פטישון מומלץ: סקירות הטופ 3 פטישונים מומלצים [2024] – Finder קונים חכם יותר

סקירת דגמי הפטישון המומלצים שיאפשרו לכם לקדוח בבטון ואבן בלי בעיה, לשפץ לחדש ולהתקין מה שתרצו בכל קיר, בית או משרד.

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

325 ביקורות

בתחום

כלי עבודה

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על פטישון מומלץ

אם אתם בעלי מקצוע, משפצים חובבים או פשוט אנשים שצריכים לבצע קידוח בבטון ואבן, פטישון הוא המכשיר לו אתם זקוקים.

נכתב ע״י

ארנון שוורצמן

כותב: ארנון שוורצמן

אוהב למצוא את המוצרים שהופכים את החיים לנוחים ופשוטים יותר. חובב ספורט ופריק של סדר וארגון

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

מדובר כלי עוצמתי יותר ממקדחה רגילה, שיודע לחדור דרך שכבות הבטון. מן הסתם מדובר גם במכשיר כבד יותר ממקדחה רגילה שהעבודה איתו דורשת הפעלת כוח פיזי כדי לאחוז בו בצורה יציבה בשתי הידיים.

 

אם אתם רק צריכים לקדוח כמה חורים בקיר גבס, מקדחה רגילה תספיק לכם. מנגד, אם אתם בעלי מקצוע או אפילו משתמשים ביתיים שמתכננים לבצע מספר רב של קדיחות בקירות בטון ואבן, פטישון יתאים עבורכם.

 

בשוק ישנם מגוון דגמי פטישון שונים ומומלצים, בסקירה הבאה נציג כמה מהדגמים המומלצים במיוחד והמלצות כיצד לבחור את המתאים ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

סטנדרטי ומשתלם: פטישון 20 מ"מKonishi HD-4003

פטישון לכל כיס שנוח לעבוד איתו לקידוחים בבית ואפילו לחציבות קטנות. מספק ביצועים איכותיים בעבודה על כל סוגי הבטון אותה הוא יעשה עבורכם ביעילות ומהירות.

Konishi HD-4003

4.5 15

למי שלא משתמש הרבה ורוצה מחיר נוח

יתרונות

מחיר משתלם, ביצועים גבוהים, נוח לעבודה ביתית, מהיר

חסרונות

הוראות הפעלה לא הכי ברורות

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

יש לכם כמה עבודות קידוח בבטון וחציבות קטנות? מחפשים פטישון שיספק ביצועים סטנדרטיים, יבצע את העבודה ביעילות ומהירות, שמעל לכל יהיה זול ומשתלם? דגם פטישון 20 מ"מ הזה מבית חברת קונישי מתאים בדיוק עבורכם.

 

זהו דגם נוח לעבודה ביתית עם ביצועים טובים ויעילות מוכחת. הוא מגיע במזוודה קשיחה ששומרת עליו לאורך זמן בצירוף מקדחים ואפילו מוט שיסייע לכם למדוד את העומק טרם ביצוע הקידוח.

 

המשקל שלו קל יחסית, קצת יותר מ-2 קילוגרם וגם מהירויות הקידוח וקצב ההלימה הן סטנדרטיות ככה שלשימוש ביתי סביר זה לגמרי מספיק, בוודאי במחירים בהם נמכר הדגם.

לוגו של הסקירה

שימושי ומגוון: פטישון קומפקט Bosch PBH 2100 RE

פטישון אידיאלי למגוון עבודות כלליות שיכול לשמש גם כמקדחה, גם כמברגה וגם כפטישון עם קידוח עוצמתי ביותר גם בעץ וסביר בהחלט גם במתכת. במחיר נוח הוא הופך עבורכם למוצר שמיש ולא מאיים, בדיוק מה שצריך לשימוש ביתי.

Bosch PBH 2100 RE

4.5 15

למחפשים פטישון קל וידידותי למגוון עבודות

יתרונות

יכול לשמש גם כמקדחה ומברגה, קודח גם בעץ ומתחת, מגיע עם ידית נוחה, נכנס למזוודה קומפקטית.

חסרונות

פחות מתאים לקדיחות עמוקות ומורכבות.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

לא סתם מי שהשתמשו בפטישון הזה מבית בוש ציינו אותו כמכשיר אידיאלי למגוון עבודות ביתיות. מדובר במכשיר פטישון במשקל סטנדרטי של קצת יותר מ-2 קילוגרמים שיודע לקדוח בעץ, במתכת ובבטון.

 

יתרון נוסף ממנו תיהנו אם תרכשו אותו הוא העובדה שהפטישון יכול לשמש גם כמברגה או מקדחה. בין אם תצטרכו לקדוח בורג או רק לחזק אותו, בכל סוגי הקירות והמשטחים, הפטישון יבטיח שתוכלו לעשות זאת בהצלחה.

 

יחד עם מחיר סביר וגודל קומפקטי שלא יתפוס לכם הרבה מקום וכזה שיאפשר לכם גם לשאת איתו אתכם לכל נסיעה או עבודה בחוץ, יש לכם פה דגם שימושי וידידותי ביותר.

