משקל מטבח – סקירת 4 משקלי מטבח מומלצים 2024 | מדריך קניה חכמה – Finder

בין אם התחלתם רק עכשיו לאפות או שאתם כבר עמוק בתוך האהבה שלכם לאפייה, משקל מטבח הוא אחד הדברים הנחוצים ביותר כדי להפוך כל עוגה להצלחה.

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

325 ביקורות

בתחום

מוצרים למטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על משקל מטבח

לא משנה אם אתם אופים מטעמים במטבח או רק מחלקים את האוכל למנות להכנה מראש, משקל מטבח יכול להיות הנשק הסודי שלכם להצלחה מסחררת. משקל מטבח מאפשר דיוק ועקביות שלא ניתן להשיג בכוסות או כפיות מדידה. ועוד לא דיברנו על זה שחלק מהדגמים יכולים לחסוך לכם בכלים. ואם תבחרו עיצוב מעניין, הוא יהפוך לפריט מרכזי במטבח. הים כבר לא צריך לשבור את הראש בהמרות של מידות ומשקלים, בין פאונד לגרם או לחשוב כמה זה 200 מ"ל שמן בגרם. רוב המשקלים יעשו את זה עבורכם. אספנו בשבילכם את הדגמים המובילים והמומלצים ביותר של משקלי מטבח.

נכתב ע״י

אביגיל לאפין גרא

כותב: אביגיל לאפין גרא

כתבת עיצוב ואופנה, מעצבת פנים, מאפרת, צלמת ובעלת אתר הלייף סטייל "הפיה השחורה"

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

95 ₪

מוצר לא נמצא במלאי
לוגו של הסקירה

עיצוב צעיר ומקפיץ: 36201 Berox

מחפשים להוסיף קצת צבע למטבח? זה בדיוק המשקל בשבילכם. עם עיצוב צעיר ומרענן, אין סיבה להסתיר אותו בארון.

36201 Berox

4.5 15

לאוהבי האפייה שרוצים לחסוך בכלים

יתרונות

זול, איפוס ידני, משטח זכוכית קל לניקוי, רמת דיוק גבוהה, משקל מקסימלי גבוה.

חסרונות

עלול להישבר.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price

אם אתם מחפשים משקל שיוסיף לכם קצת צבע וירענן את המטבח שלכם, המשקל הדיגיטלי של BEROX מבית לובלינסקי, יעשה את העבודה מצוין. הוא יכול לשקול החל ממשקל של גרם אחד ועד 5 ק"ג, עם סטייה של עד גרם 1. הוא בגודל מצוין כדי להניח עליו קערה ועדין לראות את הצג הדיגיטלי בתחתית ( 20X15 ס”מ).

 

המשקל עשוי מזכוכית עבה ומעוצב עם עיטורים צעירים וצבעוניים. היתרון במשטח זכוכית הוא בקלות הניקוי שלו, אבל החיסרון שלו הוא שיש לו סיכוי גדול יותר להישבר. אז אם יש לכם ילדים בבית, אולי כדאי לבדוק משקלים אחרים ברשימה שלנו.

 

המשקל מגיע עם אפשרות לאיפוס ידני באמצע השקילה. כך תוכלו לחסוך בכלים ותוכלו לשקול במדויק כל מצרך ומצרך והכל בקערה אחת. ואם זה חשוב לכם, תדעו שבקנייה של המשקל הזה, אתם מחזקים חברה ישראלית ומעודדים את המשק המקומי.

לוגו של הסקירה

קטן ועוצמתי: KS22 Beurer

עם עיצוב קלאסי ומשטח שקילה שעשוי מפלדת אל חלד, משקל מטבח KS22  של חברת Beurer הגרמנית יתאים לכל סגנון עיצובי.

KS22 Beurer

4.5 15

מצוין לשקילות קטנות ובינוניות

יתרונות

זול, עשוי פלדת אל חלד, אפשרות איפוס באמצע שקילה, רמת דיוק גבוה, יחידות משקל שונות, איכותי ועמיד, כיבוי אוטומטי, התראת עומס יתר.

חסרונות

שקילה מקסימלית מעט נמוכה, קטן.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- BUG

אם משקל מקסימלי של 3 ק"ג יכול להספיק לצרכים שלכם, ואתם דווקא מעדיפים את המשקל שלכם קטן וקומפקטי עם עיצוב נקי וקלאסי, המשקל הזה של חברת Beurer מושלם בשבילכם.

