אמבטיה לתינוק: סקירת 5 אבמטיות לתינוקות מומלצות (מעודכן 2024) | Finder

כשמדובר על אמבטיה לתינוק, מדובר על זמן איכות של התינוק וההורה, שמאפשר הנאה משותפת וחשוב לשים לב למספר נקודות כשבוחרים אמבטיה לתינוק, והנה הן כאן עבורכם.

icon pos_1

ניתחנו

17 סקירות

ו-

541 ביקורות

בתחום

מוצרי תינוקות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על אמבטיה לתינוק מומלצת

אמבטיה לתינוק הוא פריט שישמש אתכם באופן יומיומי לפחות עד גיל חצי שנה, ולאחר מכן כשהתינוק מתחיל לשבת, אפשר לעבור לאמבטיה רגילה או אפילו מקלחון ולהשתמש בכסא לאמבטיה, שהוא הרבה יותר נוח ובטוח, היות ומרבית התינוקות בסביבות הגיל הזה נהיים יותר אקטיביים ותזזיתיים, כך שלקלח אותם הופך להיות פעילות מאתגרת.

 

כשחושבים על אמבטיה לתינוק צריך לחשוב קודם כל הנוחות שלכם, כמה מקום יש לכם בבית לפעולת המקלחת (למשל אם יש לכם חדר אמבטיה קטנטן עם מקלחון, תצטרכו לקלח את התינוק בחדר), מקום לאחסון האמבטיה, נוחות בשימוש להורים ועוד.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

מה כדאי לדעת לפני הרכישה:

כיום יש 5 סוגים עיקריים של אמבטיה מומלצת לתינוק:

  • אמבטיה מוארכת מפלסטיק עם מעמד
  • אמבטיה מתקפלת מבד
  • אמבטיה מתקפלת מסיליקון
  • אמבטיה מולטי פונקציונלית עם משטח החתלה
  • אמבטיה מתנפחת

 

על מנת לקלח את התינוק בצורה נוחה, יש כיום אמצעי עזר כדוגמת מזרן צף (בטיה) או מתקן עומד בתוך האמבטיה (דפני). מומלץ לבחור במתקן מרופד על מנת שלתינוק שלכם יהיה נעים בשעת האמבטיה, מה שיגרום לו להיות נינוח יותר ולחוויה פשוטה ונוחה יותר עבורכם בעת ביצוע המקלחת.

את האמבטיה לתינוק מומלץ לערוך בשעות הערב לאחר שחיממתם היטב את חדר האמבטיה או החדר של התינוק. תינוקות קטנים רגישים יותר לקור, ולכן חשוב לשים לב היטב שהחדר מחומם לטמפרטורה של 30 מעלות לפחות.

 

חשוב! רצוי לקנות גם מד-חום למים ולוודא תמיד גם עם המדחום וגם עם היד שלכם שהמים נעימים ולא חמים או קרים מדי. כשעושים זאת נכון, שעת האמבטיה יכולה להיות חוויה של זמן איכות לכם ולתינוק, כשהיתרון הגדול הוא שהאמבטיה מרגיעה את התינוק ועוזרת לו לפרוק את כל המתח של כל היום, וכך למעשה עוזרת לו להרדם יותר בקלות.

לפניכם סקירה והמלצות לכל אחד מסוגי האמבטיות עם בחינה של יתרונות, חסרונות ונוחות שימוש:

לוגו של הסקירה

הכי פופולארית: אמבטיה קשיחה עם מעמד

זהו דגם האמבטיה הכי פופולארי שמרבית ההורים בוחרים בו אך הוא לא בהכרח הכי נוח לשימוש.

קשיחה עם מעמד

4.5 15

האמבטיה הקלאסית והמוכרת

יתרונות

גבוהה, זולה, קלה, האמבטיה עצמה יכולה לשמש בהמשך כגיגית לכביסה, למקלחת, ולעוד שימושים אחרים בבית.

חסרונות

תופסת מקום אחסון, מתאימה עד גיל חצי שנה בערך.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
XL
קנה עכשיו ב- Walla Shops
דגם POOL
קנה עכשיו ב- Walla Shops
מעמד נפרד
קנה עכשיו ב- KSP

האמבטיה הקשיחה כוללת גיגית מוארכת יחד עם מעמד מתכת שעליו מניחים את האמבטיה. האמבטיה הקלאסית בד"כ מגיעה בגובה של קצת יותר ממטר, על מנת שיהיה נוח לקלח את התינוק בעמידה.
מחיר – 130-150 ש"ח.

