ארגז כלים מומלץ – סקירת 4 ארגזי הכלים הטובים ביותר 2024 | Finder

שמרו על החברים שלכם קרובים ועל הכלים שלכם קרובים יותר; ארגזי כלים מומלצים שישמרו על ברגים, מברגות, דיבלים, פטישים ועוד.

icon pos_1

ניתחנו

8 סקירות

ו-

137 ביקורות

בתחום

כלי עבודה

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על ארגז כלים מומלץ

כל מי שיש לו כלי עבודה, אפילו הבסיסיים ביותר, צריך שתהיה לו דרך לאחסן אותם. עם ארגז כלים מומלץ, אתם לא צריכים לדאוג שהברגים שלכם ילכו לאיבוד או שלא תצליחו למצוא את הפטיש שלכם בדיוק כשאתם הכי צריכים אותו. בין אם אתם אנשים מקצוע שצריכים נגישות לכלים שלכם כל היום או פשוט אנשים פשוטים עם אוסף בסיסי של כלים, אתם זקוקים לארגז כלים מומלץ. כאן אנחנו נכנסים לתמונה, עם ארגזי הכלים העמידים והנוחים ביותר של השנה.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הטוב ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

269 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

26 אינץ'
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכולם: Keter Masterloader כתר מסטרלאודר

הכתר מסטרלאודר הוא הדבר הקרוב ביותר לבית מלאכה ממש לידכם שתוכלו להגיע אליו. ארגז הכלים הסופר עמיד הזה לא יתקלף, יחטוף מכה, יחליד או ייסדק, אפילו בתנאי מזג אוויר קשים. ועם שני גלגלי גומי 7 אינץ', ידית נשלפת ומנעול מרכזי, קל לקחת אותו ממקום למקום תוך כדי עבודה, למרות גודלו המרשים.

Keter Masterloader

4.5 15

ארגז כלים רחב, נוח ונייד במיוחד – הטוב ביותר שתוכלו למצוא היום בשוק

יתרונות

יש מקום לכלים גדולים, מגוון תאי אחסון בגדלים שונים, די קל, גישה נוחה לכל חלק בארגז, גלגלים מקלים על הגרירה.

חסרונות

כמה תלונות על זה שהבריח נשבר, הידית הנשלפת עשויה להיות מסובכת.

קנה עכשיו ב- KSP
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- AZRIELI
אדום
קנה עכשיו ב- מנמ

לחלקו התחתון של הארגז יש הרבה מקום לכלים הגדולים יותר שלכם, כגון מקדחות, פטישים, פנסים ומסורים. לחלק העליון של הארגז יש מגוון תאים לכלים קטנים יותר, כולל 6 מכסים ניתנים להסרה לברגים, מסמרים, סרטי מדידה ופריטים קטנים אחרים. אבל החלק הטוב ביותר, חלקו העליון של הארגז מחולק, כך שאתם יכולים להחליק ולהפריד הצידה את שני חלקי הארגז, לגישה קלה יותר אל כל חלק שאתם צריכים, בלי להרים בעצם שום דבר.

 

ממדי הארגז הם: רוחב- 61.6 ס"מ, עומק- 37.8 ס"מ, גובה- 41.5 ס"מ, עם נפח של 65.3 ליטר ומשקל של 5.8 ק"ג.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לשימוש ביתי: Stanley 1-95-613

מה שחסר לארגז הזה מבחינת נפח, הוא יותר ממפצה עליו מבחינת איתנות, עם ציפוי מגלוון מקדימה ומהצדדים אשר מגן על הארגז משלל נזקים, כולל מכה לא מכוונת מפטיש.

Stanley 1-95-613

4.5 15

לאלו מכם הזקוקים לארגז כלים ביתי ומעוצב

יתרונות

עמיד מאוד, שימושי, ערך נהדר, עיצוב נאה.

חסרונות

לא מאוד גדול.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- AZRIELI

בריחי המתכת גם הם מוסיפים שכבה נוספת של בטיחות וגם יש מגש פלסטיק ניתן להסרה מבפנים, אידיאלי לכלים הקטנים יותר שלכם או אפילו הנחה של כוס תה בשעות הבוקר המוקדמות.

 

בנוסף, על המכסה יש חריצי מסור אשר יחזיקו במקום חתיכות עץ או צינורות בזמן שתנסרו אותן, במידה שאין משטח עבודה אחר בסביבה. הוא אולי לא גדול כמו המסטרלאודר של כתר וגם אין לו גלגלים, אבל אין ספר שהוא בגודל קלאסי ומושלם לשימוש ביתי. אז אם אתם מחפשים ארגז כלים לא גדול, די שימושי ומעוצב במיוחד, אנחנו ממליצים לכם לנסות את ה-Stanley.

לוגו של הסקירה

עוד ארגז כלים נהדר מפלסטיק: 26 אינצ' Hawk מבית כתר

למרות שחסרה לו שכבת המתכת הקשיחה שאפשר למצוא אצל ה-Stanley, עדיין מדובר כאן בארגז כלים עמיד מפלסטיק קשיח במיוחד שישמור היטב על הכלים שלכם.

