שעון גרמין: סקירת 5 שעוני גרמין ׁ(GERMIN) מומלצים (מעודכן 2024)

מחפשים שעון כושר מתקדם ואמין? חברת גרמין מציעה מגוון שעונים חכמים למעקב מקיף ומדויק אחר כמעט כל פעילות אפשרית.

icon pos_1

ניתחנו

32 סקירות

ו-

2257 ביקורות

בתחום

שעונים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על שעון גרמין מומלץ

שנת 2024 הגיעה, ואיתה ההחלטות והמטרות לשנה החדשה. ניטור בריאות וכושר מעניק מידע ומוטיבציה שיעזרו לכם לשמור על הגוף שלכם, וליהנות מזה.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

גרמין הוא מותג של המייצר אביזרי כושר טכנולוגיים מתקדמים, והוא מתגאה בשעוני ספורט איכותיים, חדשניים ועמידים. שעוני גרמין מגיעים עם GPS מדויק, חיי סוללה נהדרים וניטור מקיף ואמין של ענפי ספורט רבים.

 

המבחר של שעוני גרמין רחב כל כך, ומגיע עם תכונות רבות ומגוונות, שתשרפו המון קלוריות רק בניסיון לבחור אחד. לכן ריכזנו את האפשרויות הטובות ביותר לכל משתמש, בין אם אתם רצים מנוסים, מטיילים חובבי אתגרים או רק מתחילים להיכנס לכושר. לפניכם שעוני גרמין הטובים ביותר לשנת 2023.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכל הבחינות - Garmin Fenix 6 Sapphire

זהו שעון חכם המתאים למגוון ענפי ספורט, עם תכונות מתקדמות ונתוני ריצה מעמיקים שקובעים את הסטנדרט לכל שאר שעוני ה-GPS. הוא מעולה לרצי מרתונים ולמשתתפים בטריאתלונים, תודות לחיי הסוללה הארוכים, ניתוחי האימונים המעמיקים, היכולת לעקוב אחר ענפי ספורט מרובים והעמידות המרשימה שלו.

Garmin Fenix 6 Sapphire

4.5 15

פסגת שעוני גרמין, Fenix 6 Sapphire הוא בן הלוויה המושלם להרפתקנים

יתרונות

תצוגה גדולה ונוחה לקריאה, עמוס פונקציות שימושיות, מקום אחסון למוסיקה, מגיע בשלושה גדלים, ניטור דופק מתחת למים, עשוי חומרים איכותיים ועמידים במיוחד, ובעל חיי סוללה מעולים.

חסרונות

יקר מאוד, מסיבי ולא אלגנטי.

42 מ"מ
קנה עכשיו ב- KSP
51 מ"מ
קנה עכשיו ב- KSP
47 מ"מ
קנה עכשיו ב- Walla Shops
47 מ"מ כתום
קנה עכשיו ב- Walla Shops

סדרת שעוני Fenix 6 מציעה כמעט את כל מה שאפשר לבקש משעון חכם. ישנם כמה דגמים בסדרה, ואנחנו בחרנו בדגם Sapphire בגלל העמידות המדהימה שלו והפונקציות הרבות בהן הוא מתהדר. תכונות המעקב שלו כוללות ניטור רמת חמצן בדם, כדי לפקח על ההתאקלמות לריצה באזורים גבוהים מאוד, מעקב דופק מתחת למים, ופונקציית PacePro העוזרת לשמור על קצב ריצה אופטימלי. תוכלו לשמור בו עד 2,000 שירים, או לשמוע מוסיקה דרך אפליקציות.  גישה למערכות ניווט גלובליות מאפשרת לכם למצוא את דרככם גם בשבילים נידחים ומסלולים מאתגרים, עם אפשרות לתכנון מסלול מעגלי ולקבל הנחיות מדויקות לאורך כל הדרך. מד גובה וברומטר יספקו לכם מידע לגבי הסביבה ותנאי מזג האוויר, ולחובבי סקי השעון מציע מפות טופוגרפיות המציגות את שמות המסלולים ורמת הקושי שלהם.   

 

התצוגה הרחבה מאפשרת לכם לראות שמונה שדות נתונים לבחירתכם בכל זמן נתון, מה שאומר שתוכלו לעקוב אחר הפעילות במבט חטוף, בלי צורך להיכנס לתפריטים ולחפש את המדד הרצוי. טכנולוגיית MIP מסתמכת על אורות חיצוניים כדי להאיר את המסך, כך שתוכלו לקרוא אותו בקלות גם בשמש חזקה. בחושך, תאורת LED אחורית תאפשר לכם לראות את התצוגה בבירור. חיי הסוללה נעים בין 60 שעות, כאשר ה-GPS פועל, לבין 46 ימים, במצב Expedition, ותוכלו לבחור מבין מצבים מוגדרים מראש על מנת לנצל את חיי הסוללה בצורה היעילה ביותר, כך שהשעון ילווה אתכם גם בזמן מסעות ארוכים.

