מקרר האייר: סקירת 6 מקררי haier מומלצים | Finder – כולל מדריך קנייה!

חברת האייר ידועה כיצרנית מקררים מסוגננים במחירים נוחים. לפניכם מקררי Haier הטובים ביותר לשנת 2024.

icon pos_1

ניתחנו

25 סקירות

ו-

581 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מקרר האייר מומלץ

חברת Haier ידועה כיצרנית מכשירי חשמל אמינים וטובים בעלי מראה נעים ומסוגנן. בכל הנוגע למקררים, החברה תמיד שואפת לשפר, ומפתחת טכנולוגיות חדשות על מנת לשרת את קהל לקוחותיה. ואכן, המקררים האחרונים מבית Haier מצוידים בתכונות חכמות המספקות קירור מיידי ושומרות על הטריות של מוצרי האוכל שלכם.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הקטלוג שלהם כולל מבחר מגוון, ממקררי יין ומקררי מיני, ועד למקררים ענקיים בעלי ארבע ואף חמש דלתות. תמיד קשה למצוא את המקרר המושלם כאשר יש בשוק כל כך הרבה אפשרויות, אך אל דאגה – בדקנו ובחרנו עבורכם את המקררים הטובים ביותר של Haier לשנת 2023. בואו למצוא איתנו את המקרר שיתאים בדיוק לדרישותיכם.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכל הבחינות: HRF-555f

דגם HRF-555 מגיע על כל הפונקציות המיוחדות שפותחו על ידי חברת Haier, והוא כולל מתקן Ice Maker חצי אוטומטי להכנת קרח, התרעה במידה והדלת אינה סגורה כראוי, וצג LED חיצוני, המאפשר לכם שליטה מלאה בטמפרטורה ובמצבי הפעולה השונים של המכשיר.

HRF-555f

4.5 15

מקרר עתיר פונקציות, שמשדרג את הרמה והמראה של כל מטבח

יתרונות

מרווח, מגיע עם מתקן להכנת קרח, דירוג אנרגטי A ותכונות חכמות רבות ויעילות

חסרונות

מבחוץ הוא מתלכלך בקלות, מרעיש מעט

נירוסטה
קנה עכשיו ב- Walla Shops
שחור
קנה עכשיו ב- Walla Shops
נירוסטה
קנה עכשיו ב- Last Price
לבן
קנה עכשיו ב- Last Price

זהו מקרר בעל 4 דלתות, המשלב מראה נהדר ופונקציות רבות ויעילות, ובנוסף לכך, הוא חסכוני בחשמל, וידידותי לסביבה. הוא בנוי עם מקפיא תחתון בעל קיבולת של 159 ליטר, בעל טכנולוגיית No Frost, הדואגת להקפאה ללא היווצרות קרח. תא המזון בעל נפח 346 ליטר, והוא מגיע עם מערכת הזרמת אוויר מעגלית (Multi Cooling) שדואגת להפצה שוויונית של הקור בכל תאי האחסון.

 

הוא מרווח ונוח לשימוש, עם מגירות שקופות ומדפים חזקים ואטומים לנזילה, עשויים זכוכית מחוסמת. מסנני Fresh Turbo מונעים הצטברות בקטריות וריחות לא נעימים, ווילון אוויר Air Curtain מונע כניסת חום בזמן פתיחת הדלתות.

לוגו של הסקירה

הגדול ביותר: דגם HRF-725

המקרר הזה יתפוס לא מעט מקום במטבח שלכם, אך הוא יעשה זאת עם מראה נעים ומסוגנן. עם אפשרויות אחסון רבות ומגוונות לקירור, הקפאה והפשרה, זהו מקרר נהדר למשפחות גדולות, למי שאוהב לארח, ולכל מטבח רחב.

HRF-725

4.5 15

מקרר ארבע דלתות גדול ויוקרתי עם המון תכונות נהדרות

יתרונות

תא Multi Zone, נפח אחסון גדול, מתקן קרח, דירוג אנרגטי A

חסרונות

לא מתאים למטבחים קטנים, מרעיש מעט

דמוי נירוסטה
קנה עכשיו ב- Last Price
שחור
קנה עכשיו ב- Last Price
לבן
קנה עכשיו ב- Walla Shops
שחור
קנה עכשיו ב- Walla Shops

הוא מתנשא לגובה 190 ס"מ, כשרוחבו 90.8 ס"מ ועומקו 76.8 ס"מ. בתמורה למקום הרחב, תקבלו נפח מרשים של 425 ליטר בתא הקירור, ו-162 ליטר בתא ההקפאה. אחת התכונות המושכות ביותר של המקרר הזה היא תא ה-Multi Zone – תא אחסון מיוחד, אותו תוכלו להפוך למקרר או למקפיא, לבחירתכם.

