מקרר 4 דלתות LG: סקירת 5 מקררי 4 דלתות מומלצים של LG (מעודכן 2024) | FINDER

מקררי LG בעלי 4 דלתות מתפארים במראה יוקרתי ובטכנולוגיות חדשניות חכמות. בואו למצוא את מקרר 4 הדלתות הבא שלכם.

icon pos_1

ניתחנו

12 סקירות

ו-

327 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מקרר 4 דלתות LG

בבתים רבים ברחבי הארץ תמצאו את הלוגו של חברת LG. בין אם מדובר בטלוויזיה, סמארטפון, מזגן או מכונת כביסה, המותג ידוע בטכנולוגיות המתקדמות שלו, והדבר נכון גם לגבי מקררים בכלל, ומקררי ארבע דלתות בפרט.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

מקררי 4 דלתות יצרו סטנדרט חדש של פאר וחדשנות במטבח. הם אמנם תופסים לא מעט מקום, אך הם נוחים לשימוש, ומגיעים עם קיבולת מרשימה ומגוון פונקציות שימושיות ויעילות. לחברת LG יש לא מעט דגמים של מקררי 4 דלתות, השונים זה מזה במידות, בקיבולת, בתכונות ובמחירים. לפניכם מקררי 4 הדלתות הטובים ביותר של LG לשנת 2023.

לוגו של הסקירה

היוקרתי ביותר - דגם GR-X910INS

מקרר מפואר וגדול, בצבע שחור מט, המונע כתמי טביעות אצבעות. הוא בנוי לניצול מקסימלי של החלל הפנימי המרווח, ומציע מגוון טכנולוגיות חדשניות לקירור אופטימלי. עם בר קרח על דלת אחת וזכוכית InstaView בדלת השנייה, תענוג להשתמש בו, ותענוג להסתכל עליו.

LG GRX910INS

4.5 15

מקרר יוקרתי וגדול המשלב נוחות, יעילות ופאר

יתרונות

בר קרח, דלת InstaView, עיצוב מרשים וקיבולת גדולה

חסרונות

דירוג אנרגטי B

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- הקונטיינר
קנה עכשיו ב- ענק הקניות

דלת InstaView Door-in-Door היא דלת זכוכית הממוקמת בדלת המקרר, וכשתקישו עליה פעמיים, היא תתבהר, תהפוך לשקופה ותראה לכם את פנים המקרר. זו פונקציה יעילה, שמונעת פתיחה מיותרת של המקרר ובריחת אוויר קר, ובנוסף – היא פשוט מגניבה. לצידה, הדלת השניה מגיעה עם בר מים וקרח Slim SpacePlus. מסנן +Hygiene FRESH משתמש במערכת סינון בעלת 5 שלבים על מנת להשמיד חיידקים ביעילות חסרת תקדים, מה שמפיג ריחות רעים ושומר על טריות מוצרי המזון לזמן ארוך עוד יותר. מערכת Multi Air Flow מפזרת את האוויר הקר בצורה אחידה בכל חלקי תא הקירור.

 

בליבת המקרר תמצאו מדחס אינוורטור ליניארי, חידוש של חברת LG החוסך בצריכת החשמל של המקרר בשיעור של עד 32%. זהו מדחס חזק ועמיד במיוחד, וחברת LG טוענת שהוא בנוי להחזיק מעמד 20 שנה. נפח תא הקירור הוא 462 ליטר, ובתוכו תמצאו מגירות אחסון סמויות ומדפים מודולריים מתכווננים מזכוכית מחוסמת. העיצוב הפנימי מאפשר לכם לסדר את המגירות והמדפים לפי הצורך, מה שנותן לכם לנצל את החלל המרווח בצורה מושלמת. נפח המקפיא הוא 254 ליטר, והוא משתמש בטכנולוגיית No Frost המונעת היווצרות קרח.

 

תודות לאפליקציית Smart ThinQ, תוכלו לשלוט במקרר בכל זמן ובכל מקום, דרך הטלפון החכם. הדירוג האנרגטי שלו הוא B, מה שאומר שמבחינה אקולוגית הוא נמצא במקום טוב, אבל לא מדהים.

