כירה חשמלית מומלצת: סקירת 5 הכיריים חשמליות מומלצות ביותר לשנת 2024

מחפשים את הכיריים החשמליות הטובות ביותר? סקרנו עבורכם את הדגמים המומלצים ביותר בשוק של חברות פופולאריות כגון Electrolux, Bosch, AEG ועוד.

icon pos_1

ניתחנו

21 סקירות

ו-

635 ביקורות

בתחום

מוצרים למטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על כיריים חשמליות מומלצות 2024

כיריים חשמליות הן סוג נהדר לכל מי שלא מעוניין בכיריים גז, אבל לא רוצה להוציא הון קטן על כיריים אינדוקציה. יש מגוון דגמים נהדרים היום בשוק ואנחנו כאן כדי לכוון אתכם ולעזור לכם לצמצם את הבחירה ולמצוא את הכיריים החשמליות הטובות ביותר עבורכם.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

3 כיריים חשמליות המומלצות על ידי המומחים שלנו

המומלצות!

השווה מחיר

PKF631FB2Y
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

למטבח קטן

השווה מחיר

דגם NRI-3101N
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

לכיריים החשמליות המומלצות ביותר לשנת 2023 יש מאפיינים חכמים אשר מפרידים אותן משאר הדגמים בשוק. בסקירה שלנו, כללנו כיריים חשמליות מצוינות מבין המותגים המובילים בשוק, כגון Samsung, KitchenAid, LG ועוד. הרבה מהגורמים אשר יחליטו מהן הכיריים החשמליות הטובות ביותר הם סובייקטיביים. בנוסף, מומלץ לשלב את הכיריים הטובות ביותר עם קולטי האדים המומלצים ביותר של 2023.

 

לדוגמה, מה הגודל שאתם מחפשים? גם גודלו שם המטבח שלכם וגם גודלה של המשפחה ישפיעו על בחירה זו ובמידה שאתם מחליפים כירה קיימת, אתם כנראה תרצו כיריים חדשות אשר יכנסו בדיוק ויתאימו למידותיה של הקודמת. אתם מעדיפים כיריים חשמליות עם 4 שטחי חימום או 5? הרבה מהכיריים המופיעות בסקירה שלנו כוללות אלמנטים כפולים, אשר ניתנים להתאמה ולכוונון בגודל תלוי בכלי הבישול שאתם מתכננים להשתמש בו, מה שיחסוך לכם הרבה חשמל וחום מבוזבז.

 

מאפיין נוסף שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים כיריים חשמליות, הם כפתורי השליטה; לחלק מהכיריים יש כפתורים חלקים למגע, אשר ניתן לנקות בקלות ולהניח על השיש לקבלת מראה מודרני. אנשים אחרים מעדיפים כפתורים אנלוגיים, אשר יותר מזכירים את כפתורי השליטה של הכיריים המסורתיות או מעניקים תחושה חזקה יותר של שליטה. יש יתרונות וחסרונות לשתי האפשרויות, אבל כללנו קצת מכל דבר בסקירה שלפניכם כדי לעזור לכם לבחור בעצמכם.

לוגו של הסקירה

כיריים חשמליות שעונות על כל הדרישות: Bosch PKF675N14E

ה- Bosch PKF675N14E הן בגודל 60 ס"מ בלבד, אבל הגודל הקומפקטי שלהן כולל מגוון מאפייני בישול ובטיחות שימושיים והן נראות פשוט נהדר.

Bosch PKF675N14E

4.5 15

כיריים חשמליות מעולות שמתאימות לכל מטבח

יתרונות

עוצמתיות, נראות מצוין, קלות לניקוי, מאפייני בטיחות, מאפייני בקרה שימושיים

חסרונות

יקרות, אין נעילת ילדים, אחריות קצרה

PKF631FB2Y
קנה עכשיו ב- Last Price

הכיריים העשויות זכוכית קרמית מעניקה לכם 4 טבעות חימום מסוג רדיאן בגדלים שונים. הטבעת הגדולה והעוצמתית ביותר מספקת 2,200 וואט, הטבעת אחריה 2,000 וואט ויש לכם עוד 2 טבעות חימום שעוצמה של 1,200 וואט. עם כל כך הרבה אזורי חימום, אתם יכולים להשתמש בסירים ומחבתות בגדלים שונים כדי לבשל מגוון מנות בטמפרטורות שונות באותו הזמן.

