מכונת פסטה: סקירת 5 מכונות פסטה מומלצות [2024] | Finder – רק הטוב ביותר

לאחר בדיקה ובחינה מעמיקה של מספר לא מבוטל של מכונות פסטה מבית מותגים מובילים ואנו שמחים להציג מכונות פסטה מומלצות, חשמליות וידניות שיעזרו לכם ליצור פסטה ביתית טרייה וטעימה בכל יום בשבוע.

icon pos_1

ניתחנו

14 סקירות

ו-

5672 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכונת פסטה מומלצת

הכנת פסטה בבית היא חלום של לא מעט טבחים ביתיים ואנחנו כאן כדי להגשים אותו עם האפשרויות המומלצות שאפשר למצוא היום בשוק. ידנית, חשמלית, תמצאו בסקירה שלנו מכונת פסטה מומלצת מכל סוג. בדקנו מכונות רבות ובחלק מהן התנסנו בעצמנו ובחרנו מתוכן את המכונות המומלצות ביותר. אז המשיכו לקרוא ומצאו את מכונת הפסטה המושלמת עבורכם.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הטובה ביותר

השווה מחיר

כתום
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

בדוק מחיר

בדוק מחיר

בדוק מחיר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הכנת פסטה ביתית עשויה להראות כמו פרויקט מטבח מפחיד, אבל עם הכלים הנכונים, זה למעשה די פשוט ואפילו מהנה. שלא נדבר על התוצאה הסופית: פסטה ביתית רכה וטרייה שמנצחת בהליכה את הפסטה המיובשת שבקופסא.

 

בי אם אתם טבחים ביתיים מנוסים או חובבי מטבח מתחילים, מכונת פסטה מומלצת ואיכותית הופכת את תהליך הגלגול והחיתוך של הפסטה לקלה במיוחד. ישנם דגמים ידניים מסורתיים שכולם מכירים, אשר מעניקים לכם שליטה מלאה על התהליך ודגמים חשמליים אשר נותנים לכם ליהנות מפסטה טרייה בתוך דקות עם מינימום מאמץ.

 

ברגע שתטעמו פסטה בהכנה ביתית, אנחנו בטוחים שתעדיפו להכין אותה כל פעם מחדש מאשר להשתמש בזו הקנויה. מוכנים להתחיל להכין מנות פסטה ברמה של מסעדה אצלכם בבית? לפניכם מכונות הפסטה המומלצות ביותר שיעזרו לכם לעשות את זה.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מכולן: Marcato Design Atlas 150

בנויה כדי להחזיק מעמד הרבה שנים, מכונת פסטה איכותית מתוצרת איטליה זו מיוצרת על ידי חברה שמעצבת במיומנות מכונות פסטה כבר דורות. יש לה מראה מבריק וחלק הודות למבנה המתכת המצופה כרום וניקל. בנוסף, המכונה זמינה בשמונה צבעים שונים אם אתם מחפשים להכניס קצת צבע למטבח.

Marcato Design Atlas 150

4.5 15

מכונת פסטה ידנית תוצרת איטליה שאין שנייה לה

יתרונות

פסטה איכותית ומוגדרת

פשוטה לשימוש

מגוונת

עיצוב מושך

חסרונות

לא ידידותית למדיח

אין אביזר לספגטי

כתום
קנה עכשיו ב- KSP
ורוד
קנה עכשיו ב- KSP
אדום
קנה עכשיו ב- KSP
כחול
קנה עכשיו ב- KSP

אפשר לרדד את דפי הבצק ל-10 רמות עובי שונות והלהב הדו צדדי הכלול חותך לפטוצ'יני או אטריות ביצים. הרולרים מעוצבים ליצור פסטה כפרית מחוספסת, אשר מחזיקה טוב יותר רוטב מאשר אטריות חלקות. יש תריסר אפשרויות להב זמינות כדי לחתוך צורות פסטה נוספות, כולל רביולי. אם אתם מעדיפים מכונה חשמלית מאשר ידנית, ניתן לרכוש בנפרד אביזר מונע כתוספת.

