מיקסר סאוטר: סקירת 5 מיקסרים סאוטר מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

מותג סאוטר הוא מהאהובים בישראל בתחום הבישול והאפייה, והוא מציע מגוון מיקסרים אמינים שהופכים את האפייה לכיפית כמעט כמו האכילה.

icon pos_1

ניתחנו

12 סקירות

ו-

241 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מיקסר סאוטר מומלץ

אין כמו לחם או עוגה שנאפו בבית, ולמרות שאפשר לערבב בלילות וללוש בצק לחם ביד, המשימות הללו יעילות הרבה יותר בעזרת מערבל חשמלי. מיקסר טוב מסוגל להקציף שמנת, לטרוף חלבונים, ולהפוך סוכר וחמאה לבלילה אוורירית ורכה במהירות וללא עבודת פרך.

 

לחברת סאוטר יש לא מעט מיקסרים נהדרים בשוק – ידניים ועומדים, סולידיים ובולטים לעין, גדולים וקומפקטיים. אז איך בוחרים? בשביל זה אנחנו כאן. לפניכם המיקסרים הטובים ביותר של סאוטר לשנת 2024.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הטוב ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

מוצר לא נמצא במלאי

רגע לפני שנציג את הבחירות שלנו, כמה מונחים שכדאי להכיר:

 

  • וו לישהאחד האביזרים המגיעים עם כל מיקסר, זהו וו דמוי קרס שהתפקיד שלו הוא ללוש, והוא נהדר להכנת בצקים וערבול תערובות שונות.
  • וו גיטרהוו שטוח המשמש לעיבוד חומרים, להכנת עוגות בחושות, ובצקים שלא דורשים הקצפה.
  • מקצףקרוי גם וו הקצפה. אביזר נלווה נוסף, אשר מכניס אוויר לבלילה תוך כדי ערבוב, ומשמש להכנת קצפות, ציפויים לעוגה, ובלילות אווריריות אחרות.
  • פעולת Pulseבעברית, משתמשים בכמה שמות לתאר את הפונקציה הזאת: פולסים, הפעלת פעימה, הפעלת דופק, או פשוט הפעלה ידנית. זוהי פונקציה יעילה המאפשרת לכם להפעיל את המיקסר ידנית. כשתלחצו על כפתור ה-Pulse, המיקסר יעבוד במהירות הגבוהה ביותר, אך הוא יפסיק כאשר תשחרר את הכפתור. פעולת ה-Pulse יעילה במיוחד במצבים בהם אתם צריכים לעבד משהו בצורה מינימלית, למשל, כשאתם מכינים משהו כמו סלסה, ורוצים לקצוץ כמה ירקות, אבל לא למעוך אותם לגמרי. הפונקציה הזו שימושית מאוד גם בהכנת שייקים, ובריכוך חומרים קפואים.

 

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכל הבחינות - KM890W

זהו מיקסר עוצמתי במיוחד עם הספק 1,500 וואט. הקערה עשויה נירוסטה מוברשת, ויש לה קיבולת מרשימה של 6.7 ליטר. הווסת מאפשר 8 מהירויות שונות, ופעולת PULSE. הוא נאה למראה, ומגיע בצבעים לבן וכסוף.

Sauter KM890W

4.5 15

הבחירה הטובה עבור רוב המטבחים הביתיים - זהו מיקסר איכותי, עוצמתי ועמיד

יתרונות

קיבולת יפה, הספק וואט גבוה, 8 מהירויות ו-Pulse

חסרונות

לא מצאנו!

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל

בתחתית המכשיר, רגליות גומי שומרות על המשטח עליו המיקסר מונח, ומייצבות אותו בזמן הפעילות. כיסוי פלסטיק שקוף מונע שפיכה והשפרצה בזמן הערבול, ומאפשר לכם לראות את פנים הקערה בזמן שהמיקסר מופעל. מה שלא תראו הוא את המערכת האלקטרונית הדואגת למהירות קבועה מבלי קשר לעומס, ואת מערכת גלגלי ההנעה העשויים מתכת, ומבטיחים שימוש אמין ויעיל לאורך זמן. בקופסא תמצאו קערה ומגן קערה, וו לישה, מקצף, מערבל גיטרה, ולהבי מערבל, עם שלושה מחברים המתאימים לאביזרים הנלווים.

