מיקרוגל סמסונג: סקירת 5 מיקרוגלים מומלצים של סמסונג (מעודכן 2024) | Finder

המיקרוגלים המובילים של השנה מבית סמסונג – מתאימים לכל מטבח ומגיעים בטווח מחירים שמתאים לכולם.

icon pos_1

ניתחנו

32 סקירות

ו-

2571 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מיקרוגל סמסונג מומלץ

אם אתם מחפשים מיקרוגל חדש, סמסונג היא חברה נהדרת להתחיל ממנה. עם מיקרוגלים איכותיים שמחזיקים מעמד זמן רב, קשה לטעות כשהולכים על מיקרוגל סמסונג. אם אתם צריכים לחמם ארוחה במהירות, אתם יכולים לסמוך על הדגמים של סמסונג, לפניכם המיקרוגלים המומלצים ביותר של 2024.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

עם סגנון חיים עסוק ושעות עבודה ארוכות, מיקרוגלים הפכו לחלק כמעט בלתי נפרד מחיינו. מחימום, בישול והפשרה, מכשירי מטבח אלה עובדים קשה כדי להקל חוויית המטבח שלנו. אולם, היות ויש הרבה סוגי מיקרוגלים זמינים היום בשוק, בחירת המיקרוגל המושלם עבורכם עשויה להיות אתגר.

 

אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – כדי לעשות לכם סדר בין כל המיקרוגלים של סמסונג ולהביא לכם את הדגמים הטובים ביותר של השנה. אז קודם כל, מה לחפש במיקרוגל סמסונג מומלץ?

 

אחריות – תמיד חפשו אחריות כאשר אתם קונים מיקרוגל, היות והיא תגן עליכן במידה שתהיה בעיה כלשהי.

 

מחיר – וודאו כי המחיר מתאים לתקציב שהגדרתם, כך שלא תצטרכו לוותר על דברים אחרים שתכננתם לקנות.

 

עמידות – חשוב לדעת אם המיקרוגל שאתם עומדים לקנות עמיד מספיק ולא יתפרק מהמכה הראשונה שהוא יקבל.

 

צריכת חשמל – תמיד חפשו מיקרוגל (או כל מכשיר חשמלי אחר) עם צריכת חשמל נמוכה או דירוג אנרגטי גבוה (A ומעלה), כך שהמכשיר יהיה משתלם גם לטווח האחרוך.

 

גודל ומשקל – בדקו שהמשקל לא כבד מדי עבורכם, אם תרצו לדוגמה להעביר את המיקרו ממקום למקום.  בנוסף, חשוב לשים לב לגודל שלו כדי לדעת אם הוא ייכנס במקום שייעדתם לו במטבח.

 

קיבולת מקסימלית – וודאו כי הקיבולת של המיקרוגל מספיקה כדי להאכיל את מספר האנשים בבית. מיקרוגל קטן לא בהכרח יספק משפחה של 5 נפשות.

 

עיצוב – אם אתם אוהבים סטייל והעיצוב חשוב לכם, וודאו כי העיצוב של המיקרוגל תואם לזה של המטבח שלכם ולהעדפותיכם האישיות.

 

קלות שימוש – בדקו את לוח הבקרה של המיקרוגל ווודאו כי השימוש פשוט ונוח, כדי שלא תסתבכו איתו בהמשך.

 

פונקציות – וודאו כי המיקרוגל מגיע עם כל הפונקציות הדרושות לכם. לדוגמה, אם אתם זקוקים למיקרוגל משולב עם טוסטר, או אם אתם זקוקים לגריל.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכולם: Samsung MC287TCTCSQ

אם אתם מחפשים את המיקרוגל הטוב ביותר ואין לכם בעיה לשלם על זה, ה- Samsung MC287TCTCSQ עשוי להיות בדיוק מה שחיפשתם. מכשיר מרווח ומלא פונקציות שימושיות, כולל גריל ממש כמו של תנור רגיל! מה עוד אפשר לבקש?

mc28m6055ck
mc28m6055ck

Samsung Hot Blast MC28M6055CK

4.5 15

מיקרוגל משולב גריל לאלו מכם שמחפשים מיקרוגל שאפשר לסמוך עליו

יתרונות

מגוון פונקציות בישול שימושיות, משולב גריל, נוח לשימוש, המון תוכניות הפעלה שונות, מנטרל ריחות, מנגנון נעילת ילדים, רחב עם 28 ליטר.

