מסחטת מיצים מומלצת: סקירת 5 מסחטות מיצים מומלצות ביותר ב2024

בלי מאמץ, בלי חומרים משמרים ועם הרבה פירות טעימים. הבריאות מעולם לא הייתה כה מרעננת!

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

521 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מסחטת מיצים מומלצת 2024

הקיץ מגיע ואיתו החום, מה שאומר שזה בדיוק הזמן להתחיל לסחוט מיצים בריאים וטעימים שירעננו לכם את העונה. לפניכם מוצגות מסחטות המיצים המומלצות ביותר של השנה שיעזרו לכם לסחוט פירות וירקות בקלות ובמהירות.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

בין אם אתם מנסים להכניס לדיאטה יותר חומרים מזינים ובין אם אתם רוצים להתחיל את היום שלכם עם כוס גדולה של מיץ מרענן, מסחטה טובה הופכת את סחיטת המוצרים לקלה ומהירה. קיים בשוק מבחר גדול, והאפשרויות הרבות יכולות לגרום לבלבול. אז בואו נעשה קצת סדר, ונמצא ביחד את המוצר המושלם עבורכם.

 

יש שלושה סוגי מסחטות:

  1. מסחטה צנטריפוגלית, המשתמשת בלהבים חדים וסוחטת ביעילות גם את הירקות הקשים ביותר. היא מרעישה יותר ממסחטות אחרות, אך גם מהירה יותר.
  2. קיימת גם המסחטה האיטית, אשר מפיקה את כמות המיץ המקסימלית מכל פרי וירק. כפי שהשם מרמז, היא פועלת באיטיות יחסית למסחטה הצנטרפוגלית. יש מחקרים המצביעים על כל שהיא מפיקה את המיץ העשיר ביותר בחומרים תזונתיים.
  3. הסוג השלישי הוא מסחטת הדרים, אשר כשמה כן היא – מותאמת במיוחד לסחיטת פירות הדר.
לוגו של הסקירה

המשתלמת ביותר: Hamilton Beach 67750 IS

פתח גדול להכנסת הפרי, חלקים המתאימים למדיח ומנגנון הפעלה פשוט ונוח להפליא, המסחטה הזו באמת עושה עבורכם את כל העבודה. תוסיפו לזה את המחיר הנוח, ואולי גם אתם תשאלו את עצמכם איך זה שאין מסחטה כזאת בכל מטבח.

Hamilton Beach 67750IS

4.5 15

עם מחיר כזה, מהירות כזאת ותוצאות כאלו - אי אפשר לטעות!

יתרונות

מהירה, פשוטה לשימוש, קלה לניקוי, מחיר משתלם

חסרונות

מרעישה

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- רפאלי
קנה עכשיו ב- הקונטיינר

אחת הסיבות העיקריות לקניית מסחטה טובה, היא לחסוך בעבודה. לכן, פיית ההזנה הרחבה של המסחטה הזו היא כל כך אטרקטיבית: אפשר להכניס תפוח שלם לפתח צינור ההזנה הרחב שלה, דבר המבטל את הצורך בחיתוך מוקדם.

 

היא קלה להרכבה, קלה לשימוש, ומפיקה מיץ זך ללא עיסה. גוף המכונה המאסיבי ורשת הסינון המקרונית עשויים פלדת אל-חלד. להשלמת היעילות של המנוע העוצמתי (800 וואט), קיימות שתי רמות מהירות, המותאמות לחומרי גלם קשים פחות ויותר – כך שאפילו בהשוואה למסחטות צנטריפוגליות אחרות היא מהירה ביותר. גם לאחר הסחיטה היא ממשיכה לחסוך לכם עבודה: מיכל איסוף הפסולת נשלף, והחלקים מתאימים לניקוי במדיח.

לוגו של הסקירה

הכי יעילה : Hurom HT

המסחטה הזו נוצרה עבור אלה שרוצים את המקסימום: היא מפיקה מכל פרי וירק את מקסימום המיץ – מיץ המכיל כמות מקסימלית של חומרים תזונתיים וויטמינים, ונשמר בקירור למקסימום זמן. מושלמת להפקת מיץ מזין וצלול, השומר על  טריות לאורך זמן.

Hurom HT

4.5 15

מסחטה איטית, בכבישה קרה, המתאימה לכל סוגי הפירות והירקות.

