מגפי גומי לילדים: סקירת מגפי גומי מומלצים לילדים (מעודכן 2024!) | Finder

החורף הגיע והילדים כבר מחכים לצלול אל תוך השלוליות בשכונה. הורים, הגיע הזמן להיערך מראש עם מגפי גומי לילדים, שישאירו את הילדים נקיים ובצו האופנה.

icon pos_1

ניתחנו

2 סקירות

ו-

16 ביקורות

בתחום

מוצרי תינוקות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מגפי גומי לילדים

השמירה על הניקיון הופכת למשימה קשה מאוד בימי החורף, לבטח עבור הורים לילדים, שצריכים להתמודד עם אתגרים כמו שלוליות ובוץ. כדי להימנע מאותו לכלוך, צריך פשוט להכין את הילד לחורף, וזה כולל, כמובן, מעילים, מטריות ויותר מכל – מגפי גומי לילדים.

 

מגפי הגומי מאפשרים לילדים לשמור על הרגליים יבשות ונקיות, וכן ליהנות ממה שיש לחורף להציע, מבלי לחשוש לתגובות ההורים והמורים. ישנו מגוון רחב מאוד של מגפי גומי לילדים של מותגים שונים, ולפני הקנייה, חשוב לקחת בחשבון פרמטרים כמו חוזק, קלות שימוש (השמה והורדה), גמישות ועמידות, לצד נראות ועיצוב, שהם תמיד חשובים, לבטח עבור ילדים גדולים יותר.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

לוגו של הסקירה

העמידים ביותר: מגפי HUNTER

מגפי האנטר הם מגפיים קלאסיים ועמידים במיוחד, ששמים פחות דגש על עיצוב, אלא יותר על פרקטיות ועמידות בפני פעילות הילדים במהלך החורף.

מגפי HUNTER

4.5 15

עמידות יוצאת דופן ועיצוב די סטנדרטי ומתאים לילדים שאוהבים להשתולל

יתרונות

עמידים, קלאסיים, מגיעים במגוון מידות וצבעים.

חסרונות

פתיחה בעייתית לילדים עם רגליים צרות, צבעים מוגבלים.

סגול
קנה עכשיו ב- AZRIELI
כחול נצנצים
קנה עכשיו ב- TerminalX
כל הצבעים
קנה עכשיו ב- Amazon
שחור נצנצים
קנה עכשיו ב- TerminalX

במגפי הגומי של האנטר, עמידות היא שם המשחק. הלוק של המגפיים הוא די קלאסי, אם כי הם עשויים מגומי קשיח היכול לעמוד בהרבה מאוד קפיצות אל תוך השלוליות. הפתיחה של המגף של האנטר היא די רחבה, דבר שעלול להקשות על ילדים עם רגליים צרות יותר.

 

מגפי האנטר הבסיסיים מגיעים בארבעה צבעים, המחיר שלהם זול יחסית, ואפשר לסמוך עליהם שיעמדו בלא מעט כניסות לשלוליות, ואפילו ליותר מעונת חורף אחת, אם מדובר בילד מבוגר יותר, ללא קפיצות גדילה משמעותיות.

לוגו של הסקירה

הפרקטיים ביותר: מגפי CROCS

מותג CROCS מוכר לקהל הרחב בזכות הנעליים המיוחדות והפופולאריות, וכעת, מגיעות המגפיים המעוצבים שאמורים לתת נוחות מקסימלית לנועל.

מגפי CROCS LodgePoint

4.5 15

מגפיים קלי משקל ועמידים במיוחד בהתאם למסורת המותג

יתרונות

עמידים במיוחד, קלים לשימוש, מגוון רחב של צבעים.

חסרונות

יגרמו ליבלות אם יינעלו ללא גרביים, מתכווצים קלות עם הזמן.

