OnePlus Watch – כל מה שצריך לדעת על ההשקה

ב23 למרץ 2024 חברת OnePluse שיחררה את השעון החדש שלה, ה- OnePlus Watch. לפני החשיפה הרשמית, החברה המעיטה בפרטים לגבי השעון ושיחררה רק טיזר קצר שלא באמת חשף פרטים מהותיים על השעון החדש. האינטרנט היה עמוס בשמועות והשערות לגבי התכונות ומערכת ההפעלה של השעון, שמועות שכמעט כולן התגלו כנכונות.

מנכ"ל החברה, פיט לאו, והבטיח כי מערכת ההפעלה החדשה תאפשר קישוריות חלקה לטלפונים, אוזניות וטלוויזיות של החברה וכי המחיר יהיה בר השגה לכולם, והוא לחלוטין קיים את ההבטחה שלו. השעון עתיד לצאת לשוק באמצע חודש אפריל הקרוב במחיק של 159 אירו\דולר.

 

 

כבר מהתמונה ניתן לראות שני כפתורים בצד ימין של השעון, מה שאומר שאין גלגלת העוטפת את השעון, פיצ'ר מקובל בשעונים דומים. בנוסף, נראה כי הרצועה של השעון היא בסיסית ביותר. השעון מגיע עם מסך מגע בגודל של 1.39 אינץ' והוא בעל רזולוציה של 454X454. גודל השעון הוא 46 מילימטר והוא יהיה זמין בשתי גרסאות: הגרסה ה"קלאסית" שתהיה בנויה מפלדת אל-חלד בצבע שחור, וגרסת ה-"קובלט" שתהיה מהדורה מוגבלת. גרסת הקובלט היא עשויה סגסוגת בשילוב של זכוכית ספייר, סוג זכוכית עמיד במיוחד.

 

השעון יכול לעקוב אחר נתוני שינה, רמת לחץ בגוף, רמת החמצן בדם וקצב הלב. השעון מציע מעקב מעל 110 סוגים של מצבי כושר ובריאות, ובכך הוא עוקף מתחרים ותיקים רבים. השעון עמיד במים ואבק ברמה של IP68, הרמה הגבוהה ביותר, והוא יכול לשרוד עד עומק של 50 מטרים מתחת למים. לשעון יש חיי סוללה ארוכים במיוחד של שבוע, בתמורה לטעינה מינימלית של 20 דקות בלבד. לשעון יש ארבעה ג'יגה בייט של מקום אחסון והוא בעל יכולת מעקב גבוהה במיוחד, הודות לארבע רשתות הלווין איתן השעון מתקשר (GPS, Glonass, Galileo and Beidou ). בנוסף, תוכלו לשמור קבצי מוסיקה על השעון עצמו, ובכך להשאיר את הטלפון בבית, וגם להתחבר בעזרתו למכשירי הטלוויזיה של החברה?

 

האם השעון יעמוד בכל ההכרזות שלו? נראה שכן. מחלקת השיווק של החברה עשתה עבודה נהדרת בלגרום לנו להתעניין בשעון ולחכות לרגע שבו הוא יושק, ונראה שההדלפות עשו עבודה טובה במיוחד. ניתן רק לחכות שהשעון יצא סוף סוף לשוק כדי שנוכל לראות האם השעון אכן מקיים את כל ההבטחות ושווה את התמורה הזולה, אך כפי שזה נראה, חובבי הספורט לא הולכים להתאכזב מהרכש החדש של עולם שעוני הספורט.