יתרונות

קלה לשימוש, את המיץ ניתן לשמור בקירור לזמן ארוך, מפיקה את מירב המיץ עם מירב חומרי התזונה

חסרונות

פיה קטנה (נדרש חיתוך מוקדם), מחיר גבוה

קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- המאיר
קנה עכשיו ב- הקונטיינר

זהו אחד הדגמים הפופולריים ביותר מבית אשפי המסחטות האיטיות, יורום. אמנם המחיר שלה גבוה מהמסחטות האחרות ברשימה, אך זהו מכשיר שקט נוח לשימוש וקל לניקוי, המפיק מעל 30% יותר מיץ ממסחטות צנטרפוגליות, ושומר על הוויטמינים והחומרים התזונתיים. המיץ נשמר בקירור לזמן ארוך, כך שתוכלו לקחת איתכם בקבוק לעבודה או ללימודים, וכשתחזרו הביתה, יחכה לכם במקרר עוד מיץ צלול, טעים ובריא. כל חלקי המכשיר עשויים מהחומר העמיד מאותלם (UTLEM), וללא BPA.

לוגו של הסקירה

המגוונת ביותר: Morphy Richards 48181

כל כך הרבה אפשרויות! ירקות, עלים וקטניות, פירות טריים ופירות קפואים – עם מסחטת עשב החיטה Morphy Richards 48181 תוכלו לסחוט הכול, ולהפיק הכול: מיצים, ממרחים, סורבה, ומזון תינוקות. לטבחים שאוהבים לגוון, לאתלטים שמחפשים תזונה עשירה, ולהורים שנותנים לתינוקת שלהם את הטעימות הראשונות – עכשיו נותר לכם רק לבחור עם מה להתחיל.

Morphy Richards 48181

4.5 15

מסחטת עשב חיטה לסחיטה איטית של מגוון פירות, ירקות עלים וקטניות

יתרונות

מתאימה לכל סוגי הפירות והירקות, מסוגלת להפיק מגוון תוצרים, שקטה

חסרונות

מסוגלת לעבוד זמן קצר בלבד, פתח ניקוז קטן

קנה עכשיו ב- סנסנטר
קנה עכשיו ב- רוזנפלד
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

רוצים להתחיל את היום עם מיץ, ולסיים אותו עם סורבה? או אולי איזה ממרח אגוזים? אם כן, זו המסחטה בשבילכם. אמנם היא מסוגלת לעבוד רק שלושים דקות ברצף, אבל היא מתאימה לכל סוגי הירקות והפירות, כולל פירות קפואים. אחד מיתרונותיה הגדולים ביותר הוא היכולת לסחוט קטניות ועלים ירוקים, דבר ההופך אותה לבחירה הבריאה ביותר. זו מסחטה איטית, הפועלת על לחץ באמצעות מנגנון ללא סכין, כך שבין אם תרצו שתייה או קינוח, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את מירב חומרי התזונה וטעם הפרי העשיר.

לוגו של הסקירה

הכי קומפקטית: BREVILLE BJE 200

אין לכם הרבה מקום במטבח? זה לא אומר שצריך להתפשר. בעלת תג מחיר סביר לחלוטין, מסחטת BREVILLE BJE200 החסכונית והעוצמתית עובדת בקלות ובמהירות, מפיקה מיץ צלול ונטול עיסה, ומוכיחה שוב שדברים טובים באמת באים באריזות קטנות.

BREVILLE BJE 200

4.5 15

מסחטה צנטריפוגלית קטנה ועוצמתית במיוחד

יתרונות

קומפקטית, פיית הזנה רחבה, כל החלקים ניתנים לשטיפה במדיח

חסרונות

נפח מיכל מיץ בינוני

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- smart-deal
קנה עכשיו ב- הקונטיינר

מסחטת פירות קשים וירקות מדגם BJE200 של חברת BREVILLE לא תתפוס הרבה מקום במטבח, אבל אל תטעו: עם הספק של 900W, פיית הזנה רחבה, ונפח מיכל מיץ של 800 מ"ל, כנראה שהגודל לא משנה. היא מגיעה עם מפריד קצף, ומיכל לאיסוף פסולת. הדיסק מחוזק הטיטניום, ורשת המסנן מיוצרים מפלדת אל חלד ומיועדים למיצוי אופטימלי של מיץ עשיר בחומרים מזינים, וכל חלקי המכונה המתפרקים ניתנים לשטיפה במדיח.