 

חיישני המגע אשר אחראיים על השליטה בטמפרטורה של כל אזור חימום, מסודרים בצורה נוחה בחלקן הקידמי של הכיריים עם תצוגה דיגיטלית אשר מציגה את דרגת החום (יש 17 רמות לכל טבעת חימום) וזמן הבישול.

 

הכיריים מגיעות עם מאפייני בטיחות חשובים כגון מתג הפעלה ראשי לבטיחות, טיימר לכיבוי אוטומטי לכל טבעת בנפרד, בקרת רתיחה אוטומטית ועוד.

לוגו של הסקירה

כיריים חשמליות שממוקמות במקום השני: AEG HK624010FB

דגם אופנתי זה של כיריים חשמליות 60 ס"מ בעל 4 טבעות חימום הנשלטות על ידי חיישני מגע. חיישנים אלה מאפשרים לכם לקבוע את טמפרטורת הכיריים באופן מידי, בעוד המשטח העשוי זכוכית קרמית שחורה קל לניקוי ומשתלב נפלא עם השיש שלכם.

AEG HK624010FB

4.5 15

כיריים חשמליות שמתחממות מהר ומגיבות לכל שינוי באופן מידי

יתרונות

מתחממות במהירות, קלות לניקוי, פשוטות לשימוש, מחיר נוח

חסרונות

אין טיימר, נשרטות בקלות

קנה עכשיו ב- Last Price

עם 3 גדלים שונים של טבעות חימום, אתם יכולים לבחור את טבעת החימום שהכי מתאימה לכלי הבישול שלם. הכיריים של AEG תמיד יגידו לכם מתי טבעת החימום עדיין חמה כדי למנוע כוויות. בנוסף, יתבצע כיבוי אוטומטי כאשר טבעת חימום עובדת מעל פרק הזמן שהגדרתם.

 

בזכות המשטח החלק עשוי הזכוכית, הכיריים האלו קלות מאוד לניקוי ובזכות כפתורי המגע, אין ללכלוך שום חריץ או סדק בהם הוא יכול להתחבא. לכל טבעת חימום יש 9 רמות חום שאפשר לבחור מביניהן ומנעול ביטחון לילדים, אשר מבטיח כי הגדרות הטמפרטורה לא ישונו בטעות.

 

טבעת החימום הגדולה ביותר היא למעשה 2 טבעות, אחת בתוך השנייה, כך שהתחושה היא שיש לכם 5 טבעות חימום, במקום 4.

לוגו של הסקירה

כיריים חשמליות הטובות ביותר למטבחים קטנים: UNIVERSE NRI3101C

לכל הרווקים והזוגות הצעירים שלא מחפשים כיריים גדולות, רחבות ומשוכללות, ה-UNIVERSE NRI3101C הן הפתרון המושלם. עם כירה אחת מעולה וניידת, אי אפשר לבקש כיריים קטנות ונוחות יותר.

UNIVERSE NRI3101C

4.5 15

כירה יחידה ומעולה לכל מי שמחפש קומפקטיות וניידות

יתרונות

תמורה נהדרת, מחיר נוח, קומפקטיות, תצוגה דיגיטלית, יש טיימר, קלות לניקוי

חסרונות

המאוורר שנדלק בסוף השימוש יכול להרעיש, הכיריים טובות כל כך שאנשים רבים מעוניינים בגופי חימום נוספים

דגם NRI-3101N
קנה עכשיו ב- KSP

הכיריים עשויות זכוכית קרמית שחורה אשר מתאימה לכל סוגי הסירים והמחבתות. עם עוצמה של עד 2,000 וואט, ה-UNIVERSE NRI3101C מתחממות במהירות ובעלות עד 10 דרגות טמפרטורה. לנוחיותם יש טיימר שניתן לכוון עד 24 שעות וצג דיגיטלי ברור, אשר מאפשר הפעלה לפי הספק או טמפרטורה. מאפיין זה נוח במיוחד אם אתם עובדים לפי מתכונים הדורשים טמפרטורה ספציפית.