 

המקרר מגיע עם אפשרות לפיקוד שבת ועם מתקן קרח חצי אוטומטי. בתוך המקרר תמצאו מדפים רחבים מזכוכית מחוסמת. מגירת הירקות מגיעה עם בקרת לחות מתקדמת, לשמירה על הטריות והאיכות. קיימת גם מגירת 0 מעלות, להפשרה ולמוצרי חלב. בנוסף לכל אלה, המקרר מגיע עם טכנולוגיות רבות לשמירה על איכות התכולה, כגון צג LED חיצוני, Fresh Turbo, מערכת Multi Cooling, ווילון המונע כניסת אוויר חם.

לוגו של הסקירה

מקום טוב באמצע: דגם HRF-4482

אם אתם רוצים מקרר טוב ויעיל, אבל לא צריכים את הדגם החדשני ביותר, דגם HRF4482-FW הוא בחירה מעולה. ברוחב של פחות מ-80 ס"מ, זהו מקרר ארבע דלתות קומפקטי ואיכותי, במחיר נוח, המגיע עם הרבה מהתכונות שהופכות את מקררי האייר למבוקשים כל כך.

HRF4482-FW

4.5 15

מקרר אמין ויעיל בגודל בינוני, במחיר סביר

יתרונות

פונקציות חדשניות, אינו תופס מקום רב, עיצב נחמד

חסרונות

מעט מרעיש, נפח אחסון בינוני

לבן
קנה עכשיו ב- Walla Shops
שחור
קנה עכשיו ב- Walla Shops
לבן
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM

עם נפח תא מזון של 268 ליטר, ונפח תא קירור של 133 ליטר, זה לא המקרר המרווח ביותר ברשימה, ואינו מתאים למי שאוהב לשמור על כמויות גדולות של מזון בקירור. אך ההבדל בגודל מתבטא גם במחיר נמוך בצורה משמעותית, והופך אותו למתאים למטבחים קטנים יותר. הוא מגיע עם מערכת הזרמת אוויר מעגלית (Multi Cooling), טכנולוגיית No Frost שומרת על תא ההקפאה נקי מהצטברות קרח, ופונקציית Fresh Turbo מונעת הצטברות בקטריות וריחות לא נעימים.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר בעל שתי דלתות: דגם HRF-939

מעדיפים מקרר בעל מקפיא עליון, אך עדיין רוצים טכנולוגיות חדשניות? יכול להיות שדגם HRF-939 הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. עם נפח מרשים ועם חלק מהפונקציות הטובות ביותר של Haier, זהו מכשיר מודרני ומתקדם בעיצוב מוכר ואהוב.

HRF-939

4.5 15

מקרר שתי דלתות מרווח וחדשני

יתרונות

מרווח ושקט ביותר, בעל לוח בקרה חיצוני, עיצוב יפה

חסרונות

ללא תכונות כמו Multi Cooling ו-Fresh Turbo

לבן
קנה עכשיו ב- Last Price
נירוסטה
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
נירוסטה
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

למרות שהוא בעל שתי דלתות בלבד, הוא עדיין מתגאה בתא מזון בנפח 410 ליטר ותא הקפאה בנפח 117 ליטר. הוא תופס לא מעט מקום, אם כי אינו ענק, ברוחב של 80 ס"מ, עומק של 71 ס"מ, וגובה 183.5 ס"מ. בתא ההקפאה לא תמצאו הצטברות קרח לא רצויה, תודות לטכנולוגיית No Frost. בתא הצינון, בקרת לחות מתקדמת שומרת על טריות הירקות, ומבחוץ, לוח בקרה LED מאפשר לכם שליטה מוחלטת על טמפרטורת המקרר ועל מצבי ההפעלה השונים.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר - דגם HDF245

אם אתם מחפשים מקרר קטן, פשוט וזול, אנחנו ממליצים לכם להסתכל על דגם HDF245 של חברת האייר. זהו מקרר קומפקטי, שקט וחסכוני בחשמל, שמחירו כ-1,000 ש"ח בלבד. הוא לא מגיע עם פונקציות חדשניות או עיצוב אלגנטי כמו המקררים הגדולים והיקרים יותר, אך עדיין מדובר במקרר טוב ואמין.

