מקרר אלקטרה מומלץ – סקירת הטובים ביותר 2024

אלקטרה מציעה לצרכן הישראלי מקררים תוצרת כחול-לבן, המתאימים במיוחד לאקלים הישראלי, במחירים נוחים. אבל כאן יכולה לעלות השאלה: איזה דגם  הכי מתאים? ובדיוק בגלל זה אני והצוות בדקנו עבורכם דגמים רבים של מקררי אלקטרה והרכבנו עבורכם את רשימת המומלצים. 

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

52 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מקרר אלקטרה מומלץ

אם מתחשק לכם להתחדש במקרר חדש, לאלקטרה יש מבחר מכובד שבהחלט כדאי להציץ בו לפני שיוצאים לחנות. בדקנו, בחרנו והשוונו לא מעט דגמים של מקררי אלקטרה ולפניכם הדגמים המובילים של 2024 מסודרים לפי קטגוריות שונות, כך שכל אחד יכול למצוא את המקרר המתאים ביותר עבורו.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

מקרר הוא אחד המכשירים החשובים ביותר בכל בית. בין אם אתם יושבים ביחד לארוחה משפחתית, או חוטפים מעדן ויוצאים מהבית, כולנו צריכים מקרר טוב, שישמור על המזון שלנו טרי וטעים. כשבוחרים מקרר חדש, יש פרמטרים רבים לקחת בחשבון: צריך לבדוק שהוא מתאים במידותיו למטבח, ושהקיבולת שלו מתאימה לצרכיכם. בנוסף, כדאי לשקול את התכונות המיוחדות שלו, וכמובן – גם את המחיר.

 

חברת אלקטרה היא יצרנית מוצרי החשמל הוותיקה ביותר בארץ. כבר 75 שנים היא משווקת מקררים איכותיים במחירים לא גבוהים, והכל תוצרת הארץ. כל המקררים של אלקטרה מגיעים עם תגית Class T, המבטיחה שבוצעו בדיקות נרחבות לוודא שהמכשיר מותאם לאקלים החם והלח בארץ. לפניכם מקררי אלקטרה הטובים ביותר לשנת 2023.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר עם מקפיא עליון: דגם EL100163IX

עם נפח תא מזון של 489 ליטר, ונפח מקפיא של 161 ליטר, זהו מקרר גדול ומרווח. הוא מגיע עם פונקציית Eco Mode החוסכת בחשמל, ומעניקה לו דירוג אנרגטי A. טכנולוגיית Multi Air Flow, דואגת לטמפרטורה אחידה בחלל המקרר.

EL100163IX

4.5 15

מקרר מקפיא עליון מרווח במיוחד וידידותי לסביבה

יתרונות

נפח אחסון גדול, דירוג אנרגטי A, תאים מותאמים למוצרים שונים, טמפרטורה אחידה וטכנולוגיית No Frost

חסרונות

מרעיש מעט, תופס הרבה מקום.

קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

למרות שנפח האחסון שלו הוא הגדול ביותר בסקירה, המחיר שלו נוח ביותר. הוסיפו לכך את העובדה שהוא חסכוני בחשמל, וקיבלתם מקרר משתלם מאוד. את מדפי הזכוכית הנשלפים תוכלו להוציא ולנקות בקלות, ואף לארגן את החלוקה הפנימית של המקרר כפי שתרצו. קיים תא קירור מיוחד Chilled Room, השומר על טריות מוצרי חלב לאורך זמן, ושתי מגירות לפירות וירקות עם בקרת לחות מתקדמת. על הדלת, מדפי המשקאות רחבים במיוחד, ומתאימים לבקבוקים גדולים, עד 2 ליטר.

 

מידותיו הן: רוחב – 83.4 ס״מ, עומק – 82 ס״מ, וגובה – 186 ס״מ.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר עם ארבע דלתות: דגם EL4916IX

זהו המקרר המפואר והרחב ביותר בסקירתנו, ובזמן שהרוחב שלו הוא 91 ס"מ, עומקו  הוא 75 ס"מ, דבר המאפיין מקררים קומפקטיים יותר. הוא מתנשא לגובה 185 ס"מ, ומתגאה בתא קירור בנפח 362 ליטר, ותא הקפאה בנפח 176 ליטר, עם מגירות ותאים מרווחים ונוחים, המותאמים לצרכי הקירור של מוצרים שונים.

EL4916IX

4.5 15

מקרר ארבע דלתות מפואר ומרווח

יתרונות

מרווח במיוחד, נאה, מגירות מותאמות למוצרים שונים, וטכנולוגיית No Frost

חסרונות

מחיר גבוה, תופס מרחב גדול, דירוג אנרגטי C

קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- AZRIELI

גם במקרר זה, ניתן לשנות את גובה מדפי הזכוכית, ובכך להשתמש במרחב בצורה היעילה ביותר, ולהתאים את פנים המקרר לצרכים שלכם. הוא מגיע עם שתי מגירות עם בקרת איכות מתקדמת, לפירות וירקות, ושתי מגירות טמפרטורת 0 מעלות, לשמירה על טריות מוצרי חלב.

 

במקפיא, מערכת No Frost דואגת לקירור יבש ללא הצטברות קרח בכל שש המגירות. ממקרר גדול וחדשני כזה, היינו מצפים לטכנולוגיות ידידותיות במיוחד לסביבה, ולכן התאכזבנו לראות שהדירוג האנרגטי שלו הוא C, ושהוא אינו חסכוני במיוחד בחשמל.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר עם מקפיא תחתון: דגם EL9653

מקרר מרווח, עם תא מזון בנפח 406.8 ליטר ותא הקפאה בנפח 175.6 ליטר. תא הקירור משתמש בטכנולוגיית Multi Cooling, המפזרת את הקור באופן אחיד בכל חלקי תא הקירור, בעוד תא ההקפאה משתמש בטכנולוגיית No Frost היעילה והמתקדמת.