 

המכונה הזו קיבלה ציון גבוה מאוד גם בזכות התוצאות המדויקות שלה: פסטה מוגדרת במיוחד לעומת מכונות ידניות דומות. בנוסף, השימוש בה פשוט ומהיר במיוחד, כך שגם אם זו הפעם הראשונה שאתם מנסים להכין פסטה ביתית, אין לכם מה לדאוג.

 

את הידית ניתן להסיר עבור אחסון קומפקטי יותר ודי קל לשמור על המכונה נקייה. במקום להשרות אותה במים, צריך לנגב היטב את החלק החיצוני ולהשאיר את שאריות הבצק להתייבש, ואז להבריש אותן.

לוגו של הסקירה

במקום השני: Imperia 150

מכונת פסטה אותנטית תוצרת איטליה זו עשויה ממתכת כרום עמידה עם רולרים ממתכת מצופת ניקל וידית עץ לשימוש נוח. היא מגיעה עם רולר ברוחב 15 ס"מ להכנת דפים יציבים של פסטה שיכולים לשמש ללזניה ולהב דו צדדי לחיתוך רצועות לפטוצ'יני או לספגטי. אתם יכולים לרכוש תוספת נוספת כדי להכין יותר צורות של פסטה.

Imperia 150

4.5 15

גם היא מתוצרת איטליה ותספק לכם פסטה ביתית נהדרת

יתרונות

מבנה שמתוכנן לעמוד בעומסי עבודה כבדים

הלהבים עובדים בצורה חלקה ומדויקת

פשוטה לשימוש ולניקוי

מותג עם מורשת בהכנת פסטה מעולה

חסרונות

יכולה לרעוד מעט בעת השימוש

צריך להבריש בקמח לפני השימוש כדי שהבצק לא יידבק

קנה עכשיו ב- Amazon

מאפיינים שימושיים כוללים צלחת הארכה אשר מספקת תמיכה נוספת בעוד אתם מנחים את הבצק דרך הרולרים ומלחציים שמתהדקים על השיש שלכם עם רגל גומי אשר מספקת עמידות ומונעת החלקה בזמן השימוש. כדי לדאוג למכונה הימנעו ממים או חומרי ניקוי, נגבו שאריות קמח ובצק מיובש באמצעות מברשת ומטלית יבשה, ומדי פעם הוסיפו טיפת שמן לרולרים על מנת לדאוג שיעבדו בצורה חלקה.

 

מספר ביקורות נתנו למכונת הפסטה הזאת נקודות זכות בעבור המבנה היציב שלה ולאופן הנקי והמדויק שהיא מייצרת פסטה.

לוגו של הסקירה

החשמלית הטובה ביותר: Philips hr2357/05

אם אתם רוצים ליהנות מפסטה ביתית עם מינימום מאמץ מצידכם, דגם חשמלי זה עושה כמעט את כל העבודה עבורכם. פשוט תמדדו את כמות המים והקמח (למנת יחיד או למנה כפולה) ואז תתנו למכונת הפסטה את כל השליטה. היא תערבב אוטומטית ותלוש את הבצק, ולאחר מכן תדחוף ותוציא אותו דרך אביזר פסטה לבחירתכם כדי ליצור ספגטי, פטוצ'יני, לזניה או פנה.

Philips hr2357/05

4.5 15

מכונת פסטה חשמלית למי שרוצה ליהנות מפסטה ביתית ללא שום מאמץ

יתרונות

פשוטה לשימוש

מערבבת ולשה בצק במהירות

4 אביזרים לעיצוב פסטה כלולים

מגיע עם ספר מתכונים

חשמלית

חסרונות

כבדה וגדולה לאחסון

יקרה

קנה עכשיו ב- Amazon
HR2345
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
HR2345/19
קנה עכשיו ב- Last Price

המכונה קיבלה ביקורות טובות כל כך בזכות נוחות השימוש וקלות התפעול שלה, עם ה- Philips hr2357/05 אתם יכולים להכין פסטה נהדרת במהירות וכמעט  ללא מאמץ. מגרד הפלסטיק הכלול הופך את פעולת החיתוך של הפסטה לאורך הרצוי לפעולה מהנה ופשוטה במיוחד. בנוסף, כל התהליך לוקח בערך 10-15 דקות. תצוגת LED סופרת לאחור את הזמן הנותר והמכונה מכבה את עצמה אוטומטית בסיום התהליך.

