מדפסת לייזר: סקירת 6 מדפסות הלייזר מומלצות ביותר 2024 כולל מדריך קניה

אם פעם המדפסות היו מנת חלקם של משרדים בלבד, היום כמעט ואי אפשר למצוא בית בלי מדפסת. השוק שופע באינספור פתרונות הדפסה, ביתיים ומשרדיים כאחד, ולכם נותר רק להחליט מה המדפסת הטובה ביותר עבורכם.

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

407 ביקורות

בתחום

מיכון משרדי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מדפסות לייזר מומלצות 2024

עולם הדפוס הביתי עבר אבולוציה לא קטנה במהלך העשורים האחרונים. והקרב הנצחי הוא הבחירה בין מדפסת דיו למדפסת לייזר. מדפסות הלייזר, שהיו בעבר מיועדות למשרדים והיו מגיעות בגדלים עצומים, עברו מהפך והתחילו למצוא עצמן נכנסות גם לשוק הביתי. כיום ניתן למצוא מדפסות לייזר קטנות שיכולות להתאים לכל משרד ביתי ויכולות לחסוך לכם עשרות ואפילו מאות שקלים בשנה.

 

מדפסות הלייזר אמנם יקרות יותר ממדפסות הדיו, אך התחזוקה שלהן זולה יותר, הן מדפיסות כמות דפים גדולה יותר והן יכולות להתאים לכל בית. כך שגם אם אתם מדפיסים המון בבית וגם אם אתם מדפיסים לעיתים רחוקות, מדפסת לייזר תשתלם יותר. טונר המדפסת עשוי מאבקה ולא מנוזל, כך שהוא לא יכול להתייבש, גם אם לא נעשה בו שימוש קבוע.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

MF743Cdw
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

המהירה ביותר: Brother HL-L5100DN

מדפסת לייזר הדפסה שחורה. קומפקטית ומצויינת למשרד ביתי ה- Brother HL-L5100DN  עושה עבודה  מצויינת, והיא לא תאכזב אתכם.

Brother HL-L5100DN

4.5 15

מדפסת מהירה במיוחד, קטנה וקומפקטית

יתרונות

מהירות הדפסה הגבוהה ביותר

קטנה וקומפקטית

חסרונות

אין חיבור Wi-Fi

תצוגת המסך קטנה

קנה עכשיו ב- free dio
קנה עכשיו ב- toner-supply
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- Amazon

ה- Brother HL-L5100DN אמנם קטנה אבל מפתיע בביצועים שלה. היא מדפסת הלייזר המהירה ביותר, עם מהירות הדפסה של עד 40 דפים לדקה. היא מצויינת למשרדים קטנים וביתיים עם כמויות הדפסה גדולות בצבע שחור. עלויות התחזוקה זולות יחסית. אמנם אין לה חיבור רשת אלחוטי, אבל בשביל העבודה שלשמה היא נועדה, היא עושה עבודה מעולה.  

מהירות הדפסה: עד ppm40, קיבולת נייר במגירה: עד 300 דפים, משקל: 10.7 ק"ג

לוגו של הסקירה

מדפסת לייזר צבעונית: Kyocera Ecosys P6230cdn

אם אתם מדפיסים הרבה בצבע ורוצים מדפסת חזקה, חסכונית ומהירה, ה- Kyocera Ecosys P6230cdn היא התשובה.

Kyocera Ecosys P6230cdn

4.5 15

הדפסה צבעונית איכותית, מהירות הדפסה גבוה

יתרונות

מגירת נייר עם קיבולת גבוהה

מהירות הדפסה גבוהה

חסרונות

אין חיבור Wi-Fi

תצוגת המסך קטנה

קנה עכשיו ב- פרינט דיל
קנה עכשיו ב- free dio
קנה עכשיו ב- Amazon

ה- Kyocera Ecosys P6230cdn היא מדפסת חזקה , עם קיבולת גדולה במיוחד של עד 500 דפים במגירה. וטונר שמספיק לעד 2100 דפים, מה שהופך אותה למדפסת לייזר צבעונית מעולה למשרדים ביתיים שצריכים הדפסות צבעוניות. היא מדפיסה במהירות דם במצב של הדפסה דו-צדדית והיא שקטה מאוד בזמן העבודה.

 

מהירות הדפסה: עד ppm30, קיבולת נייר במגירה: עד 500 דפים, משקל: 29 ק"ג

לוגו של הסקירה

מדפסת לייזר צבעונית משולבת: Canon i-Sensys MF735Cx

ה- Canon i-Sensys MF735Cx היא מדפסת לייזר צבעונית משולבת הכוללת גם מכונת צילום, סורק ופקס. מתאימה מאוד למשרדים קטנים ובינוניים עם כמויות הדפסה גבוהות הן צבעוניות והן בשחור.

