מקרר האייר 4 דלתות: סקירת 5 מקררי האייר מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

מקררי 4 דלתות רחבים ומומלצים מבית האייר יספקו לכם המון מקום למזון שלכם וביצועים מעולים שמגיעים עם שם החברה.

icon pos_1

ניתחנו

4 סקירות

ו-

51 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מקרר האייר 4 דלתות

מקרר הוא אחד ממוצרי החשמל השימושיים ביותר בבית. כיום רבים מעדיפים לרכוש מקרר עם 4 דלתות. במקררים אלו יש שפע של מקום למצרכים שחוסך ממשפחות רבות צורך להחזיק בשני מקררים בבית, ליהנות מחלוקה שווה של עוצמת הקירור בין התאים וגם מעיצוב מרשים וחדשני בתוך המטבח שלכם.

נכתב ע״י

ארנון שוורצמן

כותב: ארנון שוורצמן

אוהב למצוא את המוצרים שהופכים את החיים לנוחים ופשוטים יותר. חובב ספורט ופריק של סדר וארגון

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

Open Space Inverter HRF-4494FB
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

פרקטי ופופולארי: דגם HRF555FW/FB ‏505 ‏ליטר

אם אתם רוצים לנצל בצורה הטובה ביותר את השטח שלכם למקרר כזה שייתן לכם הכי הרבה מקום אחסון בפנים זה הדגם המומלץ עבורכם, כשגם העיצוב סולידי מאוד ומשתלב.

HRF555FW/FB Haier

4.5 15

להוציא את המקסימום מהמקום שיש לכם למקרר

יתרונות

שפע מקום לאחסון מצרכים, לא תופס הרבה מקום, עוצמת קירור גבוהה, עיצוב נקי

חסרונות

מעט רועש

Open Space Inverter HRF-4494FB
קנה עכשיו ב- Last Price

הוא אולי נראה צנוע במידותיו, אבל ברגע שתפתחו (לאיזה כיוון שתרצו, כי הוא נפתח לצד ימין ושמאל) את מקרר ארבע הדלתות הזה, תגלו שפע של מקום עבור מוצרי המזון שלכם.

 

השפע הזה שאנחנו מדברים עליו מואר כולו בתאורת LED  פנימית וחסכונית, עם תאים עמוקים כולל בדלתות המקרר ותאי ההקפאה שלו, כשאת החלוקה המוצלחת שלו משלים תא כפול לירקות.

 

מה שאהבנו בדגם הזה שהחלוקה הזו והתאים העמוקים הופכים אותו למקרר גדול מבפנים וקטן יחסית מבחוץ, כזה שלא תופס יותר מקום ממקרר של שתי דלתות.

לוגו של הסקירה

מרשים ומשתלם: דגם HRF472F ‏472 ‏ליטר

מקרר אלגנטי מאוד מבחוץ ומסודר מבפנים, עם מחיר שפוי יחסית לממוצע בקטגוריה ועם כל היתרונות של מקררי ארבע דלתות של האייר, כמו מנוע שקט וחסכוני ושליטה מלאה בטמפרטורה.

Haier HRF472F

4.5 15

למחפשים מראה יוקרתי במחיר ממוצע

יתרונות

עיצוב יוקרתי, מחיר משתלם, שליטה מלאה בטמפרטורה, תאי אחסון עמוקים

חסרונות

סימני ידיים בגלל ידית נסתרת

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ענק הקניות
קנה עכשיו ב- cell-tec

דגם נוסף של ארבע דלתות שמבחינת המקום שהוא תופס והמראה, הוא קצת כמו שתי דלתות מבחוץ אבל מבפנים לגמרי נהנה מהשפע, החלוקה ומקום האחסון של 4 דלתות.

 

אם אתם מחפשים מקרר בעיצוב יוקרתי שישתלב בהתאם במטבח באותו סגנון זה לגמרי הדגם המומלץ עבורכם, נקי וקלאסי מאוד עם ידיות נסתרות ומנוע שקט וחסכוני יספקו שילוב נעים מאוד של המקרר במטבח שלכם.

 

המקרר מציע פונקציות נוספות שהן ידידותיות מאוד למשתמש, כמו שליטה מלאה בטמפרטורה שמתחלקות היטב בן שפע התאים שלו וגם המחיר בהחלט עומד בממוצע לקטגוריה ואף נמוך מלא מעט דגמים אחרים.

לוגו של הסקירה

נפח גדול: דגם HRF725FSS ‏657 ‏ליטר

מקרר שמציע לכם שילוב בין תכולה ענקית לבין עיצוב יוקרתי ומרשים, וגם מגוון פונקציות חדישות ומתקדמות שמשדרגות את החוויה, עם שליטה, בקרה ופתרונות דיגיטליים לצרכים שלכם.

Haier HRF725FSS

4.5 15

מקרר פופולארי ביותר בנפח מעל 600 ליטר

יתרונות

נפח גדול, פיקוד דיגיטלי, תא מקפיא/ מקרר לבחירה, מצב חופשה להיעדרות ממושכת

חסרונות

לא זול

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM

מה שאהבנו בדגם המקרר הזה מבית האייר הוא את השילוב בין הנפח הגדול והעוצמתי לבין העיצוב הנקי והתכונות הדיגיטליות המתקדמות. מקרר שהוא גם "סוס עבודה" אבל גם משדרג את המטבח וידידותי מאוד למשתמש.