לוגו של הסקירה

יוקרתי בגודל בינוני - דגם GR-X710INS

זוהי גרסה מעט קטנה יותר של דגם GR-X910INS, והיא מציעה את אותן טכנולוגיות מתקדמות ופונקציות יוקרתיות, באריזה קטנה יותר, ועם קיבולת ומחיר נמוכים יותר. בגימור נירוסטה שחור, המקרר הזה מתגאה בבר קרח ודלת InstaView Door-in-Door..

LG GR-X710INS

4.5 15

מקרר מפואר ועתיר טכנולוגיות בגודל ובמחיר בינוניים

יתרונות

עיצוב אלגנטי, בר קרח, דלת InstaView

חסרונות

נוטה לטמפרטורה נמוכה מדי, דירוג אנרגטי B

קנה עכשיו ב- Last Price
GR- X910INS
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- המאיר

דלת InstaView, מעוצבת בצורה ייחודית, והופכת לשקופה כשנוקשים בה פעמיים, כך שתוכלו לבדוק את תוכן המקרר מבלי לפתוח אותו ולהכניס לתוכו אוויר חם. גם כאן תמצאו את מערכת +Hygiene Fresh, המשתמשת בחמישה שלבי סינון לשמירה על המקרר נטול חיידקים וריחות רעים. הוא מגיע עם מדחס אינוורטר לינארי עוצמתי וחסכוני במיוחד, ומערכת Multi Air Flow הדואגת לזרימת אוויר ולפיזור אחיד של הקור.

 

אפליקציית Smart ThinQ מאפשרת בקרה ושליטה במקרר מרחוק, דרך המכשיר החכם, ובמקרה של המקרר הזה, אנחנו ממליצים לכם לבדוק אותה מדי פעם, מאחר והדגם הזה נוטה להוריד את הטמפרטורה קצת יותר מדי, מה שעלול לגרום להקפאה של המזון.

לוגו של הסקירה

הגדול ביותר - דגם GR-B909S

בצבע נירוסטה מוברשת, ועם נפח תא מזון של 499 ליטר ונפח תא הקפאה של 252 ליטר, זהו מקרר מאסיבי המתאים למשפחות גדולות, ולכל מי שאוהב לשמור על הרבה מוצרים בקירור ובהקפאה. הוא משלב חלק מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר של LG לשמירה על מוצרי מזון.

LG GR-B909S

4.5 15

מקרר חכם ועוצמתי בעל קיבולת 751 ליטר נטו

יתרונות

קיבולת ענקית

חסרונות

ללא בר מים וקרח

קנה עכשיו ב- ענק הקניות
קנה עכשיו ב- החשמל לצרכן
קנה עכשיו ב- המאיר
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

מדחס אינוורטר לינארי משוכלל ועמיד חוסך בצריכת החשמל בשיעור של עד 32%, ודואג לבקרת טמפרטורה אופטימלית לשמירה על טריות המוצרים לאורך זמן. לא תצטרכו לדאוג לגבי חיידקים וריחות רעים, תודות למסנן האוויר החכם Hygiene FRESH+. הוא מבצע עיקור והפגת ריחות בעזרת מערכת סינון בת 4 שלבים. טכנולוגיה זו יעילה מאוד גם בהפחתת אבק, נבגי פטריות וחיידקים מזיקים תוך שמירה על ניחוח רענן בפנים המקרר.

 

אפליקציית Smart ThinQ מאפשרת שליטה במקרר מרחוק, ובמקרה של תקלה, פונקציית Smart diagnosis תשלח לכם הודעה ישר לטלפון החכם. על דלת תא הקירור תמצאו שישה מדפי אחסון, ובפנים המקרר, תוכלו לשנות את מיקומם של ארבעת המדפים המודולריים, העשויים זכוכית מחוסמת, לניצול אופטימלי של שטח המקרר.

לוגו של הסקירה

מקום טוב באמצע - דגם GR-J710XDID

זהו מקרר יוקרתי, עם נפח תא קירור של 371 ליטר, ונפח תא הקפאה של 200 ליטר. הוא מציע חלק גדול מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר של חברת LG, מה שהופך אותו לאחד מהמקררים הטובים ביותר בטווח המידות ובטווח המחירים הבינוני.