HDF245

4.5 15

מקרר קומפקטי למטבח קטן, במחיר נמוך

יתרונות

שקט, קומפקטי וזול

חסרונות

ללא פונקציות חדשניות, נפח אחסון קטן, עיצוב משעמם

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות
קנה עכשיו ב- המאיר

ברוחב 55 ס"מ בלבד, עומק 58 ס"מ וגובה 143 ס"מ, הוא תופס מקום מועט ומתאים כמעט לכל מטבח. יש לו שתי דלתות, ותוכלו לבחור את הכיוון אליו נפתחת הדלת הראשית. מבפנים, הוא מרווח יחסית לגודלו, עם ארבעה מדפי זכוכית נשלפים, שתי מגירות נשלפות ושלושה מתקני אחסון על הדלת. נפח תא המזון הוא 165 ליטר, ונפח תא ההקפאה הוא 38 ליטר.

 

למרוב שהעיצוב שלו פשוט ודי משעמם, מדובר במקרר מצוין למי שמחיר נמצא בראש סדר העדיפויות שלו.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר למשרד קטן: דגם HTD130W

אם אתם זקוקים למקרר קטן למשרד שיחזיק קטון חלב יוגורט ואולי כמה משקאות, דגם זה עשוי להיות בדיוק מה שחיפשתם. עם נפח תא מזון של 94 ליטר, זהו מקרר משרדי נחמד, במחיר טוב. יש לו תא צינון המתאים לירקות ושני מדפי זכוכית שיוכלו לאחסן את ארוחות הצהריים של כמה עובדים, ולהשאיר מספיק מקום גם לחלב ולמשקאות אחרים.

HTD130W

4.5 15

מקרר מיני נהדר למשרד קטן עם מקום מוגבל

יתרונות

קומפקטי, שקט, בעל מחיר נוח

חסרונות

דירוג אנרגטי נמוך, ללא מקפיא, נפח קטן

קנה עכשיו ב- הקונטיינר
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- cell-tec

הוא שקט יחסית, מה שחשוב בסביבת עבודה. אין לא מקפיא, אך זה מה שהיינו מצפים ממקרר בגודל הזה. לצערנו, הדירוג האנרגטי שלו הוא E, ומשמעות הדבר היא שהוא איננו ידידותי לסביבה, ואינו חסכוני בחשמל. עם זאת, הוא מקרר קומפקטי וטוב, והוא בחירה נהדרת למשרד עם מקום אחסון מוגבל.

סיכום

טיפים לבחירת מקרר Haier

 

לכל בית צרכי קירור מזון שונים. מידותיו של המכשיר ומחירו הם הדברים הראשונים שעולים לראש, אך קיימים עוד כמה שיקולים שיש לקחת בחשבון כשבוחרים מקרר חדש.

 

  • נפח אחסון – אם אתם משפחה גדולה, אם אתם אוהבים פירות וירקות רבים, או אם אתם מבשלים פעם או פעמיים בשבוע, ושומרים על המזון בקירור, חשוב מאוד לבחור מקרר שיוכל לאחסן את כל מוצרי האוכל שלכם. שימו לב לא רק לנפח ברוטו, אלא לנפח של כל תא ותא, ובמידה ואתם שומרים על הרבה דברים בהקפאה, אל תשכחו לוודא שגם המקפיא מרווח מספיק.
  • תכונות חכמות – אם אתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא קצת יותר כסף, כדאי לכם לשים לב לתכונות מיוחדות שיכולות לשדרג את המקרר בצורה נפלאה, ולעשות לכם חיים קלים וטעימים יותר.
  • עיצוב – המטבח הוא חלק בלתי נפרד מהבית, ולכן גם המראה של המקרר חשוב. חלק מהדגמים מגיעים בכמה צבעים, כשמקררים בעלי ציפוי דמוי-נירוסטה לפעמים עולים קצת פחות ממקררים בציפוי לבן או שחור – אך הם גם נוטים להתלכלך בקלות ולהתמלא בטביעות אצבעות.

שאלות ותשובות על מקרר האייר מומלץ

אם המקרר גדול, האם בהכרח עלויות החשמל גדולות?

ככל שהמקרר גדול יותר, כך המדחס שלו צריך להיות חזק יותר כדי לקרר את כל המוצרים בחלל הגדול. מדחס חזק צורך מן הסתם יותר חשמך, אבל אם אתם דואגים לרכוש מקרר עם דירוג אנרגטי גבוה (מ-A עד AAA) המקרר יתן מקסימום ביצועים במינימום חשמל, כך שצריכת החשמל שלכם לטווח הארוך תהיה משתלמת.