EL9653

4.5 15

מקרר מרווח, יעיל ונוח לשימוש, לכל מי שמעדיף מקפיא תחתון

יתרונות

נפח אחסון גדול, טמפרטורה אחידה וטכנולוגיית No Frost

חסרונות

מרעיש מעט, תופס הרבה מקום

קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

מקרר זה מגיע עם שלושה מדפי זכוכית מודולריים בפנים המקרר, ותאי אחסון מודולריים לבקבוקים על דלת המקרר, אותם תוכלו להוציא ולשנות את גובהם, לניצול יעיל של שטח הקירור. תא ההקפאה הגדול ממוקם מתחת לתא הקירור, לגישה נוחה במיוחד. בתוכו תמצאו שלוש מגירות אחסון שקופות, עם טכנולוגיית No Frost, המונעת היווצרות קרח. דירוגו האנרגטי הוא B, ומידותיו הן: רוחב – 84 ס"מ, עומק – 75 ס"מ, וגובה – 185 ס"מ.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: דגם DE FORST 8623

מקרר קומפקטי, ברוחב 56 ס"מ, עומק 54 ס"מ, וגובה 144.5 ס"מ. עם נפח תא קירור של 169 ליטר, ונפח תא הקפאה של 42.5 ליטר, המקרר הזה מתאים למטבחים קטנים, למשרדים גדולים ולדירות סטודנטים.

De Frost 8623

4.5 15

מקרר נחמד וקומפקטי במחיר נוח

יתרונות

אינו תופס הרבה מקום, מחיר נמוך

חסרונות

נפח אחסון קטן, המקפיא צובר קרח עם הזמן

קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

מדפי הזכוכית ניתנים להוצאה, ניקוי והתאמה אישית, בקרת לחות שומרת על טריות המוצרים לאורך זמן, ותרמוסטט מאפשר שליטה על הטמפרטורות בתא הקירור ובתא ההקפאה. עם דירוג אנרגטי B, הוא יחסית חסכוני בחשמל. הוא מגיע עם מערכת קירור De Frost, מה שאומר שהוא זול יותר ממקררי No Frost, אך קיימת במקפיא הצטברות של קרח, ועל מנת להיפטר ממנה, יש להוציא את המקרר מהחשמל, ולתת לקרח להפשיר.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר למשרד: דגם EL-1065S

זה מקרר קטן, ברוחב 48 ס"מ, עומק 56 ס"מ וגובה 84 ס"מ בלבד, כך שתוכלו למצוא לו מקום גם במטבח קטנטן, מתחת לשיש. אם תרצו, תוכלו גם לשנות את כיוון פתיחת הדלת. לעומת מקררים משרדיים רבים, כאן דווקא תמצאו תא הקפאה קטן בנפח 9 ליטר.

EL-1065S

4.5 15

מקרר משרדי קומפקטי ויעיל המגיע עם תא הקפאה ודירוג אנרגטי בינוני

יתרונות

קומפקטי, מחיר נוח, בעל תא הקפאה

חסרונות

נפח אחסון קטן, קרח מצטבר במקפיא עם הזמן

קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

מתחת לדלתית של תא ההקפאה, נפח תא הקירור הוא 71 ליטר, והוא כולל גם מגירת ירקות סגורה. עם דירוג אנרגטי C, הוא אמנם לא המקרר החסכוני ביותר, אך הוא בכל זאת צורך פחות חשמל מהרבה מקררים בגודל זה. מערכת הפשרה De Frost מורידה את המחיר שלו באופן משמעותי. החיסרון שלה הוא הצטברות קרח בתוך תא ההקפאה, מה שאומר שמדי פעם תצטרכו להוציא את המקרר מהחשמל, ולחכות שהטמפרטורה תעלה ותמיס את הקרח.

סקרנים לדעת איך דרגנו מקררי אלקטרה מומלצים?

לפני שהתחלנו לבחון את הדגמים, לקחנו בחשבון את הצרכים המשתנים ובין היתר: השימושים אותם מייעדים למקרר, מידות רצויות, תקציב ועוד.. לאחר מכן בדקנו מפרטים רבים של מקררי אלקטרה והתמקדנו בפרמטרים כמו: צריכת אנרגיה, מידות, מוחות השימוש, הפשרה, תנאי האקלים, עיצוב וכמובן, גם מחיר. 
אספנו גם חוות דעת והמלצות של משתמשים ובהתבסס על כל אותם הפרמטרים שהצוות שקלל ביחד הרכבנו את רשימת הדגמים המומלצים. 

שאלות ותשובות על מקרר אלקטרה מומלץ

האם עדיף מקרר עם מקפיא עליון או מקפיא תחתון?

התושבה לשאלה מתבססת על העדפה אישית בלבד. יש אנשים שמעדיפים את המקרר עם המקפיא העליון הישן והטוב שכולנו מכירים מהילדות, בעוד יש אנשים שמעדיפים להתחדש עם המבנה המודרני יותר אשר כולל מקפיא תחתון שנפתח כמגרה ולא כדלת. אם אתם לא אוהבים להתכופף, אולי תעדיפו מקפיא עליון, אם אתם מחפשים מראה מודרני ומעדיפים שהמקפיא יהיה למטה  כי הוא פחות בשימוש מהמקרר, אז מקפיא תחתון הוא התשובה עבורכם.