 

כפתור השליטה מסתובב ואינו טאץ', מה שעשוי להיות חיסרון היות ושאריות אוכל עלולות להסתתר שם. אבל למרות הכפתור הבולט, הכיריים נוחות מאוד לניקוי. בנוסף, לכיריים יש מאוורר פנימי לקירור אשר נדלק בסוף השימוש.

לוגו של הסקירה

כיריים חשמליות הטובות ביותר מבחינת תקציב: Electrolux EHF6241FMK

ה-Electrolux EHF6241FMK הן כיריים חשמליות עם 4 טבעות חימום במחיר נוח, עם ביצועים שלא מביישים גם את הדגמים היוקרתיים יותר ברשימה. ביניהם תוכלו למצוא נעילת ילדים, חיישני מגע מוארים, צג דיגיטלי לכל אזור והספק חשמלי מרבי של 6,400 וואט.

Electrolux EHF6241FMK

4.5 15

זולות ומעולות לכל סוגי המשפחות

יתרונות

מחיר נוח, מאפיינים שימושיים, עוצמתיות, קלות לניקוי, התקנה פשוטה

חסרונות

יש שיגידו שהכיריים מתוחכמות מדי, המדריך אינו מתורגם באופן נוח לקריאה

קנה עכשיו ב- Last Price

ואם אנחנו כבר מדברים על וואט, טבעת החימום הגדולה ביותר מסוגלת לספק 2,200 וואט, אבל ניתן להתאים אותה לטבעת של 750 וואט. הטבעת הבינונית מספקת 1,800 וואט ושתי הטבעות הנותרות מספקות כל אחת 1,200 וואט.

 

הכיריים מגיעות עם חיישני מגע קומפקטיים המלווים בחיווי קולי וגישה נוחה ופשוטה ללוח ההפעלה. בנוסף, אתם תמיד תוכלו לדעת אילו כיריים עדיין חמות ומהי הטמפרטורה המדויקת שלהן, באמצעות מחווני החום הנותר.

 

משטח הזכוכית הקרמית קל מאוד לניקוי ונראה פשוט מצוין במטבח שלכם.

לוגו של הסקירה

כיריים חשמליות הטובות ביותר למשפחות גדולות: Siemens ET801LMP1D

ל- Siemens ET801LMP1Dיש עיצוב פשוט ואינטואיטיבי, ו-5 טבעות חימום עם 17 דרגות עוצמה ואזור אליפטי מתרחב, אשר מאפשר בישול עם כלי מטבח גדולים במיוחד. כפתורי המגע קלים לגישה ולשימוש, ולטבעות החימום יש TouchSlider איתו אפשר לשלוט בטמפרטורה במדויק אם אתם מזינים אותה ישירות או מזיזים את האצבע על לוח הפיקוד.

Siemens ET801LMP1D

4.5 15

כיריים חשמליות גדולות ורספונסיביות עם 5 טבעות חימום

יתרונות

עוצמתיות, 5 טבעות חימום, יכולת להתרחב ולחמם כלים גדולים במיוחד, תצוגה נוחה, מאפייני בטיחות שימושיים

חסרונות

יקרות, מראה די משעמם

קנה עכשיו ב- Last Price

לכיריים אלה (79.2 ס"מ) יש טבעת חימום אליפטית שמסוגלת להתרחב וליצור אזור בישול לוהט וגדול במיוחד ו-3 אזורים כפולים.  מלבד טבעות החימום הרחבות והאפשרות לבשל על 5 טבעות במקום 4, אתם נהנים כאן ממגוון מאפיינים שימושיים ובטיחותיים כגון נעילת ילדים, אשר מונעת הדלקה לא מכוונת של הכיריים, טיימר עם כיבוי אוטומטי לזמן הנבחר, מתג הפעלה ראשי, הרתחה אוטומטית, תצוגה אלקטרונית לצריכת אנרגיה ועוד.

 

משטח הזכוכית הקרמית הוא HighSpeed, זאת אומרת שהיא מוליכת חום ברמה גבוהה. בנוסף, כמו יתר הזכוכיות הקרמיות, היא קלה לניקוי וללכלוך אין כפתורים או חריצים להתחבא בהם.