לוגו של הסקירה

קל ומדויק: פטישון נטען Hunter 100112-002

פטישון קל משקל אך עוצמתי שמאפשר לבצע לאורך זמן עבודות מאתגרות גם בחלל צר ובגובה. עם מד דיוק ייחודי תוכלו להקפיד על עדינות ודייקנות איפה שצריך ולהגיע איתו רחוק יותר בפחות זמן.

Hunter 100112-002

4.5 15

לדייק יותר בעבודה ולהתאמץ פחות

יתרונות

קל וארגונומי, נייד ללא כבל, בקרת דיוק אלקטרונית, מגוון מצבי הפעלה.

חסרונות

מגבלת זמן טעינה.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל

העבודה עם פטישון דורשת הפעלת כוח ידיים ויציבות לאורך זמן. זה דבר שעלול לעייף מאוד את המפעיל אבל לא אם יש לכם את דגם הפטישון הזה מבית האנטר. היתרון שלו שהוא שוקל מפחות מ-2 ק"ג בלי הסוללה הנטענת שלו.

 

משקלו הקל הופך את העבודה לנסבלת יותר לאורך זמן ומאפשר לכם להגיע איתו לתוצאות מתקדמות יותר בפחות זמן. כשקודחים בבטון זה בהחלט משמעותי.

 

יתרון נוסף שמשפר את איכות העבודה ומייעל אותה הוא בבקרת הדיוק האלקטרונית שלו שמאפשרת שליטה רבה יותר בפעולות שמצריכות גם עדינות ושליטה בעוצמה. גם בעבודה בחלל צר או בגובה הפטישון הזה לא יאכזב אתכם.

לוגו של הסקירה

עוצמתי ביותר: פטישון חציבה Einhell 1050w

פטישון כבד, מאסיבי ועוצמתי שקודח בקירות בטון לעומק מעל הממוצע של 38 מ"מ, אבל מצויד גם בבולם זעזועים שיבטיח שתוכלו לעמוד באתגר ולהתמודד עם כל קיר בו תתקלו.

Einhell 1050w

4.5 15

איתו שום קיר בטון לא יעמוד בפניכם

יתרונות

קידוח לעומק, הלימה עוצמתית, בולם זעזועים, הספק גבוה.

חסרונות

משקל כבד.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות

אם אתם אנשים ש'לא באים לשחק משחקים' ומחפשים פטישון עוצמתי, כזה שביכולתו לחצוב לעומק בקירות בטון, זה הדגם המתאים עבורכם. גם אם זה נשמע לכם מעט קיצוני, קירות הבטון מציבים לעיתים אתגר לא פשוט לפיצוח.

 

הנתון המרכזי שאתם צריכים לדעת על דגם הפטישון הזה, הוא שהדגם בעל יכולת קידוח בטון מעל לממוצע, של 38 מ"מ.

 

הפטישון העוצמתי קודח לעומק ומפעיל את מלוא העוצמה, אבל לשמחתכם הוא כולל בולם זעזועים בידית, מה שידאג שתעמדו באתגר הזה. לכם רק נשאר לחבר אותו לחשמל ונראה שאין קיר בטון שיוכל לעמוד בפניכם כשאתם מצוידים בכלי הזה.

 

לוגו של הסקירה

מהיר ופונקציונלי: פטישון Worx WX337 750W

פטישון עם נוכחות, בעל שלושה מצבי עבודה שונים ועם מאפיינים ייחודיים כמו ​סוויץ' לשינוי מהירות והחלפת מקדחים מהירה שיאפשרו לכם לצאת איתו ל"כביש המהיר" של הקידוח בבטון ללא כל חשש.

Worx WX337 750W

4.5 15

נהדר לשימוש ביתי עם 3 מצבים

יתרונות

שלושה מצבי עבודה, סוויץ לשינוי מהירות, החלפת מקדחים מהירה, מזוודת נשיאה קשיחה.

חסרונות

יש מקצועיים יותר.

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price

פטישון רציני, שוקל קצת יותר מהדגמים ה"קלים", מגיע במזוודת נשיאה קשיחה. יש לו שלושה מצבי עבודה שונים שיאפשרו לכם לתת מענה למגוון סוגי עבודות להן תדרשו בעזרתו.

 

עוד יתרון שאהבנו הוא הסוויץ' לשינוי מהירות ואפשרות להחלפת מקדחים מהירה. הם יעניקו לכם חוויית שימוש ועוד יתרונות, בכל הקשור לפתרון מצבי קידוח שונים ומורכבים בהם כל מי שעבד עם קירות בטון נתקל והכיר מקרוב.

 

גם המחיר שלו משתלם ולמרות מגוון התכונות והמקצועיות, יש משתמשים רבים שמצאו אותו מתאים ונוח גם לשימוש ביתי, מה שמחזק עוד יותר את העובדה שמדובר במוצר רב שימושי.

סיכום

איך בוחרים פטישון?

