אנטי וירוס: 3 אנטי וירוסים מומלצים 2024 | Finder – לבחור את הטוב ביותר

לא עוד וירוסים ותוכנות זדוניות במחשב שלכם – הלו הם האנטי וירוסים הטובים ביותר שתוכלו למצוא השנה, בתשלום ואפילו בחינם.

icon pos_1

ניתחנו

24 סקירות

ו-

2157 ביקורות

בתחום

ציוד היקפי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על אנטי וירוס מומלץ

תוכנת האנטי וירוס הטובה ביותר יכולה להיות ההבדל בין חיים קלים ללחץ איום ונורא – אם נהיה כנים. השיגו את התוכנה הנכונה והמידע שלכם יהיה בטוח ושמור, כך שתוכלו להשתמש במחשב חסרי דאגות.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

מכשיר אחד
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

תוכנת אנטי וירוס נלחמת בתקיפות על המחשב שלכם מגורמים זרים כגון וירוסים, תוכנות ריגול (רוגלה), תוכנות זדוניות, מזימות פישיניג, רישום הקשות ועוד הרבה אחרים. התוכנה הנכונה תישאר מעודכנת ובמקרים מסוימים אפילו תשתמש בבינה מלאכותית כדי לוודא שאפילו הצורות החדשות ביותר של תקיפה לא יחדרו אל המחשב שלכם. זו הסיבה שלרוב עדיף לשלם על אנטי וירוס, היות ובתחום הזה כל המאפיינים הכי טובים שמורים לגרסאות בתשלום.

 

תוכנת אנטי וירוס חינמית יכולה להיות שימושית, אבל לעיתים קרובות תמצאו שהיא אינה מציעה הרבה ביטחון כמו הגרסה בתשלום. אפשרויות יוקרתיות אלו נמצאות שם לא רק כדי לעצור וירוסים על המחשב שלכם, אלא גם ממש למנוע מהם להגיע לשם מלכתחילה. זו יכולה להיות חומת אש או הגנה שעוצרת אפילו את ההתקפות הגנריות ביותר.

 

אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לאפילו יותר הגנה, אתם יכולים לחפש חבילות אבטחה לאינטרנט או לשקול שימוש בשירותי VPN.

לוגו של הסקירה

האנטי וירוס הטוב ביותר מכולם: Bitdefender Antivirus Plus

זו הייתה תחרות צמודה, אבל לפי דעתנו BitDefender היא תוכנת האנטי וירוס הטובה ביותר בשוק. עם חבילת האנטי וירוס הבסיסית, Bitdefender Antivirus Plus אתם מקבלים הגנה נגד וירוסים, תוכנות ריגול, תוכנות זדוניות וכמעט כל דבר אחר שינסה לפגוע במחשב שלכם.

Bitdefender Antivirus Plus

4.5 15

האנטי וירוס הטוב ביותר שתוכלו להשיג היום. נקודה.

יתרונות

הגנה מצוינת, פשוט לשימוש, הרבה אפשרויות, מחיר נוח.

חסרונות

האנטי וירוס של MAC מגיע עם פחות אפשרויות.

מכשיר אחד
קנה עכשיו ב- אתר החברה

ובעוד זה טוב ויפה להגיד שהמוצר שלכם מגן נגד האיומים האלו, Bitdefender מגבה את הטענות הללו עם 99.5-100% של התקפות תוכנות זדוניות כאשר נבדה על ידי מומחים מהתעשייה.

 

יחד עם ההגנה המצוינת הזאת נגד תוכנות זדוניות ווירוסים, Bitdefender Antivirus Plus מגיע גם עם גישה ל-VPN כדי לעזור לכם להישאר אנונימיים ובטוחים כשאתם גולשים באינטרנט, יחד עם מאפיין Safe Files של Bitdefender אשר מסוגל להגן באופן ספציפי עם קבצים חשובים. גם המחיר כאן לא רע בכלל, כאשר הוא מתחיל ב-19.99$ לשנה הראשונה.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לביצועים: Norton 360 Antivirus Plus

זו אכן הייתה תחרות צמודה בין המקומות הראשונים ברשימה, אבל ממש צמודה מאחורי המקום הראשון הייתה Norton 360 Antivirus Plus.

Norton 360 Antivirus Plus

4.5 15

תוכנת אנטי וירוס עם תמורה נהדרת שלא תאט אתכם כלל

יתרונות

הגנת אנטי וירוס נהדרת, מגוון דרגות, פשוט לשימוש, מחיר נוח.

חסרונות

הגנה על כמה מכשירים בו זמנית מוגבלת לדרגות הגבוהות יותר.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

גם כאן אתם מקבלים חבילת אנטי וירוס נהדרת אשר מגנה עליכם מכל מני סוגים של איומים ברשת הכוללים וירוסים, תוכנות ריגול ותוכנות זדוניות. ושוב, Norton יכולה לגבות את הטענות שלה עם תוצאות נהדרות במבחני אנטי וירוס של התעשייה ממומחים כמו AVTest ו- AV Comparatives, בהם Norton 360 השיגה תוצאות מושלמות.