לוגו של הסקירה

המשוכלל ביותר - KM708G

זהו מיקסר דיגיטלי מקצועי בעל הספק 1,000 וואט, עם צג LCD, מפסק הדלקה לפעולת Pulse וכפתור בקרת מהירות. הוא מגיע עם טיימר, שתוכלו לכוון לספירה לאחור, אם תרצו לערבל לפי זמן, או ספירה קדימה, לתצוגה של זמן הערבול.

sauter KM708G

4.5 15

מיקסר דיגיטלי משוכלל, משתלם וידידותי לשימוש

יתרונות

טיימר, צג LCD, שקט, תמורה נהדרת למחיר, ניתן להוסיף מטחנת בשר

חסרונות

קיבולת בינונית, מכסה עם חלון מזיגה

קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

מכסה קערה מיוחד מונע התזה בזמן פעולת המיקסר, ומגיע עם חופת מזיגה נשלפת, להכנסה קלה ונקייה של חומרים לקערה. ראש המיקסר ניתן להטיה בעזרת לחצן שחרור. הוא מגיע עם וו לישה, מערבל גיטרה ומקציף, ויש לו פתח מערכת הנעה המיועד למטחנת בשר. את המטחנה תוכלו לקנות בנפרד. עם קערת נירוסטה בנפח 5.5 ליטר, זה לא מיקסר גדול, ולא תוכלו ללוש בו כמויות גדולות בהפעלה אחת. בסופו של דבר, זה מיקסר משוכלל ביותר, קל ונוח לשימוש, המעניק תמורה נהדרת למחיר .

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לכמויות גדולות - PROMIX 10

בין את אתם אופים המון עוגות, מבשלים ל-20 אנשים, או מפרישים חלה, המיקסר הזה יעשה לכם חיים קלים. עם קיבולת ענקית של 10 ליטר והספק עוצמתי של 1,800 וואט, הדבר היחיד שהמיקסר הזה לא עושה ביעילות הוא לישת כמויות קטנות.

sauter PROMIX 10

4.5 15

מכשיר גדול ועוצמתי לערבול אפקטיבי של כמויות גדולות

יתרונות

קיבולת ענקית, הספק וואט גבוה מאוד, 8 מהירויות ופעולת Pulse

חסרונות

תופס הרבה מקום, לא אפקטיבי בערבול כמויות קטנות

קנה עכשיו ב- ענק הקניות
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM

הוא מגיע בצבע שחור או כסוף, עם כיסוי קערה שקוף, וו לישה, מקצף ולהבי מערבל. ווסת המהירות הסיבובי פועל בתנועת ערבול היקפית ויסודית, ומגיע עם 8 מהירויות ופעולת Pulse. קיימים שלושה מחברים נפרדים לאביזרים השונים. אך בזמן שהוא מתמודד בצורה נהדרת עם עומס גדול, הוא דווקא איננו יעיל כשמדובר על כמויות קטנות. עם גלגלי הנעה מתכתיים ומערכת אלקטרונית עוצמתית, מיקסר PROMIX 10 מערבל כמויות מרשימות ביעילות, ובנוי להחזיק מעמד מספר שנים.

לוגו של הסקירה

הקומפקטי ביותר - KM450S

אם אין לכם שטח עבודה גדול במטבח ואתם עדיין רוצים מערבל יעיל ואמין, דגם KM450S הוא בחירה מצוינת. הוא קומפקטי וזול, ובתמורה ליתרונות האלה, אתם מקבלים קיבולת נמוכה. הנפח של הקערה, העשויה נירוסטה מוברשת, הוא 4 ליטר בלבד, אך אלה ארבעה ליטרים של פעולה עוצמתית ויסודית.

Sauter KM450S

4.5 15

מיקסר קומפקטי וזול עם ביצועים נהדרים

יתרונות

קומפקטי, מחיר טוב

חסרונות

קיבולת קטנה

קנה עכשיו ב- המאיר
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price

הספק של 600 וואט אולי נשמע נמוך, אך מדובר בעוצמה טובה למיקסר בגודל זה. הוא מגיע עם 6 מהירויות ופעולת Pulse, העובדות בתנועת ערבול היקפית מלאה. הכיסוי השקוף מונע לכלוך מיותר, ורגליות הגומי דואגות ליציבות המכשיר בזמן ההפעלה, ומונעות שריטות של משטח העבודה. עם מערכת גלגלי מתכת פנימית ובקרה אלקטרונית השומרת על מהירות קבועה ללא קשר לעומס, המיקסר הזה עושה עבודה נהדרת בכמויות קטנות. כמו שאר המיקסרים העומדים ברשימה, גם הוא מגיע עם מקצף, וו לישה, להבי מערבל ומחבר מיוחד לכל אחד מהשלושה.