 

אתם תקבלו כוסות מדידה עבור מרכיבים יבשים ורטובים, ספר מתכונים וכלים לניקוי שיעזרו לכם להוציא חתיכות בצק שנתקעו במכונה. בנוסף, יש לכם מגרת אחסון מובנית במכונה ואתם יכולים לרכוש אביזרים נפרדים כדי להכין צורות פסטה נוספות.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מבחינת מחיר: Arcosteel Master Pasta

אם אתם רוצים לתת לפסטה הביתית ניסיון, אבל לא מוכנים להשקיע בדגם יקר, ה- Arcosteel Master Pasta תיתן לכם ערך נהדר לכסף. המחיר שלה נוח, היא פשוטה לשימוש וקלה לניקוי – מה שהופך אותה לאפשרויות נהדרת להתנסות איתה.

Arcosteel Master Pasta

4.5 15

מכונת פסטה בסיסית למי שנמצא תחת תקציב

יתרונות

מחיר נוח

פסטה מעולה

נוחה לשימוש

חסרונות

לא איכותית כמו האפשרויות היקרות יותר

לא מאוד מגוונת

קנה עכשיו ב- cook shop
קנה עכשיו ב- הכל לבית

המכונה אמנם עשויה נירוסטה ולא ממתכות מצופות ויוקרתיות, אבל המבנה שלה יציב והיא נראית מצוין, מגיע בצבע כסף או אדום. גלגלי הרידוד מאפשרים בחירה בין עובי בצק שונה ואתם יכולים להכין דפי לזניה, ספגטי או פטוצ'יני.

 

גם כאן אתם מקבלים מלחציים להצמדת המכשיר לשיש, והשימוש בו מאוד נוח ופשוט. אין להשתמש במים כדי לנקות את מכונת הפסטה הזאת וגם לא להכניס למדיח – נגבו את שאריות הבצק בעזרת נייר סופג.

 

היא אולי לא הכי יוקרתית והביצועים שלה רק מספיק טובים – אבל המחיר שלה מצוין ומספיק טוב זה מצוין עבור הרבה אנשים.

לוגו של הסקירה

התוספת הטובה ביותר למיקסר: KitchenAid KSMPRA

אם כבר יש לכם מיקסר של קיצ'ן אייד, תוספת זו תהפוך אותו למכונת פסטה חשמלית. המיקסר הזה נותן לכם את כל הפעולות שצריך כדי להכין פסטה במכשיר אחד: בהתחלה תערבבו את כל המצרכים עם המיקסר העומד ואחר כך תחברו את התוספת שתרדד את בצק ותחתוך אותו לצורת הפסטה הרצויה.

KitchenAid KSMPRA

4.5 15

למי שיש מיקסר עומד ורוצה להפוך אותו למכונת פסטה חשמלית

יתרונות

מבנה עמיד

קל לשימוש עבור אדם יחיד

מעוצב

מעניק אופציה נוספת למיקסר שלכם

חסרונות

מתאים רק לסוג המיקסר הספציפי שלו

יקר

קנה עכשיו ב- Amazon
AX-971
קנה עכשיו ב- Last Price
למיקסר Electrolux
קנה עכשיו ב- KSP

ערכה זו כוללת רולר של 15 ס"מ שמייצר דפי פסטה דקים שיכולים לשמש ללזניה או כדי לחתוך ולעצב ביד לסוגי פסטה אחרים. אתם גם מקבלים שני חותכים כדי לחתוך את הבצק לספגטי, פסים או לפטוצ'יני. חותכים אחרים, כמו גם תופסת לרביולי, ניתן לרכוש בנפרד.

 

חיבור הרולרים והחלקים החותכים למיקסר העומד מעט מסורבל יותר לעומת שימוש במכונת פסטה ידנית מסורתית, אבל אתם תהנו מהנוחות של ידיים פנויות כך שתוכלו להכניס את הפסטה מצד אחד ולתפוס אותה מהצד השני עם היד השנייה, בעוד המנוע של המיקסר עושה את כל עבודה עבורכם.