איך בחרנו כירה חשמלית מומלצת מבין מאות הכיריים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של כיריים חשמליות זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא אפשרויות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

 

תלוי בתקציב, תלוי בטעם האישי, תלוי בנוחות השימוש, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

מה לחפש בכיריים חשמליות?

 

מספר טבעות החימום

אם אתם מבשלים עבור הרבה אנשים או פשוט אוהבים להכין הרבה אוכל טעים, אז כיריים חשמליות עם 5 טבעות חימום (או לפחות 4) הן בדיוק בשבילכם. אולם, אם אתם לא משתמשים בהרבה סירים ומחבתות, 4 טבעות חימום יעשו את העבודה מצוין – ולרוב עבור פחות כסף. לעיתים קרובות, כיריים חשמליות איכותיות יהיו בעלות טבעות חימום כפולות או אפילו משולשות, זאת אומרת טבעת בתוך טבעת אשר מתחממות לפי הצורך.

 

תוספות מיוחדות

מאפיין מיוחד ופופולארי במיוחד הוא הגשר, אשר מחבר בין שתי טבעות חימום ויוצר אזור חימום אחד גדול. בנוסף, יש כיריים שמגיעות עם טיימר שאפשר לכוון ולכבות באופן אוטומטי אחרי זמן מוגדר מראש – מה שיכול להיות מאוד נוח.

 

מאפייני בטיחות

רוב הכיריים החשמליות שמופיעות בסקירה שלנו יש נעילת ביטחון או נעילת ילדים, כדי שילד סקרן לא יוכל להפעיל אותן בטעות כאשר אתם לא בסביבה. לרוב הכיריים החשמליות יש טבעות חימום מוארות, כך שאתם לא יכולים להתבלבל כאשר אחת מהן לוהטת, אך האור נכבה כאשר אתם מכבים את הכיריים, אפילו אם הן עדיין חמות.

 

לכן, חשוב מאוד שיהיה לכם מדד חום אשר יודיע לכם מתי בטוח לגעת בכיריים, במיוחד אם יש לכם ילדים בבית. עדיף שכפתורי השליטה יהיו בחלקן הקידמי של הכיריים, כך שאינכם צריכים להושיט את היד מעל סירים ומחבתות חמים כדי להגיע אליהם.

 

מחיר

סקרנו כיריים חשמליות בטווח מחירים הנע מ-750 ₪ (לא כולל הכירה האחת שעולה עד 250 ₪) עד כמעט 5,000 ₪. אנשים רבים מחפשים כיריים חשמליות במחיר של פחות מ-500 ₪, אבל כיריים זולות אלו דלות מאוד במאפיינים ובטבעות חימום – לעומת הכיריים המומלצות שלנו. אם אתם מחפשים לקנות כיריים חשמליות יוקרתיות, צפו לשלם לא פחות מ-2,000 ₪.

 

התכונות המיוחדות של כיריים חשמליות

האם כיריים חשמליות מומלצות? כיריים חשמליות הן מכשיר מטבח מודרני ויעיל המציע מספר תכונות מיוחדות לשיפור חווית הבישול. אחת התכונות המרכזיות של כיריים חשמליות היא בקרת הטמפרטורה המדויקת שלהן. בניגוד לכיריים גז, כיריים חשמליות מאפשרות להגדיר את הטמפרטורה הרצויה בצורה מדויקת, מה שמבטיח תוצאות בישול עקביות בכל פעם.

בנוסף, כיריים חשמליות מגיעות לרוב עם מספר אזורי בישול או מבערים, המאפשרים לבשל מספר מנות בו זמנית. תכונה זו שימושית במיוחד בעת הכנת ארוחות מורכבות או אירוח מסיבות ארוחת ערב, מכיוון שהיא חוסכת זמן ומאמץ.

תכונה מיוחדת נוספת של כיריים חשמליות היא הנוכחות של טיימר מובנה. תכונה זו מאפשרת להגדיר זמן בישול ספציפי לכל מבער, להבטיח שהמזון מבושל בשלמות ולמנוע כל בישול יתר או תקלות שריפה.

יתר על כן, רוב הכיריים החשמליות מצוידות במחוון חום שיורי. מחוון זה מתריע כאשר המבער עדיין חם, גם לאחר כיבוי. מאפיין בטיחות זה מסייע במניעת כוויות בשוגג ומאפשר לטפל בכיריים בזהירות רבה יותר.