Canon i-Sensys MF735Cx

4.5 15

רב תכליתית, צבעונית, מגירת נייר גדולה, איכות הדפסה מעולה

יתרונות

ארבעה מכשירים במכשיר אחד

מהירות הדפסה טובה מאוד

חסרונות

מעט רועשת בזמן עבודה

מסך המגע עושה לפעמים בעיות

קנה עכשיו ב- toner-supply
MF743Cdw
קנה עכשיו ב- Amazon

המדפסת המשולבת של קנון, ה- Canon i-Sensys MF735Cx עם עיצוב עדין, חזקה מאוד ומתאימה לעבודה ממושכת, והביצועים שלה מעולים. יש לה חיבור Wi-Fi כמו גם חיבור בכבל רשת, ודרך הענן, כך שתוכלו להדפיס מכל מקום שתצטרכו. היא מגיעה עם מאפייני אבטחה מתקדמים מאוד כדי לשמור לכם על המסמכים, במיוחד כשמדובר בהדפסות אלחוטיות. ל- Canon i-Sensys MF735Cx מסך מגע בגודל 5 אינץ' שיעזור לכם לנווט בין כל הפונקציות השונות של המכשיר. אמנם המחיר שלה גבוה מעט, אבל היא מחזירה את ההשקעה מהר. הטונרים שלה מדפיסים עד 6300 דפים בשחור או 5000 דפים בהדפסה צבעונית. כשאי שתדעו שהיא מרעישה בזמן העבודה.

 

מהירות הדפסה: עד ppm27, קיבולת נייר במגירה: עד 250 דפים, משקל: 26.5 ק"ג

לוגו של הסקירה

מדפסת לייזר משולבת שחור-לבן: Brother MFCL2710DW

אם אין לכם צורך בהדפסות צבעוניות אבל אתם עדיין צריכים שיהיה לכם פקס במשרד/ משרד ביתי שלכם, ה- Brother MFCL2710DW תהיה פתרון זול ומשתלם עבורכם.

Brother MFCL2710DW

4.5 15

זולה, קלה להפעלה, עם חיבורי רשת אלחוטיים

יתרונות

הדפסת טקסטים באיכות מעולה

הדפסה מהירה

זולה

חסרונות

אין סריקה דו- צדדית

מסך תצוגה קטן מאוד

קנה עכשיו ב- printec
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

אמנם ייקח ל –  Brother MFCL2710DW 11 שניות להוציא את הדף הראשון מרגע הוראת ההדפסה, אבל מרגע שהמדפסת התחילה, היא לא תפסיק' עד שתגידו לה!. עם מהירות הדפסה גבוה מאוד, הדפסת מסמכים באיכות גבוהה, וטונר (ראשוני) שידפיס עד 1200 דפים, ה- Brother MFCL2710DW היא בחירה מעולה למשרד או לבית מזין הדפים האוטומטי שלה יחזיק עד 50 דפים ואתם תוכלו לעשות משהו אחר בזמן שהמדפסת שולחת פקס או מצלמת לכם את מה שביקשתם, לגמרי לבדה.

 

מהירות הדפסה: עד ppm32, קיבולת נייר במגירה: עד 250 דפים, משקל: 11.6 ק"ג

לוגו של הסקירה

אלגנטית ופשוטה: HP Color LaserJet Pro M454dw

ה-HP Color LaserJet Pro M454dw  היא מדפסת לייזר צבעונית קטנה, מהירה ועם מראה מרענן למשרד או לבית.

HP Color LaserJet Pro M454dw

4.5 15

עיצוב אלגנטי, מהירות הדפסה שחור וצבעוני גבוהה חיבורי רשת אלחוטי

יתרונות

מהירות הדפסה גבוהה

עיצוב מרענן ובקו נקי

חסרונות

אין אפשרות להדפסה דו-צדדית אוטומטית

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- free dio
קנה עכשיו ב- א & א מחשבים וסלולר
קנה עכשיו ב- Amazon

אל תתנו למראה התמים שלה להטעות אתכם. ה- HP Color LaserJet Pro M454dw מצויידת בכל מה שצריך ממדפסת לייזר משרדית או ביתית. יש לה שני מגשי דפים ואפשרות להוספת מגש שלישי עם כמות כוללת של 850 דפים. יש לה חיבור רשת חוטי ואלחוטי (Wi-Fi) והיא מתחילה הדפסה מרגע שליחת הפקודה תוך 9 שניות. הטונרים שלה מגיעים בארבע ראשים נפרדים: שחור, אדום, כחול וצהוב כך שהחלפת הטונר נעשית לפי הצריכה הממשית של צבע מסויים ואין צורך להחליף את כולם ביחד.