 

בהשוואה לרוב השעונים החכמים האחרים בשוק, ה-Fenix 6 נראה די מגושם, אך הוא מפצה על כך בעמידות, עם עדשת Sapphire המונעת שריטות ויכולת לעמוד במכות ובזעזועים רציניים. הוא מגיע בשלושה גדלים: דגם 6S – עם רצועה באורך 42 מ"מ ותצוגה בגודל 1.2 אינץ', דגם 6 עם רצועת 47 מ"מ ותצוגת 1.3 אינץ', ודגם 6X – עם רצועה באורך 51 מ"מ ותצוגה בקוטר 1.4 אינץ'. חשוב לשים לב שגודל השעון משפיע על גודל הסוללה, כך שדגם 6S מגיע עם חיי סוללה קצרים יותר. כמו כל השעונים של גרמין, גם המכשיר הזה לא מגיע עם מסך מגע. במקומו, חמישה כפתורים מאפשרים שימוש נוח גם עם אצבעות חלקלקות מזיעה.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לאתלטים - Garmin Forerunner 945

אם אתם שרופים על כושר גופני, שעון Forerunner 945 ייתן לכם את כל מה שאתם צריכים, ועוד קצת. בנוסף ל-GPS ולמד הדופק המדויקים, הוא מגיע עם המון פונקציות שימושיות, מפות בצבעים חיים,  וחיי סוללה של עד שבועיים. זהו ללא ספק שעון לאצנים, אך יש לו תכונות נהדרות למעקב אחר תחומי ספורט רבים.

GARMIN FORERUNNER 945

4.5 15

השעון האולטימטיבי למעקב כושר גופני כולל

יתרונות

GPS, תצוגה קלה לקריאה באור ובחושך, קל משקל, עמיד ביותר, אטים למים, התראת מצב חירום, המון פונקציות שימושיות ואפשרויות התאמה אישית, חיי סוללה ארוכים.

חסרונות

גדול, לא אלגנטי, יקר, מעקב שחייה לא מדויק.

Garmin Venu 2
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- Last Price

הוא מגיע עם יותר מ-30 תוכניות מעקב לענפי ספורט שונים, ותוכלו גם להוסיף ידנית פעולות חדשות למעקב. בזמן הפעילות, השעון יספק לכם מידע מלא ומדויק לגבי קצב, מרחק, דופק, מספר הקפות ורמת חמצן בדם, אך מאחר ומדובר על כמות נתונים גדולה, לא תוכלו לראות הכל על המסך בו זמנית, ותצטרכו ללחוץ על הכפתורים כדי לנווט בין הפרמטרים השונים.

 

כשתסיימו את הפעילות, השעון יעלה מיד את הנתונים לאפליקציית Garmin Connect, כך שתוכלו לעקוב אחר ההתקדמות שלכם. פונקציית Training Load מודדת את פעילותכם במשך שבעה ימים, ועוזרת לכם להישאר בטווח הכושר הרצוי, ופונקציות Training Status ו-Training Effect מאפשרות לכם לעקוב אחר האפקטיביות והתוצאות של האימונים. מפות מובנות ינחו אתכם בכל שביל ודרך, בין אם אתם הולכים, רצים או רוכבים. במקרה של מצב חירום, תוכלו לשלוח בזמן אמת התראה עם מיקומכם המדויק לאנשי קשר שתבחרו. אמנם יש לו מעקב שינה, אך לא כולם ירגישו בנוח לישון עם שעון גדול כל כך.

 

עוד תכונה נהדרת של השעון היא יכולתו להתחבר לחיישנים רבים, כמו רצועת אקג ומד-הספק של אופניים. הוא עמיד בזעזועים ואטום למים. חיי הסוללה שלו מגיעים עד שבועיים במצב של שעון חכם, וכשה-GPS פעיל, הסוללה תחזיק מעמד 36 שעות, מה שעדיין מעניק לכם המון זמן שימוש בין טעינות, אך אם תבחרו להפעיל את ה-GPS ולשמוע מוסיקה דרך השעון, הוא יעבוד 10 שעות בלבד.

 

התצוגה בגודל 1.2 אינץ', עם רזולוציית 240X240 פיקסלים, ועם טכנולוגיה טרנספלקטיבית, המקלה על קריאת המסך באור חזק. ועל מנת שתוכלו לראות אותה גם בריצות לילה, התצוגה מצוידת באור אחורי שתוכלו להפעיל בלחיצת כפתור, או באמצעות סיבוב פרק כף היד. העיצוב שלו פשוט למדי, והוא מגיע בצבע שחור, עם בחירה בין רצועה שחורה לכחולה. הוא אמנם קטן מה-Fenix 6, אך הוא עדיין גדול ואינו אלגנטי.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לאוהבי אתגרים - Garmin Instinct Solar

עם עיצוב פרקטי ועמיד והמון פונקציות נהדרות, זה שעון מעולה למגוון פעילויות, ולמסלולים קשים וארוכים במיוחד. הוא עמיד לחום ולזעזועים, ואטים למים עד 100 מטרים. עדשה עשויה בטכנולוגיית Power Glass משתמשת באור השמש למילוי הסוללה, כך שבמצב Power Save היא, למעשה, לא תתכלה.