יתר על כן, כמה כיריים חשמליות מציעות גם תכונת חימום מהיר. תכונה זו מאפשרת להביא במהירות מבער לטמפרטורה גבוהה, ולצמצם את הזמן שלוקח להרתיח מים או לחמם שמן. זה יכול להיות מועיל במיוחד כאשר אתם ממהרים או צריכים לבשל משהו מהר.

לבסוף, כיריים חשמליות רבות מגיעות עם תכונת נעילת ילדים. תכונה זו מבטיחה שילדים צעירים לא יכולים להפעיל בטעות את הכיריים או להתאים את ההגדרות, תכונה זו ממזערת את הסיכון לתאונות ומספק לכם שקט נפשי במשק בית עמוס.

 

כיריים אינדוקציה או חשמלי

הבחירה בין כיריים אינדוקציה לכיריים חשמליות יכולה להיות החלטה קשה בעת שדרוג מכשירי המטבח שלכם. לשתי האפשרויות יש את היתרונות שלהן וזה תלוי בסופו של דבר בסגנון הבישול שלכם ובהעדפותיכם.

תנורי אינדוקציה משתמשים בשדות אלקטרומגנטיים כדי לחמם את כלי הבישול ישירות, מה שהופך אותם ליעילים להפליא. הם מתחממים במהירות, וחוסכים זמן ואנרגיה. בנוסף, כיריים אינדוקציה מספקות בקרת טמפרטורה מדויקת, המאפשרת לבשל בדיוק. עם זאת, חשוב לציין שכיריים אינדוקציה דורשות כלי בישול עם בסיס מגנטי, כגון ברזל יצוק או נירוסטה. אם כלי הבישול הנוכחיים שלכם אינם תואמים, ייתכן שתצטרכו להשקיע בסירים ומחבתות חדשים.

מצד שני, כיריים חשמליות משתמשות בגופי חימום כדי להעביר חום לכלי הבישול. הם בדרך כלל סבירים יותר בהשוואה לכיריים אינדוקציה ויכולים להכיל מגוון רחב של חומרי כלי בישול. לכיריים חשמליות יש גם משטח בישול גדול יותר, מה שמקל על התאמת סירים ומחבתות מרובים. עם זאת, ייתכן שייקח להם יותר זמן להתחמם ולהתקרר בהשוואה לתנורי אינדוקציה.

קחו בחשבון את הרגלי הבישול ואורח החיים שלכם בעת קבלת החלטה. אם אתם מבשלים לעתים קרובות עם מגוון חומרי כלי בישול ומחפשים אפשרות ידידותית יותר לתקציב, כיריים חשמליות עשויות להתאים עבורכם. עם זאת, אם אתם מעריכים מהירות, יעילות אנרגטית ובקרת טמפרטורה מדויקת, תנור אינדוקציה יכול להיות הבחירה הטובה יותר.

 

מה לעשות וממה להימנע בשימוש בכיריים חשמליות

בעת שימוש בכיריים חשמליות, חשוב לתת עדיפות לבטיחות כדי למנוע תאונות ולהבטיח סביבת בישול בטוחה. הנה כמה כללי עשה ואל תעשה חיוניים שכדאי לזכור:

 

1. הרחיקו חפצים דליקים: יש לוודא שכל חומר דליק, כגון מגבות מטבח, כלי פלסטיק או וילונות, נשמר במרחק בטוח מהכיריים. זה ימזער את הסיכון לשריפות בשוגג.

 

2. אל תשאירו את הכיריים ללא השגחה: הישארו תמיד במטבח בזמן הבישול ולעולם אל תשאירו את הכיריים ללא השגחה. אם אתם צריכים לצאת מהמטבח, אפילו לזמן קצר, כבו את הכיריים לחלוטין.

 

3. השתמשו בכלי הבישול הנכונים: השתמשו בכלי בישול עם תחתית שטוחה המתאימים לגופי החימום של הכיריים כראוי. כלי בישול לא אחידים או גדולים מדי עלולים לגרום לפיזור חום לא אחיד ולהגביר את הסיכון לנזילות או לתאונות.