 

לוגו של הסקירה

מסחטת הדרים: Braun MPZ 9

אם אתם מתכוונים לסחוט רק פירות הדר ורימונים, ואין לכם תוכניות על מיץ גזר או סלרי גרוס, למה לשלם יותר? מסחטת Braun MPZ9 היא זולה, נוחה, והכי חשוב: סוחטת כל תפוז וקלמנטינה עד הטיפה האחרונה, לקבלת המון מיץ טרי, טעים ובריא.

Braun MPZ 9

4.5 15

מסחטת הדרים ורימונים עוצמתית וזולה

יתרונות

מחיר נוח, נוחה לשימוש, קלה לניקוי, בחירת כמות העיסה הרצויה במיץ

חסרונות

מתאימה לפירות הדר ורימונים בלבד

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- שופרסל ONLINE

אמנם היא סוחטת רק פירות הדר ורימונים, אבל את אלה היא עושה ביעילות ובנוחות. מסחטה בעלת מנוע קומפקטי וחזק, היא מהירה, שקטה, קלה לשימוש ולניקוי, וגם זולה בהרבה משאר המסחטות ברשימה. פעולת הסחיטה הדו-כיוונית דואגת שתקבלו את כמות המיץ הגדולה ביותר, ווסת מיוחד נותן לכם לבחור מיץ זך או עשיר, לפי טעמכם. מסחטת Braun MPZ9 תעניק לכם שנים רבות של מיץ טרי הסחוט ב-ד-י-ו-ק כמו שאתם אוהבים.

סיכום

אז איך בוחרים מסחטת מיץ?

 אם אתם מסוג האנשים שאוהבים לפתוח כל בוקר עם כוס מיץ טרי וטעים, הקנייה של מסחטת מיצים צריכה להצריך מכם שנייה של חשיבה. החל מהמוצרים בהם תשתמשו, הניקיון של המסחטה והמחיר שאתם מוכנים להשקיע בקנייה- יש דברים שאתם צריכים לחשוב עליהם ולהבין אותם לפני שאתם ממהרים לרכוש. על מנת לעזור לכם בהחלטה איזו מסחטה היא המושלמת עבורכם, אספנו שישה דברים שמומלץ שתחשבו עליהם לפני קניית מסחטת מיצים:

 

1. המוצרים והשימוש בהם לפני שתחליטו איזו מסחטה לקנות, ענו על שתי השאלות האלה: מה הם המצרכים  אותם תרצו לסחוט במכשיר? עבור עלים, אגוזים ופירות קפואים, תצטרכו מסחטה איטית. אם, לעומת זאת תשתמשו בפירות בלבד, יכול להיות שמסחטה צנטריפוגלית הפועלת במהירות תתאים לכם יותר. השאלה השנייה היא, מה התוצרים אותם תרצו להפיק מן המכונה? גם כאן, ככל והמטרות שלכם מגוונות יותר, כך תתאים לכם יותר מסחטה איטית.

 

2. ניקיון – כמו שמבאס לשתות מכוס מלוכלכת שאנחנו או מישהו אחר השתמשו בה לפנינו, כך מבאס להשתמש במסחטה המלוכלכת משימוש של בן בית אחר. ישנן מסחטות אשר כל חלקיהן מתאימים לניקוי במדיח כלים, ויש שדורשים קרצוף ידני לניקוי הפסולת. כדאי לחשוב על כמות העבודה שאתם מוכנים לבצע לאחר הסחיטה. אם אתם אנשים שחיים בבית שאוהב מיצים ומתכננים להשתמש במסחטה פעמים רבות אנחנו ממליצים לכם לרכוש מסחטה עם חלקים רחיצים במדיח. 

 

3. יכולת ניצול – מסחטות בעלות להבים חדים מנצלות כמות פרי מעט קטנה יותר מאלה המשתמשות בלחץ. התוצאה היא שמאותו פרי, מסחטה איטית תפיק יותר מיץ מאשר מסחטה צנטריפוגלית. חשוב גם לחשוב על סוג המצרכים שבהם תרצו להשתמש במסחטה שלכם. יש מסחטות ייעדיות לפירות הדר, כאלו לירקות ולחומרים קשים וכאלו שיכולות להכיל הכל מהכל. במידה ואתם מסוג האנשים שאוהבים לסחוט מיצים מירוקת, אנחנו ממליצים לקנות מסחטה בעלת פונקציה לכבישה קרה.