 

מהירות הדפסה: שחור וצבעוני עד ppm27, קיבולת נייר במגירה: עד 300 דפים, משקל: 18.9 ק"ג

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר למשרדים קטנים:Pantum M7200FDW

אם אתם מחפשים מדפסת לייזר למשרד לא גדול במיוחד שתשרת אתכם לאורך זמן רב, תוכל לבצע מגוון רחב של פעולות ולא תעלה לכם הון תופעות, זוהי המדפסת בשבילכם. עם מגוון פונקציות שכל משרד צריך ומהירות הדפסה גבוהה מהרגיל של 33 דפים בדקה המדפסת הזו תשתלב מעולה בכל משרד.

Pantum M7200FDW

4.5 15

מדפסת מצויינת למשרדים קטנים שצריכים הכל

יתרונות

תפריט בעברית

מהירות הדפסה גבוהה

מגוון פעולות בסיסיות

אופציה להדפסה אלחוטית מידית

זולה יחסית

חסרונות

עיצוב מעט בנאלי

גדולה יחסית

M7200FDN
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- AZRIELI

המדפסת מגיעה עם תפריט בשפה העברית שמקל מאוד על השימוש בה. במדפסת קיימת אופציה להדפסה אלחוטית כך שתוכלו לשלוח אליה מסמכים מכל מכשיר אלקטרוני, טלפונים ניידים, מחשבים או טאבלטים ללא צורך בכבלים שמסבכים את העניינים. דרך החיבור ל- Wi-fi תוכלו לשלוח מסמכים מהמכשירים שלכם למדפסת ולחסוך בזמן. המדפסת עובדת במהירות סריקה של בין 24 ל-25 מילים בדקה ותדפיס לכם במהירות וביעילות כל מה שתצטרכו.

 

המדפסת מגיעה עם זיכרון של 256MB ועם מהירות מעבד של 600 מגה הרץ. מלבד הדפסת דפים רגילה, תוכלו להשתמש במדפסת הזו למגוון פעולות נוספות כמו סריקת מסמכים, פקס והעתקה של מסמכים ממקום למקום. יחד עם רכישת המדפסת תקבלו את כל מוצרי הצד שתצטרכו על מנת להפעיל את המדפסת כמו מחסנית טונר, תוף, כבל USB ומדריך התקנה מהיר.

 

מהירות הדפסה: עד 33ppm קיבולת נייר במגירה: עד 250 דפים  משקל: 10.2 ק"ג

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר:Pantum P3300DW

לפעמים נדמה לנו שמה שהכי יקר הוא גם הכי איכותי, אבל הרבה פעמים זה פשוט לא נכון. המדפסת הזו אמנם נחשבת זולה במיוחד בהשוואה לשאר מדפסות הלייזר המוצעות היום בשוק אך היא עדיין מפגינה ביצועים ברמה גבוהה ביותר שלא נופלת ממדפסות יקרות יותר. עם מהירות הדפסה גבוהה מהממוצע של 33 דפים לדקה וזמן הדפסה ראשוני של שמונה שניות היא תמלא את כל הצרכים שלכם מבלי לקרוע את הכיס.

PANTUM P3300DW

4.5 15

מדפסת זולה וקלה שנותנת ביצועים חזקים במיוחד

יתרונות

מחיר זול יחסית

מהירות הדפסה גבוהה

קלה במיוחד

אופציה להדפסה אלחוטית

אופציה להדפסה דו צדדית

אופציה להדפסה על סוגי נייר שונים

חסרונות

מעבד מעט איטי

אין אופציית סריקה

עומס חודשי מומלץ נמוך יחסית

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

למדפסת הזו יש מגוון יתרונות מלבד המחיר הנוח שלה. המדפסת הזו היא הקלה ביותר מבין מדפסות הלייזר שנבדקו. בזכות משקלה הקל העומד על 6.8 קילוגרמים תוכלו להניח אותה בקלות היכן שתרצו ובמידה ותרצו להזיז אותה לפינה אחרת של המשרד או החדר זו לא תהיה בעיה כלל וכלל. המדפסת הזו תיתן לכם להדפיס על מגוון מוצרי נייר שהם לא בהכרח דפים חלקים רגילים. תוכלו להדפיס מה שתרצו גם על מעטפות, נייר שקפים,  ניירות עבים או דקים במיוחד, תוויות או כרטיסיות.

 

תוכלו להדפיס מה שתרצו גם בעזרת הקליטה האלחוטית של המדפסת, שמאפשרת לכם לשלוח כל מסמך להדפסה דרך הטלפונים או כל מכשיר אחר מבלי לחבר כבלים. בנוסף, במדפסת מובנת האופציה להדפסה דו צדדית כך שתוכלו לחסוך בנייר ולשמור על איכות הסביבה תוך כדי העבודה השוטפת שלכם.

