מיקסר KitchenAid: סקירת 6 מיקסרים קיטשן אייד מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

בין אם אתם מכינים עוגות, לשים בצק, קוצצים ירקות או מכינים שייק, קיטשן אייד דואגים לכם. מומחי המטבח ואופים שלנו בדקו והשוו בין האפשרויות השונות ולהלן המסקנות

icon pos_1

ניתחנו

27 סקירות

ו-

582 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מיקסר קיטשן אייד מומלץ

אם אתם חובבי בישול ואפייה, אתם פשוט חייבים מיקסר עומד מעולה במטבח שלכם – ואם כבר מיקסר עומד, אז למה לא קיטשן אייד? אחת החברות הטובות ביותר בעולם בכל הנוגע למיקסרים ומוצרי מטבח. לפניכם הדגמים הטובים ביותר בשוק השנה.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

אתם לא יכולים לטעות עם קיטשן אייד. אחרי הכל, שם החברה עולה לא מעט פעמים בהרבה תוכניות בישול ואפייה בכל רחבי העולם – ואם הוא טוב מספיק למקצוענים, הוא טוב מספיק עבורנו. המיקסרים של קיצ'ן אייד, במיוחד המיקסר העומדים הפופולאריים שלהם, מושכים ממספר סיבות: הם עמידים במיוחד, אמינים מאוד, יעילים באופן יוצא דופן ומעל הכל, פשוט מהנים לשימוש. בנוסף, העיצוב המושך ומבחר הצבעים הרחב דואגים שהמיקסר תמיד יצליח להשתלב בסגנונות המטבח השונים.

 

כפי שהביקור הקצר ביותר באתר שלהם יעיד, קיטשן אייד מייצרת מבחר אפשרויות מבלבל של מיקסרים עומדים, מיקסרים ידניים, בלנדר מוט ומעבדי מזון. אולם, למזלכם בחרנו את הדגמים המומלצים ביותר של 2023 אשר יהפכו את האפייה, הערבוב, הערבול, החיתוך והכנות המזון האחרות שלכם לפשוטות ואפילו מהנות.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכולם: KITCHENAID ARTISAN 5KSM175

זה הדגם שהכי כדאי לבחור במידה שאתם רוצים יותר קיבולת – ה-4.8 ליטרים מספיקים בערך ל-12 חלמונים ו-2.7 ק"ג של תערובת עוגה – ומעל הכל, מחפשים את מבחר הצבעים הרחב ביותר שזמין בשוק. על כמה צבעים אנחנו מדברים? 15 גוונים נהדרים מאדום עמוק קלאסי וסגול, וורוד, צהוב, ירוק תפוח וברונזה, עד כחול פסטל, ירוק פיסטוק וקרם שקדים מסורתי.

KITCHENAID ARTISAN 5KSM175

4.5 15

מיקסר עומד גדול, זמין במגוון רחב של צבעים

יתרונות

זמין ב-15 צבעים שונים, קיבולת גדולה של 4.8 ליטר, ניתן לעשות התאמה אישית, ביצועים מעולים, ניתן לחבר מגוון אביזרי מטבח שימושיים.

חסרונות

מעט יקר.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
כחול פסטל
קנה עכשיו ב- Last Price
פיסטוק
קנה עכשיו ב- Ivory
כל הצבעים
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

אתם אפילו יכולים להתאים אישית את הצבע אם אתם קונים את המיקסר באתר של קיטשן אייד, פשוט לחצו על כפתור ה' personalise it' ובחרו את צבעי הבסיס שלכם וקערה נוספת – אתם יכולים לבחור בין 10 חומרים שונים וגדלים מ-3 ליטר עד 4.8 ליטר. השלב הבא הוא עיצוב פס מתכת דק עם סיסמה חרוטה לבחירתכם, משהו כמו "שמרו את הידיים המלוכלכות שלכם רחוק מהמיקסר שלי".

 

ה-5KSM175 מגיע עם שתי קערות מפלדת אל-חלד (4.8 ליטר ואחת קטנה יותר של 3.3 ליטר), מקציף, מערבל בצק ושתי מקצפות שטוחות, אחת מצוידת עם לקקן גומי שטוח בקצה כדי לאסוף שאריות קמח ובלילה מקירות הקערה. אם המחיר לא ממש משנה לכם, זה ללא ספק הדגם המגוון ביותר מכל מוצרי החברה.

 

כל המיקסרים העומדים של קיטשן אייד מצוידים בשקע מיוחד אליו אפשר לחבר מגוון רחב של אביזרי מזון מיוחדים שניתן לרכוש בנפרד. אלו כוללים מכונת פסטה, מטחנת בשר, מכשיר מיוחד לקילוף פירות וירקות והוצאת הליבה, קוצץ ירקות, סוחט פירות הדר ומכונה להכנת רביולי. בקיצור, מיקסר עומד של קיטשן אייד ארטיסן מסוגל לעשות כל מה שתרצו במטבח.

