מקרר בוש: סקירת 5 מקררי בוש מומלצים (מעודכן 2024) | Finder – לקנות חכם

מחפשים מקרר חדש? חברת בוש מציעה לכם מקררים חדשניים, חסכוניים ומסוגננים, אין פלא שכולם רוצים לקנות בוש!

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

349 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מקרר בוש מומלץ

בחירת מקרר חדש היא החלטה חשובה שתשפיע על איכות החיים שלכם באופן יום-יומי. עליכם לבחור במוצר איכותי, ותמיד כדאי לבדוק מה יש למותגים הגדולים והאמינים להציע. את מכשירי החשמל של חברת בוש תוכלו למצוא ברוב הבתים, בדיוק בגלל האיכות והאמינות שלהם. בעיצובים שונים, טכנולוגיות רבות וטווח מחירים רחב, לפניכם מקררי בוש הטובים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

8,585 ₪

מוצר לא נמצא במלאי
לוגו של הסקירה

הטוב ביותר עם מקפיא עליון - מקרר 550 ליטר KDN75VW3PL/KDN75VI3PL

הדגם הזה מציע את כל הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של המותג לשמירה על הטריות והטעם של המאכלים שלכם, עם נפח תא קירור בנפח 410 ליטר, תא הקפאה בנפח 140 ליטר, מערכת Multi-Airflow ולוח מגע לשליטה על הטמפרטורה והפונקציות של המכשיר.

KDN75VW3PL/KDN75VI3PL

4.5 15

מקרר מתקדם שמתאים כמעט לכל בית

יתרונות

מכשיר לייצור קרח, נפח מרשים, מצב שבת

חסרונות

לא ניתן להפוך את כיוון הדלת

לבן KDN75VW3P
קנה עכשיו ב- Walla Shops
KDN75VW3PL לבן
קנה עכשיו ב- Last Price
KDN75VI3PL
קנה עכשיו ב- Walla Shops
KDN75VW3PL
קנה עכשיו ב- KSP
KDN75VI3PL
קנה עכשיו ב- KSP

תא הקירור מגיע עם שני מדפי זכוכית מחוסמת שאת מיקומם וגובהם תוכלו לשנות לפי הצורך, מה שמאפשר ניצול של מלוא חלל התא, בין אם אתם רוצים לאחסן בתוכו קופסאות שטוחות, סירים גדולים או בקבוקים גבוהים. יש בו שני תאי vitaFresh-Box ומגירת vitaFresh-plus-Box עם בקרת לחות מתקדמת, שמסוגלת, לטענת בוש, לשמור על טריות המוצרים לזמן ארוך פי שניים מהרגיל. המקפיא המרווח מגיע עם בונוס נוסף: מכשיר Easy-twist לייצור קרח.

 

שני התאים משתמשים במערכות Multi-Airflow System נפרדות, המפזרות אוויר קר בצורה אחידה בכל חלקי התא. פונקציית Super-Cooling מאפשרת קירור מהיר של מזון טרי ברגע שתכניסו אותו למקרר, ופונקציית Super-Freezing מקפיאה מזון במהירות הבזק. מבחוץ תמצאו לוח בקרה עם תאורת LED ומסך מגע, איתו תוכלו לשלוט בקלות על טמפרטורת התאים ועל כל הפונקציות של המכשיר. ואם אתם שומרי שבת, לוח הבקרה יאפשר לכם להעביר את המקרר למצב שבת, אשר קיבל את האישור ההלכתי של המכון הטכנולוגי להלכה.

 

לוגו של הסקירה

המרווח ביותר - מקרר מקפיא תחתון 617 ליטר Bosch KGN86AI31L/KGN86AW31L

עם תא קירור בנפח 473 ליטר ותא הקפאה בנפח 144 ליטר, המשתמשים בשתי מערכות קירור נפרדות בטכנולוגיית Multi-Airflow, זה מקרר רחב וחסכוני במיוחד, המשלב טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב חכם ליצירת סביבת קירור אופטימלית.