קנה עכשיו ב- we shoes
וורוד
קנה עכשיו ב- we shoes
כחול
קנה עכשיו ב- we shoes
קנה עכשיו ב- Amazon

המגפיים של CROCS שומרים על צביון החברה מבחינת לוק מאסיבי במיוחד, ועמידות יוצאת דופן שתעזור לילדים ליהנות מהם למשך תקופה. הם קלים מאוד לניקוי, מרווחים, אם כי לאו דווקא נוחים עבור חלק מהאנשים, שלא מתחברים לז'אנר. הם באים במגוון רחב של צבעים, וקל מאוד לילדים לשים אותם ולהוריד אותם לבד, כך שזה נותן יתרון גדול מאוד להורים בהתארגנות של הבוקר.

לוגו של הסקירה

המעוצבים ביותר: מגפי CANDY

מגפי CANDY לוקחים את עניין הסטייל בתחום המגפיים צעד אחד קדימה. הם מעוצבים, מגיעים במגוון דגמים, ומצליחים להתאים למגוון תלבושות.

מגפי CANDY

4.5 15

מתאימים בעיקר לבנות בגילאים מתקדמים שרוצות להשלים את הלוק

יתרונות

מעוצבים, מרשימים, מגוונים.

חסרונות

לא מתאימים לילדים קטנים, לא עמידים, המידות לעיתים קטנות מדי.

חלק
קנה עכשיו ב- we shoes
נצנצים
קנה עכשיו ב- we shoes
נצנצים
קנה עכשיו ב- AZRIELI

מגפי CANDY הם מהמגפיים הנמכרים ביותר בארץ. מדובר במותג איכותי במיוחד, שמגיע עם כמות גדולה של דגמים. אלו מגפיים ששמים דגש על סטייל ופחות על פרקטיות, והם פונים בעיקר לבנות בגילאים מבוגרים יותר, שמתחילות לשים דגש על הצורה בה הן מתלבשות. המגפיים אינם עמידים במיוחד, ובחלק מהמקרים, המידות מגיעות כשהן קטנות מהמצופה, אך עם זאת, מדובר במותג שפונה לילדות שרוצות להוסיף קצת סטייל גם בימי החורף הקשים.

לוגו של הסקירה

הפופולאריים ביותר: מגפי MAGMA

מגפי MAGMA מצליחים לשלב בין צבעוניות לפונקציונאליות, עם מגוון רחב של דגמים קשיחים ועמידים, לצד צבעים עליזים.

מגפי MAGMA

4.5 15

משלבים את הטוב מכל העולמות, עם סוליה עמידה, פנים מחמם, וצבעים מגוונים

יתרונות

מחממים, עמידים, צבעים רבים, זולים.

חסרונות

אינם מעוצבים, מורכבות יחסית לנעול ולהוריד.

קנה עכשיו ב- mho
קנה עכשיו ב- we shoes
קנה עכשיו ב- AZRIELI

מגפי MAGMA הם פופולאריים מאוד בארץ לאור המחיר הזול שלהם, והפרקטיות שהמוצר מציע. הם יעמדו בקפיצה אל שלולית גדולה, ויחממו מאוד את הרגל של הילד. עם זאת, הם אינם מרשימים מדי, מתאימים בעיקר לגילאים צעירים, ויחסית קשה לשים ולהוריד אותם, כך שייתכן שההורים יהיו אלו שיצטרכו לשים יד כדי לעזור. המבחר הוא גדול, והילדים יכולים למצוא אותם יפים לאור הצבעים המושכים והלוק הסולידי.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: מגפי NEXT

NEXT הוא מותג פופולארי ומגוון מאוד, המציע מגפי גומי לילדים מהסוג הפשוט ביותר, זה שיהיה עמיד באופן יחסי, וצבעוני במיוחד.

מגפי NEXT

4.5 15

מגיעים במגוון רחב של צבעים, עם עיצוב פשוט במיוחד

יתרונות

זולים, צבעים רבים, קלים לתפעול.

חסרונות

לא עמידים בפני מים בצורה הרמטית, רחבים, לא מעוצבים.