Garmin Instinct Solar

4.5 15

שעון עמיד ועמוס תכונות מיוחדות עם חיי סוללה כמעט אינסופיים

יתרונות

סוללה נטענת באמצעות השמש, עמיד ביותר, תצוגה קלה לקריאה באור ובחושך, אטים למים, פונקציות למעקב אחר פעילויות מגוונות, אפשרות להתחבר לציוד טקטי.

חסרונות

כבד, לא אלגנטי, תצוגה ללא צבעים.

קנה עכשיו ב- KSP
Tactical
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- פטקום

זהו שעון טקטי, המתאים לאנשי שטח רציניים, ויש לו אפשרות להתחבר למשקפי ראיית לילה, ול-Jumpaster, לצנחנים המנוסים שביניכם. תמצאו כאן ניטור שינה, מצב גלישה, המעניק ניטור פעילות ומידע על הגאות בזמן גלישה בים, ומצב Stealth, בו המכשיר שקט לחלוטין, ואינו מספק התראות. ה-GPS פשוט מעולה, עם חיבור ללוויינים ולמערכות ניווט גלובליות. ניטור דופק מדויק חובר לחיישן SpO2 העוקב אחר רמת החמצן בדם, להעניק לכם מידע על רמת המאמץ שלכם בזמן אמת.

 

המכשיר מגיע עם כמות מדהימה של אפשרויות מעקב אחר פעילויות, ופונקציית הניווט מאפשרת לכם לעקוב אחר מסלולים קיימים, או כאלה שיצרתם בעצמכם. ניתן להשהות ולחדש מעקב אחר פעילויות בלחיצת כפתור מהירה, אבל סיום הפעילות והעלאת הנתונים לאפליקציה דורשים מספר לחיצות, כך שלא תמצאו את עצמכם מפסיקים את הניטור בטעות לפני שהאימון הסתיים. תכונות Body Battery ומעקב לחץ משתמשות בשילוב נתונים סטטיסטיים כדי להראות לכם כמה אנרגיה יש לכם במשך היום. אלה פונקציות נהדרות אשר עוקבות אחרי לחצים פיזיים ונפשיים כאחד, עוזרות לכם לאתר גורמי לחץ, ומיידעות אתכם מתי אתם זקוקים למנוחה.

 

לאחר הטעינה הראשונה, שתצטרך להתבצע עם הכבל המצורף, כל מה שתצטרכו הוא כשלוש שעות יומיות של שמש – לא דבר נדיר בארצנו – כדי שבמצב power save הסוללה, תיאורטית, פשוט לא תיגמר. גרף קטן בתצוגת השעון מאפשר לכם לעקוב אחר עוצמת השמש, ולראות איך אורך חיי הסוללה (שמופיעים בימים במקום באחוזים) כמעט ולא משתנה.

 

אין כאן צבעים בהירים שיתפסו את העין, אך התצוגה המונוכרומטית חוסכת בחשמל ומאפשרת לסוללה להמשיך עוד ועוד. מאחר והוא משתמש באור השמש, השעון הזה דולק תמיד, וגימור המט של העדשה מעניק תצוגה בהירה במשך היום. גם בלילה לא תהיה לכם בעיה לראות את המסך, תודות לתאורה אחורית נגישה בלחיצת כפתור, או דרך אפליקציית Garmin Connect.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לשחייה - Garmin Swim 2

השעון הזה תוכנן במיוחד עבור שחיינים, עם עמידות במים (עד 50 מטרים), מעקב אחר מרחק, קצב, והקפות, ואפשרות לתיעוד תרגילים וסטים מתוזמנים. הוא מסוגל לזהות את סגנון השחייה שלכם, ואפילו לעקוב אחר הדופק מתחת למים.

Garmin Swim 2

4.5 15

בבריכה, באגם או בים - זה השעון המושלם לשחיינים

יתרונות

קל משקל, אטים למים, מספק אימון ומעקב שחייה מקיפים, ניטור דופק מתחת למים, תצוגה קלה לקריאה גם בזמן שחייה.

חסרונות

לא מספק אימון מקיף בענפי ספורט אחרים.

