מטחנת קפה: סקירת 5 מטחנות קפה מומלצות (מעודכן 2024) | Finder

מטחנות הקפה הטובות ביותר, שיעזרו לכם ליהנות מקפה איכותי, טרי ועשיר ממש כמו בבית קפה, מבלי לצאת מהמטבח.

icon pos_1

ניתחנו

168 סקירות

ו-

5147 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מטחנת קפה מומלצת

אם אתם חובבי קפה מושבעים, אתם כנראה ממזמן כבר לא מסתפקים בקפה נמס או אפילו בקפסולות קפה. אם אתם מחפשים את הקפה הטוב ביותר שתוכלו לשתות, כזה כמו של בתי הקפה המוצלחים ביותר, כדאי לכם להצטייד במטחנת קפה טובה, שתטחן עבורכם את פולי הקפה ותספק לכם קפה איכותי וטרי על הבוקר. לפניכם המטחנות המומלצות ביותר של השנה.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

1,590 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

הזולה ביותר

ברגע שפול הקפה נטחן, כל הטעם והארומה שלו הם הכי נוכחים. מומחים ממליצים לטחון פולי קפה במרחק דקות ספורות מהכנתו, כדי להפיק את המירב מכוס הקפה שלכם.

 

אולם, מטחנות קפה עשויות להיות השקעה לא זולה. חלקן מגיעות במחיר סביר, אך אלו לרוב מטחנות להב – מגוון שאינו מתמיד כל כך וגם פחות עמיד ממטחנות מתקדמות יותר, אשר עושות שימוש בפעולת שחיקה בין שני משטחים על מנת לטחון את פולי הקפה. מטחנות אלו ידועות ברמות הטחינה השווה והעקביות שלהן (עם מטחנות להב, אתם תראו לרוב אבקה טחונה דק מעורבת עם חתיכות גדולות יותר) והן מייצרות פחות חום, כך שפרופיל הטעם של הקפה אינו נפגע.

 

מכונות אלו עשויות לעלות כמה מאות שקלים ולעיתים אף לעבור את המחיר של מכונת הקפה שלכם. לעומת זאת, תוכלו למצוא גם מטחנות טובות בפחות מ-200 ₪. הרשימה שלנו כוללת מגוון אפשרויות רכישה מעולות עבור אוהבי הקפה שבינכם, במגוון תקציבים. אחרי הכל, הקפה הטוב ביותר הוא קפה טרי.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מכולן: Breville BCG820BSS

אם אתם מחפשים את מטחנת הקפה הטובה ביותר ולא אכפת לכם לחפש קצת ולשלם לא מעט כסף, ה- Breville BCG820BSSהיא המטחנה עבורכם. למטחנה זו יש משטחי טחינה קונוסיים עשויים פלדת אל-חלד אשר נועדו להקטין ככל הניתן את החום הנפלט מפעולת הטחינה ולהגן על השמנים האתריים – מה שמגביר את הטעם שתוכלו לקבל בקפה שלכם. יש לה 60 הגדרות טחינה מדויקות, כך שתמיד תהיה לכם את רמה הטחינה המושלמת לקפה שתרצו.

Breville BCG820BSS

4.5 15

מטחנת קפה מעולה למי שמחפש את הטוב ביותר

יתרונות

רמת טחינה עקבית, תצוגה קלה להבנה ולשימוש, ניתן לאחסן את הקפה הטחון במכונה, מקצועית במיוחד.

חסרונות

יקרה, כבל קצר, קשה למצוא בארץ.

קנה עכשיו ב- Amazon
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
דגם דומה
קנה עכשיו ב- אמיגו

יש לה טיימר אלקטרוני אשר מאפשר לכם להתאים את זמן הטחינה, כדי שתוכלו להפיק בדיוק את כמות הקפה הדרושה לכם בכל פעם. אתם יכולים לאחסן עד 470 מ"ל במכל, אשר מגיע עם מנגנון נעילה שמקל על ההוצאה והניקוי שלו. אתם גם יכולים לטחון קפה ישירות לפילטר לבחירתכם, כך שיש פחות מה לנקות.

 

לפעמים עומס של מאפיינים עשוי להוביל לבלבול, אבל לא עם המכונה הזו. המשתמשים במטחנה קבעו כי היא מקיפה מאוד ופשוטה לשימוש. בנוסף, ישנו גרף במסך ה-LCD אשר מראה את רמת הטחינה של הפולים, מגס עד דק.

 

מכונה זו מגיעה עם שני גדלים של מסננים (עם ידיות), מכל לקפה טחון עם מכסה ומברשת ניקוי. דגם זה זמין בשלושה צבעים שונים שיכולים להתאים לעיצוב המטבח שלכם ולרוב הכי קל להשיג אותו מאמזון.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מבחינת תקציב: Hamilton Beach 80393-IS

עבור אלו מכם שפשוט לא מוכנים להתפשר על מטחנות להב ומסכימים להכניס הביתה אך ורק מטחנה המתבססת על פעולת שחיקה בין משטחים – אך מתקשים למצוא אחת טובה במחיר סביר, למה שלא תשקלו מחדש? מטחנת להב זו מבית Hamilton Beach, אופציה נהדרת עבור אלו מכם שלא מעוניינים להוציא יותר מ-155 ₪ על חלק זה בשגרת הבוקר שלהם.

Hamilton Beach 80393-IS

4.5 15

מטחנת קפה טובה במחיר נוח במיוחד

יתרונות

מחיר נוח, פשוטה לשימוש, מכר טחינה ניתן להסרה וידידותי למדיח, קומפקטית.