 

4. אל תעמיס על הכיריים: הימנעו מלהניח יותר מדי סירים ומחבתות על הכיריים בבת אחת, שכן הדבר עלול להוביל לצפיפות ולחוסר איזון אפשרי. עדיף לבשל עם סיר אחד או שניים בכל פעם כדי לשמור על יציבות.

 

5. השתמשו בכפפות לתנור או במחזיקי סירים: השתמשו תמיד בכפפות לתנור או במחזיקי סירים בעת טיפול בסירים חמים, תבניות או כלי אפייה. זה יגן על הידיים שלכם מפני כוויות וימנע נפילות או שפיכות בשוגג.


6. אל תשתמשו בידיים רטובות או בכלים: לעולם אל תיגעו בכיריים או בפקדים בידיים רטובות, שכן מים הם מוליכים של חשמל. בנוסף, הימנעו משימוש בכלים רטובים על כיריים חמות, מכיוון ששינוי הטמפרטורה הפתאומי עלול לגרום לכלים להיסדק או להישבר.

 

ניקוי כיריים חשמליות 

ניקוי כיריים חשמליות חיוני לשמירה על הביצועים ועל אורך החיים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לנקות את הכיריים החשמליות ביעילות:

 

  • התחילו בניתוק הכיריים: לפני שתתחילו בניקוי, הקפידו לנתק את הכיריים ממקור החשמל. זה ימנע כל פציעה או נזק מקרי במהלך תהליך הניקוי.

  • הסירו את המבערים ומחבתות הטפטוף: מסירים את המבערים ומחבתות הטפטוף מהכיריים. ניתן להשרות רכיבים אלה במי סבון חמימים כדי להסיר כל שומן או שאריות מזון. השתמשו בספוג או מברשת לא שוחקים כדי לשפשף אותם בעדינות.

  • נקו את משטח הכיריים: נגבו את משטח הכיריים עם מטלית לחה או ספוג. הימנעו משימוש במים מוגזמים, מכיוון שהם עלולים לחלחל לתוך הרכיבים החשמליים של הכיריים. עבור כתמים עקשניים, השתמשו בחומר ניקוי עדין המיועד במיוחד לכיריים חשמליות. הקפידו לקרוא את הוראות היצרן לפני החלת מוצרי ניקוי כלשהם.

  • שימו לב לכפתורי הבקרה: ידיות הבקרה עלולות לצבור לכלוך ושומן לאורך זמן. הסירו את הכפתורים ונקו אותם בנפרד, בעזרת חומר ניקוי עדין או תמיסת חומץ-מיים. יבשו אותם ביסודיות לפני חיבורם מחדש לכיריים.

  • נקו את התנור ואת הגריל: אם לכיריים החשמליות שלכם יש תנור או גריל, חשוב לנקות גם את האזורים הללו. עקבו אחר הוראות היצרן לניקוי התנור, שכן לכל דגם עשויות להיות הנחיות ספציפיות. השתמשו בחומר ניקוי מתאים לתנור או בתערובת של סודה לשתייה ומים כדי להסיר שאריות.

  • נגבו את החלק החיצוני: לבסוף, אל תשכחו לנגב את החלק החיצוני של הכיריים, כולל לוח הבקרה וכל משטח אחר. השתמשו בחומר ניקוי עדין או בתערובת של חומץ ומים כדי להסיר טביעות אצבעות או כתמים. יבשו את המשטח ביסודיות כדי למנוע נזק מים.

 

תחזוקת כיריים החשמליות 

תחזוקת הכיריים החשמליות היא קריטית לאורך החיים ולביצועים אופטימליים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הכיריים במצב מצוין:

 

  • נגבו את הכיריים באופן קבוע: לאחר כל שימוש, הקדישו מספר רגעים לנגב את משטח הכיריים במטלית לחה או ספוג. זה ימנע כל הצטברות של שומן או שאריות מזון, מה שיקל על הניקוי בטווח הארוך.

  • נקו נזילות מיד: תאונות קורות, ונוזלים על הכיריים זה בלתי נמנע. עם זאת, חשוב לנקות נזילות במהירות כדי למנוע מהן להתקשות או לגרום לנזק. השתמשו בחומר ניקוי עדין או בתערובת של חומץ ומים כדי להתמודד עם כל נוזל או כתם.