26 אינצ' Hawk מבית כתר

4.5 15

ארגז כלים בסיסי ונאה עשוי פלסטיק

יתרונות

עמיד, נוח לאחיזה ולנשיאה, קל, נאה.

חסרונות

לא מתאים לכלי עבודה גדולים, נפח די קטן, לא זול.

26 אינץ'
קנה עכשיו ב- KSP
22 אינץ'
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- AZRIELI

אפשר להגיד שמדובר בארגז כלים בסיסי, אבל מהבחינה הטובה ביותר. הוא יכול להכיל כלים קטנים עד בינוניים ויש לו אפילו תא עליון קטן מפלסטיק לכל הברגים והמסמרים שלכם. יש לו שני בריחי מתכת חסונים ששומרים על הארגז סגור וגם ידית מתכת חזקה ונוחה לאחיזה, הודות לחלק האמצעי אשר מצופה גומי. גם הפינות התחתונות של הארגז מצופות גומי על מנת למנוע החלקה ולהוסיף ליציבות שלו על הקרקע.

 

עם נפח של 24 ליטר, הארגז הזה עשוי להיות מושלם לחלק מהאנשים – תלוי כמובן אילו כלים יש לכם ומה אתם מעוניינים להכניס לתוכו.

לוגו של הסקירה

המעוצב ביותר: Tactix 320332

אפשר להגיד שאין ארגז כלים גברי וקשוח יותר מה- TACTIX 51CM. מדובר ביחידת אחסון והגנה לכלים שפשוט נראית נהדר ומסוגרת באופן מושלם, במיוחד עם חלוקה נהדרת של פנים הארגז ומקום מיוחד להניח את הפריטים הקטנים.

Tactix 320332

4.5 15

ארגז כלים בעל מראה מושך במיוחד

יתרונות

מראה נהדר, חלקים ניתנים להסרה, עמיד, נוח לנשיאה.

חסרונות

קשה להשיג את הדגם הספציפי הזה בארץ.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- בראנד
קנה עכשיו ב- רוזנפלד

מי אמר שאתם לא יכולים להיות מסודרים וקשוחים באותו הזמן? ה- Tactix 320332 מראה לנו שארגז כלים יכול להיות גם יפה וגם אופה, עם שלל תאים מסודרים היטב ומראה מחוספס שמשדר שהגעתם לעבוד. ידית האחיזה מאלומיניום היא תוספת נחמדה ונוחה במיוחד. גם שני הבריחי עשויים אלומיניום ושומרים על הארגז סגור היטב.

 

מדובר במותג נהדר שהגיע לארץ ועושה לנו רק טוב עם שלל דגמים מושכים, אבל אף דגם לא מגיע לרמה של ה- Tactix 320332, לפחות לפי דעתנו.

סיכום

מה לחפש בארז כלים?

גודל

כאשר תחשבו איזה גודל של ארגז כלים דרוש לכם, חשוב לקחת בחשבון את גודל הכלים שלכם, היכן אתם מתכננים לאחסן את הארגז ומה התדירות שתיקחו אותו ממקום למקום. כמובן, ככל שיש לכם יותר כלים שאתם רוצים להכניס לארגז, כך הוא צריך להיות גדול יותר, אבל קחו בחשבון שככל שהגודל גדל, כך גם המשקל. ומשקל כבד עשוי להיות בעיה אם אתם מתכננים להרים את הארגז לעיתים קרובות ולקחת אותו איתכם ממקום למקום.

 

אם אתם מתכננים לשמור את ארגז הכלים בתא המטען של המכונית למקרי חירום או על מדף בארון למקרים בהם אתם צריכים לתלות תמונה או לתקן משהו, מומלץ ללכת על גודל קטן יותר. לעומת זאת, אם אתם מתכננים לשמור את הארגז במחסן או בסדנת העבודה שלכם, ואתם צריכים לסחוב כמות גדולה של כלים אתכם באופן קבוע, עדיף לבחור בארגז כלים גדול.

 

אפשרויות אחסון

חלק מארגזי הכלים הבסיסיים הם פשוט כאלה – ארגז בסיסי עם ידית. לאחרים יש כמה תאים פנימיים, מגירות, חוצצים או מכסים נשלפים. להרבה אפשרויות קטנות או לא יקרות יש תא אחד גדול ומגש מחולק לתאים שניתן להרים ולהוציא החוצה עבור ברגים ומסמרים. התצורה הנכונה של אפשרויות אחסון עבורכם תלויה לרוב במה אתם מתכננים לשמור בארגז הכלים; הרבה כלים גדולים יחד עם כמה רכיבים קטנים דורשים ארגז עם מגרות, מגשים וכדומה. לעומת זאת, אוסף כלים בסיסי שלא כולל יותר מפטיש, מברג, פלייר וקופסת מסמרים, יזדקק ללא יותר מארגז פשוט עם מגש עליון נשלף.