 

מהירות הדפסה: עד 33ppm קיבולת נייר במגירה: עד 250 עמודים משקל: 6.8 ק"ג

סיכום

איך לבחור מדפסת לייזר?

מדפסות הלייזר נמכרות כיום במחירים זולים בהרבה ביחס למחירים שהיו להן בעבר, מה שהופך אותן לנגישות יותר עבור בתים בכלל ומשרדים ביתיים בפרט, שצריכים מדפסת ביתית טובה,  והן תחליף מצויין למדפסות הדיו שנמכרות כיום. הן מגיעות בשלל צורות וגדלים, ועם שלל פונקציות. יש מדפסות צבע או שחרו בלבד, משולבות עם מכונת צילום, פקס וסורק, או מדפסת בלבד. לכן נותר לחשוב מהם הצרכים שלכם ומה אתם דורשים מהמדפסת ולהחליט מה היא מדפסת הלייזר הטובה ביותר עבורכם. כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שבוחרים מדפסת לייזר:

 

הדפסת צבע או שחור – חשבו האם אתם משתמשים בהדפסות צבעוניות באופן קבוע או לא. יכול להיות שישתלם לכם יותר לרכוש מדפסת לייזר שמדפיסה שצבע שחור בלבד. אלו מדפסות זולות יותר ממדפסות הלייזר הצבעוניות ועלות התחזוקה שלהם בהתאם.

 

משולבת או לא –  אתם צריכים פקס בבית? ומכונת צילום? אולי לסרוק מסמכים למחשב כדי להעביר אותם בקלות במייל? הרבה אנשים מעדיפים לרכוש מדפסת משולבת. אך אם אתם סטודנטים למשל, והמדפסת תשמש אתכם בעיקר כדי להדפיס עבודות ללימודים, שווה לשקול לרכוש מדפסת לא משולבת ובכך לחסוך בעלויות.

 

איכות ההדפסה- זהו נתון חשוב מאוד בעיקר כשמדובר במדפסות צבעוניות ובהדפסת תמונות. איכות ההדפסה נמדדת ב-dpi (נקודות פר אניץ') ובעצם מגדירה את רמת צפיפות הנקודות. ככל שהמספר הזה גבוה יותר, איכות ההדפסה תהיה טובה יותר.

 

מהירות הדפסה- מהירות ההדפסה משתנה בין מדפסת למדפסת ונמדדת ב – ppm או במילים אחרות בכמות הדפים המודפסת בדקה. במדפסות הלייזר הצבעוניות יהיו שתי מהירויות שונות: אחת להדפסה בשחור ואחת להדפסה צבעונית.

 

חיבורים- רוב המדפסות מגיעות עם חיבור רשת. חוטי או אלחוטי. אם יש לכם כמה מכשירים בבית מהם תרצו להדפיס (מחשבים שונים או מכשירי סלולר) כדאי לשקול לרכוש מדפסת לייזר אלחוטית וכך תוכלו להדפיס בקלות יתרה מכל מכשיר בבית.

שאלות ותשובות על מדפסות לייזר מומלצות 2024

יותר זול לתחזק מדפסת לייזר או מדפסת רגילה?

על אף שהיא עולה יותר, העלות של התחזוקה והשימוש הקבוע במדפסת לייזר יעלה לכם הרבה פחות מאשר שימוש במדפסת קלאסית. מעבר לכך שמדפסת הלייזר מדפיסה יותר כמות של חומר, היא בנויה בצורה כזו שתחזיק לכם הרבה שנים ולא תצטרכו לרוץ להחליף מדפסת כל כמה שנים.

האם מחסניות טונר יעילות יותר ממחסניות דיו?

מחסניות טונר הן אכן יעילות יותר ממחסניות דיו, הן מספקות תפוקה גבוהה יותר של הדפסה ושורדות לאורך זמן ארוך יותר. מרבית מחסניות הדיו כיום יכולות להדפיס בין 130 ל-1,000 עמודים, בעוד שמחסניות הטונר עומדות על בין 2,000 עד כ-10,000 עמודים!

מדפסת לייזר יכולה להדפיס דפוס צבעוני?

כמובן שהיא יכולה. על אף שבראשית הדרך מדפסות הלייזר לא יוצרו עם אופצית הדפסת צבע, הבינו שכיום זה צורך חשוב שיהיה בכל מדפסת וכמעט כל מדפסת תאפשר לכם להדפיס גם בשחור- לבן וגם בצבע.

האם מחסניות טונר יכולות להתייבש?

לא. בשונה ממדפסות דיו שבהן קיים טונר דיו שיכול להתייבש, הטונר של מדפסות לייזר משתמשות באבקה דקה על מנת להדפיס כל מה שתרצו כך שאין סכנה שהחומר יתייבש גם אם תעשו בו שימוש רב במיוחד.