בסוף, הכל זו שאלה של מהות העבודה. מה הכוונה? הרי ישנו הבדל משמעותי בין הפטישון ובין המקדחה הביתית המוכרת. אם העבודה שלנו היא משהו נקודתי, קידוח של כמה חורים בקיר עץ, גבס או בלוק – כדי לתלות כמה תמונות – יש מצב טוב שמקדחה בלבד תספיק לנו לשם כך.

 

אבל, אם אנחנו קודחים פעמים רבות בקירות בטון, מדובר כאן כבר יותר בעבודת "חציבה" ושבירה של הבטון. לכן, לצורך עבודה כזו נהיה חייבים קודם כל להיות מסוגלים להפעיל כוח פיזי ולשמור על אחיזה חזקה ויציבה לעורך זמן, מאחר והפטישון הוא כלי כבד יותר.

 

לא סתם הפטישון כבד יותר, העבודות בהן נשתמש בו הן כאמור מורכבות יותר ודורשות שבירת בטון כדי לקדוח בו חורים. אם זו המטרה שלנו, אין ספק שהכלי הדרוש לנו לשם כך הוא הפטישון ועכשיו רק נשאר לבחור את הדגם המתאים ביותר לצרכים שלנו.

 

כיום ישנם גם פטישונים קומפקטיים, במשקלים קלים יותר כדי שכל אחד ואחת יוכלו לעבוד בעזרתם. בנוסף, בפטישונים הכבדים והמקצועיים יותר נכנס נושא בולמי הזעזועים כדי לסייע לעמוד באתגר שכוללת העבודה איתם בשטח.

 

מה חשוב לקחת בחשבון: כפי שציינו – העבודה עם הפטישון אינה פשוטה, היא דורשת כוח פיזי ויציבות. לכן מעל הכל כשבוחרים את דגם הפטישון המתאים עבורכם, הכי חשוב שתיקחו את הפטישון לידיים, תרגישו אותו ותראו עד כמה נוח לכם להחזיק בכלי באופן יציב.

 

דגש נוסף – הוא גודל ראש הפטישון. זה מה שיקבע איזה גודל של חורים תוכלו לקדוח באמצעות הפטישון שאותו תרכשו ולכן, שווה לכם לבדוק זאת מראש בבית או ביעד אחר בו אתם צריכים לבצע עבודה, וכך לדעת מה הגודל המתאים שדרוש לביצוע העבודה שלכם.

 

עוצמת הכלי – בסוף, אנחנו רוכשים פטישון כדי שיהיה כלי עוצמתי שידע להתמודד עם משימות קידוח מאתגרות בבטון. מאחר והיציבות והאחיזה בו דורשות כוח ומאמץ, נשאף לרכוש פטישון שידע להלם בקיר בכוח רב ולסיים את הקידוח במהירות, כדי שלא נהיה מותשים מלהחזיק בכלי הכבד במשך דקות ארוכות. עניין זה תלוי בכוח המנוע של הפטישון שלכם. כוח מנוע זה הקובע את מהירות הקידוח שלו.

שאלות ותשובות על פטישון מומלץ

במה שונה הפטישון ממקדחה?

בעוד עם מקדחה החורים שנקדח יהיו בעיקר על גבי קירות עץ, גבס ו"בלוקים", עם הפטישון נבצע קדיחת חורים בקירות העשויים בטון יצוק, הדורשים שימוש בכלי עוצמתי המסוגל לחדור דרכם. לכן, מקדחה מתאימה יותר לשימוש ביתי פשוט ומינימלי ופטישון לעבודות מורכבות יותר בבטון יצוק ואבן.

למה משמש פטישון?

כאשר אנו צריכים לבצע מספר רב של קדיחות מורכבות בבטון יצוק ואבן, קירות קשים יותר לחדירת מקדח, נעשה שימוש בפטישון. קחו בחשבון שאין לבצע בעזרת פטישון קידוח בקרמיקה, שתיהרס מעוצמת הקידוח של פטישון. לצורך השימוש בפטישון דרושה אחיזה יציבה בשתי הידיים והפעלה של כוח פיזי מסוים לאחיזה נכונה בכלי וגם את זה רצוי לקחת בחשבון.

איך עובד פטישון?

ראש המקדח שבפטישון יוצר את החור בבטון, תוך שתנועת הסיבוב מכה בבטון. מכות אלו מאפשרות לכם ליצור בקיר חור ולחדור דרכו, עד לביצוע מלא של הקדיחה. בניגוד למקדחה רגילה, הפטישון העוצמתי יכה בבטון עד לשבירתו ולא ייעצר במפגש איתו, אלא אם כן תציבו מה שמכונה 'מחסום עומק'.

מי צריך פטישון?

הפטישון מומלץ במיוחד לא רק למי שעובד עם קירות בטון, אלא במיוחד עבור מי שמבצע עבודות רבות ומוצא עצמו קודח לעיתים קרובות בבטון. בזכות הקדיחה המהירה שלו בבטון וכזו שלא תעביר לכם הרבה זעזועים לידיים שלכם בזמן השימוש, הפטישון כיום הוא מוצר מתאים ועמיד לעבודה ממושכת ומורכבת.