 

4. מהירות – אחד היתרונות הגדולים ביותר של מסחטה צנטריפוגלית הוא המהירות. ברוב המסחטות יש כפתור הפעלה אחד בנאלי, אך ככל שתרכשו מסחטה יותר מתקדמת כך יהיו בה יותר אפשרויות מהירות. יש מסחטות בעלי מצבי מהירות שונים לפירות וירקות קשים כמו גזר ותפוח או רכים יותר כמו פירות הדר ועגבניות. אם הבוקר שלכם עמוס, ובכל זאת תרצו להתחיל את היום עם כוס מיץ, כדאי לקחת גם את זה בחשבון. 

 

5. התקציב שלכם – הטווח מחירים של מסחטות המיצים רחב מאוד, וזאת בגלל הפונקציות השונות בו. ככל שהמסחטה מכילה יותר פיצ'רים, בעלת כלי קיבול יותר גדול ויותר משוכללת- המחיר שלה יהיה בהתאם. לכן, חשוב לפני ההגעה לחנות או הרכישה באתר להבין אילו הרגלי צריכה יש לכם, איזה פיצ'רים אתם באמת צריכים ומה סתם נראה מגניב ולא תשתמשו בו, וכמובן בסוף להסתכל על תגית המחיר ולראות אם זה המחיר שאתם באמת מוכנים להוציא.

 

6. העיצוב והמיקום במטבח  – במידה ואתם מתכננים להשתמש במסחטה מדי יום, אפשר להניח שלא תוציאו ותחזירו אותה מהארון כל יום מחדש, גם כי זה מבזבז דקות יקרות בבוקר וגם כי לעיתים המכונות האלה יחסית כבדות. בעת הקנייה, תחשבו על הגודל של המסחטה ביחס לגודל השיש או המשטח עליה המסחטה תהיה ותראו אם זה מתאים לעיצוב הכללי של המטבח והבית. לרוב, המסחטות מגיעות בצבעים ניטרלים המשתלבים בקלות ברוב החללים, אבל בכל זאת כדי לחשוב על זה מראש. אם אתם מוגבלים בחלל, קיימות מגוון מסחטות קטנות שלא יתפסו הרבה מקום ועדיין יפיקו מיצים נהדרים.

 

ברגע שתדעו בדיוק מה הצרכים וההעדפות שלכם, כל מה שנותר לעשות הוא למצוא ברשימה את המסחטה שעונה על אותם צרכים – ולרוויה!

שאלות ותשובות על מסחטת מיצים מומלצת 2024

אילו מוצרים אוכל לסחוט במסחטה?

המוצרים המומלצים והטובים ביותר לסחיטה במסחטת מיצים אלו פירות וירקות. תוכלו לסחוט כמעט כל סוג של פרי או ירק, החל מפירות הדר, תפוחים, רימונים, אננסים ואגסים ועד עגבניות, סלק, ברוקולי וקייל. תוכלו אף לשלב בין השניים או להכין כל קומבינציה של מיץ שרק תרצו. 

אפשר להכניס פירות כמו שהם למסטחה?

אפשר, אבל כנראה שלא ייצא לכם טעים. כדי שיצא לכם מיץ טעים ואיכותי, חשוב לוודא שהפרי שלכם אכן מוכן לסחיטה. אם אתם מתכננים להכין מיץ מפירות הדר, חשוב לוודא שהוא ללא קליפה וללא גרעינים או חרצנים. במרבית המסחטות כלי הקיבול לא מאוד גדול, ולכן מומלץ לא להכניס את הפרי בשלמותו ולחתוך אותו לחתיכות יותר קטנות.

האם אפשר להשתמש במסטחה לטחינת פריטים יבשים?

לא מומלץ להשתמש במסחטה למיצוי של פריטים קשיחים יחסית כמו דגנים או קוקוס שלם משום שהמסחטה בנויה במיוחד למיצוי של פריטים רכים ומלאי נוזלים. אותם פריטים קשיחים אמנם בריאים ומלאי סיבים אך כמות הנוזלים בהם מעטה והם יוכלו רק לפגוע במסחטה שלכם. 

האם צריך לשטוף את המסחטה מיד לאחר השימוש?

אנחנו ממליצים בחום לשטוף את המסחטה שלכם ברגע שאתם מסיימים להשתמש בה. במידה ותשאירו את המסחטה מלוכלכת חלקי הפרי והנוזלים שבו ידבקו יותר ויותר לכל שלכם ויהפכו את ניקיון הכלי לקשה ומסורבל יותר. כיום, רוב החלקים הפנימים של מסחטות המיצים ניתנים לניקוי ושטיפה במדיח הכלים, מה שיקל עליכם מאוד!