 

משתמשים רבים שמחו לגלות כמה מהירה ופשוטה לשימוש התופסת לפסטה הזו, המיוחד בהשוואה למכונת פסטה ידנית. למעשה, התהליך היה כל כך מהיר, שאתם צריכים לעמוד בקצב של חותכי הבצק.

כיצד דרגנו את מכונות הפסטה המומלצות?

בשביל להכין את הסקירה בדקנו סוגים שונים של מכונות פסטה (כאלה המגיעות כיחידה אחת וכאלה אשר מורכבות מ-2 יחידות). לקחנו בחשבון את הצרכים המשתנים: שימושים, תקציב, תדירות השימוש המתכוננת, כמות המשתמשים ועוד..
בדקנו את מכונות הפסטה תוך דגש על שורה של פרמטרים חשובים ובין היתר: צורת הפסטה, נוחות השימוש, איכות החומרים, יחס עלות אל מול תועלת ועוד..
את המידע אספנו ממפרטים, דיברנו עם מומחי פסטה, אספנו המלצות ואף התנסנו בעצמנו בחלק מהמכונות. 
לאחר שקלול של כל המידע הרכבנו את הסקירה ובחרנו את הדגמים המומלצים. 

סיכום

מה לחפש במכונת פסטה?

לפני שאתם יוצאים לקנות מכונת פסטה חדשה, יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון על מנת לרכוש את המכונה הטובה ביותר עבורכם.

 

חשמלית לעומת ידנית: מכונות פסטה חשמליות קלות יותר לשימוש מאשר ידניות, אבל אתם צריכים לעבוד בקצב של המכונה ולחתוך את האורך של הפסטה בעוד היא יוצאת מהמכונה. עם מכונות ידניות, אתם יכולים פשוט להפסיק לסובב את הידית אם אתם צריכים לקחת הפסקה כדי לענות להודעה או לפנות עוד מקום על השיש.

 

בנוסף, מכונות פסטה חשמליות רבות הן חלשות או עם ביצעים מאכזבים – לכן אם אתם כן בוחרים במכונה חשמלית, שימו לב שאתם בוחרים אחת איכותית.

 

 אפשרויות פסטה: רוב מכונת הפסטה מציעות רידוד בצק לדפי פסטה שמתאימות ללזניה ולחיתוך הדפים לרצועות פטוצ'יני וספגטי. אם אתם מחפשים יותר אפשרויות פסטה, אתם יכולים לקנות מכונה מגוונת יותר או לרכוש תוספות נפרדות בתשלום.

 

מלחציים לקיבוע: חשוב לוודא שמכונת הפסטה הידנית שלכם מגיעה עם מלחציים שיקבעו אותה אל דלפק העבודה שלכם. התזוזות מהכנת הפסטה יכולות מאוד להפריע והמכונה יכולה להחליק לכם על השיש, לכן המלחציים יכולות לשפר משמעותית את חוויית הכנת הפסטה עבורכם, לכן שימו לב שהמכונה שלכם מגיעה עם מלחציים.

 

ניקיון: חשוב לדעת שרוב מכונות הפסטה לא ידידותיות למדיח ולרוב בכלל לא כדאי להרטיב אותן או להשתמש עליהן בחומרי ניקוי. ניקיון של מכונת פסטה יתבצע עם מטלית יבשה או מברשת עם סיבים קשים שינגבו את שאריות הקמח והבצק שהתייבש.

 

תוספת למיקסר: אם יש לכם מיקסר עומד במטבח, שווה לקחת בחשבון תוספת למיקסר להכנת פסטה. לרוב המיקסרים העומדים המודרניים יש אפשרויות רכישה של תוספות שונות ומגוונות – ואחת מהן היא מכונת פסטה.

 

כך שאם כבר יש לכם מיקסר שאתם אוהבים להשתמש בו, חפשו את תוספת מכונת הפסטה שלו ותיהנו מחיסכון משמעותי במקום ולעיתים קרובות גם בכסף.

 

מחיר: מחיר הוא גורם שרוב האנשים לוקחים בחשבון ובצדק – לכל אחד יש את התקציב שלו. מכונות ידניות יהיו לרוב הרבה יותר זולות ממכונות חשמליות. מכונת הפסטה הטובה ביותר שלנו (הידנית) עולה פחות מ-400 ₪, בעוד החשמלית מגיעה כמעט ל-1,000 ₪. גם תוספת למיקסר יכולה להגיע לסכומים לא מבוטלים, כמו התוספת למיקסר של KitchenAid (רוב המוצרים של החברה נמצאים בצד היקר יותר של טווח המחירים) לעומת התוספת של KENWOOD.