לוגו של הסקירה

מיקסר קלאסי: KITCHENAID 4.3 L CLASSIC (5K45SS)

אם אתם לא מחפשים קערות גדולות ותוספות מתוחכמות, המיקסר הקלאסי של קיטשן אייד עשוי להיות בדיוק עבורכם. הוא אמנם מגיע רק בשני צבעים, שחור או לבן, אבל אנחנו לא מאמינים שמדובר בחיסרון משמעותי.

KITCHENAID 4.3 L CLASSIC (5K45SS)

4.5 15

מיקסר בגודל בינוני עם ביצועים מעולים

יתרונות

קערה די גדולה, מנוע עוצמתי, ביצועים מעולים.

חסרונות

זמין רק בשני צבעים, קשה להשיג בישראל.

KSM-150
קנה עכשיו ב- Walla Shops
5KSM45EGD
קנה עכשיו ב- Last Price

קערת הערבוב שלו יכולה להכיל עד 4.3 ליטר (10 חלמוני ביצה ו-2.5 ק"ג בלילה של עוגה) והדגם עצמו מגיע בגודל בינוני ונוח, לעומת הדגם הראשון ברשימה שלנו. הוא יכול להתמקם בקלות ובנוחות כמעט בכל גודל של מטבח והוא מספק ביצועים מעולים בתחום האפייה והבישול.

 

אם לא אכפת לכם ממבחר הצבעים המוגבל ואתם רוצים ליהנות ממיקסר קלאסי ונוח לשימוש, ה-5K45SS בהחלט שווה את תשומת הלב שלכם.

לוגו של הסקירה

מקצועי ברמה מסחרית: KITCHENAID 6.9 L PROFESSIONAL 5KSM7990X

אוקי, אז עכשיו אנחנו נכנסים לטריטוריית אפייה רצינית יותר. אנחנו מדברים על דגם כזה שנראה כאילו הוא יכול לערבל בטון. הנתונים של המיקסר הזה ללא ספר מרשימים, כמו לדוגמה המנוע, שניחן ב-325 וואט של עוצמה השווים לכ-1.3 כוח סוס. זה יותר ממספיק כדי לערבב גם את המרכיבים הקשיחים ביותר מבלי להתאמץ. והוא גם שקט בצורה מפתיעה.

KITCHENAID 6.9 L PROFESSIONAL 5KSM7990X

4.5 15

מיקסר מקצועי ואיכותי למשימות אפייה בקנה מידה גדול

יתרונות

קיבולת קערה עצומה, ניתן להניף את הקערה באוויר, בנוי כמו טנק, אמין במיוחד, ביצועים נהדרים, עוצמתי, משתלם.

חסרונות

קצת יותר מדי?

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- המאיר

קערת הפלדת אל-חלד בעלת הקיבולת העצומה יכולה להכיל עד 6.9 ליטר, מספיק עבור 2.2 ק"ג קמח, 4.5 ק"ג בלילה לעוגה או 19 חלמוני ביצה – מספיק כדי להפיק מגוון מאפים בגדלים שונים. הקערה עצמה יושבת בין שתי זרועות שמערסלות אותה וניתנות להורדה ולהעלאה באמצעות מנוף אחורי עשוי פלדת אל-חלד; מסתבר שזה מקל על הוצאת הקערה , במיוחד אם היא מלאה בנוזל. בהתחשב במיומנויות המסחריות של המיקסר, הקערה שלו מגיעה גם עם מגן מיוחד שניתן להסיר.

 

ה-Pro מגיע עם 3 חיבורים מעולים מפלדת אל-חלד – וו בצק, מקציף ומערבל – וזמין בשלושה צבעים שונים: כסף, אדום ולבן. אם יש לכם את האמצעים הכלכליים, מספיק מקום עבודה כדי להכיל אותו (הגובה שלו הוא 42 ס"מ) ואתם אופים מאפים ברמה מסחרית, אז זה המיקסר עבורכם.

 

היות וקשה להשיג את הדגם הספציפי הזה בארץ, חלופה טובה תהיה דגם ה-  5KSM7580אשר מגיע עם עוצמה זהה (1.3 כוח סוס) וקערה מעט גדולה יותר (7 ליטר). הוא מגיע עם כל התוספות והיתרונות של ה-5KSM7990X וגם מחיר לא רע בכלל.

לוגו של הסקירה

הידני הטוב ביותר: KITCHENAID CLASSIC 5 SPEED 5KHM5110

המיקסרים העומדים של קיטשן אייד הם ללא ספק מדהימים, אבל מספיק לבינתיים. מה אם משהו קצת קטן יותר? אנשים שאופים לעיתים רחוקות וכאלו שאין להם הרבה מקום במטבח, אשר לא זקוקים למיקסר עומד צריכים לשקול בחיוב את ה-5KHM5110 במקום.