 

חומר

ישנם שני חומרים עיקריים מהם עשויים ארגזי כלים: פלסטיק ומתכת. פלסטיק הוא קל ולא יקר, אבל לא תמיד מאוד עמיד. ארגזי כלים מפלסטיק לרוב גם לא יצליחו להכיל את אותו משקל שארגזים ממתכת יהיו מסוגלים להכיל. אבל עדיין, פלסטיק הוא בחירה טובה אם תקציב הוא הדאגה העיקרית שלכם, אם אתם קונים ארגז כלים כדי לשמור על כמות קטנה של כלים או אם אתם לא מתכננים להזיז הרבה את הארגז. אולם, אם אתם זקוקים לארגז כלים נייד לעבודה בחוץ, שימוש מקצועי או לכמות גדולה של כלי עבודה – מתכת היא החומר שעדיף לכם.

שאלות ותשובות על ארגז כלים מומלץ

איך לסדר את ארגז הכלים שלי?

אין דרך אחת נכונה לסדר את ארגז הכלים שלכם או שיטה בינלאומית שכולם יודעים עליה חוץ ממכם. הסדר קשור בעיקר לאוסף הכלים הספציפי שלכם, המאפיינים של ארגז הכלים שלכם והעדפות שלכם. הנקודות שלפניכם עשויות לעזור לכם להפוך בלגן לארגז כלים מסודר שקל מאוד למצוא בו את מה שאתם צריכים:

 

  • התחילו בכך שתוציאו הכל מארגז הכלים, כך שתוכלו לראות את כל הכלים שיש לכם.
  • היפטרו מכלים שבורים או מקולקלים שאי אפשר כבר לתקן, כלים שאף פעם לא השתמשתם ואתם גם לא מתכננים להשתמש בהם או כאלו שיש לכם פעמיים.
  • נקו כלים מלוכלכים או שומניים.
  • מיינו את הכלים הנותרים לפי סוג: מברגים יחד, מפתחות שבדיים יחד וכו'. תנו לכל קטגוריה חלק משלה בארגז הכלים, כאשר הכלים שאתם משתמשים בהם הכי הרבה צריכים להיות במקום נגיש.
  • אם לארגז הכלים שלכם יש מגש עם תאים קטנים, זה המקום לארגן את כל הברגים והמסמרים שלכם לפי גודל. לכל סוג צריך להיות תא משלו.
  • הכלים הכבדים יותר צריכים להיות בתחתית הארגז, לא מעל הכלים הקלים יותר.

כמה עולה ארגז כלים?

ארגזי כלים לא נחשבים למוצר יקר – הכלים שמכניסים לתוכם עולים לרוב לא מעט, אבל הארגזים עצמם לרוב לא יעלו יותר מ-200 ₪, ואלה שכן נחשבים לארגזים יקרים מאוד. לרוב תוכלו למצוא ארגז כלים בסיסי מצוין בפחות מ-100 ₪ ואם בא לכם להשקיע אז הארגז יעלה בסביבות ה-150 ₪.

כמה שוקל ארגז כלים?

טווח המשקל עליו נעים ארגזי הכלים הוא די רחב. תוכלו למצוא ארגזי פלסטיק קטנים השוקלים פחות מקילו וחצי, לעומת ארגזי מתכת גדולים עם הרבה מגרות ותאים ששוקלים מעל 15 ק"ג, וכמובן הרבה ארגזים שנעים על הטווח הזה. כלל לא כתוב הוא שארגזי פלסטיק בסיסיים לרוב ישקלו פחות מ-3 ק"ג, ארגזי כלים גדולים יכולים לשקול בין 5 ל-10 ק"ג וארגזי כלים על גלגלים עם הרבה מגרות לרוב יגרדו את ה-15 ואפילו את ה-20 ק"ג.

איך מנקים ארגז כלים?

ארגזי כלים יכולים להפוך למלוכלכים מאוד די מהר – שמן, אבק וחצץ הם רק חלק מהלכלוך הנפוץ שתתקלו בו. שמרו על ארגז הכלים שלכם במצב טוב על ידי כך שתנקו אותו כאשר זה נחוץ.

 

  1. הוציאו את כל הכלים מהארגז והשתמשו בסמרטוט כדי לנגב אבק ולכלוכים אחרים.
  2. נגבו את החלק החיצוני של הארגז עם סמרטוט לח וכמה טיפות של סבון כלים. השתמשו במעט כוח כדי להסיר כתמי שמן או לכלוכים שהתקשו.
  3. צבע, שמן או לכלוכים אחרים שמסרבים לרדת דורשים שלב נוסף. אם ארגז הכלים עשוי מתכת, סמרטוט ספוג במדלל צבע לרוב יעשה את העבודה. אם הארגז עשוי פלסטיק, השתמשו בחומץ לבן.
  4. תנו לארגז הכלים ניגוב סופי עם סמרטוט נקי ויבש והכל מוכן כדי להכניס חזרה את הכלים אל הארגז. תוכלו לראות איך כדאי לסדר את הכלים בשאלה הראשונה.