 

משטח השקילה עשוי מפלדת אל חלד, קל ונוח לניקוי, יש לו שקילה מדויקת מאוד עם סטייה של עד 1 גרם, ואתם תוכלו לבחור את יחידות המידה שתרצו, גרם או פאונד (g/oz). בגלל הגודל הקטן שלו, 11X11ס"מ, הוא לא יוכל החזיק קערה גדולה מידי מבלי להסתיר את הצג הדיגיטלי, אבל אם תבחרו קערה בגודל הנכון, תוכלו בהחלט לראות את הצג וגם תוכלו לאפס שקילה במהלך עבודה כדי להוסיף רכיבים לשקילה מחודשת.

 

שתי פונקציות מעניינות וחשובות הן הכיבוי האוטומטי שלו שחוסך ב חיי הסוללה, ומחוון שיתריע לכם אם יש משקל חריגה על משטח השקילה, כדי שלא תהיה העמסת יתר שעלולה לגרום לחריגות שקילה גדולות בעתיד.

לוגו של הסקירה

כד שקילה דיגיטלי: Selmor SE-664

מתלבטים בין כוס מדידה למשקל למטבח? למה שלא תקנו את שניהם במכשיר אחד! כד השקילה של Selmor פותר לכם את ההתלבטות.

Selmor SE-664

4.5 15

לאוהבי הגאדג'טים למטבח

יתרונות

מחיר נוח, שקילה ברמת דיוק גבוהה, מתאים לשקילת נוזלים וחומרים יבשים, קערת פלסטיק נשלפת, צג דיגיטלי.

חסרונות

תופס מקום, עיצוב מעט מגושם.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

אולי הוא לא מגיע עם העיצוב הכי יפה, אבל הוא בהחלט אחד הגאדג'טים הנחמדים שיש למטבח. במקום להחזיק גם משקל דיגיטלי למטבח וגם כוס למדידת נוזלים, אתם מקבלים פה איחוד מושלם של שני המוצרים.

 

המשקל הזה של חברת Selmor  יכול לשקול נוזלים או מצרכים יבשים במשקל של עד 3 ק"ג ברמת דיוק גבוה מאוד עם סטייה של עד גרם 1. כוס המדידה מגיעה עם מד מדידה בצד והיא נשלפת בקלות מהמשקל.

 

הוא מגיע עם כיבוי אוטומטי ששומר על אורך חיי הסוללה, אפשרות לבחירת סוג החומר שאתם שוקלים מבין 4 אפשרויות: שמן, מים, חלב או קמח (בחירה בקמח היא לכלל המצרכים היבשים), אפשרות לבחירת יחידת המידה הרצויה ואיפוס השקילה באמצע כדי לשקול מחדש מצרך נוסף.

לוגו של הסקירה

המקצועי ביותר למטבח הביתי: MY WEIGH KD8000

עם אפשרות לשקול מרכיבים באחוזים בנוסף לשקילת מדידה רגילה בלא פחות מ- 5 יחידות מידה שונות, פתאום מתכונים מסובכים כבר לא מפחידים אותנו.

MY WEIGH KD8000

4.5 15

למקצוענים ומנוסים במטבח

יתרונות

שקילה מקסימלית גבוהה במיוחד, רמת דיוק גבוהה מאוד, אפשרות בחירה של מגוון יחידות מידה, עשוי פלדת אל חלד, אפשרות לשימוש בסוללות או חיבור לחשמל, אפשרות לשקלול אחוזים, כיבוי אוטומטי.

חסרונות

יקר, גדול וכבד, שנאי לחשמל נמכר בנפרד.

קנה עכשיו ב- ליאור מוצרי חשמל
קנה עכשיו ב- Amazon

הוא אחד מהמשקלים למטבח הנמכרים ביותר באמזון, ובצדק! יש בו כל כך הרבה טוב, שהעובדה שהוא כבד, גדול ויקר יותר משאר המשקלים פשוט נעלמת. היתרון הגדול ביותר שלו הוא שהוא מאפשר לשקול מצרכים באחוזים ובעצם מחשב בשבילכם את המתכון המדויק. המשקל המקסימלי שלו הוא הגבוה ביותר מכל המשקלים הביתיים והוא מגיע עד ל- 8 ק"ג. משטח השקילה עשוי נירוסטה קלה ונוחה לניקוי והצג הדיגיטלי מואר באור לד כחול נעים.

 

ואם אתם קוראים מתכונים בשפות אחרות וכל פעם נתקעים עם חישובים של המרת מידות, מהיום לא תצטרכו יותר לדאוג. המשקל הזה מגיע עם לא פחות מ- 5 יחידות מידה שונות. תוכלו לבחור אם להפעיל אותו באמצעות סוללות או לחבר אותו לחשמל.

 

אז אם אתם מחפשים משקל מקצועי, איכותי ואמין, כזה שיעזור לכם להפוך לקונדיטורים שאתם חולמים להיות, תרשו לעצמכם להתפנק.