  • השתמשו בכלי הבישול הנכונים: סוג כלי הבישול שבו אתם משתמשים יכול להשפיע על הביצועים של הכיריים החשמליים. הימנעו משימוש בסירים ומחבתות עם תחתית מחוספסת או לא אחידה, מכיוון שהם עלולים לשרוט את משטח הכיריים. בחרו בכלי בישול עם תחתית חלקה ושטוחה כדי להבטיח פיזור חום אחיד.

  • הימנעו מחומרי ניקוי שוחקים: בעת ניקוי הכיריים החשמליות, הימנעו מחומרי ניקוי שוחקים, שכן אלו עלולים לשרוט או להזיק למשטח. במקום זאת, השתמשו במוצרי ניקוי עדינים המיועדים במיוחד לכיריים חשמליות. פעלו תמיד לפי הוראות היצרן לניקוי ותחזוקה.

  • בדקו את חיבורי החשמל: בדקו מעת לעת את חיבורי החשמל של הכיריים החשמליות כדי לוודא שהם מאובטחים ותקינים. חיבורים רופפים עלולים להוביל לבעיות חשמל או לסכנות אפשריות. אם אתם מבחינים בחוטים רופפים או בסימני נזק, פנו לטכנאי מקצועי כדי לטפל בבעיה.

 

פתרון של בעיות נפוצות בכיריים חשמליים

כשמדובר בכיריים חשמליות, אין זה נדיר להיתקל בכמה בעיות מדי פעם. עם זאת, רבות מהבעיות הללו ניתנות לפתרון ללא צורך בסיוע מקצועי. להלן שלוש בעיות נפוצות שאתם עלולים להיתקל בהן בתנור החשמלי שלכם וכיצד לפתור אותן:

 

חימום לא אחיד או לא עקבי

אם אתם שמים לב שהכיריים החשמליות לא מתחממות באופן שווה או שחלק מהמבערים לא מייצרים מספיק חום, ייתכן שיש בעיה בגופי החימום. התחילו בבדיקה אם האלמנטים מחוברים במלואם ויוצרים מגע תקין. אם הם נראים רופפים, דחפו אותם בעדינות בחזרה למקומם. בנוסף, וודאו שהצורבים והחיבורים שלהם נקיים וללא כל פסולת או הצטברות. אם הבעיה נמשכת, ייתכן שיהיה צורך להחליף את גופי החימום.

 

המבער לא נדלק

אם אתם מתקשים לגרום למבער להידלק, ייתכן שיש בעיה עם שקע המבער או מתג הבקרה. התחילו בכך שהמבער ממוקם נכון בשקע. אם הוא בשקע, אבל עדיין לא נדלק, נסו להחליף אותו במבער שפועל כהלכה. אם המבער הלא מתפקד פועל כעת במצב התחלף, סביר להניח שהבעיה נעוצה במתג הבקרה. במקרה זה, ייתכן שיהיה עליכם להחליף את מתג הבקרה או לפנות לעזרה מקצועית.

 

תנור לא מחמם

אם התנור אינו מגיע לטמפרטורה הרצויה או אינו מתחמם כלל, יכולות להיות מספר סיבות אפשריות. התחילו בבדיקה אם דלת התנור סגורה כהלכה והאטם שלם. אטם דלת רופף או פגום עלול להוביל לאובדן חום. לאחר מכן, וודאו שהגדרת הטמפרטורה של התנור מדויקת על ידי שימוש במדחום לתנור. אם הטמפרטורה כבויה באופן עקבי, ייתכן שיהיה עליכם לכייל מחדש את התנור או להחליף את התרמוסטט. אם אף אחד מהפתרונות הללו לא פותר את הבעיה, עדיף לפנות לטכנאי מקצועי לסיוע נוסף.

 

האם כיריים חשמליות שוות את ההשקעה?

השקעה בכיריים חשמליות יכולה להיות החלטה משמעותית עבור כל מטבח. עם זאת, לפני ביצוע רכישה, חשוב לשקול כמה גורמים כדי לקבוע אם זה שווה את ההשקעה עבורכם.

ראשית, כיריים חשמליות ידועות ביעילות האנרגטית שלהן. בהשוואה לכיריים גז, כיריים חשמליות נוטות להיות חסכוניות יותר באנרגיה, מכיוון שהן ממירות יותר אנרגיה לחום. זה יכול לגרום לחשבונות אנרגיה נמוכים יותר לאורך זמן ולהפוך את ההשקעה הראשונית לכדאית.

