מדיח כלים קטן: סקירת 5 מדיחי כלים קטנים מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

מדיחים קומפקטיים למטבחים קטנים ומוגבלים במקום, אם אתם צריכים מדיח חסכוני במקום, אלו המדיחים עבורכם.

icon pos_1

ניתחנו

15 סקירות

ו-

663 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מדיח כלים קטן מומלץ

כולם אוהבים להשתמש במדיח, אבל לא לכולם יש את המקום במטבח כדי לאכלס מדיח רחב. בסקירה הזו תגלו שגם בתים עם מטבחים קטנטנים יכולים ליהנות ממדיח איכותי שמתאים לגודל המטבח שלהם. מדיחים קומפקטיים יכולים להיכנס בקלות רבה למגוון מטבחים מוגבלים במקום, לפניכם הדגמים המומלצים ביותר של השנה.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הטוב ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

ערך גבוה ביחס למחיר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הקטן ביותר

השווה מחיר

דגם WQP63602F
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

מדיחי כלים הם נהדרים, אבל כמו עם הרבה מכשירי מטבח אחרים, הם עשויים להיות רחבים בעוד המטבח שלכם עשוי להיות קטן. זו הסיבה שעליכם לחפש מדיח כלים צר או מדיח כלים קומפקטי (נקרא גם "מדי כלים על השיש") מומלצים, שייכנסו היטב במטבח שלכם ולא יתפסו חלל יקר ערך. יצרניות רבות הבינו כי לא כולנו גרים בווילות וטירות פאר ולכן הן יצרו מדיחי כלים עבור בתים בעלי מקום מוגבל. אם אתם חלק מאותם אנשים אשר מבשלים במטבח צנוע, כל אחד מהמדיחים בסקירה שלפניכם עשויים להתאים לכם בדיוק.

לוגו של הסקירה

מדיח כלים קטן וקומפקטי שמנצח בכל קטגוריה: BOSCH SERIE 4 SKS62E22EU

בוש ידועה במדיחי הכלים האיכותיים שלה וגם כאן היא יצרה מדיח כלים על השיש פשוט מעולה. הוא מגיע עם מספיק מקום לשש צלחות בינוניות, כמה צלוחיות, רביעיית כוסות וחופן סכו"ם.

Bosch SKS50E42EU

4.5 15

מדיח הכלים על השיש הטוב ביותר שתוכלו לקנות

יתרונות

מושלם לבתים קטנים

פשוט לשימוש

די שקט

מנקה מצוין

חסרונות

יקר

תפקוד בסיסי

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP

כמו מרבית המדיחים הקומפקטיים, גם הוא מגיע עם חיישן המודד את תוכן המדיח ומתאים את צריכת המים בהתאם. היות ופעולת המדיח די שקטה, הוא לא אמור להפריע את שלוות הבית, גם אם אתם גרים בדירת סטודיו קטנה. הסדרה כוללת 5 מעגלי שטיפה שונים, מ-40 מעלות עד 70 מעלות ומבצעת עבודה נפלאה בניקוי הכלים, בעוד המדיח יושב בשלווה על השיש ולא תופס הרבה מקום.

לוגו של הסקירה

מדיח הכלים הקטן שמתמקם במקום השני: Midea WQP63602F

מדיח מצוין שאפשר להשתמש בו במגוון מקומות מוגבלים במקום; חדרי סטודנטים, דירות קטנות, משרדים ועוד. העיצוב הקומפקטי משאיר מספיק מקום ל-6 מערכות כלים ושוטף אותם נהדר עם 6 מחזורי שטיפה.

Midea WQP63602F

4.5 15

מדיח כלים חסכוני, קומפקטי ונוח במיוחד לשימוש

יתרונות

מנקה טוב את הכלים

7 תוכניות שטיפה

חסכוני

שקט

נוח לתפעול

מחיר נוח

חסרונות

הכלים לא תמיד יוצאים יבשים

קנה עכשיו ב- GROO
קנה עכשיו ב- Last Price

אתם מכלים די הרבה תוכניות שטיפה עם המדיח הזה, אבל למעשה אתם תשתמשו רק בשתיים או שלוש, אבל בכל מקרה נחמד שהן שם. למרות שמדובר במדיח כלים קומפקטי, נכנסים בו די הרבה כלים והם יוצאים שטופים היטב. חסרון אחד קטן הוא שהכלים לא תמיד יוצאים יבשים לחלוטין, אבל יחסית לכל היתרונות של המדיח, מדובר בחיסרון יחסית קטן.