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

הוא מגיע עם שני מצבי אימון לשחייה –  בריכה ומים פתוחים, ומספק מעקב נרחב אחר דופק, קצב שחייה, קצב חתירה, אפקטיביות אימון וציון SWOLF (מדד יעילות שחייה). תוכלו לעקוב אחרי הנתונים דרך השעון בזמן השחייה, או אחריה, דרך אפליקציית Garmin Connect. כדי להגדיר בשעון את גודל הבריכה לפני האימון, צריך רק לבחור מבין רשימת אפשרויות מוגדרות מראש, או להזין את האורך בצורה ידנית. תוכלו לבנות אימונים מותאמים אישית באמצעות האפליקציה או בדפדפן אינטרנט, ולקבוע התראות, כך שהשעון יצפצף וירטוט כדי להודיע לכם כאשר תגיעו לקצב, זמן או מרחק מסוים.

 

פונקציית Auto Rest מזהה אוטומטית מתי אתם נחים בין הקפות ומתי אתם חוזרים לשחות, והיא רושמת את מרווחי המנוחה מבלי שתצטרכו ללחוץ על כפתור. תכונה זו זמינה רק לשחייה בבריכה. בזמן שחייה במים פתוחים, השעון יספק לכם מעקב GPS, יחד עם הקפות והתראות על זמן, מרחק וקצב שחייה.

 

במשקל 36 גרם בלבד, ועם חמישה כפתורים מסביב לצג 1.04 אינץ', זה השעון המושלם לבריכה. הכפתורים מעניקים גישה קלה ונוחה לכל הפונקציות, ורצועת הסיליקון מגיעה עם שתי לולאות, השומרות על השעון במקומו גם בזמן תזוזות חדות. עם תצוגת MIP (זיכרון בפיקסלים) טרנספלקטיבית, המסך מחזיר אור כדי להקל על הקריאה, מה שמועיל במיוחד כשאתם מתחת למים, וגם צורך מעט חשמל.

 

לשעון הזה יש אמנם פונקציות ותוכניות לריצה, רכיבה על אופניים ואימון אירובי, אבל האימונים האלה פחות עשירים בתכונות ובנתונים. לכן אנחנו ממליצים על השעון הזה רק לאלה שמתמקדים בשחייה.

לוגו של הסקירה

המשתלם ביותר - Garmin Forerunner 45

כשמדובר על תמורה עבור מחיר, Forerunner 45 הוא אחד השעונים המרשימים ביותר בשוק, ותתקשו למצוא מכשיר מקיף יותר במחיר זה. הוא אמנם מציע פחות פונקציות מדגמים כמו ה-Fenix 6, אך הוא בכל זאת מאפשר מעקב ריצה מעולה, ותכונות אימון ובריאות שמצויות בדרך כלל רק בשעונים יקרים יותר.

Garmin Forerunner 45

4.5 15

שעון ריצה נהדר לשימוש יום-יומי, במחיר נהדר לא פחות

יתרונות

מחיר טוב, נוח לשימוש יום-יומי, קל משקל, אטים למים, התראת מצב חירום, תוכניות מותאמות לספורטאים מתחילים, מעקב פעילות גופנית מקיף.

חסרונות

מעט פונקציות מעקב ביחס לשעוני גרמין אחרים, לא מתאים לבעלי מפרק יד עבה, ללא Spotify.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Go Mobile
קנה עכשיו ב- פטקום

העיצוב שלו פשוט, אך נעים למראה, והתצוגה הצבעונית ברורה ובהירה, למרות שהרזולוציה נמוכה יחסית (208X208). המסגרת והכפתורים עשויים פלסטיק והרצועה עשויה סיליקון. יש כאלה שירגישו שהחומרים זולים מדי לטעמם, אך בפועל חומרי הגלם האלה מעניקים לשעון הזה משקל קל במיוחד והופכים אותו לשעון נוח שתוכלו ללבוש כל היום וכל הלילה.

 

זהו בעיקר שעון ריצה – אך ישנם 12 פרופילי פעילות הכוללים ריצה, הליכה, אירובי ואופניים. הם ניתנים להתאמה אישית באמצעות אפליקציית Garmin Connect, אך בזמן אמת, תוכלו לעקוב דרך השעון רק אחר שישה פרופילים בכל זמן נתון. בנוסף ל- GPS המובנה, יש כאן תוכניות אימון אדפטיביות, בקרות מוסיקה, והתראות חכמות הכוללות שליחת מיקום מדויק לאנשי קשר במצב חירום. הוא עוקב אחר הדופק, החמצן בדם, רמת המתח והאנרגיה, ומגיע גם עם ניטור שינה. אמנם אין כאן תוכנית מעקב שחייה, אך עם אטימות מים של עד 50 מטרים, לא תהיה לכם בעיה להיכנס איתו למים.