 

מבחינת האקסטרות והמאפיינים המיוחדים שאתם מקבלים, אתם מקבלים גם גישה למנהל סיסמאות יחד עם 2GB של אחסון על ענן און ליין כדי לעזור לכם להגן על הקבצים הרגישים ביותר שלכם, אשר עלולים ללכת לאיבוד במקרה שהמחשב הביתי שלכם ייפגע.

לוגו של הסקירה

ההגנה הטובה ביותר: Kaspersky Anti-Virus

שם ענק נוסף שתשמעו כאשר תדברו על תוכנות אנטי וירוס (ומסיבה טובה), Kaspersky Anti-Virus הוא אחת מתוכנות האנטי וירוס הטובות ביותר שאי פעם ראינו – למעשה, הסיבה היחידה שהיא לא הגיעה במקום הראשון ברשימה שלנו היא חוסר האקסטרות. אבל בתור תוכנת אנטי וירוס, בראש ובראשונה, Kaspersky היא בחירה נהדרת.

Kaspersky Anti-Virus

4.5 15

האנטי וירוס הטוב ביותר להגנה בלבד

יתרונות

הגנה יוצאת מן הכלל, מאוד פשוט לשימוש, זול יחסית.

חסרונות

אין מאפיינים נוספים, אין הגנה על MAC בדרגה הבסיסית, יקר אם אתם רוצים להגן על מכשיר יחיד.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

אתם מקבלים הגנה מווירוסים, תוכנות ריגול, תוכנות זדוניות ומגוון טכניקות פריצה אחרות שעלולות להזיק למחשב שלכם. כאשר נבדקה לאחרונה על ידי מומחי אנטי וירוס ב- AV Testו- AV Comparatives, Kaspersky Anti-Virus השיגה ציונים מושלמים,  חוסמת כל קובץ זדוני שנקרה בדרכה.

 

הסיבה היחידה שאולי תרצו להסתכל על אנטי וירוס אחר היא אם אתם מעוניינים באקסטרות ומאפיינים מיוחדים שתוכנות אחרות מציעות, כגון VPN וניהול סיסמאות או אם אתם צריכים להגן על מכשיר אחד. Kaspersky Anti-Virus מתחיל במחיר של 29.99$ לשנה הראשונה ומכסה 3 מכשירים, אבל אין אפשרות למכשיר יחיד, כך שהמתחרות שלה זולות יותר כאשר זה נוגע להגנה על מכשיר אחד.

לוגו של הסקירה

החינמי הטוב ביותר: Avast Free Antivirus

מה הייתם אומרים אם היינו מספרים לכם שאחת מתוכנות האנטי וירוס הטובות ביותר בשוק היום עולה 0 ₪? כלום, שום נדבר, אפס מאופס. ובכן זה נכון, מפני ש- Avast Free Antivirus, כפי שהשם מרמז, היא תוכנה חינמית לחלוטין. אין עמלות נסתרות או תשלומים מאוחרים. היא פשוט בחינם.

Avast Free Antivirus

4.5 15

האנטי וירוס החינמי הטוב ביותר שתיתקלו בו

יתרונות

חינמי, ביצועים מצוינים.

חסרונות

מאט את המחשב שלכם.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

אבל היא בטח לא יכולה להיות טובה כמו תוכנות האנטי וירוס האחרות, נכון? לא נכון. Avast Free Antivirus מציעה לכם את אותן רמות ההגנה כפי שרבים מהשמות הגדולים בשוק מציעים, מגינה על המכשירים שלכם מהתקפות של ווירוסים, תוכנות ריגול ושלל צורות של תוכנות זדוניות. גם הביצועים של נהדרים, כאשר היא חוסמת בין 99.7-100% של התקפות כפי שנבדק על ידי מומחים במהלך סבב הבדיקות האחרון.

 

החיסרון היחידי כאן הוא שהתוכנה אינה רצה באופן יעיל כפי שכמה מתוכנות האנטי וירוס היוקרתיות יותר רצות, כך שאתם עשויים להרגיש האטה משמעותית במחשב שלכם, במיוחד אם אתם משתמשים בדגם ישן. מחיר קטן לשלם, כאשר אתם לא משלמים כלום למעשה.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לטכנו-פובים: McAfee Total Protection

בעוד חברות אחרות סדרו בדרגות שונות את ההצעות שלהן עם מספר חבילות שונות, McAfee מציעה פתרון אנטי וירוס יחיד הנקרא McAfee Total Protection. אם נהיה כנים מדובר בחבילה עצומה להגנה על האינטרנט, אבל היא כן כוללת הגנת אנטי וירוס כך שחשבנו שיהיה חבל אם לא נציין אותה כאן.

McAfee Total Protection

4.5 15

הגישה של McAfee היא גישת הכל או כלום ואתם נהנים ממנה

יתרונות

מידה אחת מתאימה להכל (חבילה שכוללת את כל סגי ההגנה), סט מאפיינים מגוון.

חסרונות

אין אנטי וירוס נפרד, יש אפשרויות טובות יותר.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

כאשר זה מגיע להגנת אנטי וירוס, McAfee הייתה אחת השמות הגדולים במשך שנים ועדיין מציעה מוצר מצוין, למרות שחלק מהמתחרות התחילו למשוך את תשומת הלב לכיוונן. האנטי וירוס התנגד בין 97.8-98.4% להתקפות בבדיקות האחרונות שנעשו על ידי מומחים, תוצאה מצוינת – אם כי היא נופלת מעט בהשוואה לתוצאות של שלושת המקומות הראשונים ברשימה שלנו.