 

מבחוץ הוא מקרר נירוסטה פשוט ונקי עם תצוגה דיגיטלית וידיות נסתרות. מבפנים הוא מסודר ומחולק לתאים עמוקים ומדפי אחסון גם בדלתות, כולל אפילו תא אחד לבחירתכם אם להגדיר כמקרר או מקפיא, שזו גמישות שתמיד כיף לקבל.

 

תוכלו לשלוט בטמפרטורה ומצבי ההפעלה השונים שלו ואם תצטרכו להיעדר מהבית לכמה ימים או תקופה ארוכה יותר יש גם "מצב חופשה" חסכוני. מה שהופך אותו למקרר מתקדם וידידותי למשתמש.

לוגו של הסקירה

שקט ואיכותי: דגם HRF457FSS ‏447 ‏ליטר

מקרר בנפח ממוצע שמאפשר לכם להציב אותו בכל סוג של מטבח וליהנות מהתכונות המומלצות של מקררי 4 דלתות מבית האייר, עם פעולה שקטה במיוחד הודות למדחס ה-inverter שלו.

Haier HRF457FSS

4.5 15

לאנשים שמחפשים מקרר שעובד בשקט וביעילות

יתרונות

תאי אחסון מרווחים, מנוע שקט, עיצוב נקי, ידיות נסתרות, פיקוד דיגיטלי

חסרונות

מעט צפוף בפנים

קנה עכשיו ב- City Deal
קנה עכשיו ב- החשמל לצרכן
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל במחירים

בסדרת מקררי הארבע דלתות מבית האייר יש מקררים גדולים ממנו מבחינת הנפח אבל אם אתם מחפשים מקרר סטנדרטי, הדגם הזה בהחלט מומלץ עבורכם.

 

יש בו את החלוקה הפנימית המקובלת בדגמי החברה והוא יהיה לכם מסודר ונוח, מערכת 'זרימת אוויר מעגלי' מוודאת שעוצמת קירור שווה מגיעה לכל התאים וגם מתקן קרח ומערכת שמונעת היווצרות קרח לא רצוי, יתנו לכם ראש שקט.

 

הפעולה שלו שקטה מאוד בזכות מדחס inverter ומבחוץ יש לו מראה נירוסטה סולידי שיתאים לכל מטבח בו תירצו לשלב אותו, יחד עם תאורת לד פנימית ותצוגה דיגיטלית חיצונית, שתאפשר לכם בקרה מלאה בכל שלב.

לוגו של הסקירה

זול ונקי: דגם HRF4482F 472 ‏ליטר

מקרר שהוא אחד הזולים בקטגוריה ומגיע בגימור לבן שמספק לו מראה עדין וסולידי. פעולה שקטה ומסננים למניעת בקטריות וריח רע יסייעו לכם לעבוד במטבח בראש שקט וליהנות ממראה ותחושה נקיה.

Haier HRF4482F

4.5 15

מקרר לבן ויפה במחיר משתלם

יתרונות

מחיר, גימור חיצוני לבן פנינה, רמת קירור אחידה, פעולה שקטה

חסרונות

נוטה להתלכלך מבחוץ

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- ענק הקניות
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

אם אתם מחפשים מקרר בסדר גודל של עד 3,000 שקלים פחות או יותר הדגם הזה מומלץ עבורכם ואם מתאים לכם צבע לבן ונקי, אז עוד יותר תאהבו אותו.

 

המקרר כולל את היתרונות של הדגמים האחרים בקטגוריית ה-4 דלתות של האייר. פעולת מנוע שקטה, תאים עמוקים ומרווחים עם מערכת ויסות טמפרטורה ששומרת על רמת קירור אחידה, כל אלו יבטיחו שתקבלו ממנו את העבודה שאתם מצפים מהמקרר שלכם.

 

הגימור שלו בצבע לבן פנינה הוא צבע שאנשים רבים מתחברים אליו ויכול להשתלב במגוון מטבחים ולספק מראה נקי ויפה. תאורת לד פנימית ותצוגה דיגיטלית חיצונית, משלימים את המראה היוקרתי של המקרר הזה.

שאלות ותשובות על מקרר האייר 4 דלתות

איזה פיצ'רים כדאי לחפש במקרר 4 דלתות?

מלבד המקום הרב ועיצוב שישתלב במטבח שלכם, למקררים 4 דלתות יש מגוון מאפיינים מעניינים שכדאי לחפש כאשר רוכשים מקרר 4 דלתות חדש. לדוגמה: יכולת קירור לפי אזורים, כך שתוכלו להפוך חלק מהמקפיא למקרר אם יש לכם אקסטרה מוצרים, מסן ריחות רעים ועובש שעלולים להצטבר במקרר, יסול בקטריות, מכונה מובנת לייצור קרח ופונקציה לשמירת שבת.