לוגו של הסקירה

המיקסר הידני הטוב ביותר - HM656

אין לכם מקום לעוד מכונה גדולה במטבח? אתם אוהבים להרגיש את פעולת הערבול ולשלוט עליה בעצמכם? או אולי פשוט לא מתאים לכם להוציא עכשיו כמה מאות שקלים על מיקסר? לא משנה מה הסיבה, אם אתם מחפשים מיקסר ידני חזק ויעיל, אנחנו ממליצים לכם להסתכל על דגם HM656 של סאוטר.

Sauter HM656

4.5 15

מכשיר עוצמתי, יעיל ונוח, לכל מי שמעדיף מיקסר ידני

יתרונות

מחיר נוח, חזק, נוח לשימוש, ואינו תופס מקום

חסרונות

מלכלך, מגיע ללא וו גיטרה

קנה עכשיו ב- רוזנפלד
קנה עכשיו ב- המאיר
קנה עכשיו ב- BUG

למיקסרים עומדים יש הרבה יתרונות, אבל לא חסרים דברים טובים לומר על מיקסרים ידניים. הם מאפשרים לכם לבחור את גודל הקערה בה תשתמשו, ולשלוט על פעולת הערבול ותנועתה באופן מושלם. הם אינם תופסים מקום של מכשיר חשמלי נוסף במטבח, והמחיר שלהם נמוך הרבה יותר.

 

על מנת למנוע לכלוך מיותר ופיזור של קמח וחומרי גלם אחרים, המיקסר הזה מופעל ברכות ובעדינות, אך יש לו 5 מהירויות שונות, וכפתור טורבו המאפשר מהירות גבוהה ביותר. הספק של 500 וואט מהווה איזון מושלם בין עוצמה לשליטה. הוא נוח לשימוש ולהחזקה ממושכת, עם ידית ארגונומית רכה וכבל ארוך במיוחד. הוא מגיע עם מקציפים ומערבלי בצק מסיביים ועוצמתיים. כמיקסר ידני, תוכלו לבחור את הקערה המתאימה לכם בכל הפעלה, אך כנראה שלא יהיה לכם מכסה מתאים, מה שאומר שהערבול עלול לגרום ללכלוך משטח העבודה.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר - KM500

זהו מיקסר קטן וזול עם מנוע בעל הספק 1,000 וואט, אשר מפעיל ראש רב-תכליתי, הניתן להרמה קפיצית ולנעילת בטיחות. קיימות 6 מהירויות שונות הפועלות בתנועת ערבול היקפית מעל קערה מפלדת אל-חלד מוברשת עם קיבולת 5 ליטר, וידית לאחיזה נוחה.

Sauter KM500

4.5 15

עם קיבולת קטנה ומחיר קטן, זהו מיקסר אפקטיבי המתאים בעיקר לשימוש מזדמן

יתרונות

זול, קומפקטי, בעל מכסה עם חלון

חסרונות

ללא Pulse, קיבולת קטנה, חומרי גלם פחות איכותיים ממיקסרים אחרים

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- המאיר
קנה עכשיו ב- רוזנפלד

יש לו מכסה שקוף המונע התזה, ומגיע עם חלון המאפשר מילוי קל של הקערה. גם הוא מגיע עם וו לישה, וו גיטרה ומקצף. אז איך זה שהמחיר שלו נמוך? ובכן, מלבד הקיבולת הנמוכה, כנראה שמדובר בעיקר בחומרי גלם זולים יותר ובמנגנון פנימי פשוט יותר מאשר במיקסרים יקרים ומשוכללים יותר. במילים אחרות, אנחנו לא מצפים שהמיקסר הזה יעבוד באפקטיביות שנים ארוכות. למרות זאת, מדובר במיקסר טוב ויעיל הנותן תמורה טובה למחיר.