KGN86AI31L/KGN86AW31L

4.5 15

מקרר מעולה למשפחות גדולות

יתרונות

קיבולת גדולה, מקפיא ענקי, מצב הפסקת-חשמל, מצב שבת

חסרונות

תופס הרבה מקום

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

על הטמפרטורה בתאים השונים תוכלו לשלוט דרך לוח בקרה עם מסך מגע. בעזרתו, תוכלו גם להפעיל או לכבות את בקרת הנעילה של המכשיר, לשלוט בפונקציות השונות שלו, ולהכניס אותו ל"מצב שבת" בעל אישור הלכתי.

 

מכירים את המצב הזה, בזמן הפסקת חשמל, שאתם שואלים את עצמכם כמה זמן נשאר לפני שתצטרכו לזרוק את כל האוכל שבמקרר? אז תשכחו מהדאגה הזאת. למכשיר הזה יש מצב קירור מיוחד, המופעל במקרה של הפסקת חשמל, ושומר על טמפרטורה קרירה בתוך המקרר ל-13 שעות.

 

שניים מתוך שלושת מדפי הזכוכית המחוסמת ניתנים להזזה, כך שתוכלו לנצל את החלל הרחב של תא הקירור בצורה אופטימלית. גם כאן תמצאו את פונקציות Super-Cooling ו-Super-Freezing, לקירור והקפאה מהירים של מאכלים שזה עתה הוכנסו למכשיר, ואת טכנולוגיית vitaFresh-plus, המעניקה לכם שליטה על הלחות במגירת הפירות והירקות.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר עם מקפיא תחתון - מקרר 517 ליטר KGN76AI31L

אם המקרר המרווח, בנפח 617 ליטר, נשמע לכם מעולה, אבל המטבח שלכם קטן מדי בשבילו, אז הדגם הזה הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. עם תא קירור בנפח 402 ליטר ותא הקפאה בנפח 115 ליטר, הוא עדיין רחוק מלהיות קטן, והוא מגיע עם רוב התכונות וההטבות של הדגמים האחרים בסקירה.

KGN76AI31L

4.5 15

לא גדול מדי, לא קטן מדי - בדיוק מה שצריך

יתרונות

חיישני FreshSense, מצב הפסקת חשמל, ניצול מקסימלי של השטח

חסרונות

ללא מצב שבת

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM
קנה עכשיו ב- ענק הקניות

תצוגת LED עם מסך מגע מאפשרת שליטה מלאה על הטמפרטורות והתכונות של המקרר. בלחיצת כפתור, פונקציית Supercool תקרר במהירות מוצרים שרק עכשיו הכנסתם לתא הקירור, ופונקציית SuperFreeze תקפיא במהירות את מה שהכנסתם זה עתה לתא ההקפאה. אל תדאגו, המכשיר מכבה אוטומטית את הפונקציה בתום ההקפאה, כך שהאוכל לא יהפוך לקרח גם אם תשכחו ממנו.

 

למרות שהקיבולת שלו בינונית, תוכלו לנצל את הנפח שלו בצורה מקסימלית, תודות לאפשרות שינוי גובהם של שניים מתוך שלושת מדפי הזכוכית המחוסמת. הוא מגיע עם שתי מגירות 0° לקירור מוצרי בשר ודגים, ומגירת vitaFresh-plus עם בקרת לחות, לשמירה על הטריות והערך התזונתי של פירות וירקות לזמן ארוך פי שניים.

 

לוגו של הסקירה

המסוגנן ביותר - מקרר דלת ליד דלת Vario Style KGN36IJ3A

בחברת בוש מאמינים שהמטבח הוא לב הבית, ושעיצוב מכשירי החשמל חשוב לא פחות מהאיכות שלהם. הוכחה לכך היא מקרר Vario Style, שזיכה את המותג בכמה פרסי עיצוב. בנוסף לתכונות החדשניות, המקרר הזה מגיע עם פאנל ב-20 גוונים שונים, ותוכלו להחליף ביניהם בקלות בכל זמן. אז איזה צבע עושה לכם תיאבון היום?