סיכום

איך לבחור משקל מטבח?

למרות שמדובר במוצר פשוט ובמחיר נמוך בהשוואה למוצרי מטבח אחרים, גם לפני שקונים משקל מטבח יש כמה דברים שכדאי לכם לדעת כדי לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם. הרי לא הייתם רוצים לקנות משקל שיימצא את עצמו בסופו של דבר מעלה אבק על השיש או סגור בארון. בשביל זה אנחנו פה והכנו עבורכם רשימה של כמה דברים שכדאי שתחשבו עליהם לפני שתקנו משקל למטבח.

 

סוג המשקל

לפני שתתחילו לחפש, כדאי שתכירו את הסוגים השונים של משקלים למטבח שקיימים.

 

משקל דיגיטלי –  זה הסוג הנפוץ ביותר כיום של משקל למטבח והוא גם כזה שיתאים לכל בשלן ביתי. למשקל דיגיטלי יש יכולת שקילה ממשקל נמוך מאוד, של כמה גרמים בודדים, ועד למשקל של כ-5 ק"ג. הוא מופעל לרוב על ידי סוללות. רובם קומפקטיים וקלים ביחס למשקל אנלוגי. רוב המשקלים הדיגיטליים יוכלו להראות לכם את המשקל כמעט באופן מיידי (בין שנייה לכמה שניות). לרוב הוא יהיה עשוי מזכוכית מחוסמת, אך ניתן למצוא כמה דגמים עשויים מפלדת אל חלד. משקל דיגיטלי טוב יגיע עם רגלי גומי או סיליקון בתחתית כדי למנוע ממנו לזוז על גבי משטח העבודה. תוכלו למצוא אותם במגוון רחב מאוד של צבעים ועיצובים, כך שבטוח תוכלו למצוא אחד שיתאים בדיוק למטבח שלכם.

 

משקל אנלוגי – הגרסה הקלאסית של המשקלים למטבח. הוא עובדים ללא צורך בסוללה, כך שאין סיכוי שתתקעו באמצע המתכון בלי משקל. רוב הדגמים כוללים בסיס שקילה גדול ורחב עם או בלי קערה. משקל אנלוגי גדול וכבד יותר ממשקל דיגיטלי, אז חשוב שתפנו לו מקום על משטח העבודה או בארון המטבח שלכם. אמנם תוכלו למצוא דגמים שיוכלו לשקול משקל מקסימלי של יותר מ-5 ק"ג, אך אין להם יתרון מובהק ביחס למשקל דיגיטלי פרט לעיצוב ווינטג'י שאולי יתאים למטבח שלכם יותר.

 

משקל כיס – משקל כיס מסוגל לשקול משקלים קטנים ברמת דיוק של שתי ספרות אחרי הנקודה העשרונית. (0.05 גרם).  הם מתאימים בעיקר לשקילה של תבלינים או לנשיאה בגלל שהם קטן מאוד. אבל אם אין לכם צורך במדידה מדויקת של מידות קטנות מאוד של מוצרים, כדאי שתבחרו באחד משני הסוגים האחרים.

 

 

אחרי שהכרתם את סוגי המשקלים, הנה כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שקונים משקל למטבח.

 

רמת דיוק – מידת הדיוק של המשקל הוא  כנראה הקריטריון החשוב ביותר, דיוק בשקילה היא המטרה העיקרית לשמה נועד המשקל וכדאי שיהיה כמה שיותר מדויק. סטייה של מיליגרמים אולי לא תעשה נזק למתכון שאתם כל כך מתאמצים בשבילו, אבל סטייה של יותר מגרם כבר עלולה לפגוע במתכון ואתם עלולים להתאכזב. כדי לשמור על רמת הדיוק שמציע המשקל (לרוב עם סטייה של עד 1 גרם), מומלץ מאוד לא להניח דברים כבדים יותר מהמשקל המקסימלי האפשרי ולהחליף סוללה אם אתם שמים לב לחוסר דיוק חריג בשקילה.

 

יחידות מידה – רוב המשקלים למטבח מגיעים עם אפשרות בחירה בין גרם (g./Kg) לפאונד (Oz/lb). בארץ בכל המתכונים משתמשים בגרמים, אך יש מי שעדיין משתמש בפאונדים, בעיקר מי שהגיע מארצות הברית והתרגל לכך. חלק מהמשקלים מגיעים עם אפשרות למדידת נוזלים, כך לא תצטרכו ללכלך כוס מדידה נוספת. בנוסף, בדקו כמה אפסים מופיעים אחרי הנקודה העשרונית. אם המשקל מסוגל לשקול מיליגרמים או שהוא מודד בקפיצות של גרם אחד כל פעם.