 

ה- Midea WQP63602Fחסכוני מאוד בחשמל ומים וגם אם תפעילו אותו כל היום, העלייה בחשבון החשמל והמים לא תהיה מאוד משמעותית. הוא נוח מאוד לתפעול וגם די שקט, אפשר להגיד ש-Midea ממש הצליחו איתו.

 

מדובר במדיח כלים על השיש קומפקטי ואיכותי, אשר נותן ביצועים מעולים במחיר נוח במיוחד.

מילה מהמומחה שלנו

לשטוף לפני אבל לא יותר מדי

לא לשכוח להסיר שאריות אוכל לפני ההפעלה של המדיח – אבל לא לשטוף את הכלים יותר מדי, בכל זאת המדיח פועל יותר טוב כשיש קצת לכלוך – זה מה שמגביר את הקצפת הסבון. לא צריך להכניס כלים נקיים סתם למדיח.

 

בנוסף, חשוב מאוד לסדר את הכלים בצורה טוב ומדורגת, כך שהממטרות שמוציאות מים יהיו פנויות וחשופות וכך יעבדו טוב יותר, ולא יתאמצו מעבר למה שצריך

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

לוגו של הסקירה

מדיח כלים קטן במחיר משתלם במיוחד: ELECTROLUX ESF2400OW

אם אתם מחפשים מדיח עם ביצועים טובים ומחיר שתוכלו להרשות לעצמכם, ה- ELECTROLUX ESF2400OW עשוי להיות הפתרון המושלם: הוא חסכוני במיוחד (דירוג אנרגטי A+) ויש לו תוכניות ניקוי מהירות במיוחד.

ELECTROLUX ESF2400OW

4.5 15

ביצועים טובים ומחיר מעולה

יתרונות

ביצועים טובים

מחיר נוח

פונקציית השהייה

חסכוני

חסרונות

רועש יחסית

לכלים אין מספיק תמיכה

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל

המדיח הזה אולי מגיע במחיר נמוך, אבל הביצועים שלו לא יורדים מהביצועים של המדיחים הטובים ביותר. אתם מקבלים 6 תוכניות שטיפה, כאשר שתיים מהן מהירות במיוחד, אחת של 20 דקות ב-46 מעלות ואחת של 30 דקות ב-40 מעלות, לכל מי שממהר או הרגע סיים לאכול ומעוניין לנקות את הכלים מיד.

 

התכולה של המדיח סטנדרטית וכללת 6 מערכות כלים ויש לכם אפילו פונקציית השהייה של שעה עד 24 שעות. עם מבנה נוח ושימוש פשוט, המדיח הזה ללא ספק זוכה במקום ברשימה שלנו.

לוגו של הסקירה

מדיח הכלים הקטן ביותר: Midea WQP4-2601

זקוקים למדיח ממש קטן? קטן יותר אפילו מהמדיחים הקומפקטיים הסטנדרטים? ובכן, ה- Midea WQP4-2601 הוא בהחלט המדיח הקטן ביותר שראינו.

Midea WQP4-2601

4.5 15

מדיח כלים קטנטן לחדרים קטנים, משרדים ומי שנמצא הרבה בתנועה

יתרונות

תפקוד מצוין

פשוט לשימוש

קטן במיוחד

יש סטריליזטור ותוכנית מיוחדת למוצרי תינוקות

7 תוכניות הדחה כולל תוכנית מהירה במיוחד

חסכוני

שקט

חסרונות

קטן מאוד ויכול להכיל רק 2 מערות כלים

לא מנקה טוב צלחות גדולות

דגם WQP63602F
קנה עכשיו ב- Walla Shops

בין אם אתם הורים טריים שזקוקים למדיח מיוחד לבקבוקים עם סטריליזטור או שאתם פשוט רוצים מדיח קטנטן ונייד למטבח הפצפון שלכם (או למשרד), ה- Midea WQP4-2601בהחלט יהיה מושלם עבורכם. יש אפילו אופציית הדחה ללא חיבור לברז!