Vario Style KGN36IJ3A

4.5 15

המאכלים טריים תמיד, רק העיצוב משתנה

יתרונות

אפשרות לשנות את צבע המקרר, מגיע בשני גדלים, חיישנים לניטור טמפרטורה, ניצול מקסימלי של השטח

חסרונות

יקר, קיבולת לא גדולה

60 ס"מ
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Last Price
60 ס"מ
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

הגמישות של המקרר הזה לא נגמרת בעיצוב החיצוני. בתא המקפיא תמצאו מגירות ומדפים נשלפים, שאת גובהם תוכלו לשנות בכל זמן נתון, כדי להפיק את המירב מנפח המכשיר. תא הקירור מגיע עם מדפי זכוכית חסינים ומגירות שקופות נשלפות, כך שתוכלו לראות את תוכן המקרר ולהגיע לכל יוגורט ומלפפון בקלות.

 

בוש לא שכחו להעניק למקרר המסוגנן הזה את הטכנולוגיות המתקדמות שלהם. יש כאן מגירת vitaFresh השומרת על מזון טרי ועשיר במינרלים וויטמינים, ופונקציות Supercool ו-SuperFreeze. חיישני Fresh-Sense מנטרים את טמפרטורת התאים, וחוברים למערכת Multi-Airflow כדי לדאוג לטמפרטורה אחידה ובלתי משתנה בכל חלקי התא, מה ששומר על הטעם, המרקם והטריות של המוצרים לזמן ארוך בהרבה.

 

המקרר הזה מגיע בשני גדלים. הדגם הצר מגיע עם תא קירור בנפח 237 ליטר ומקפיא בנפח 86 ליטר. הדגם הרחב יותר הוא בעצם שני מקררים המחוברים זה לזה, כך שהוא מכפיל את הקיבולת של המקרר, אבל גם את הרוחב שלו.

 

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר עם 4 דלתות - מקרר 646 ‏ליטר KGN36AI35

אם יש לכם מקום במטבח, ואתם רוצים מקרר מרווח במיוחד, אי אפשר לטעות עם מקרר ארבע דלתות. הדגם הזה הוא למעשה שני מקררים היוצרים, בעזרת יחידת חיבור, מקרר דלת-ליד-דלת גדול, עם נפח כולל של 646 ליטר.

KGN36AI35

4.5 15

המון מקום לשמור מאכלים להמון זמן

יתרונות

מערכת AirFreshFilter, מקפיא מרווח, מצב הפסקת חשמל ל-20 שעות

חסרונות

תופס הרבה מקום, הרכבה דורשת חיבור שתי יחידות

קנה עכשיו ב- First Price
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

כל מקרר מגיע עם תא קירור בנפח 237 ליטר ותא הקפאה בנפח 86 ליטר, מה שמביא אתכם לקיבולת של 474 לקירור מוצרים ו-172 ליטר להקפאה. תמצאו כאן את כל הפונקציות הנהדרות של בוש: הקפאה מהירה עם פונקציית Super-Freezing, קירור מהיר עם פונקציית Super-Cooling, מערכת Multi-Airflow לפיזור טמפרטורה אחיד בכל אחד מארבעת התאים, ושמירה על קירור בזמן הפסקת חשמל לזמן של עד 20 שעות.

 

תכונה נהדרת נוספת של המקרר הזה היא AirFreshFilter – מערכת ייחודית בעלת פילטר אנטי-בקטריאלי, שהופכת את פנים המקרר לסביבה אופטימלית לשמירה על טריות. הוסיפו אליה את מגירות VitaFresh-plus, בתוכה מאכלים נשמרים זמן ארוך עד פי שניים, וקיבלתם מקרר שמאריך בצורה משמעותית את חיי המוצרים, ומאפשר לכם ליהנות ממאכלים טעימים ימים ארוכים לאחר שהכנתם או קניתם אותם.