צבעוני
קנה עכשיו ב- Next
צהוב בננה
קנה עכשיו ב- Next
וורוד
קנה עכשיו ב- Next

מגפי NEXT הם מגפיים העשויים מגומי חזק במיוחד, עם צבעים זוהרים ובולטים, שימשכו את העין של ילדים קטנים. הם עמידים במידה מסוימת, אם כי אינם מציעות הגנה הרמטית בפני מים. לילדים יהיה קל מאוד לשים ולהוריד אותם, בעקבות העובדה שהם מאוד רחבים. הם זולים במיוחד, וגם אחרי דמי משלוח, ייתכן מאוד שלא תגיעו לתשלום של 3 ספרות. מתאים במיוחד לילדים קטנים, שלא מרבים לרבוץ בבוץ ובשלוליות אלו פשוט זקוקים להגנה בסיסית על הרגל בחורף.

סיכום

אז איך לבחור את מגפי הגומי המתאימים ביותר לילדים שלכם?

ההתלבטות הגדולה של ההורים בקניית מגפי גומי לילדים היא בין העיצוב לבין הפרקטיקה. ובכן, ככל שהילדים קטנים יותר, הם אינם שמים דגש על עיצוב, ולכן מגפי NEXT, MAGMA או האנטר יהיו מתאימים במיוחד.

 

אם הילדים בכל זאת רוצים קצת סטייל, כמובן ש-CANDY (בעיקר לבנות) ו-CROCS (יוניסקס) יוכלו לעשות את העבודה, ועדיין לשמור על חום הרגל. עם זאת, חשוב לשים לב שסטייל לרוב בא על חשבון אסתטיקה ואם הילדים רוצים לקפוץ לשלוליות, שווה ללכת על המותגים העמידים יותר.

 

מגפי גומי הם פריט חורפי חשוב מאוד והם ממלאים צורך חשוב עבור הילדים, וגם עבור ההורים. לכן, חשוב להשקיע במחשבה, להתייעץ עם הילד (אם הוא בגיל הנכון) ולקנות לו מוצר שיאהב, אך גם כזה שיהיה עמיד ויעמוד במבחן הפונקציונאליות.

שאלות ותשובות על מגפי גומי לילדים

למה משתמשים דווקא בגומי?

חברות רבות משתמשות דווקא בגומי לייצר מגפיים לילדים מכמה סיבות- הוא חומר עמיד יחסית, לא נשחק בקלות, הוא ניתן לכיפוף ולשינוי בקלות וניתן לרפד אותו בקלות. כיום יש כמה חברות שמשתמשות בתחליפים סינטטים של גומי במקום הגומי עצמו.

איך מומלץ לנקות את מגפי הגומי של הילדים?

מרבית היצרנים ממליצים לנקות את המגפיים לאחר טיול בגשם או טיול בוצי בעזרת מטלית חמה עם מעט סבון כלים לא חזק. חשוב לוודא שהסבון לא מאוד חזק משום שסבון חזק יכול לפגום בגומי של הנעל. אחרי הניקוי, מומלץ להשאיר את המגפיים לייבוש באוויר הפתוח לפני שהן חוזרות לאחסון.

איפה כדאי לאחסן את מגפי הגומי של הילדים?

היצרנים ממליצים לאחסן את המגפיים, לאחר שהתייבשו והורד מהם כל הלכלוך, במקום סגור ויבש כך שלא יבואו במגע עם אור שמש או כל מקור אור חזק אחר. אור שמש ישיר יכול להוביל להתבלות מהירה ולהתפרקות של המגפיים, לכן חשוב להקפיד על אחסון נכון של המגפיים אם אתם רוצים לשמור אותם למשך זמן רב.

האם כל מגפי הגומי לילדים עמידים במים?

רובם הגדול של מגפי הגומי לילדים אמורים להיות עמידים למים, אך כמובן שיש גם כאלו שלא. לרוב יהיה כתוב באתר או בחנות האם הן עמידות למים או לא, ותמיד טוב לשאול אם אתם עדיין לא בטוחים במאה אחוז.