חסרונות

מעט יקר, עיצוב בסיסי.

MC28A5125AK
קנה עכשיו ב- Last Price

המיקרוגל הזה יכול לעשות פשוט הכל – ולא רק חימום, בישול והפשרה כמו שכולנו מכירים. ראשית, המיקרוגל הזה משולב עם גריל, כך שניתן להשתמש בו ממש כמו בתנור רגיל וגם משולבת בו טכנולוגיית Slim Fry, טכנולוגיה ייחודית של סמסונג המאפשרת לכן להכין אוכל מטגן ופריך, ללא צורך בשמן! טעים וגם בריא.

 

אפשר להגיד שהמיקרוגל הזה בהחלט עושה חיים קלים למי שמשתמש בו: ניתן לאדות איתו ירקות ולבשל מגוון תבשילים, מבלי לדאוג שמשהו יישרף, בזכות טכנולוגיה מיוחדת שמודדת את לחות האוויר ומוודא מתי האוכל באמת מוכן. בנוס, המיקרו מאפשר הכנת יוגורט באמצעות פונקציית תסיסה או התפחת בצד מהירה, אבל אלו שלא אוהבים לחכות.

 

בנוסף, אתם כבר לא צריכים לשער ולנחש כמה זמן ייקח לאוכל שלכם להתחמם. בזכות חיישנים מיוחדים שמשולבים במכשיר, המיקרוגל יידע לבד כמה זמן צריך לחמם אותו, רק בחרו את סוג המזון! במיקרוגל הזה יש המון תוכניות שונות (יש 6 תוכניות רק להפשרה!) כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהמזון שלכם יקבל יחס אישי.

 

העיצוב של ה- MC287TCTCSQאולי לא מאוד מתוחכם, אך הוא בהחלט בסיסי ומסוגל להשתלב בכל מטבח. יחד עם מנטרל הריחות שלו וציפוי האמיל הקל לניקוי, אנחנו בהחלט לא מצליחים למצוא סיבה למה לא לרכוש את המכשיר הזה. אפילו יש ידית!

לוגו של הסקירה

הגדול הטוב ביותר: Samsung ME6124ST

אם אתם חלק ממשפחה גדולה שצורכת כמויות גדולות של אוכל, מיקרוגל גדול בהחלט עדיף עבורכם. ה- Samsung ME6124ST הוא בהחלט אחד המיקרוגלים הגדולים ביותר שראינו, עם 34 ליטר של קיבולת!

Samsung ME6124ST

4.5 15

מיקרוגל ענקי מושלם למשפחות גדולות

יתרונות

גדול ורחב, תוכנית להמסת סוכר, שוקולד וחמאה, מחיר נוח, פונקציית Sensor Cooking.

חסרונות

מאוד בסיסי, תופס הרבה מקום.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק
קנה עכשיו ב- המאיר

אז יש לנו כאן מיקרוגל דיגיטלי די פשוט, אבל עם כמה מאפיינים מאוד נחמדים. נכון הוא אינו כולל גריל, אבל לא כולם זקוקים לגריל במיקרוגל שלהם, יש כאלו עם תנור נפרד, במיוחד משפחות גדולות שזקוקות למיקרוגל כשחקן חיזוק יותר מאשר שחקן עיקרי. מלבד תוכנית הפשרה וחימום בסיסית, אתם נהנים גם מתוכנית ריכוך והמסה מיוחדת לחמאה, שוקולד וסוכר – אז אם אתם חובבי אפייה, התוכנית הזו בהחלט תהפוך לשימושית.

 

המיקרוגל כולל מערכת מיוחד אשר מפזרת את האנרגיה באופן שווה בחלל המכשיר, יחד עם חיישנים מיוחדים שיודעים בדיוק כמה זמן צריך לחמם את סוג האוכל שלכם – נגמרה תקופת הניחושים – פשוט בחרו את סוג המזון שאתם מחממים והמיקרוגל יחליט לבד מתי הוא מוכן.