 

אתה מקבלים מלא מאפיינים נוספים בתוך החבילה הזאת, כולל חומת אש, מנהל סיסמאות, גורס קבצים ו-VPN מוגן. אבל לא מדובר באקסטרות או תוספות, הם חלק מחבילת ההגנה שאתם משלמים עליה. המכירה מתחילה במחיר של 29.99$ להגנה על מכשיר אחד במשך שנה. זה לא כל כך נורא, אבל אתם צריכים רק תוכנת אנטי וירוס אתם יכולים לקבל כיסוי על יותר מכשירים במחיר זול יותר אצל חברות אחרות.

לוגו של הסקירה

תמיד שם בשבילך: Windows Defender Antivirus

תוכנת האנטי וירוס המובנת של Microsoft היא פגיעה מתחת לחגורה. בעוד ש- Windows Defender (המכונה Microsoft Defender) לא ממש מנצח את האנטי וירוס של Norton או של Kaspersky בבדיקות המעבדה להגנה מפני תוכנות זדוניות, הוא ללא ספק עוקף את Avast, AVG ורוב מוצרי האנטי וירוס החינמיים שקיימים היום בשוק, בעוד שהוא פועל כמעט לגמרי מאחורי הקלעים.

Windows Defender Antivirus

4.5 15

אנטי וירוס נהדר, חינמי שתמיד שם מאחורי הקלעים

יתרונות

הגנה טובה מפני תוכנות זדוניות, מובנה ב- Windows 8.1 ו-10, כמעט לא תדעו שהוא שם.

חסרונות

חלק מהמאפיינים עובדים רק בצורי מייקרוסופט, קשה לקבוע סריקות.

חינם עם Windows 10...
קנה עכשיו ב- אתר החברה

אתם לא תקבלו הרבה מאפיינים נוספים עם ה- Windows Defenderעצמו, אבל ל- Windows 10 יש בקרת הורים, מצב משחק והגנות עבור דפדפני האינטרנט שלו (Internet Explorer ו- Edge). אין כאן VPN מובנה, אבל גם לא יטרידו אתכם חלונות קופצים שמנסים למכור אתכם לתוכנות אנטי וירוס בתשלום.

 

באשר למנהל הסיסמאות, יש אחד מובנה באפליקציית Microsoft Authenticator לאנדרואיד ו-iOS שמסתנכרנת עם דפדפן Edge , כל עוד אתם מחוברים לחשבון Microsoft שלכם בכל המכשירים.

 

אנחנו עדיין ממליצים ללכת על Kaspersky Security Cloud Free, בו יש אפילו פחות השפעה על המערכת, הגנה טובה יותר מפני תוכנות זדוניות ותוספות שימושיות במיוחד, אבל אין שום דבר רע בשימוש ב-Windows Defender כפתרון האנטי וירוס העיקרי במחשב שלכם.

לוגו של הסקירה

פתרון אנטי וירוס פשוט במיוחד: Trend Micro Antivirus

Trend Micro Antivirus+ Security מציע הגנה פשוטה אך יעילה, עם ממש ידידותי למשתמש אשר מציד את האפשרויות השונות באנגלית פשוטה מבלי להסתבך עם מילים ומושגים מסובכים ומבלבלים.

Trend Micro Antivirus

4.5 15

אנטי וירוס למי שרוצה פשוט להפעיל ולשכוח ממנו

יתרונות

מנוע אנטי וירוס חזק, ביצועים מרשימים, מאוד ידידותי למשתמש.

חסרונות

אין הרבה מאפיינים מיוחדים כמו ליריבים שלו, תצורה מוגבלת.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

מנוע האנטי וירוס של האפליקציה מדורג מאוד גבוה על ידי מעבדות בדיקות עצמאיות וגם השיג תוצאות מצוינות בהערכות האחרונות שעשו לו – עם הסתייגות קלה בה חלק מהבדיקות מצאו שהוא הציג כמה תוצאות חיוביות שגויות, מה שהמוצרים בראש הסקירה שלנו לא עשו או לא עשו בכמות רבה כל כך. אולם, לא מצאנו את העובדה הזאת בעייתית מאוד ואפילו שמנו לב כי ההגנה מפני תוכנות כופר של ה-Trend Micro Antivirus+ Security הייתה חזקה במיוחד.

 

עוד צד חזק של האנטי וירוס הזה והא העובדה כי הוא בין האנטי וירוסים המובילים בכל הנוגע לחסימה של אתרי דיוג (phishing sites) והוא מספק הגנת גלישה ברשת מצוינת, כולל Pay Guard כסביבה מאובטחת עבור דברים כמו תשלומים מאובטחים וגלישה באתר הבנק.

 

נקודת חולשה? ובכן, ביצועי המערכת מושפעים יותר מאלו של היריבים ואין כל כך הרבה אפשרויות או מאפיינים כפי שהתחרות מציעה – מדובר באפליקציה שמיועדת יותר לטירונים מאשר למומחים. אולם, אתם כמובן מקבלים יותר פונקציונליות עם אפשרויות האבטחה הגבוהות של Trend Micro.