KITCHENAID CLASSIC 5 SPEED 5KHM5110

4.5 15

המיקסר הידני הטוב ביותר לשימוש מזדמן

יתרונות

ביצועים מעולים יחסית למיקסר ידני, קל לשימוש, נוח לאחסון, ביצועים נהדרים.

חסרונות

יקר, קצת כבד.

קנה עכשיו ב- מכנומיקס

זמין בשחור או לבן, מדובר בכלי המושלם להקצפה מהירה של ביצים וערבוב בלילות עוגה קלילות. מונע על ידי מנוע קטן של 85 וואט אשר מסובב את המקציפים במהירות, המכשיר הקטן הזה יקציף לכם כמות נכבדה של חלמונים במהירות שיא, מה שהופך אותו למושלם להכנת מרנג או קצפות.

 

במשקל של 1.17 ק"ג הוא אולי לא  הדגם הידני הקל ביותר בשוק, אבל בזכות העובדה שהוא כל כך מהיר ויעיל, אתם לא אמורים להחזיק אותו יותר מדי זמן ממילא.  הכבל באורך 1.6 מטר דואג שלא תצטרכו להיצמד רק לחלק אחד במשטח העבודה שלכם. בחירה מצוינת לעבודות ידניות מהירות.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר להכנת שייקים: KITCHENAID ARTISAN 5KSB7068

אמין, יעיל, מעוצב בסגנון רטרו וזמין בשלושה צבעים שונים (שמנת, אדום ושחור), ה- ARTISAN 5KSB7068 נראה מסוגנן בכל מטבח. ובגובה של 45 ס"מ הוא נמוך מספיק כדי להיכנס מתחת לרוב הארונות שמעל משטח העבודה שלכם.

KITCHENAID ARTISAN 5KSB7068

4.5 15

הבלנדר הטוב ביותר שתוכלו לקנות מבית קיטשן אייד

יתרונות

מנוע עוצמתי, ביצועים יעילים, חותך קרח וירקות קשים בקלות.

חסרונות

יקר מאוד, המכסה עלול להיפתח בעת שימוש בעוצמה גבוהה.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
5KSB8270
קנה עכשיו ב- המאיר

ה-5KSB7068 מגיע עם קנקן 2.6 עמיד בפני שבירה וידידותי למדיח, ומכסה משולב עם סרגל מדידות עבור מרכיבים. מבחינת עוצמה, מנוע ה-3.5 כוח סוס מסובב את להב הכוכב במהירות מפחידה, וחותך בקלות כל מה שתזרקו פנימה, כולל קרח וירקות קשיחים.

 

אתם מקבלים 11 מהירויות שונות עם הבלנדר הזה, יחד עם אופציה לשימוש בפעימות עוצמתיות עבור חלקים קשים במיוחד. בנוסף גם קל לנקות אותו – פשוט תמלאו אותו מים והפעילו אותו על עוצמה מלאה למשך כמה שניות.

 

במחיר של קצת מתחת ל-3,500 ₪, הבלנדר הזה ממש לא זול, אבל אם אתם מחפשים דגם איכותי שיתחרה במתחרות המובילות בשוק, זה המכשיר עבורכם. ניסיון לימד אותנו שכדאי להחזיק חזק את המכסה בעת השימוש. זה לא תמיד נדרש (בעיקר בעת שימוש בעוצמה חזקה), אבל אתם לא רוצים לקחת סיכון.

לוגו של הסקירה

בלנדר מוט הטוב ביותר: KITCHENAID CLASSIC 5KHB1231

עבור משימות המטבח הפשוטות והמהירות ביותר, כאלו שלא דורשות בלנדר או מיקסר, שווה לקחת בחשבון את בלנדר המוט הידני של קיטשן אייד. המוט הקלאסי והעוצמתי עם שתי המהירויות מצויד בזרוע 20 ס"מ עשויה פלדת אל-חלד עם להבים מקובעים וכוס ערבוב עשויה פלסטיק של 700 מ"ל לשייקים ליחיד.

KITCHENAID CLASSIC 5KHB1231

4.5 15

בלנדר מוט לפעולות זריזות במטבח

יתרונות

2 מהירויות שונות, פשוט לשימוש, מושלם למרקים ומחית ירקות.

חסרונות

מעט מסורבל וכבד.

קנה עכשיו ב- רוזנפלד
קנה עכשיו ב- ליאור מוצרי חשמל
קנה עכשיו ב- מכנומיקס
קנה עכשיו ב- best mobile

אולם, כמו עם רוב הבלנדרים של קיטשן אייד, מדובר במכשיר די גבוה (40 ס"מ) שעשוי להיות מסורבל לחלק מהאנשים. בנוסף, למרות הידית המצופה גומי רך, מתג ההדלקה/כיבוי עלול להיות די מתיש לאחיזה לאורך זמן.

 

למרות הכל, אם יש לכם ידיים חזקות, אז הדגם הזה יתמודד נהדר עם הכל החל מפירה ושייקים עד קצפת ומרק.