 

הערה – שימו לב שלא ינסו למכור לכם דגם יקר ומשודרג של אמבטיה לתינוק בחנויות למוצרי תינוקות. זכרו שמדובר על מוצר פשוט ביותר שכולל גיגית ומעמד, אין סיבה לשלם כמה מאות שקלים!

לוגו של הסקירה

הקומפקטית: אמבטיה רכה מתקפלת

בשורה התחתונה: אם תשאלו את דעתי כאמא ל-3 ילדים מה האמבטיה הכי פרקטית ונוחה לשימוש – האמבטיה הרכה המתקפלת של פנג היא ללא ספק אחת הנוחות והקומפקטיות.

אמבטיה רכה מתקפלת

4.5 15

קומפקטית שלא דורשת מקום לאחסון

יתרונות

גבוהה, נוחה לניקוי, חסכונית במקום.

חסרונות

מחיר קצת גבוה

קנה עכשיו ב- BabysRUs
קנה עכשיו ב- BabyTech
קנה עכשיו ב- בייבי לאב

האמבטיה הרכה עשויה מבד PVC עבה, קשיח ובטיחותי, היא מקנה לתינוק בשלב הישיבה מתחם רך לשבת עליו עם תחושה עוטפת. קל מאוד לנקות ולתחזק אותה והיתרון הגדול הוא שהיא מתקפלת יחד עם הבד שבתוך האמבטיה ואפשר לאחסן אותה בכל מקום (אפילו מאחורי מיטה\שידה), ולהשתמש בה בקלות ונוחות בכל מקום בבית.

לוגו של הסקירה

למי שאין הרבה מקום: אמבטיה מתקפלת

בשורה התחתונה: אמבטיה שיכולה לשמש פתרון לבתים שאין בהם הרבה מקום אחסון וכפתרון לנסיעות וטיולים עם תינוקות.

אמבטיה מתקפלת

4.5 15

הכי נוחה למי שזקוק לניידות

יתרונות

קומפקטית, חסכונית במקום אחסון, מצוינת לטיולים מחוץ לבית, נוחה לשימוש.

חסרונות

עם המעמד המחיר עומד על כ-200 ש"ח בממוצע.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- MAXbaby
קנה עכשיו ב- ToyLand
קנה עכשיו ב- MAXbaby

האמבטיה המתקפלת היא עוד אחד מהפתרונות של השנים האחרונות, מדובר על אמבטיה בשילוב פלסטיק וסיליקון שמתקפלת למצב שטוח בעובי של כ-10 ס"מ בלבד!

 

ניתן לתלות אותה לייבוש לאחר השימוש. כמו כן, לאמבטיה יש רגליים שמכוסות חומר שמונע החלקה וניתן גם לקנות מעמד שמתאים לאמבטיה המתקפלת. בחלק מהדגמים קיים גם חיישן חום המתריע במצב שבו המים חמים מדי על ידי שינוי של הצבע.

לוגו של הסקירה

2 ב-1: אמבטיה מתקפלת עם משטח החתלה

יצרני מוצרי התינוקות, מצאו פתרון גם להורים שיש להם מקום מצומצם בבית או במקרה שאין שידת החתלה לתינוק, עם מוצר שמשלב משטח החתלה ואמבטיה לתינוק.

אמבטיה מתקפלת עם משטח החתלה

4.5 15

גם אמבטיה וגם משטח החתלה!

יתרונות

2 מוצרים באחד, משטח החתלה מרופד ומפנק, מגוון מקומות אחסון לנוחות.

חסרונות

תופס מקום בקיפול, מחיר גבוה, מתאים רק לחודשים הראשונים להחתלה.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- ToyLand

אמבטיה עם משטח החתלה היא פריט שהוא אמנם שימושי, אך היא תופסת מקום ומתאימה להחתלה במיוחד בחודשים הראשונים, היות ומשטח ההחתלה אינו יציב דיו לגיל חצי שנה ואילך כשהתינוק מתחיל להיות יותר אקטיבי ותזזיתי.

 

ישנם דגמים מעט פשוטים יותר מפלסטיק עם משטח בציפוי של PVC, אך עדיין, הם לא כל כך בטוחים לתינוקות פעלתנים, וחשוב לנקוט באמצעי זהירות על מנת לוודא שהתינוק לא נופל.