 

המוצר ברמה הבאה, Trend Micro Internet Security, מעניק כמה אקסטרות מעניינות הכוללות השגחת הורים וכלים להגנת המדיה החברתית. אולם, עבור רוב האנשים, יהיה שווה יותר להוציא קצת יותר כסף על ה- Trend Micro Maximum Security, אשר מספק הגנה למכשירי Mac וניידים בנוסף ל- Windows (בנוסף הוא מוסיף מנהל סיסמאות וכספת קבצים מאובטחת).

 

יש גם Premium Security Suite חדש, אשר מכסה עד 10 מכשירים (אתם מקבלים רק 5 עם Maximum Security) ומוסיף גם VPN חינם יחד עם שירות תמיכה טכנית מלא.

לוגו של הסקירה

אבטחה מעולה במחיר נוח: Avira antivirus

אם להיות כנים, Avira כנראה הכי ידועה בזכות האנטי וירוס החינמי שלה (Avira Free antivirus option – שהוא כנראה אחד מהטובים ביותר בשוק) אבל לא צריך להסתכל בעין עקומה על החבילה היוקרתית שלה – במיוחד כשלוקחים בחשבון את המחיר הנהדר שאתם יכולים לשלם בעבור חבית ה- Antivirus Pro שלהם.

Avira antivirus

4.5 15

אנטי וירוס נהדר עם תג מחיר ידידותי לרוכש

יתרונות

ערך נהדר, הגנת רשת והגנה מפני אתרי דיוג מרשימה, הגדירו איך שאתם אוהבים.

חסרונות

דירוגים ממעבדות בדיקה עצמאיות מעוררים דאגה.

PRIME
קנה עכשיו ב- אתר החברה

זהו השם של האנטי וירוס הבסיסי של Avira והוא כולל כל מה שאפשר לצפות מאפליקציית אבטחה מודרנית: סריקה בזמן אמיתי של תוכנות זדוניות, הגנה ייעודית נגד תוכנות כופר, מאפיין עדכון תוכנה אשר עובד יפה מאוד כדי לשמור על כל האפליקציות שלכם מאובטחות, יחד עם מכוון כלי פרטיות הכוללים גורס קבצים לסודיות נוספת.

 

הממשק קיבל מראה חדש וחכם יותר לשנת 2023, מה שטוב לראות והמאפיינים השונים – כוללים VPN חינמי (אבל מוגבל ל-1GB לחודש) – משתלבים עכשיו מצוין בממשק הכללי.

 

האזהרה כאן היא שדירוגי מנוע האנטי וירוס ממעבדות בדיקה עצמאיות הוא רק בינוני במקרה הטוב – אבל האפליקציה כן מספקת רמת הגנה טובה מספיק.

 

השדרוג לתוכניות Internet Security או Prime plan מוסיף מאפיינים נוספים כגון מנהל סיסמאות מלא וגרסת ה-Pro של Software Updater ( אשר מספקת עדכונים אוטומטיים לאפליקציות שלכם), בנוסף ל-Prime נותנת לכם את גרסת השימוש הבלתי מוגבלת של VPN ותמיכה באפליקציות לנייד.

לוגו של הסקירה

אפשרות קלה ומפתה: Webroot SecureAnywhere AntiVirus

כמעט כל אנטי וירוס טוען שהוא 'קל', אבל Webroot SecureAnywhere AntiVirus באמת מספק את הטענה. ההתקנה לוקחת שניות והוא תופס כמות מזערית מגודל הכונן – בנוסף טביעת רגל הזיכרון של האפליקציה היא זעירה לא פחות, עם הגדרות וירוס המאוחסנות בענן.

Webroot SecureAnywhere AntiVirus

4.5 15

אנטי וירוס קטן וקליל – כמעט לא תרגישו שהוא שם

יתרונות

תכונות נהדרות, אפליקציה יעילה להפליא, סריקות וירוסים סופר מהירות.

חסרונות

נתוני בדיקה מוגבלים ממעבדות בדיקה עצמאיות.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

בהתחשב בכך, עדיין אין התפשרות על התכונות, מה שהופך את Webroot למרשים כל כך. אתם מקבלים סריקות וירוסים מהירות במיוחד, יחד עם מערכת ניטור 'חומת אש' חכמה, אנטי פישיניג (נוגדי דיוג) בזמן אמת מדויק, הגנה מפני גניבת זהות ועוד כל כך הרבה!

 

SecureAnywhere AntiVirus לא מדורג על ידי מעבדות הבדיקה בעלות שם ידוע, למעט SE Labs, שבדוח התוכנות הזדוניות האחרון שלה דירגה את Webroot כיציב מבחינת הגנה מפני תוכנות זדוניות – אם כי לא ממש שווה ערך לשלושת האנטי וירוסים במקומות הראשונים בסקירה.

 

SecureAnywhere Internet Security Plus מרחיב את הכיסוי ממחשבי Windows ו-Mac למכשירים ניידים ומספק גם מנהל סיסמאות (באדיבות LastPass) ומכסה עד חמישה מכשירים (במקום שלושה).