 

הדיח יכול להכיל 2 מערכות כלים וטוב במיוחד עם כוסות, סכו"ם ובקבוקים. יש לכם כמה מהמאפיינים המיוחדים שראינו במהלך הסקירה, כגון השהייה של עד 24 שעות, התראה על חוזר במלח או בנוזל הברקה ומערכת הגנה מפני הצפה. צריכת המים היא 5 ליטר למחזור מלא וניתן לבחור בין 7 תוכניות הדחה – כולל תוכנית אקספרס מהירה ותוכנית BABYCARE למוצרי תינוקות.

 

מדובר במדיח חסכוני ושקט במיוחד, שיכול לשמש אתכם לאורך זמן.

לוגו של הסקירה

מדיח הכלים הקטן הטוב ביותר שניתן להשיג בחו"ל: Danby DDW631SDB

מכל יתר המדיחים שסקרנו, ל- Danby DDW631SDBיש את ביצועי הניקוי הטובים ביותר, ללא ספק. בעוד חלק מהמדיחים לא ייבשו טוב את הכלים או לא הגיעו לעומקן של כל הקערות, יכולת ניקוי הכתמים של המדיח הייתה פשוט יוצאת מן הכלל והשתוותה (אם לא עלתה) גם דגמים בגודל מלא שסקרנו. תוכנית ההדחה הנורמלית מגיעה ל-100 דקות, דומה לזמנים של שאר המדיחים בסקירה.

Danby DDW631SDB

4.5 15

שווה להזמין מחו"ל: אחד המדיחים הקומפקטיים הטובים בעולם

יתרונות

יכולות ניקוי יוצאות מן הכלל

8 תוכניות הדחה שימושיות

מחיר סביר

חסרונות

זמין רק בחו"ל

קנה עכשיו ב- Amazon

אהבנו גם שלמדיח זה היו 8 תוכניות שטיפה לבחור מתוכן: אינטנסיבית, נורמלית, מיוחדת לציוד תינוקות, ECO, זכוכית, מהירה, שטיפה ו-Mini Party. עם אפשרות לייבוש אינטנסיבי, תצוגה דיגיטלית ומראה חיצוני מלוטש במיוחד, ה-Danby DDW631SDB הוא המדיח על השיש הטוב ביותר שתוכלו לקנות היום.

שאלות ותשובות על מדיח כלים קטן מומלץ

מתי כדאי לקנות מדיח כלים קטן?

מדיח כלים קטן או על השיש נרכש לרוב עבור מטבחים קטנים, בהם אין מקום למדיח גדול ורחב או כאשר התקציב מאוד מוגבל. אנשים רבים אינם אוהבים לעשות כלים בכיור והמדיח הקטן מאפשר לכולם ליהנות מאיכות חיים עם מדיח, גם אם המטבח שלכם קטן. בנוסף, יש אנשים שקונים מדיח כלים קטן כדי לנקות ולטהר בו בקבוקים לתינוק. במדיחים רבים יש סריליזטור, אשר מנקה ביסודיות את הבקבוקים.

האם מדיח כלים קומפקטי מנקה באותה מידה כמו מדיח בגודל רגיל?

לרוב כן, תלוי במדיח. מדיח איכותי של חברה בעלת שם בתחום, ינקה טוב את הכלים, בין אם הוא קומפקטי ובין אם הוא רחב. כמובן, עקב גודלו יש כלים מסוימים שאינם נכנסים למדיח או אינם נכנסים בצורה שמאפשרת ניקוי אופטמלי (כגון סירים גדולים, בקבוקים גבוהים וכו').

מה מחיר מדיח כלים קטן בממוצע?

מחירים של מדיחי כלים קומפקטים נע לרוב בין 1,000 ל-3,000 ש"ח ומשתנה בין החנויות השונות. המחיר כמובן אינו מעיד על איכות המדיח ולכן אפשר למצוא מדיחים קטנים ומצוינים במחיר של עד 1,500 ש"ח.

מדוע הורים צעירים רוכשים לעיתים קרובות מדיח כלים קומפקטי?

היות ויש להרתיח לעיתים קרובות את בקבוקי התינוק כדי לטהר אותם, הורים רבים בוחרים לרכוש מדיח קטן בדיוק למטרה זו. זו הסיבה שמדיחי כלים רבים מגיעים עם אפשרות סטריליזטור עבור בקבוקים וכלים של תינוקות.