חסרונות

מטחנת להב (פחות איכותית), קיבולת נמוכה.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- רוזנפלד

מכשיר זה בהחלט אינו מתקדם או מותאם אישית כמו דגמים יקרים יותר בסקירה, אך הוא כן מציע אפשרויות התאמה נרחבות עד רמה מסוימת. והיא מסוגלת להכיל הרבה – קפה בשווי של עד 14 כוסות.

 

פשוט מלאו את המכל העשוי פלדת אל-חלד, הגדירו את הכמות הרצויה ואת רמת הטחינה ולחצו על הכפתור. המכונה תטחן באופן אוטומטי לפי בקשתכם ואז תכבה את עצמה, מה שיאפשר לכם להמשיך את שגרת היום שלכם בינתיים. והמכל ניתן להסרה, מה שמאפשר לכם לשפוך ממנו בקלות את הקפה ולנקות אותו בזריזות.

לוגו של הסקירה

הידנית הטובה ביותר: Hario Skerton

בעוד ה- Hario Skertonאולי לא יציבה כמו שהייתם רוצים, החלקים הנפרדים שלה הופכים אותה לחברה אידיאלית למטייל: מכסה עליון מתברג כלול בחבילה, מה שמאפשר את ההפרדה של החלק העליון ל המטחנה, לאטום את המכל התחתון ולהשתמש בה כיחידת אחסון עבור קפה טחון טרי.

Hario Skerton

4.5 15

מטחנת קפה ידנית מצוינת

יתרונות

טוחנת עם לוחות שחיקה ולא להב, קיבולת גדולה, גודל טחינה ניתן להתאמה, מתאימה למדיח, קומפקטית.

חסרונות

לא הכי יציבה, קשה להתאים את רמת הטחינה.

קנה עכשיו ב- minuto
קנה עכשיו ב- coffee4u
קנה עכשיו ב- Amazon

מטחנת קפה ידנית היא מושלמת עבור מי שטוחן קפה לעיתים רחוקות או למי שמחפש דרך ליהנות מקפה איכותי וטרי גם מחוץ לבית. מדובר במטחנה איכותית במיוחד שמסוגלת לטחון לא רק קפה אלא גם תבלינים ובאופן כללי מהווה פריט שימושי במיוחד בכל מטבח או תיק טיולים.

 

לוחות השחיקה הקרמיים מדויקים ועמידים, ומציעים טחינה שווה ומדויקת במיוחד יחסית למטחנה ידנית. כמו רבות מהמטחנות הידניות, קשה מאוד להתאים את רמת הטחינה הספציפית שאתם רוצים, אבל ברגע שמצאתם אותה, קשה לנצח אותה בטווח מחירים זה.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לאספרסו: KitchenAid KCG0702CS

למכונת קפה זו (לא להב) יש צורה ייחודית אשר מזכירה מעט את צורתם של המיקסרים של החברה, אבל צורה זו גם מקצרת את המטחנה כך שהיא תתאים טוב יותר תחת ארונות מטבח נמוכים או על מדפים. יש לה 15 הגדרות טחינה שונות, עד טחינה דקה במיוחד ואידיאלית לאספרסו.

KitchenAid KCG0702CS

4.5 15

בעלת צורה ייחודית ויכולת טחינה דקה במיוחד

יתרונות

טוחנת עם לוחות שחיקה ולא להב, 15 הגדרות טחינה, מהירות איטית שמונעת חימום.

חסרונות

יקרה, מעט גדולה.

3 צבעים
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- רפאלי
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

יש לה משטחי שחיקה עשויים פלדת אל-חלד עמידים ועוצמתיים. המשטחים מסתובבים במהירות איטית, כך שנוצר פחות חום שעלול לפגום בטעם הקפה, לא משנה כמה דקה הטחינה. מכל הפולים וצנצנת הטחינה עשויים זכוכית, כך שתוכלו לראות בצורה ברורה בדיוק מה קורה שם והרעש יהיה מינימלי. יחד עם המכונה מגיעים גם כף קפה ומברשת ניקוי מיוחדת.

לוגו של הסקירה

פשוטה אך מעולה: OXO BREW Conical Burr

מחפשים מטחנת קפה (לא להב) בלי גימיקים מיותרים? מטחנת OXO זו עשויה להיות הבחירה המושלמת עבורכם. מאפיין אחד שבאמת מפריד את המטחנה הזו מכל השאר הוא המשקל המובנה. תוך כדי בדיקות המוצר, הבודקים גילו כי המשקל מדויק להפליא עד הגרם האחרון ומשתלב באופן מושלם עם פעולת הטחינה. דיוק שכזה מוביל לכוס קפה טעימה במיוחד. יתרון קטן נוסף הוא שהמטחנה לא תתחיל לעבוד אם הכוס אינה על המשקל, מה שמונע מהקפה הטחון לעוף לכל עבר אם מישהו במקרה מזיז את הכוס.

OXO BREW Conical Burr

4.5 15

מטחנת קפה מעולה ומדויקת לכל אוהבי הקפה

יתרונות

עיצוב נחמד, מכל הפולים ננעל בהברגה, משקל מדויק, חיישנים רגישים.

חסרונות

יקרה, לא זמינה בארץ.

קנה עכשיו ב- Amazon
מוצר דומה
קנה עכשיו ב- אמיגו

בנוסף לכל, התצוגה הדיגיטלית הפשוטה לשימוש מאפשרת לכם לשנות את התוכנות ומינוני המשקל, והיא גם מדויקת מספיק כדי לתת לכם כל מה שתבחרו בין שוט של אספרסו טחון דק עד לחמישה מינונים של קפה, בלחיצת כפתור. אתם גם יכולים לבצע שינויים התאמות לחוזר הקפה עם סיבוב ידית עדין.