לוגו של הסקירה

מומלצת לטיולים: אמבטיה מתנפחת לתינוק

בשורה התחתונה: אמבטיה מתנפחת לתינוק היא פתרון זול ויעיל אבל טוב בעיקר כפתרון זמני או כפתרון נהדר לטיולים בארץ או בחול.

אמבטיה מתנפחת לתינוק

4.5 15

מצוינת לנסיעות ולשימוש בשטח

יתרונות

ניידת, קומפקטית, מתאימה לטיולים.

חסרונות

דורשת משטח יציב לקלח עליו, עלולה להרטיב את הסביבה, ריקון מאתגר.

קנה עכשיו ב- שילב
קנה עכשיו ב- ToyLand

האמבטיה המתנפחת מתאימה בעיקר למקומות בהם יש קושי באחסון, והיא די נוחה לתינוק אך יש להעמיד אותה על גבי משטח יציב, מה שלא תמיד נוח ופרקטי מבחינת מקלחת וצריך לרוקן ולהרים אותה, מה שהופך את העניין למעט מסורבל, במיוחד כשזה ברמה יומיומית.

 

עם זאת, במידה ואתם מתכננים טיול לחול היא יכולה להיות מאוד פרקטית כי היא חסכונית במקום וניידת.

סיכום

לסיכום, כאשר בוחרים אמבטיה לתינוק, חשוב לנסות להבין כמה מקום אחסון יש לכם עבור האמבטיה, איך יהיה לכם נוח להתנהל, ואז לבחור את מה שמתאים עבורכם.

 

קחו בחשבון שהאמבטיות המתקפלות והמתנפחות הן קצת פחות עמידות ואיכותיות לעומת גיגית הפלסטיק הפשוטה שתוכל לשמש אתכם גם בהמשך. אך במקרה של טיול או מגורים זמניים במקום שונה, או אפילו לינה אצל ההורים בתדירות גבוהה, האמבטיות המתקפלות יוכלו להיות שימושיות ונוחות עבורכם.

שאלות ותשובות על אמבטיה לתינוק מומלצת

מה המחיר הממוצע של אמבטיות לתינוק?

מרבית האמבטיות עולות כ-150 שקלים פחות או יותר, והן בהחלט עושות את העבודה. אם רוצים אמבטיות מתקדמות עם פיצ'רים שמסייעים לנוחות ולפרקטיות, אפשר למצוא גם אמבטיות שמתקרבות ל-500 שקלים. ברוב המקרים, האמבטיות במחירים הממוצעים הן בהחלט מומלצות.

מה הדבר החשוב ביותר בשימוש באמבטיה לתינוק?

נושא הניקוז של המים הוא הנושא החשוב ביותר. ברוב האמבטיות יש מנגנון פשוט של צינור פלסטיק שמתחבר לאמבטיה ומוציא את המים באיטיות. עם זאת, בחלק מהאמבטיות הנושא קשה לתפעול והצינור (הנשלף) נתקע ברגליים של האמבטיה, או משתחרר מהשסתום והמים פשוט בורחים החוצה. יש לשים לב שצינור שקונים הוא איכותי מספיק, ושהתפעול של עניין הניקוז הוא פשוט.

לכמה זמן אמבטיה לתינוק היא רלוונטית?

האמבטיה רלוונטית עד שהתינוק גדול מדי לשבת בה. ברוב המקרים, הורים מעבירים את התינוק לישיבה במושב דפני בתוך האמבטיה, כבר לאחר חודשיים או שלושה. כאשר האמבטיה קטנה מדי לילד, הוא מרגיש כלוא, הוא בועט ומעיף מים, והרבה יותר קשה לקלח אותו. לכן, צריך לקחת בחשבון שמדובר בקנייה שהיא רלוונטית לכשלושה חודשים בלבד.

האם יש ערך לאמבטיות מתנפחות או ניידות?

מרבית האנשים לא נוטים להסתובב או לטייל עם תינוקות רכים בחודשים הראשונים ללידה. מדובר בגימיקים נחמדים ואף יעילים עבור אנשים שרוצים לקלח את הילד אצל סבא וסבתא בסופי שבוע, או כאלו שכן יוצאים לטיולי שטח. עם זאת, ברוב הזמן, אנשים רוצים לקלח את הילדים בבית ולשמור על לו"ז מסודר. גם אמבטיה עם משטח החתלה היא יעילה מאוד, אך צריך לזכור שזה מוצר עם זמן מוגבל וקצוב עד אשר הוא לא רלוונטי.