LG GR-J710XDID

4.5 15

מקרר איכותי ויוקרתי עם קיבולת בינונית

יתרונות

מדפים מתקפלים, דלת Door-in-door, בר קרח

חסרונות

דירוג אנרגטי B

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

הוא נוח ונעים לשימוש, עם בר קרח ודלת זכוכית Door-in-door. תמצאו כאן את טכנולוגיית Hygiene Fresh, המשמידה חיידקים ומנדפת ריחות רעים. תוכלו לשלוט בטמפרטורת המקרר ולאבחן בעיות ממרחק, באמצעות אפליקציית Smart ThinQ.

 

גם כאן תמצאו מדחס אינוורטר לינארי, השומר על טמפרטורה יציבה תוך חיסכון ניכר בחשמל. מדפים מתקפלים ותאי אחסון מיוחדים מאפשרים לכם לסדר את פנים המקרר בצורה הנוחה ביותר, ולנצל את נפח המקרר בצורה אופטימלית. עם דירוג אנרגטי B, זהו לא המקרר הידידותי ביותר לסביבה, אך הוא עדיין חסכוני.

 

לוגו של הסקירה

הקומפקטי ביותר - דגם GR-B608S

מקרר 4 דלתות צר במיוחד, והוא נהדר לכל מי שרוצה להוסיף למטבח קטן מקרר חדשני ויוקרתי. ביחס למקררי 4 דלתות, גם המחיר שלו נמוך, וכך גם הקיבולת שלו – 321 ליטר תא קירור ו-143 ליטר תא הקפאה. ובכל זאת, בנפח נטו של 464 ליטר, הוא עדיין רחוק מלהיות מקרר קטן.

LG GR-B608S

4.5 15

מקרר 4 דלתות יעיל ומשוכלל המתאים למקומות צרים

יתרונות

קומפקטי, מחיר נוח, בקרת לחות חדשנית בתא הפירות והירקות

חסרונות

קיבולת נמוכה יחסית, ללא בר מים וקרח

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

חברת LG מעניקה 10 שנות אחריות על המדחס המשוכלל שמצוי בדגם הזה. זהו מדחס שקט, חסכוני ואמין במיוחד, והוא משתמש בטכנולוגיית LINEAR Cooling, המתפקדת בטווח טמפרטורות של ± 0.5 מעלות צלזיוס.

 

מדובר על טווח קטן יחסית למדחסים קונבנציונאליים, דבר העוזר לשמירה על טריות המזון. מסנן האוויר החדשני Hygiene Fresh של LG משמיד מעל 99% מהחיידקים, מנדף ריחות רעים, ושומר על טריות המוצרים לזמן ארוך. טכנולוגייה נוספת המסייעת בשמירה על טריות פירות וירקות היא Moist Balance Crisper, השומרת על רמת הלחות בתאי הפירות והירקות לפי הרמה שנקבעה בווסת הלחות. גם הדלת עצמה מגיעה עם טכנולוגיית קירור +Door cooling, העוזרת לשמירה על טמפרטורה אחידה.

 

מבחוץ, יש לו גימור נירוסטה מוברשת. מבפנים, תמצאו שלושה מדפי זכוכית מחוסמת, שתי מגירות לפירות וירקות ושישה מדפי אחסון על הדלת. המקפיא משתמש בטכנולוגיית No Frost, ומגיע עם שישה מדפי אחסון. גם בדגם זה תוכלו לשלוט מרחוק באמצעות אפליקציית Smart ThinQ, ולאבחן תקלות באמצעות פונקציית Smart diagnosis.

שאלות ותשובות על מקרר 4 דלתות LG

איזה פיצ'רים כדאי לחפש במקרר 4 דלתות?

מלבד המקום הרב ועיצוב שישתלב במטבח שלכם, למקררים 4 דלתות יש מגוון מאפיינים מעניינים שכדאי לחפש כאשר רוכשים מקרר 4 דלתות חדש. לדוגמה: יכולת קירור לפי אזורים, כך שתוכלו להפוך חלק מהמקפיא למקרר אם יש לכם אקסטרה מוצרים, מסן ריחות רעים ועובש שעלולים להצטבר במקרר, יסול בקטריות, מכונה מובנת לייצור קרח ופונקציה לשמירת שבת.