מיקרוגל סאוטר: סקירת 5 מיקרוגלים סאוטר מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

חברת סאוטר מציעה מגוון מיקרוגלים איכותיים ואמינים בעיצובים ייחודיים ומסוגננים, עם ביצועים מעולים. אלו הדגמים הטובים ביותר של השנה.

icon pos_1

ניתחנו

27 סקירות

ו-

448 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מיקרוגל סאוטר מומלץ

סאוטר היא חברה שבהחלט שווה לקחת בחשבון כאשר אתם מעוניינים להכניס מיקרוגל חדש לבית שלכם. בסקירה שלפניכם תמצאו את המיקרוגל הטוב ביותר של החברה, הגדול ביותר שמתאים למשפחות גדולות, מיקרוגל אינטגרלי, דגם שמתאים למטבח בסגנון רטרו ועוד. לפניכם הדגמים המומלצים ביותר של 2024.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

בין אם הוא משמש לחימום קפה או מאכלים, להפשרת מזון קפוא, או להכנת ארוחה מהירה, תנור המיקרוגל הפך לאחד ממכשירי המטבח החשובים ביותר שעליהם מסתמכים הטבחים הביתיים כיום.

 

מומחית לאמנות הקולינרית, חברת סאוטר היא מהמותגים המובילים בתחום מכשירי הבישול המובנה, והיא עשתה לעצמה למטרה להפוך את הבישול הביתי לקל, מהנה וטעים יותר.

 

מכשירי מיקרוגל מגיעים עם שפע אפשרויות ובמגוון גדלים, החל מדגמים קטנים ופשוטים, ועד לדגמים גדולים ומובנים, עם אפשרויות בישול, צלייה ואידוי. עם כל האפשרויות האלו ,לפעמים קשה לדעת מאיפה להתחיל, ולכן בדקנו ובחרנו עבורכם את המיקרוגלים הטובים ביותר של סאוטר לשנת 2023.

לוגו של הסקירה

הכי טוב - דגם MW5546

זהו מיקרוגל מולטיסיסטם בגימור נירוסטה מוברשת. עם נפח מרשים של 34 ליטרים, הוא אלגנטי ועוצמתי במיוחד, והוא מגיע עם מגוון רחב של תוכניות ואפשרויות חימום, הפשרה ואפילו בישול. יש לו עשר אפשרויות לבישול חמש עוצמות לבחירה, ותוכניות חימום והפשרה רבות.

Sauter MW5546

4.5 15

מכשיר גדול ועוצמתי שנותן את כל מה שצריך ממיקרוגל, וגם כמה דברים נוספים

יתרונות

הספק גבוה ביותר, משולב גריל, נפח גדול, מגוון תוכניות

חסרונות

הפאנל לא מגיע בעברית

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

עוצמת המיקרוגל היא 1,550W, ועוצמת הגריל מגיעה ל-2,500W. שני גופי חימום מאפשרים בישול מהיר, וצלחת מסתובבת בקוטר 31.5 ס"מ, דואגת לאחידות החימום. זהו מיקרוגל אינטגרלי משולב גריל, הבנוי כך שתוכלו למקם אותו בגומחה ייעודית בארון המטבח, או מעל לתנור. לשם כך, כמובן, צריך לבדוק שמידותיו מתאימות למקום המיועד. ואם דיברנו על המידות, ברוחב 55 ס"מ, גובה 38.8 ס"מ, ועומק 45 ס"מ, הוא מיקרוגל בגודל בינוני, אך עם קיבולת גבוהה.

 

בנוסף, יש לו מנגנון בטיחות מפני ילדים, וטיימר, דבר שימושי בכל מטבח. הפאנל מופיע באנגלית בלבד, שזה קצת חבל, אבל בסך הכל מדובר במכשיר ידידותי למשתמש, ואין שום סיבה שלא תצליחו לתפעל אותו, גם אם בקושי עברתם שלוש יחידות בבגרות באנגלית.

לוגו של הסקירה

הכי גדול - דגם MW942

אין הרבה דברים שלא תוכלו לעשות עם מיקרוגל מולטיסיסטם MW942. עם נפח 42 ליטר ומנגנון בטיחות מפני ילדים, זהו מכשיר יעיל המתאים גם למשפחות גדולות. עוצמת המיקרוגל היא 1,100W, והגריל המשולב הוא בעוצמת 1,000W.

sauter mw942

4.5 15

מיקרוגל מולטיסיסטם בעל קיבולת ענקית

יתרונות

משולב גריל, נפח ענק

חסרונות

תופס הרבה מקום

קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM

הוא מגיע בצבע שחור סולידי, כשמסגרת כסופה מקיפה את התצוגה השחורה. יש לו ידית ארגונומית מנירוסטה, טיימר דיגיטלי ולוח בקרה עם כפתורי מגע, מה שהופך אותו לנעים לשימוש, ואף לקל לניקוי. הוא מגיע עם שבע תוכניות חימום אוטומטיות, ואפשרות הפשרה לפי זמן ועוצמה.

