורה הפנימית שלו תעלה ותגרום למנוע שלו לעבוד קשה יותר על מנת לקרר את עצמו. לכן, מומלץ לתת לאוכל חם להתקרר מעט לפני שאתם מכניסים אותו למקרר שלכם. כמובן שבזמן ההמתנה ודאו שהאוכל אטום ומוגן מפני חיידקים ולכלוך.

 

  • מיקום המקרר בחדר- אם אתם יכולים לקבוע איפה בדיוק ייכנס המקרר בחלל, נסו למקם אותו רחוק מהכיריים, תנור או כל מקור חימום אחר. במידה והמקרר יהיה צמוד למכשיר חם הוא יתחמם מהצד ויצטרך לעבוד קשה כדי לקרר את עצמו. בנוסף, חשוב לוודא שיש לפתחי האוורור שלו מספיק מקום ושהוא לא צמוד מדי לארונות אחרים או לקירות.

 

  • קראו לאיש מקצוע- יש מקרים שבאמת אין ברירה והטיפול בבעיה שנוצרה הוא מעבר לידיים שלנו, ולכן אל תהססו לקרוא לאיש מקצוע מוסמך שיפתור את הבעיה. אם אתם מבחינים באחד מהסימנים הבאים: פריטים לא קרים כמו בדרך כלל, אוכל מתחיל להתקלקל מוקדם, נקווים מים מסביב למכשיר או שבוקעים ממנו רעשים חריגים מומלץ להתקשר לאיש מקצוע.

שאלות ותשובות על מקרר 4 דלתות מומלץ 2024

האם מקרר ארבע דלתות מתאים לכל מטבח?

מקררי 4 דלתות לרוב מתאימים למטבחים גדולים יותר, היות והם עצמם תופסים לא מעט מקום עקב גודלתם, אך תוכלו למצוא מקררי 4 דלתות צנועים יותר עם נפתח גדול אך לא עצום, אשר מתאימים למטבחים ממוצעים בגודלם, כמו מקרר ארבע הדלתות של חברת Haier.

איזה פיצ'רים כדאי לחפש במקרר 4 דלתות?

מלבד המקום הרב ועיצוב שישתלב במטבח שלכם, למקררים 4 דלתות יש מגוון מאפיינים מעניינים שכדאי לחפש כאשר רוכשים מקרר 4 דלתות חדש. לדוגמה: יכולת קירור לפי אזורים, כך שתוכלו להפוך חלק מהמקפיא למקרר אם יש לכם אקסטרה מוצרים, מסן ריחות רעים ועובש שעלולים להצטבר במקרר, יסול בקטריות, מכונה מובנת לייצור קרח ופונקציה לשמירת שבת. 

מהו מחיר ממוצע של מקרר 4 דלתות?

לרוב, מפני שמדובר במוצר גדול ומתוחכם כל כך, מקרר ארבע דלתות איכותי לא יעלה פחות מ-7,000 ש"ח. בנוסף, עלויות התחזוק של המקרר יקרות יותר משל מקרר רגיל, היות והוא צורך הרבה יותר חשמל ויש לו פיצ'רים מיוחדים שבמקרר רגיל אין. אולם, תוכלו למצוא בסקירה שלנו מקרר 4 דלתות מצוין של Haier שמחירו מתחיל מ-3,575 ש"ח. הוא לא המקרר הגדול ביותר שתוכלו למצוא בקטגוריה זו, אבל הוא לא פחות ממצוין.

מה ההבדל בין מקרר 3 דלתות למקרר 4 דלתות?

מקררי 3 דלתות יכולים להגיע לגדלים עצומים בדיוק כמו מקררי 4 דלתות והם מתאימים מאוד למשפחות גדולות ולאוהבי בישול. ההבדל העיקרי בין מקרר 3 דלתות למקרר 4 דלתות הוא החלוקה של המקפיא. בעוד בשני המקררים המקרר עצמו מחולק לשני דלתות, במקרר 3 דלתות המקפיא ממקום במגרה יחידה גדולה באזור התחתון של המקרר, בעוד שבמקרר 4 דלתות המקפיא, כמו המקרר, מחולק גם הוא לשתי דלתות. 

מה זה מקרר 5 דלתות?

מקרר 5 דלתות דומה מאוד למקרר 4 דלתות, אלא שבמקום להיות מחולק ל-4 חלקים שווים, צידו השמאלי לרוב רחב יותר והדלת השמאלית התחתונה מחולקת לשתי דלתות, אחת גדולה ואחת קטנה. הדלת הקטנה מזכירה מגירה ומהווה את הדלת החמישית - היא לרוב משמשת כמגירה למוצרי חלב, אבל לא בהכרח.