 

כמו ברוב שעוני הריצה, יש כאן מעקב פעילויות וספירת צעדים מסביב לשעון. פונקציית Body Battery מודדת את רמת האנרגיה שלכם, ותכונת ה-Move IQ מזהה את סוג הפעילות (הליכה, ריצה, רכיבה, ושחיה), מסמנת את הזמן בו ביצעתם את הפעילות ומעלה את הנתונים לאפליקציה. הגדרת יעדים לבחירתכם, כגון מספר צעדים יומי או מספר דקות של פעילות אינטנסיבית, מאפשרת מעקב נוח אחר המטרות דרך השעון. אם תרצו, תוכלו גם להפעיל התראות שיזכירו לכם להתנייד במידה וישבתם במשך זמן ארוך.

 

רצים מתחילים ימצאו תועלת בתוכניות האימונים האדפטיביות, שתוכננו על ידי מאמנים מומחים. הן קלות להתקנה, ומתאימות את עצמן לביצועים ולהעדפות שלכם. תוכלו לאחסן בשעון נתונים של 200 שעות אימונים, והמידע הזה עולה אוטומטית לסמארטפון דרך האפליקציה.

 

אמנם אין לו אפשרות לחיבור לאפליקציות מוסיקה כמו Spotify, אך תוכלו לשלוט דרכו במוסיקה שבטלפון שלכם. נתוני ה-GPS מרשימים מאוד, אך ביחס לשעונים יקרים יותר, לוקח לדגם הזה קצת זמן להתאפס על המיקום המדויק. עם חיי סוללה של עד 13 שעות במצב GPS ועד שבעה ימים במצב שעון חכם, השעון הזה יוכל ללוות אתכם במהלך מרתון ארוך.

סיכום

שעוני גרמין (Garmin) צברו מוניטין בזכות האיכות יוצאת הדופן שלהם, התכונות החדשניות והביצועים האמינים שלהם. שעונים אלו תוכננו במיוחד עבור ספורטאים וחובבי כושר שרוצים לעקוב אחר ההתקדמות ולהשיג את יעדי הכושר שהם מציבים לעצמם. מה שמייחד את שעוני Garmin ממותגים אחרים הוא ההתמקדות שלהם במתן נתונים מדויקים ומקיפים למשתמשים, המאפשרים לכל מי שעונד שעון גרמין לנטר את הפעילות שלו במדויק.


אחד הגורמים המרכזיים בזכותם שעון גרמין מתבלט הוא העמידות ואיכות הבנייה שלו. שעונים אלה, שעוצבו לעמוד בפני קשיחות של פעילויות בחוץ, בנויים מחומרים איכותיים העמידים בפני מים, זעזועים וטמפרטורות קיצוניות. בין אם אתה רץ בגשם או מטייל בהרים, אתה יכול לסמוך על כך ששעון הגרמין שלך יישאר פונקציונלי ושלם.


יתר על כן, שעוני Garmin מציעים מגוון רחב של תכונות הנותנות מענה לענפי ספורט ופעילויות שונות. החל ממעקב GPS וניטור דופק ועד למדדי ביצועים מתקדמים, שעוני גרמין מספקים תובנות מפורטות לגבי האימונים שלך ועוזרים לנתח את ההתקדמות לאורך זמן. בין אם אתה רץ, רוכב אופניים, שוחה או מטייל, יש שעון Garmin שמתאים לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלך.


בנוסף לתכונות המרשימות שלהם, שעוני Garmin גם מבדילים את עצמם משעוני ספורט אחרים באמצעות הממשק הידידותי למשתמש והניווט האינטואיטיבי. התפריטים וההגדרות מתוכננים להיות נגישים, ומאפשרים למשתמשים להשתמש בתכונות השעון ללא מאמץ ולגשת במהירות לפונקציות הרצויות. יתרה מכך, שעוני Garmin מגיעים עם פני שעונים ושדות הניתנים להתאמה אישית, המאפשרים להתאים אישית את השעון בהתאם להעדפות שלך.

 

איך לבחור שעון גרמין?

 

אם אתם מחפשים שעון ספורט טוב ואמין, לא תטעו עם שעוני גרמין. אבל איך לבחור מבין כל האפשרויות הנהדרות? הנה כמה נקודות לזכור כשאתם בוחרים את שעון הספורט המתאים לכם ביותר.

 