 

ובראש ההר נמצא Internet Security Complete אשר מציג כלי גיבוי אוטומטי (עם 25GB אחסון בענן מאובטח) ומאפייני פרטיות מקוונים נוספים. יש גם גרסת Family Pack של חבילת הדגל, אשר מגדילה את כיסוי המכשיר ל-10 חלקי חומרה ומספקת 100GB של אחסון בענן.

 

SecureAnywhere AntiVirus נותן לכם את כל מה שאתם צריכים, אם כי Internet Security Plus הוא הבחירה המובילה שלנו עבור החבילה המומלצת ביותר. ועוד דבר שכדאי לזכור כאן הוא האחריות ארוכת הטווח (של 70 ימים ) לקבלת 100% מהכסף שלכם חזרה, שללא ספק תשרה עליכם תחושת ביטחון.

לוגו של הסקירה

להגנה על מספר מכשירים: Sophos Home

Sophos Home Premium מכסה באופן מרשים (עד) 10 מכשירים (מחשבי Windows ו-Mac). הוא תוכנן מתוך מחשבה על טירונים ואנשים שרק מתחילים לטבול את רגלם בבריכת האנטי וירוס – וזה לא דבר רע, אם כי מומחים וותיקים בתחום עשויים למצוא את הממשק פשוט מדי ולהתאכזב מכך שיש מעט אפשרויות או רמה נמוכה של שינויים אפשריים.

Sophos Home

4.5 15

אנטי וירוס לטירונים מרובי מכשירים

יתרונות

מנוע אנטי וירוס מוכשר, ערך נהדר עבור הגנה של הרבה מחשבים, נוח גם למי שאינו מבין בתחום.

חסרונות

חוסר באפשרויות, ממשק מסורבל בכמה מובנים.

שנה אחת
קנה עכשיו ב- אתר החברה

ממשק המשתמש גם הוא די מגושם במובנים מסוימים – למרות שלאחר שזה נאמר, קונסולת ניהול האתרים יכולה להיות מצוינת עבור אלה המעוניינים להשתלט ולנהל את המכשירים של בני המשפחה הטכנופוביים (ולא טכניים בעליל) שלהם.

 

Sophos מספק הגנה מצוינת מפני וירוסים ועבד טוב בזמן הבדיקות שלנו. לצורך הגנה ממוצעת – ובהתחשב בתקרת ה-10 מכשירים – Sophos Home Premium יכול להיות אפשרות נהדרת בעלת ערך רב למי שמעוניין להגן על מספר מחשבים בו זמנית.

לוגו של הסקירה

למשתמש המנוסה אנטי וירוס למומחים: ESET Antivirus

אף על פי ש-ESET Antivirus, ובפרט תוכנית ה- NOD32שלה, אינם כוללים כל כך הרבה מאפיינים, היא ממש ניתנת להגדרה ולהתאמה אישית. מי שרק נכנס לתחום או שאינו חובב טכנולוגיה מושבע, האנטי וירוס הזה עשוי להיות מסובך מדי לעבוד איתו, אבל משתמשים מנוסים ומומחים יאהבו מאוד את רמת השליטה המוצעת כאן.

ESET Antivirus

4.5 15

אנטי וירוס מורכב וניתן להתאמה לאוהבי ומומחי הטכנולוגיה שבינכם

יתרונות

ניתן להגדרה ולהתאמה באופן נהדר, אינו שוקל הרבה ולא מעמיס על משאבי המערכת.

חסרונות

כמה תוצאות לא מדהימות ממעבדות AV עצמאיות, לא מתאים לטירונים ולמתחילים.

לשנה
קנה עכשיו ב- אתר החברה

יתר על כן, טביעת הרגל הכמעט שלא מורגשת של המערכת הקלילה הזו היא ללא ספק יתרון נוסף של ה-ESET Antivirus. הוא גם מתגאה באחד מכלי הזיהוי האוריסטיים הטובים ביותר שקיימים היום, כמו גם בסינון URL איכותי.

 

עם זאת, חשוב לזכור שחלק ממעבדות הבדיקות העצמאיות הציגו דיווחים מעט מדאיגים, המראים כי ההגנה של ESET מעט רעועה, אולם מעבדות אחרות הגיעו דווקא למסקנות חיוביות יותר.

 

ל- ESETיש גם חבילות מתקדמות יותר בצורת ESET Internet Security ו- Smart Security Premium, והן מוסיפות מיקס נהדר של מאפיינים, אך בחלק מהתוספות הללו אין מספיק כוח – ומבחינת איזון בין כל האפשרויות, ה- NOD32 מייצג את הבחירה הטובה ביותר.

לוגו של הסקירה

מאפיינים מרשימים במחיר מפתיע: McAfee antivirus

McAfee נוקט גישה מעניינים עם טווח האבטחה שלו, מכיוון שכל מה שהוא מציע הוא בעצם גרסה למוצר הליבה הכולל של Total Protection, כאשר ההבדל העיקרי הוא התקנים רבים יותר הנתמכים ברמה גבוהה יותר.

McAfee antivirus

4.5 15

הרבה תוספות ותכונות שימושיות במקום אחד ובמחיר נחמד

יתרונות

מלא מאפיינים, מארז VPN עם שימוש בלתי מוגבל, התוכניות היוקרתיות יותר נותנות ערך נהדר.