שאלות ותשובות על מכונת פסטה מומלצת

מהי מכונת פסטה, ומהו תפקידה העיקרי?

מכונת פסטה היא מכשיר מטבח מיוחד שנועד לגלגל ולחתוך בצק פסטה בצורות וגדלים שונים. תפקידו העיקרי הוא להפוך את תהליך הכנת הפסטה לקל ויעיל יותר, ולאפשר למשתמשים ליצור פסטה ביתית עם עובי ומרקם עקביים. מכונות פסטה זמינות הן בגרסאות ידניות והן בגרסאות חשמליות, והן מהוות כלי רב ערך עבור חובבי פסטה ושפים מקצועיים כאחד. המכונות הן פופולאריות מאוד כיום ונמצאות בהרבה מטבחים, הן של חובבנים והן של מקצוענים ובלוגרים של אוכל.

כיצד פועלת מכונת פסטה, ואילו סוגי פסטה היא יכולה לייצר?

מכונת פסטה פועלת על ידי העברת בצק הפסטה באמצעות סדרה של גלילים, אשר ניתן להתאים כדי לשלוט בעובי הבצק. כאשר הבצק מגולגל ומדלל, הוא עובר דרך חותכים שיוצרים צורות פסטה שונות, כגון פטוצ'יני, ספגטי, טליאטלה ועוד. חלק ממכונות הפסטה מגיעות עם תוספות להכנת רביולי, גליונות לזניה ואפילו צורות אחרות של פסטה. עם מכונת פסטה, משתמשים יכולים להתאים אישית את הפסטה שלהם על פי העדפתם, ולהבטיח תוצאה רעננה וטעימה בכל פעם. פסטה ביתית וטרייה היא בהרבה מקרים הרבה יותר טעימה מפסטה יבשה ומסורתית שאנו קונים בסופר.

מהם היתרונות של שימוש במכונת פסטה לפסטה ביתית?

שימוש במכונת פסטה לפסטה ביתית מציע מספר יתרונות. ראשית, הוא מאפשר שליטה מדויקת על עובי בצק הפסטה, ומבטיח זמני בישול עקביים ומרקם אחיד יותר. הכנת פסטה ביד יכולה להיות תובענית מבחינה פיזית עבור חלק מהאנשים, אבל מכונת פסטה מייעלת את התהליך וחוסכת זמן ומאמץ. בנוסף, לפסטה תוצרת בית המיוצרת במכונת פסטה יש טעם ומרקם מעולים בהשוואה לאפשרויות שנקנו בחנות, וניתן להתאים אותה בקלות עם טעמים ורכיבים שונים, כגון תרד, סלק או אפילו עם ביצים ומילויים שונים.

כיצד לנקות ולתחזק מכונת פסטה?

ניקיון ותחזוקה תקינים של מכונת פסטה הם הכרחיים כדי לשמור על המכונה במצב עבודה טוב. לאחר כל שימוש, חשוב לנגב את מכונת הפסטה עם בד יבש כדי להסיר את שיירי הבצק, שאם ירטבו, יצרו עיסה שיהיה קשה מאוד להיפטר ממנה. חלק ממכונות הפסטה מגיעות עם חלקים נשלפים, כגון גלילים וחותכים, אותם ניתן לנקות באמצעות מברשת או מטלית רכה באופן נפרד, ובכך להפוך את התחזוקה למשהו הרבה יותר קל. באופן כללי ובלי קשר, חשוב לעקוב אחר הוראות היצרן לפירוק וניקוי של המכונה כדי לא לגרום לנזק בלתי הפיך. לתחזוקה לטווח ארוך, מומלץ להחיל מעת לעת כמות קטנה של שמן מינרלי באיכות מזון על הגלילים והחותכים כדי לשמור אותם במצב אופטימלי ולמנוע חלודה, ובכך ליהנות מהמכונה למשך הרבה מאוד זמן.