  • פונקציות מעקב – שעוני גרמין מציעים מגוון תכונות למעקב אחר ענפי ספורט רבים, אך השעון הטוב ביותר למעקב שחייה לא מתאים לטרקים בהרים, והשעון האולטימטיבי למעקב ריצה לא יעקוב אחר הדופק מתחת למים. חשוב שתבחרו בשעון המספק ניטור מקיף לפעילויות בהן אתם מתכננים לעסוק.
  • תכונות נוספות – מלבד תוכניות האימון והמעקבים אחר פעילויות שונות, שעוני גרמין מצוידים במגוון תכונות. חלקן – כמו ה-GPS – קריטיות לפעילויות מסוימות, ואחרות – כמו ניטור שינה, מעניקות נופך נוסף למי שמחפש מעקב בריאות כולל. גם דברים כמו היכולת לשמוע מוסיקה דרך השעון אינם חשובים לכולם, אבל יש כאלה שלא יכולים בלעדיהם. זכרו את הדברים החשובים לכם ובחרו בדגם שמספק אותם.
  • חיי סוללה – בעיקרון, כל שעוני גרמין מגיעים עם חיי סוללה מרשימים, ובכל זאת, יש כמה פרמטרים לקחת בחשבון. האם אתם יוצאים לריצה של חצי שעה, או לטיול של כמה ימים? האם תרצו לענוד את השעון במיטה, למעקב אחר שינה? עד כמה תשתמשו בפונקציות שצורכות חשמל רב ומרוקנות את הסוללה? אם אתם מתכננים מסע ארוך בו תשתמשו ב-GPS, חשוב שתבחרו בשעון בעל חיי סוללה ארוכים במיוחד, וכזה המאפשר מעבר נוח למצב סוללה חסכוני.
  • מחיר – כאמור, תרצו לבחור במכשיר המספק את כל הצרכים שלכם. אבל שעוני גרמינים עמוסים בתכונות רבות כל כך, וכנראה שלא תשתמשו בכל הפונקציות שהשעון מציע. יכול מאוד להיות שתמצאו ברשימה הזאת יותר משעון אחד העונה על כל הציפיות שלכם, ובמקרה כזה, אולי עדיף דווקא לבחור במכשיר הזול מביניהם.

 

איכות הבנייה של שעוני גרמין

מותג שעוני גרמין  ביסס את עצמו כמוביל בתעשייה בכל הנוגע לסנדטנרטים ואיכות. כל שעון גרמין מעוצב תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, מה שמבטיח שהוא יכול לעמוד בדרישות של פעילות גופנית קפדנית ולבוש יומיומי. Garmin עושה שימוש בחומרים איכותיים כגון נירוסטה, טיטניום ומארזי פולימר עמידים, כדי ליצור שעונים שהם לא רק חזקים אלא גם קלים ונוחים ללבישה. הרצועות נועדו להיות מתכווננות להחלפה, מה שמאפשר למצוא את ההתאמה המושלמת לפרק כף היד של כל אחד.


יתרה מכך, שעוני Garmin בנויים להיות עמידים במים, מה שהופך אותם למתאימים לשחייה ולפעילויות אחרות במים. בין אם אתה צולל או גולש, אתה יכול לסמוך על כך ששעון Garmin שלך ישאר פונקציונלי ולא יושפע מחשיפה למים.


כדי לשפר עוד יותר את העמידות של השעונים שלהם, Garmin משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות כגון צגי זכוכית מחוזקת, העמידה בפני שריטות. זה מבטיח שלוח השעון יישאר ברור וקריא, גם בסביבות מאתגרות. בנוסף, שעוני Garmin נועדו לעמוד בפני זעזועים והשפעות, מה שהופך אותם לאידיאליים להרפתקאות בחוץ ואימונים אינטנסיביים.


Garmin מבינה שהשעונים שלה צריכים לעמוד בטמפרטורות קיצוניות ובתנאים קשים, וזו הסיבה שכל שעון גרמין עובר בדיקות קפדניות ואמצעי בקרת איכות, למשל השעון נבחן תחת סימולציות סביבתיות שונות, לרבות קיצוני טמפרטורה, לחות ורעידות, כדי להבטיח שהוא יכול לפעול בצורה אמינה בכל מצב.

 

התכונות הייחודיות של שעוני גרמין

שעוני Garmin ידועים בהקפדה על הפרטים הקטנים ותכונות חדשניות המבדילות אותם מיתר שעוני הספורט בשוק. להלן כמה מהתכונות הייחודיות שהופכות את שעוני גרמין לבולטים וייחודיים:

 

ניווט וטכנולוגיית GPS מתקדמת

שעוני Garmin מצוידים בטכנולוגיית GPS מדויקת ביותר המאפשרת מעקב מדויק אחר המיקום, המרחק והמהירות שלך במהלך פעילויות בחוץ. שעוני Garmin מצטיינים ביכולות הניווט שלהם, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור חובבי חוץ. עם מערכות מיקום GPS, GLONASS וגלילאו מובנות, שעוני Garmin מציעים ניווט מדויק ואמין יותר, אפילו בשטחים מרוחקים או מאתגרים.

 

לעתים קרובות הם גם כוללים תכונות כמו שבילי פירורי לחם, תכנון מסלולים ומיפוי בזמן אמת, המאפשרים לך לחקור בביטחון ולמצוא את הדרך חזרה בקלות. בין אם אתה רץ, מטייל או רוכב על אופניים, אתה יכול לסמוך על ה-GPS של Garmin שיספק נתונים מדויקים שיעזרו לך לעקוב אחר ההתקדמות שלך, ולנווט במסלולים לא מוכרים. רמה זו של תמיכה בניווט בדרך כלל לא נמצאת בשעוני ספורט אחרים.