חסרונות

המנוע לא נהדר כמו של המתחרות במקומות הראשונים, המוצר הבסיסי מכסה רק מכשיר אחד.

לשנה
קנה עכשיו ב- אתר החברה

McAfee Total Protection Single Device הוא מוצר האנטי וירוס הבסיסי וכפי ששמו מרמז, הוא מכסה מכשיר אחד בלבד.

 

החדשות הטובות כאן כוללות טביעת רגל כמעט בלתי מורגשת של המערכת, כלומר – McAfee לא ישתמש במשאבי המחשב האישיים שלכם. יש גם המון מאפיינים המוצעים לכם כאן, במיוחד עבור מוצר בסיס, וגם אם לא כל המאפיינים באיכות הגבוהה ביותר – אתם כן מקבלים תמורה עבור הכסף שלכם. זה כולל חומת אש אינטליגנטית, VPN מובנה (המופעל על ידי TunnelBear) עם נתונים בלתי מוגבלים, מסנן דואר זבל איכותי, כספת קבצים מאובטחת וכמה אפשרויות מהירות למחשב.

 

החיסרון העיקרי כאן הוא שהמנוע של האנטי וירוס עצמו הוא בין הטובים ביותר שיש – למרות שיש תוצאות מסוימות ממעבדות בדיקה עצמאיות שיוצאות טובות יותר מאחרות – אבל זה חייב להיות משהו שאתם מודעים אליו ולוקחים בחשבון. ישנה גם העובדה שאתם מקבלים הגנה רק על מכשיר אחד בחבילה הבסיסית.

 

אם אתם רוצים כיסוי ליותר מחומרה אחת, יהיה עליכם לרכוש את חבילת ה- Multi-Device התומכת בעד חמישה מכשירים, כולל ניידים (בנוסף, היא מספקת הגנה מפני גניבת זהות, לפחות עבור משתמשי ארה"ב). יש גם את חבילת McAfee Total Protection Family, שמוסיפה עוד 5 מכשירים מוגנים (סה"כ 10 מכשירים מוגנים) יחד עם הגנת הורים נחשקת.

 

הגנת הורים היא אופציה מפתה עבור אלה מכם עם ילדים שיש לשמור עליהם עם בטיחות באינטרנט, ובהתחשב במחירים האופייניים של McAfee – כאשר המנויים של Multi-Device ו- Family לא משלמים הרבה יותר מהחבילה הבסיסית (אחרי הנחות כמובן) – סביר להניח שכדאי לבחור באחת מאפשרויות הרחבות האלו, במיוחד אם נתקלתם במחיר נוח או במבצע מיוחד.

לוגו של הסקירה

האח החורג של AVAST: AVG AntiVirus Free

AVG מגיע עם מנוע הגון, אם לא מרהיב, לגילוי תוכנות זדוניות עם אחיו הידוע: Avast, תוך השפעה רבה יותר על ביצועי המערכת.

AVG AntiVirus Free

4.5 15

אנטי וירוס חינמי שנותן המון

יתרונות

גורס קבצים, הרבה אפשרויות התאמה אישית, חינמי.

חסרונות

הגנה בינונית מפני תוכנות זדוניות, סריקות מלאות ארוכות, כמעט שאין תכונות אקסטרה.

קנה עכשיו ב- אתר החברה

אבל ל- AVG AntiVirus Freeיש הרבה פחות תכונות אקסטרה מאשר ל- Avast Free Antivirus. אף על פי שהאחרון הוא בגדר חבילת אבטחה חינמית (כמעט מלאה) עם הרבה שריקות וצלצולים, AVG AntiVirus Free הוא הילד השקט שלא שמים לב אליו ותמיד מקבל בגדים יד שנייה מאחיו הגדול.

 

החדשות הטובות הן שהמגוון הרחב של אפשרויות ההתאמה האישיות של AVG ומגרסת הקבצים ומייעל המשימות שלו עדיין זמינים והממשק שלו פתוח וקל לשימוש. החדשות הרעות הן שכמו ש- Avast Free Antivirus תמיד מנדנד לכם לשדרג לתוכנית האנטי וירוס בתשלום, כך עושה גם AVG AntiVirus Free.

 

והגרוע מכל, בהתחשב במאתר התוכנות הזדוניות הבינוני שלה ובמחסור במאפיינים נוספים, אין סיבה משכנעת לבחור ב-AVG AntiVirus Free על פני Avast או אפילו על פני Microsoft Defender המובנה במחשב שלכם, שבסך הכל טוב יותר.

סיכום

איך לבחור אנטי וירוס מומלץ?

יש מספר גורמי מפתח שיש לקחת בחשבון כאשר אתם מנסים לבחור את חבילת האנטי וירוס האידיאלית עבורכם. גורמים אלו כוללים האם אתם רוצים להוציא כסף על הגנה על המחשב ומהם הצרכים האישיים שלכם. האם יש לכם הרבה מכשירים הדורשים הגנה? האם יש לכם משפחה ואתם צריכים להגן על הילדים כאשר הם גולשים באינטרנט?

 

לא משנה מה המצב שלכם, אנחנו כאן כדי להדריך אתכם בבחירת האנטי וירוס המושלם עבורכם.