סיכום

דגשים בבחירת מקרר

 

סוג אולי שמעתם בעבר שמקררי מקפיא עליון חסכוניים במיוחד בחשמל, שמקררי מקפיא תחתון הכי מרווחים, או שמקררי דלת-ליד-דלת הם היקרים ביותר, אבל עם הטכנולוגיות החדשות והמגוון העצום של הדגמים, ההבדלים בין הסוגים השונים מתמזערים, והבחירה צריכה להיעשות לפי ההעדפות והצרכים האישיים שלכם.

 

מידות לעומת מכשירי חשמל קטנים, לא תוכלו פשוט לארגן מחדש את ארונות המטבח כדי לפנות מקום למקרר חדש. לכן חשוב מאוד למדוד את החלל לתוכו ייכנס המקרר החדש, ולבדוק שבחרתם בדגם מתאים. שימו לב שהמקרר צריך מרחב אוורור, ולכן הוסיפו תמיד שלושה סנטימטרים לגובה המכשיר ועוד שלושה לעומקו. (למשל, אם הגומחה של המקרר היא בגובה 190 ס"מ ובעומק 95 ס"מ, דאגו לקנות מקרר שגובהו לא עולה על 187 ס"מ ורוחבו לא עולה על 92 ס"מ).

 

נפח אחסון משפחה ממוצעת זקוקה למקרר בנפח של 500-600 ליטר, אבל הצרכים משתנים מבית לבית. מקרר בעל קיבולת נמוכה מדי לא יוכל להאכיל את כל המשפחה, ומקרר בעל קיבולת גדולה מדי יתפוס מקום עודף במטבח, ויצרוך כמות חשמל גדולה מהדרוש. אנחנו ממליצים לכם לבדוק מה נפח המקרר אותו אתם עומדים להחליף, ולשאול את עצמכם האם הקיבולת שלו סיפקה את הצרכים שלכם. התשובה תעזור לכם לאמוד את נפח המקרר האופטימלי עבורכם.

 

פונקציות מקררים רבים מגיעים עם לוח בקרה המאפשר לכם לראות את הטמפרטורה בתאי המקרר ולשלוט עליה. בנוסף, קיימים מקררים עם תכונות כמו הכנת קרח, הקפאה מהירה ופיקוד שבת. בדקו שבחרתם במקרר שמעניק לכם את כל האפשרויות שתרצו, ואל תשכחו לוודא שהשליטה על הפונקציות לא תהיה מסובכת מדי.

שאלות ותשובות על מקרר בוש מומלץ

מה היתרונות של מקררי בוש?

המקררים של המותג מתגאים כולם בדירוג אנרגטי גבוה במיוחד (++A), דירוג מקפיא מקסימלי (ארבעה כוכבים) והקפאה בשיטת No-Frost.

מה הוא דירוג מקפיא?

מכון התקנים הישראלי נותן למקפיאים דירוג, בין כוכב אחד לארבעה כוכבים, כך שמקפיאים השומרים על טמפרטורה של 6°c- יקבלו כוכב אחד, וכאלה המגיעים לטמפרטורת 18°c- ומטה יקבלו שלושה כוכבים. כוכב נוסף ניתן למכשירים המסוגלים להקפיא במהירות גבוהה במיוחד.

מה זאת טכנולוגיית No-Frost?

בעבר, כדי להגיע לטמפרטורה הרצויה במקפיא, השתמשו בשיטת De-Frost, שהייתה מייצרת אוויר קר ולח, וגורמת להצטברות קרח על דפנות התא. כיום, רוב המקפיאים משתמשים בטכנולוגיית No-Frost, המונעת היווצרות קרח על הדפנות ומבטלת את הצורך לנתק את המקרר מהחשמל על מנת לתת לקרח להפשיר.

מה הטמפרטורה האופטימלית למקרר?

לשמירה על טריות המוצרים, רוב המומחים ממליצים לכוון את המקרר לטמפרטורה של 3°-4°, ולא למקם מוצרי חלב על דלת המקרר.