 

ניטור דופק

שעוני Garmin רבים מגיעים עם מדי דופק מובנים המשתמשים בחיישנים אופטיים כדי לנטר את הדופק ישירות מפרק כף היד. תכונה זו חשובה במיוחד עבור ספורטאים שרוצים לעקוב אחר אזורי הדופק שלהם במהלך האימונים ולנטר את רמות הכושר הכוללות שלהם.

 

מדדי ביצועים וכלי אימון

בעוד ששעוני ספורט רבים מציעים תכונות מעקב בסיסיות כמו ספירת צעדים ושריפת קלוריות, שעוני Garmin עושים מעל ומעבר. הם מציעים מצבי מעקב ספציפיים לענפי ספורט שונים כמו ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה, ואפילו פעילויות נישה נוספות כמו גולף וסקי. כך, שעוני Garmin מציעים מגוון רחב של מדדי ביצועים וכלי אימון שיעזרו לך לשפר את הכושר, ולהגיע ליעדים שהצבת לעצמך. אלה כוללים תכונות כמו הערכת VO2 max, יועץ התאוששות, התאמה לפי מגדר ולפי מצב האימון. עם הכלים האלה, אתה יכול לקבל תובנות לגבי רמת הכושר שלך, לייעל את האימונים ולעקוב אחר ההתקדמות שלך לאורך זמן.

 

התראות חכמות ו-Connect IQ

שעוני Garmin יכולים להסתנכרן עם הטלפון החכם כדי לקבל התראות על שיחות, הודעות טקסט והתראות אפליקציות אחרות ישירות על פרק היד שלך. בנוסף, פלטפורמת Connect IQ של Garmin מאפשרת לך להתאים אישית את פני השעון, להוריד אפליקציות ולהוסיף שדות נתונים, כדי להתאים את השעון שלך לצרכים הספציפיים שלך. רמה זו של התאמה אישית אינה נפוצה בשעוני ספורט אחרים. בנוסף, לשעוני Garmin יש אינטגרציה חלקה עם אפליקציות צד שלישי כמו Strava, MyFitnessPal ו-TrainingPeaks, מה שמאפשר לך לסנכרן ולנתח את הנתונים שלך על פני פלטפורמות מרובות.

 

עמידות במים

שעוני Garmin רבים עמידים במים ומתאימים לשחייה ולפעילויות אחרות על בסיס מים. הם יכולים לעקוב אחר מדדי השחייה שלך, כגון מרחק, ספירת שבץ וציון SWOLF, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור טריאתלטים ושחיינים.

 

האם שעוני Garmin יכולים לספק את הצרכים הספציפיים שלך?

שעוני Garmin ידועים בגמישותם וביכולתם לתת מענה למגוון רחב של צרכים ספציפיים. בין אם אתה רץ, רוכב אופניים, שחיין, שחקני גולף או הרפתקני חוצות, Garmin מציעה מגוון דגמי שעונים עם תכונות המותאמות לדרישות הספציפיות שלך. להלן שלושה תחומים שבהם שעוני Garmin מצטיינים במתן מענה לצרכים האישיים:

 

תכונות ספציפיות לספורט: Garmin מבינה שענפי ספורט שונים דורשים מדדי מעקב ותכונות שונות. עבור רצים, שעוני Garmin מציעים דינמיקת ריצה מתקדמת, כולל מדדים כמו זמן מגע עם הקרקע, אורך צעד ותנודה אנכית. רוכבי אופניים יכולים להפיק תועלת מתכונות כגון תאימות מד כוח, מדדים ספציפיים לאופניים ומפות רכיבה על אופניים. שחיינים יכולים לנצל את מצבי מעקב השחייה, זיהוי שבץ וספירת הקפות. שחקני גולף יכולים לגשת למפות מסלולים מפורטות, למדוד מרחקי זריקות ולעקוב אחר הניקוד שלהם. עם שעוני Garmin, אתה יכול למצוא דגם שמתאים לספורט המועדף עליך, המספק את התכונות הדרושות כדי לשפר את הביצועים שלך.

 

ניטור בריאות ואיכות חיים: שעוני Garmin לא רק מצטיינים במעקב אחר ספורט, אלא גם מציעים מגוון תכונות ניטור בריאות ואיכות חיים. מודלים רבים כוללים ניטור דופק, מעקב מתח, ניתוח שינה וניטור אנרגיית הגוף. תכונות אלה עוזרות לך לקבל תובנות לגבי הרווחה הכללית שלך ולקבל החלטות מושכלות לגבי האימונים וההתאוששות. בין אם אתה מתמקד בשיפור רמת הכושר שלך או בניהול רמות הלחץ שלך, שעוני Garmin מספקים תכונות מקיפות של מעקב בריאות כדי לתמוך בצרכים הספציפיים שלך.