 

מדובר במיקרוגל ענק עם הספק גבוה, כך שתוכלו לחמם בו כמויות אוכל גדולות במהירות. הוא משולב עם גריל, מה שאומר שתוכלו לחמם בו מאכלים במהירות מבלי להתפשר על טקסטורה ופריכות, אך אנחנו לא בטוחים שגוף החימום שלו יעיל מספיק על מנת להשתמש בו כתנור. מנגנון בטיחות יעניק שקט נפשי להורים לילדים קטנים.

לוגו של הסקירה

הכי אינטגרלי - דגם MW2235

אם אתם מחפשים מיקרוגל Built in שיכנס בתוך אזור ייעודי בארון המטבח, יכול להיות שדגם MW2235 הוא בדיוק בשבילכם. יש לו המון אפשרויות לחימום, הפשרה ואפילו בישול. בגוון נירוסטה ובעיצוב יוקרתי, הוא יתאים במראהו ובגודלו לרוב המטבחים.

sauter MW2235

4.5 15

מיקרוגל מולטיסיסטם עם ביצועים נהדרים, המותאם למיקום בין ארונות המטבח

יתרונות

הספק גבוה, משולב גריל, מגוון תוכניות

חסרונות

נפח בינוני, הפאנל לא מגיע בעברית

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל

הוא מגיע עם חמש עוצמות לבחירה, עשר אפשרויות בישול, והפשרה לפי זמן או עוצמה. עם טווח וואט של 900W-1,450W, זהו מכשיר עוצמתי, למרות שהקיבולת שלו אינה גדולה במיוחד (25 ליטר). הוא מגיע שם שני גופי גריל מסוג Quartz Grill, בעוצמת 1,000W, המעניקים לו תכונות של תנור רגיל, ומאפשרים בישול וחימום מהיר של מאכלים מבלי לאבד מהפריכות שלהם. בתוכו, צלחת מסתובבת בקוטר 32 ס"מ דואגת לחימום אחיד של המזון.

 

כמו הדגם הראשון בסקירה, גם הוא מגיע עם מנגנון בטיחות מפני ילדים ופונקציית טיימר, וגם כאן, התצוגה מופיעה באנגלית בלבד.

 

שימו לב שאם אתם מתכוונים למקם אותו בתוך ארון, עליכם לדאוג שמידותיו מתאימות: רוחב: 59.5 ס"מ, גובה 38.8 ס"מ, עומק  46.8 ס"מ.

לוגו של הסקירה

הכי רטרו - דגם MW1010

אם אתם משתמשים במיקרוגל רק כדי להפשיר ולחמם אוכל, אין סיבה שתקנו מכשיר גדול ויקר. דגם MW1010 הוא פשוט, קומפקטי וקל לשימוש, והוא מגיע בעיצוב רטרו מושך ונעים לעין.

sauter MW1010

4.5 15

מיקרוגל מכני קומפקטי ונחמד למראה

יתרונות

קל לשימוש, קומפקטי וזול

חסרונות

נפח נמוך, הספק נמוך וללא מנגנון בטיחות מפני ילדים

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

בצבע שמנת או בכחול, זהו מכשיר בעיצוב של פעם, עם פינות מעוגלות, ידית ארגונומית כסופה וחלון כהה אליפטי. במקום מסך מגע או כפתורים, תמצאו כאן שתי חוגות – אחת לזמן ואחת לעוצמה – כאשר קיימות שש עוצמות חימום, הכוללות הפשרה. עם נפח 20 ליטר והספק של 700W, הקיבולת שלו קטנה, ולא תוכלו לחמם בו מנות גדולות. מידותיו הן: רוחב – 44 ס"מ ; גובה – 26 ס"מ ; עומק – 32 ס"מ.

לוגו של הסקירה

הכי מודרני - MW4400

במראה ייחודי ומסוגנן, זהו מיקרוגל נהדר לכל מי שרוצה מיקרוגל סטנדרטי בעל חזות ממש לא סטנדרטית.

sauter MW4400

4.5 15

מיקרוגל דיגיטלי בעיצוב מקורי ומודרני

יתרונות

עיצוב ייחודי, נוח לשימוש

חסרונות

נפח בינוני, הספק נמוך וללא מנגנון בטיחות מפני ילדים

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- המאיר

מסביב לחלון של דלת המיקרוגל, המכשיר כולו בצבע אחיד – שחור או לבן, לבחירתכם. החלון עצמו איננו גדול, והצורה המיוחדת שלו מהדהדת בעיגולים אסימטריים המקיפים אותו, בצורה עדינה ועם זאת בולטת לעין. הוא אולי נראה כמו משהו מסרט מדע בדיוני, אבל למעשה דגם MW4400 הוא מיקרוגל פשוט למדי, עם עוצמה של 800W וקיבולת של 23 ליטר. הוא קל מאוד לשימוש, ויש לו שש תוכניות חימום ואפשרות הפשרה לפי זמן ועוצמה. מידותיו הן: רוחב – 48.5 ס"מ ; גובה – 29.2 ס"מ ; עומק – 38.4 ס"מ.