 

מנוע אנטי וירוס איכותי

שיקול די ברור ומרכזי כדי להבטיח שאתם מקבלים הגנה טובה מהאנטי וירוס שלכם – שהיא המטרה הברורה שגרמה לכם להתקין את אותו אנטי וירוס מלכתחילה – הוא לוודא כי יש לו מנוע אנטי וירוס איכותי ומדורג היטב. מדובר בחלק המפתח של התוכנה אשר סורק את המחשב שלכם ומגן עליה מפני תוכנות זדוניות, וככל שהמנוע טוב יותר, כך סביר יותר להניח שהווירוסים והתוכנות הזדוניות לא יצליחו לחמוק מתחת לרדאר שלו.

 

לשלם או לא לשלם? זאת השאלה

החלטה חשובה נוספת שעליכם לעשות היא האם אתם מוכנים להוציא כסף על הגנת האנטי וירוס או לא.

 

קיימים לא מעט תוכנות אנטי וירוס חינמיות מצוינות בשוק, כך שאתם לא חייבים לשלם כדי לקבל הגנה מתוכנות זדוניות. אבל לכל דבר יש מחיר – זאת אומרת לחוסר מחיר גם יש מחיר. לדוגמה, האנטי וירוס החינמי של Avast יגן על המחשב שלכם מצוין, אבל הוא גם יאט אותו.

 

אז למה שתרצו לרכוש מוצר אם אפשר ליהנות מהגנה חינמית? ובכן, גרסאות פרמיום יוקרתיות מציעות לרוב הטבות במונחים של מאפיינים נוספים, אשר שומרים עליכם אפילו יותר בטוחים און ליין (כמו מנהל סיסמאות, VPN ועוד), וחלק מהאנשים עשויים למצוא אותם מאוד שימושיים. אנחנו נגיע לכך בקרוב.

 

אולם, זכרו שאנטי ווירוס חינמי יכול להגן עליכם מצוין. אפילו Windows Defender – הטבה חינמית שמגיעה כלולה עם Windows 10 – יכול להגן עליכם מעולה ברמה הבסיסית.

 

כמה הגנה אתם צריכים?

אם אתם רק זקוקים להגנה בסיסית נגד תוכנות ווירוסים ותוכנות זדוניות, אולי רק עבור מחשב אחד (או רק למספר מכשירים), אתם יכולים לקנות מוצר אנטי וירוס בסיסי או אפילו ללכת על אחד חינמי.

 

אולם, אם אתם רוצים לקבל יותר מאפייני אבטחה והגנה רחבה יותר מכל הדברים הזדוניים שאפשר למצוא און ליין, אתם תצטרכו להוציא קצת כסף (אבל לא בהכרח הרבה) כדי לקבל חבילת אנטי וירוס או אפילו חבילת אבטחה אינטרנטית כוללת.

 

חבילות אלו נבנות על מאפייני אנטי וירוס בסיסיים ומוסיפות עליהן כל מיני אקסטרות ביטחוניות, והן אידיאליות אם אתם רוצים הגנה לא רק לעצמכם, אלא גם לכל המשפחה שלכם. זאת מפני שאותם מאפיינים ביטחוניים נוספים לרוב נותנים שליטה להורים אשר שומרת על הילדים בטוחים (ומשגיחה על הפעילות שלהם במחשב בחלק מהמקרים). בנוסף, הן גם מציעות הגנה ליותר מכשירים מאשר אנטי וירוס פשוט ותומכות בפלטפורמות שונות, כך שלא רק מחשבי Windows נהנים מהגנה מקיפה, אלא גם Mac ומכשירים ניידים.

 

אז אם יש לכם הרבה מכשירים, במיוחד אם רוב המכשירים שייכים לבני משפחה צעירים, חבילת אבטחה כוללת לאינטרנט עשויה להיות מושלמת עבורכם. אם אתם זקוקים רק לאנטי וירוס, בלי כל המאפיינים הנוספים, יש מוצרים מעולים שמופיעים ברשימה מעלה.

 

מקסימום אבטחה

אלו מכם שמחפשים הגנה כוללת והרבה מעבר לבסיסית, עשויים להתעניין בחבילות הגנה אשר כוללת גם VPN. VPN נותן לכם רמה נוספת של אבטחה ופרטיות און ליין וכמה מהחבילות היותר מוצלחות מגיעות עם המאפיין הזה מובנה (כמו לדוגמה ה-Norton 360).

 

זה לא רק מאוד נוח, אלא גם יחסוך לכם כסף לעומת רכישה נפרדת של אנטי ווירוס ו-VPN – לפעמים גם הרבה כסף.

 

עוד נקודה נוספת של אבטחה שכדאי לזכור היא שחלק ממוצרי הדגל יציעו גם שטח אחסון מקוון, אשר יאפשר לכם לגבות חלק מהמקבצים החשובים שלכם על ענן. שמירת הנתונים שלכם מגובים על ענן וגיבוי נוסף על כונן חיצוני, זה תמיד רעיון טוב לשמור על הנתונים שלכם בטוחים במקרה של אסון. אם עדיין אין לכם ענן אחסון כלשהו, זה עשוי גם כן להשפיע על ההחלטה שלכם.