 

מבחינת עיצוב, ה- Samsung ME6124ST נראה די טוב ואינו נשרט בקלות, גם מבפנים וגם מבחוץ. אמנם אין לו ידית, אך יש לו כפתור מיוחד שפותח את הדלת ותצוגת LED נוחה במיוחד. אז אם אתם זקוקים למיקרוגל גדול ודי פשוט, זה הדגם עבורכם.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מבחינת מחיר: Samsung MS23K3513AW

אם המחיר הוא הגורם המרכזי בהחלטה שלכם והתקציב שלכם די הדוק, ה- Samsung MS23K3513AW מציע לכם מיקרוגל פשוט מאוד במחיר נהדר. הוא אולי לא מלא פונקציות יוקרתיות, אבל הוא יעשה את העבודה ויחזיק לכם מעמד הרבה זמן – שזה מה שרוב האנשים מחפשים במיקרוגל שלהם.

Samsung MS23K3513AW

4.5 15

מיקרו קטן ובסיסי במחיר מצוין

יתרונות

מחיר נוח, קומפקטי, נטרול ריחות, מצב חסכוני, ציפוי אמייל כחול, עיצוב יפה ומודרני.

חסרונות

קטן, אין פונקציות מתקדמות, לא עוצמתי במיוחד.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM

אז גם במיקרוגל הזה אנחנו רואים כמה מהמאפיינים הנחמדים שראינו בדגמים המופעים מעלה, כגון מערכת מיוחדת לפיזור חום ותוכנית DEODORIZE לנטרול ריחות בתא הבישול. בנוסף, אם המחיר הוא גורם מכריע, אתם תשמחו לשמוע על המצב החסכוני של המיקרוגל, אשר מפחית משמעותית את צריכת החשמל. זאת אומרת, אם המיקרוגל אינו פועל, הוא מצמצם ככל הניתן את ההספק שדרוש לו להפעלה.

 

גם כאן המיקרוגל מצופה אמייל קרמי כחול ואנטיבקטריילי, שאינו נשרט וקל מאוד לניקוי. אתם מקבלים 5 תוכניות הפשרה מהירה ו-4 תוכניות שף להמסה וריכוך חמאה, סוכר ושוקולד.

 

אה, וגם אמרנו שהוא נראה פשוט נהדר עם העיצוב המודרני החלקלק שלו וידית האחיזה הנוחה והאהובה?

 

בסל הכל מדובר במיקרו מצוין לאנשים יחדים או זוגות צעירים או למי שאינו מעוניין שהמיקרוגל יהיה מכשיר הבישול העיקרי במטבח שלו. הוא בהחלט נותן את כל הפונקציות הבסיסיות ולא תופס הרבה מקום במטבח תוך כדי.

לוגו של הסקירה

ממש כמו תנור: Samsung MC32K7055CT

אם אין לכם תנור בבית ואתם מחפשים מיקרו שישמש כמכשיר החשמל המרכזי במטבח או שאתם מחפשים לחסוך במקום, ה- Samsung MC32K7055CT כאן כדי לשמש כתנור ומיקרוגל ביחד.

Samsung MC32K7055CT

4.5 15

מיקרוגל שמתפקד ממש כמו תנור – במחיר של אחד

יתרונות

מגוון פונקציות שימושיות, הרבה תוכניות בישול מגוונות, ניתן לבשל ולאפות כמעט כל דבר, משמש גם כתנור, עיצוב מודרני וחדשני, רחב עם 32 ליטר.

חסרונות

יקר, המון פונקציות שעשויות לבלבל חלק.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM

אז מאיפה להתחיל? מגוף החימום הענקי בחלקו העליון של המיקרוגל? אולי מטכנולוגיית ה- Slim Fry ו- Crispy Cooking שעוזרות למיקרוגל לבשל ולהוציא מזון קריספי ממש כמו בתנור או מזון דמוי מטוגן ללא טיפה אחת של שמן? אפשר להגיד שהתנור… סליחה, המיקרוגל הזה עוצב במיוחד כדי לתפקד כמיקרוגל מעולה וגם כתנור לא רע בכלל.