בנוסף, כיריים חשמליות מציעות בקרת טמפרטורה מדויקת. עם היכולת להתאים את רמות החום בדיוק, כיריים חשמליות מספקות תוצאות בישול עקביות ומדויקות. זה מועיל במיוחד למשימות הדורשות בקרת טמפרטורה מדויקת, כמו רתיחה של רטבים עדינים או המסת שוקולד.

יתר על כן, כיריים חשמליות לרוב קלות יותר לניקוי ותחזוקה בהשוואה לכיריים גז. עם כיריים חלקות מזכוכית או קרמיקה, ניתן לנגב בקלות נוזלים ונתזים. אין צורך לפרק מבערים, מה שהופך את הניקוי לקל ופשוט.

יתרון נוסף של כיריים חשמליות הוא היעדר להבה פתוחה. זה מבטל את הסיכון לדליפות גז או שריפות בשוגג, ומספק סביבת בישול בטוחה יותר. תנורים חשמליים מגיעים בדרך כלל עם תכונות בטיחות מובנות כגון טיימרים לכיבוי אוטומטי ובקרות נעילת ילדים, מה שמוסיף שכבת הגנה נוספת.

לבסוף, כיריים חשמליות מציעות מגוון רחב של תכונות ועיצובים מודרניים. מבקרי מגע וצגים דיגיטליים ועד לטכנולוגיית אינדוקציה, ישנן אפשרויות שונות לבחירה המתאימות להעדפות וסגנונות בישול שונים. יש סוגים רבים ושונים של כיריים חשמליות ואפשר למצוא ברשת כיריים קרמיות מומלצות, כיריים חשמליים ניידים, כירה חשמלית מקצועית, כיריים ניידים, כיריים חשמליות חד פאזי המלצות ולבחון לפי זה איזו קנייה הכי מתאימה לכם. 

 

ובכלל, כאשר אתם מעוניינים לצייד את המטבח שלכם בדברים חדשניים שמקלים על העבודה במטבח אפשר כיום למצוא מגוון מוצרים ואביזרים שיעשו לכם את החיים קלים הרבה יותר, כמו ציפסר ביתי, מחבת חשמלית כמו גם סיר לחץ שיכול לקצר את זמן הבישול בחצי ואף יותר, מכונה להכנת פסטה והיום אפילו אפשר ליהנות במטבח מסירים המכונים מולטי שף, שבשביל לבשל איתם לא צריך כיריים בכלל.

שאלות ותשובות על כיריים חשמליות מומלצות 2024

למה בכלל יש כיריים חשמליות?

הכיריים החשמליות הן פיתוח חדש יחסית הנודע להיות פתרון קל יחסית לכיריים הקלאסיות. בעוד שכיריים המופעלות על גז, עץ או פחם דורשות יותר עבודה, הכיריים החשמליות הן נוחות לשימוש וניתן להפעיל ולכבות אותן בקלות מה שחוסך המון זמן וכוח.

מה החיסרון הגדול של כיריים חשמליות?

כיריים חשמליות באופן כללי הן מוצר מצוין ואמין, אך הן אכן יעלו את צריכת החשמל בבית שלכם. במידה ואתם לחוצים על חשבון החשמל ולא אכפת לכם להוציא קצת יותר על גז, ייתכן שכיריים מסורתיות יהיו נכונות עבורכם.

כמה זמן ניתן להפעיל את הכיריים החשמליות באופן רצוף?

באופן כללי, ניתן להפעיל את הכיריים החשמליות באופן רצוף במשך כ-12 שעות. על אף שהדבר אפשרי, הוא מאוד לא מומלץ משום שהפעלה רציפה יכולה להביא לשחיקה מהירה של הכיריים ולסכנות של ממש.

האם כיריים חשמליות זקוקות לגז?

התשובה היא לא. כשמן כן הן, הכיריים הן כיריים חשמליות כך שהן פועלות על חשמל בלבד. אין שום צורך בהתקנת בלון גז אל הכיריים שלכם כך שתוכלו לחסוך מעצמם את המטלה הזו.