 

גורמים נוספים

דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא האם אתם טיפוסים טכנולוגים שמבינים דבר או שניים במחשבים או שאתם טירונים שרק נכנסים לעולם הזה. אם המצב הראשון הוא הנכון, חפשו אנטי וירוס עם הרבה אפשרויות "מתחת למנוע", מה שיאפשר לכם להתעסק עם ההגדרות ולהריץ את התוכנה איך שאתם רוצים.

 

טירונים, מצד שני, ירצו להשיג אנטי וירוס שמתקינים ושוכחים ממנו, זאת אומרת שהוא דורש מעט מאוד אינטראקציה מהמשתמש ומספק ממשק נקי ופשוט.

 

גם המחשב (או הפלאפון) עליו אתם מתכננים להריץ את האנטי וירוס הוא גורם שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים אנטי וירוס. אם יש לכם פיסת חומרה ישנה שמתחילה להתקשות מבחינת ביצועים, אתם תרצו ללכת על אנטי וירוס עם השפעה מאוד קלה על המערכת. אם להיות כנים, זה אידיאלי לבחור תוכנה קלה (או לפחות לא כבדה) עם טביעת רגל כמעט בלתי מורגשת לא משנה באיזה מחשב אתם משתמשים, אבל זה חשוב במיוחד אם יש לכם מכונה ישנה ואיטית.

 

לסיכום

לפני שאתם הולכים וקונים אנטי וירוס, חשבו עם עצמכם מה אתם צריכים. אם יש לכם ילדים קטנים בבית, שווה לקחת בחשבון אנטי וירוס בינוני שיכלול גם השגחת הורים ומאפייני שליטה אחרים שיגנו על הילדים שלכם מפני תכנים מזיקים.

 

האם אתם רוצים פתרון אבטחה מקיף במיוחד? הרבה מוצרים עד הצד היקר יותר מציעים הגנה מפני גניבת זהות, ניהול סיסמאות, גיבוי תוכנה ו/או שירותי VPN.

 

או שאולי אתם חובבי טכנולוגיה שמבינים את הסיכונים של גלישה באינטרנט? אז אולי אנטי וירוס בסיסי וזול הוא כל מה שאתם צריכים.

 

לאחר שהבנתם את סידרי העדיפויות שלכם, החליטו על כמה מכשירים עליכם להגן.

 

רוב החברות מציעות חבילות למכשיר יחד עבור מחשבי Windows. אולם, יש גם חבילות מרובות מכשירים המציעות הגנה ל-5 או 10 מכשירים שונים, המכסות את iOS, אנדרואיד, macOS, Windows ולפעמים אפילו את לינוקס. חלק מהחברות מציעות תוכניות המכסות מספר בלתי מוגבל של מכשירים.

 

חלפו הימים בהם תוכלו להיכנס לחנות ולשלם תשלום חד פעמי עבור אנטי וירוס שמגיע בקופסה מהמדף. כל הספקים מוכרים כעת את חבילות התוכנה שלהם כמנויים שנתיים (או רב שנתיים). הצד החיובי הוא שתמיד תוכלו לקבל את התוכנה העדכנית ביותר, אותה אפשר להוריד ולהתקין ישירות מהאינטרנט.

 

אז למה אתם מחכים? הגיע הזמן להגן על עצמכם ועל המחשב שלכם.

שאלות ותשובות על אנטי וירוס מומלץ

אני חייב להוציא כסף כדי לקבל אנטי וירוס מומלץ?

תלוי מה אתם מצפים לקבל מהאנטי וירוס שלכם. אם אתם מחפשים הגנה בסיסית למכשיר יחיד, אתם יכולים גם להסתפק באנטי וירוס חינמי. אולם, אם אתם מחפשים את ההגנה הטובה ביותר יחד עם מאפייני אבטחה נוספים כגון VPN, חומת אש, ניהול סיסמאות ועוד – אנטי וירוס חינמי לא יספק אתכם ותצטרכו להוציא סכום סימלי על חבילה בתשלום.

ממה מגן עלי אנטי וירוס?

אנטי וירוס מגן עליכם מתוכנות זדוניות ("נוזקות") הכוללות ווירוסים, תוכנות ריגול, תולעי מחשב, סוס טרויאני וכל תוכנה אחרת שמנסה להזיק למחשב שלכם. אולם, חברות רבות מציעות אקסטרות בנוסף על שירותי ההגנה שלהן הכוללות גם אבטחת אינטרנט, VPN, השגחת הורים ועוד שלל מאפיינים נוספים שיקלו על חייכם.

איזה אנטי וירוס הכי מתאים למחשב חלש או ישן?

ככל שהאנטי וירוס יהיה קל יותר וטביעת כף הרגל שלו על המערכת תהיה קטנה יותר, כך הוא יתאים יותר למחשבים חלשים או ישנים.

האם מסובך להתקין אנטי וירוס?

רוב החברות מציעות התקנה מאוד פשוטה ומהירה למוצרים שלהן. לרוב מדובר בהורדה פשוטה מאתר החברה ולאחר מכן התקנה של מספר דקות עם מדריך פשוט מטעם החברה. לאחר שהפעלתם את האנטי וירוס שלכם הוא יפעל ברקע ויגן עליכם מכל רע. שימו לב שחשוב מאוד לשמור עליו מעודכן.