 

אהבנו במיוחד את כל תוכניות ההפעלה המגוונות, כמעט שהלכנו לאיבוד. עם 23 תוכניות אוטומטיות, תוכנית לשמירה על חום האוכל עד הגשה, 6 תוכניות הפעלה (הכוללות גריל, מיקרו+אפיה, מיקרו+גריל, אפיה+גריל, מיקרוגל ואפיה), 5 תוכניות הפשרה שונות (ללחם/מאפים, עופות, דגים, פירות ובשר) ו-3 תוכניות להתפחת בצק (לפיצות, עוגות ולחמים). וואו, כל כך הרבה אפשרויות.

 

כמו בכל מיקרוגל, גם כאן יש לכן צלחת זכוכית מסתובבת שניתן לבטל את סיבובה כדי להשתמש במגשים גדולים. אתם גם מקבלים תצוגת LED כחולה וזכוכית טאץ' חלקה.

 

אפשר להגיד שה- Samsung MC32K7055CTלוקח את כל מה שניתן למצוא בכל המיקרוגלים המופיעים ברשימה שלנו ומאחד אותו בדגם אחד מתוחכם בעל מראה חדשני ומושך. אז אם אתם צריכים מיקרוגל שהוא גם תנור ויש לכם את התקציב, זה הדגם עבורכם.

לוגו של הסקירה

מלך הפונקציות: Samsung דגם MS23K3555ES

אם אתם משפחה גדולה או סתם חובבי בישול מושבעים שרוצים להוציא קצת יותר מהמיקרוגל שלכם, זהו המכשיר בשבילכם. המיקרו גל הזה לא נותן את הביצועים הכי מהירים שתראו בשוק אבל לגמרי אפשר להגיד שמגוון הפונקציות שבו מפצות עליו. כבר מהחומרים הבונים את המיקרוגל חשבו על הכל. הציפוי הקרמי הפנימי שלו קל לניקוי ועמיד לשריטות וחלודה והוא מגיע בצבעים שחור וכסוף שיתאימו לכל בית ולכל מטבח.

Samsung דגם MS23K3555ES

4.5 15

למי שמשתמשים במיקרוגל לא רק לחימום

יתרונות

קל לניקוי, מגוון תוכנות אוטומטיות, מגיע עם סיר אידוי להכנה במיקרו, פונקציית הפשרה מהירה, מצב חסכוני בחשמל, פונקציית הפגת ריחות.

חסרונות

לא מאוד מהיר, קיבולת ממוצעת.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- אולסייל

פונקצייה מועילה נוספת היא פונקציית ההפשרה המהירה. אלגוריתם זה המותקן בתוך המכשיר מחשב במדויק את זמני ההפשרה הנדרשים לחמישה מוצרי בסיס שרובנו משתמשים בהם- בשר, עוף, דגים, ירקות ולחם כדי שתוכלו להתחיל ולבשל מיד. לכל סוג הפשרה קיים כפתור ייעודי במכשיר כדי שרק תצטרכו ללחוץ עליו לחיצה קלה כדי להתחיל בהפשרה. על מנת להיפטר מהריחות השונים בין הפשרה להפשרה קיים במכשיר סילוק ריחות אוטומטי. הגדרה זו תשחרר אוויר אל החלק הפנימי של המכשיר כדי להוציא ממנו את כל הריחות.

 

במכשיר קיים מצב חיסכון בחשמל שיאפשר לכם להפחית ולמתן את צריכת החשמל של המכשיר אם אתם לא משתמשים בו. מצב זה טוב גם לשמירה על איכות הסביבה וגם טוב לחשבון הבנק שלכם ויכול לחסוך לכם סכום נכבד מחשבון החשמל. המיקרו מגיע עם סיר אידוי מזכוכית למקרה שתצרכו להכין מנות הדורשות אידוי מבלי לקנות מכשיר נוסף. במיקרוגל קיימת פונקציית קיטור בריא שתאדה עבורכם את המזון תוך שמירה על הערכים התזונתיים שלו והבריאות שלכם.