 

קיבולת מקסימלית – הקיבולת המקסימלית של משקל מטבח נעה בין 2 ק"ג ל- 5 ק"ג ואפשר למצוא גם קיבולת גבוהה יותר. מומלץ לבחור אץ המשקל עם הקיבולת הגבוהה ביותר בתקציב שלכם כדי שלא תצרו עליו עומס יתר. חשבו מה הייעוד שלכם למשקל ולפי כך תדעו איזה משקל מקסימלי מתאים לכם. אם אתם מודדים בעיקר כמויות קטנות של תבלינים או פרטי מזון קלים, ייתכן שגם משקל של 2 ק"ג יכול להספיק אבל אם אתם רוצים משקל שמתאים למתכוני אפייה, עוגות או אפילו למדידת משקל של בשר, תעדיפו אחד של 5 ק"ג או יותר.

 

עיצוב ותכונות נוספות – שטחי ככל שהנושא הזה יראה, עיצוב המשקל חשוב מאוד כי משקל שתאהבו את העיצוב שלכם יגרום לכם להשתמש בו יותר. ברוב המקרים אתם תשאירו את המשקל על משטח העבודה כדי שיהיה לכם זמין, אז תתאימו את העיצוב לטעם האישי שלכם. בנוסף, העיצוב חשוב גם מבחינה פרקטית. במקרה של אפייה למשל, כדאי שתבחרו משקל שיאפשר לכם להניח עליו קערה גדולה ועדיין להצליח לראות את הצג. הרבה מתכונים דורשים להוסיף חומרים אחד אחר השני (קודם קמח אחר כך סוכר ואולי גם קקאו). משקלים דיגיטליים רבים מאפשרים לאפס את המשקל כאשר יש עליו כבר קערה, כך תוכלו לשים 250 גרם קמח, לאפס את המשקל ולהוסיף 100 גרם סוכר שלי להוריד אץ הקערה מהמשקל. זה מקל על תהליך ההכנה וחוסך לכלוך רב של כלים.

 

מחיר- אמנם לא מדובר במחירים אסטרונומים, המחיר שלהם נע בין 50 ל- 200 שקלים ועדיין, כדאי לחשוב על התקציב שתהיו מוכנים להקדיש בשביל המשקל למטבח.

שאלות ותשובות על משקל מטבח

מה עדיף, משקל מטבח דיגיטלי או אנלוגי?

משקל דיגיטלי יהיה תמיד עדיף. הם יכולים לשקול ברמה מדויקת בהרבה ממשקל אנלוגי ולחלק גדול מהם יש אפשרות לאיפוס של השקילה באמצע כך שתוכלו לשקול כל מצרך בנפרד למרות שהם נמצאים באותה קערה. אפשר למצוא משקלים דיגיטליים במחירים זולים, כך שחבל להסתבך עם שקילה אנלוגית, תעשו לעצמכם חיים קלים ותקנו משקל דיגיטלי.

איך לשמור על מצב תקין של המשקל?

הפעולה החשובה ביותר שתעזור לכם לשמור על המשקל שלכם לאורך זמן היא לא להעמיס עליו יותק מהמשקל המקסימלי שהוא יכול לשאת. הרבה פעמים אנחנו נוטים לחשוב שלא יקרה כלום אם נשים 6 ק"ג במקום 5 ק"ג, אבל אנחנו בעצם הורסים ככה את האיזון של המשקל וגורמים לו "לזייף" בשקילות עם הזמן.

מה המשקל המקסימלי שמשקל מטבח ביתי יכול לשאת?

רוב המשקלים הביתיים מגיעים עם משקל מקסימלי שנע בין 3 ק"ג במשקלים הנמוכים יותר ו- 5 ק"ג בגבוהים יותר. אם אתם אופים מתחילים, משקל של 5 ק"ג יספיק לכם בהחלט. אם אתם כבר מנוסים או שיש לכם עסק קטן לעוגות מעוצבות, כדאי לחפש משקל עם שקילה מקסימלית גבוהה יותר. קיימים משקלים עם יכולת שקילה עד 8 ק"ג, כמו MY WEIGH KD8000 שנמצא אצלנו ברשימה.

כמה עולה משקל מטבח?

משקל מטבח הוא לא מוצר יקר מאוד כל עוד מדובר במשקל ביתי ממוצע. המחירים שלהם נעים בין 60 שקלים ל- 200 שקלים. אם אתם מחפשים משקל קצת יותר מקצועי, הוא יכול להגיע גם ל- 500 שקלים. הבחירה שלכם צריכה להיות בהתאם לצורך האישי שלכם.