 

ריבוי פעילויות ספורט: אם אתה נהנה להשתתף באירועי ספורט או לעסוק בפעילויות חוצות שונות, שעוני Garmin נועדו להתאים לרוח ההרפתקנית שלך. לדגמי Garmin רבים יש פרופילי מולטי-ספורט מובנים המאפשרים לך לעבור בצורה חלקה בין פעילויות שונות, כגון טריאתלון או מרוצים. בנוסף, שעוני Garmin מציעים עיצובים מחוספסים ועמידים, עמידות למים וחיי סוללה ארוכים כדי לעמוד בדרישות של הרפתקאות בחוץ. בין אם אתה מטייל, ריצה שבילים או חוקר טריטוריות חדשות, שעוני Garmin מצוידים להתמודד עם האתגרים ולספק לך את הכלים הדרושים כדי לנווט ולעקוב אחר הפעילויות שלך.

 

תמיכה ואחריות מתמשכת: מה מציעה Garmin?

בכל הנוגע לתמיכה שוטפת ואחריות, Garmin מחויבת לספק שירות לקוחות מעולה ולהבטיח את שביעות רצון הלקוחות. גרמין מציעה אחריות מוגבלת לשנה על כל השעונים שלהם, המכסה כל פגמי ייצור או רכיבים פגומים. אחריות זו מעניקה לך שקט נפשי שאם משהו ישתבש בשעון שלך במהלך השנה הראשונה, Garmin תטפל בזה.


יתר על כן, גרמין גם מספקת משאבים מקוונים נרחבים ותמיכת לקוחות כדי לסייע בכל שאלה או בעיה שעלולה להתעורר. אתר האינטרנט מציע שפע של מידע, כולל מדריכים למשתמש, עדכוני תוכנה ושאלות נפוצות. אתה יכול גם לפנות לצוות תמיכת הלקוחות שלהם באמצעות דואר אלקטרוני או טלפון לקבלת סיוע מותאם אישית.


Garmin מציעה גם מגוון תוכניות אחריות מורחבת אופציונלית למי שרוצה כיסוי והגנה נוספים לשעון. תוכניות אלה יכולות להאריך את תקופת האחריות מעבר לשנה הראשונה, ולספק הטבות נוספות כגון תמיכת לקוחות עדיפות ותיקונים מזורזים.


בנוסף לכיסוי האחריות, גרמין מספקת עדכוני תוכנה קבועים עבור השעונים שלה, מה שמבטיח שיש לך גישה לתכונות ולשיפורים העדכניים ביותר. עדכונים אלה יכולים לשפר את הביצועים והפונקציונליות של השעון שלך, ולשמור עליו מעודכן.

שאלות ותשובות על שעון גרמין מומלץ

למי מתאימים שעוני גרמין?

לכל מי שמחפש מעקב כושר מקיף ואמין. בין אם אתם רצים, שוחים, רוכבים על אופניים, חותרים, גולשים, או יוצאים לטרק בהרים, לגרמין יש שעון שיעניק לכם ניטור כולל של מה שקורה בגופכם, ומידע שימושי לגבי הסביבה.

עד כמה מדויקים הנתונים שהשעון מציג?

השעונים של גרמין מגיעים עם מדי דופק מדויקים להפליא, אך זה לא אומר שהם יכולים להחליף בדיקת א.ק.ג רפואית. ה-GPS מתחבר למערכות לווייניים גלובליות מהשורה הראשונה, ומספקים מידע אמין והוראות מדויקות. בכל הנוגע לנתוני האימונים, רמת הדיוק משתנה מדגם לדגם, אבל בגדול, שעוני גרמין ידועים בשל הדיוק הגבוה של המידע שהם מספקים.

האם השעון יכול לשמש כסמארטפון?

שעוני גרמין מגיעים עם המון תכונות חכמות, וכל המכשירים בסקירה מסוגלים להתחבר לסמארטפון שלכם, ולקבל התראות על שיחות והודעות. הם מסוגלים להשמיע מוסיקה, וחלקם מתחברים גם לאפליקציות כמו Spotify. אבל בסופו של דבר, מדובר בשעוני ספורט, ולא תוכלו לקבל דרכם שיחות טלפון.

איך משתמשים באפליקציה של גרמין?

Garmin Connect היא אפליקציה נוחה וקלה לשימוש. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לחבר את המכשיר למחשב באמצעות כבל USB, להיכנס לאתר של גרמין, ולעקוב אחר ההוראות הפשוטות. ברגע שתקימו לעצמכם חשבון - או תתחברו לחשבון הקיים שלכם - תוכלו לעקוב אחר כל הפעילויות ולהתאים את הגדרות השעון דרך דפדפן האינטרנט או באמצעות הסמארטפון.