צידנית: סקירת 6 צידניות מומלצות ביותר (מעודכן 2024) | Finder – קונים חכם

אין בילוי מחוץ לבית בלי צידנית טובה ועמוסה בכל טוב. כזו שתקרר לכם את המזון והשתיה ביעילות ולאורך זמן. כך תבחרו את הצידנית המתאימה ביותר לבילוי שלכם.

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

138 ביקורות

בתחום

קמפינג וטיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על צידניות מומלצות

צידנית היא מסוג המוצרים שצריכים בכל בית היום. בשנים האחרונות אנחנו כבר לא אוהבים להתפשר וביציאה לבילוי, טיול, ארוחה בחיק הטבע, קמפינג וכדומה, אנחנו רוצים לקחת איתנו שפע של מוצרי מזון ושתיה. לשמור עליהם תקפים וטריים, ממש כאילו המקרר יצא איתנו מהבית והגיע לשטח.

נכתב ע״י

ארנון שוורצמן

כותב: ארנון שוורצמן

אוהב למצוא את המוצרים שהופכים את החיים לנוחים ופשוטים יותר. חובב ספורט ופריק של סדר וארגון

חברות ציוד הטיולים המובילות זיהו את הצורך הזה ויצרו מגוון של דגמי צידניות מסוגים שונים, בגדלים שונים ובטווח מחירים רחב יחסית. כולם מציעים את אותה חוויה אותה תיארנו של התנהלות בשטח צידנית שהיא סוג של מקרר נייד ויכולה להכיל כמות של מוצרים, אריזות ובקבוקים בהתאם לגדול ולתכולה שלה.

 

אז איזו צידנית אתם צריכים. האם כזו שאפשר לנייד על גלגלים או אחרת שאפשר לתלות על הכתף ולפנות את הידיים? האם אתם זקוקים בכלל לצידנית שיכולה להכיל עשרות ליטרים של מזון או עדיף לכם משהו קומפקטי? ומה הדברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים צידנית?

 

אם אתם מטיילים, יוצאים לארוחה בחוץ או אפילו לוקחים אתכם מזון ושתיה ליום עבודה ארוך מחוץ לבית, הסקירה הזו היא עבורכם ובה נפרט על הדגמים השונים הקיימים, לתת את הטיפים ולענות על השאלות הנפוצות שיעזרו לבחור את הצידנית המתאימה עבורכם.

לוגו של הסקירה

גדולה ומקצועית: צידנית איגלו על גלגלים מקס גולד 38 ליטר

אם אתם מחפשים סוג של "מקרר על גלגלים" שיהיה הבית לאוכל ולשתייה שלכם בטיולים ולשהייה ממושכת בשטח, זה הדגם המומלץ עבורכם. צידנית מקצועית תוצרת IGLOO העולמית שמחזיקה קרח עד 5 ימים, כולל ידית צד להרמה קלה ושני גלגלים.

צידנית איגלו

4.5 15

מגיעה לכל מקום ומקררת בעוצמה כמויות גדולות

יתרונות

תכולה גדולה 38 ליטר, שמירת קרח ל-5 ימים, גלגלים, ידית צד להרמה קלה.

חסרונות

מחייבת בגאז' גדול או הובלה אחרת.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- חגור שופס

אם אתם משפחה גדולה, יורדים לשטח לטיולים ארוכים, מקיימים אירועים בחוץ או מעבירים חלק גדול מחודשי הקיץ ב"רביצה" בחוף הים, אתם צריכים צידנית מקצועית, שמסוגלת לקרר מזון ושתיה במשך זמן רב ולהכיל כמות של בקבוקים, אריזות וכדומה.

 

צידנית "מקס גולד" מתוצרת חברת איגלו העולמית, נועדה בדיוק לצרכים האלו. מה שאהבנו בה שיש לה שטח פנים רחב עם תכולה של 38 ליטר שבה ניתן לאחסן גם בקבוקי שתיה ולא רק פחיות, קרטוני משקה ובקבוקים קטנים, בניגוד לצידניות אחרות.

 

מדובר בחתיכת מקרר שטח מאסיבי נייד על גלגלים חזקים ועם ידית יציבה. אלו חשובים כדי שתוכלו לנייד אותה עד למקום הרצוי, גם במצבים בהם הדרך מפותלת וכולל מכשולים כמו חול או אבנים.

לוגו של הסקירה

בידוד מקפיא: צידנית 32 ליטר RUBBERMAID

מחפשים צידנית איכותית שתשמור על קור בצורה מקסימלית ותהיה אטומה ומבודדת? הדגם הזה מציע נפח של 32 ליטר לאחסון מזון ושתיה תוך שמירה על הקור בצורה מוחלטת. כוללת ידיות בצדדים לנשיאה נוחה.

צידנית 32 ליטר RUBBERMAID

4.5 15

לאנשים שלא מוכנים שהקור יברח לשום מקום

יתרונות

לאחסון מזון, לאחסון שתיה, אטומה, מבודדת, ידיות נשיאה נוחות.

חסרונות

מכסה שעלולים לשכוח פתוח.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- פקל חגור
קנה עכשיו ב- למטייל שופ

אתם מכירים את זה. מילאתם צידנית בשפע של מזון ושתיה. פיזרתם קרח, הכל ערוך ומוכן. עכשיו הגעתם לטיול, לפיקניק, לקמפינג או כל פעילות אחרת בשטח וזהו. מכאן כל הכיף תלוי רק בצידנית וביכולת שלה לשמור על הקור. לא להפוך את המצרכים אחרי שעה-שעתיים לכאלו ב"טמפרטורת החדר".

 

בדיוק על הצורך הזה באה לענות צידנית 32 הליטרים הזו. הדגם הפך לפופולארי מאוד בישראל בשל הבידוד האיכותי שלו, ששומר עליה סגורה הרמטית ועל הקור בפנים בצורה מקסימלית.

 

תמיד כשקונים צידנית גדולה היתרון, הוא האפשרות לקחת הרבה אוכל ושתיה ולשמור עליהם קרים, כשהחיסרון הוא צידנית כבדה מאוד לסחיבה בשטח. הנחמה בדגם הזה הן ידיות נשיאה איכותיות בצדדים, שיקלו עליכם את הסחיבה. בסך הכל, זו צידנית מקצועית לכל נסיעה ובילוי בטבע.

לוגו של הסקירה

ניידת ומסודרת: צידנית טרולי 38 ליטר משפחתית

למה להתאמץ ולסחוב עם ידיות או על הכתפיים, כשאפשר ליהנות מצידנית טרולי על גלגלים? כשיוצאים לעשות "על האש" אצל משפחה או חברים, כשהולכים לבריכה או לפיקניק בצד הדרך, הדגם הזה יקל עליכם להביא לשם מזון ושתיה קרה.

צידנית טרולי 38 ליטר משפחתית

4.5 15

ליהנות מקור טוב בלי הצורך לסחוב

יתרונות

נשיאה קלה, נפח גדול, תאי אחסון חיצוניים, עיצוב מרשים ומסודר.

חסרונות

פחות מתאימה לים.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- treker

אם בנסיעה לטיול או נופש אנחנו יכולים לארוז את החפצים שלנו במזוודת טרולי, אז למה לא גם כשיוצאים לארוחה, בילוי או פיקניק? לזה בדיוק נועדה צידנית הטרולי המשפחתית הזו.

 

מה שאהבנו בה הוא שדבר ראשון כבר שמסתכלים עליה, רואים מוצר מרשים, תא הקירור המרכזי בנפח של 38 ליטר נטו נסגר בצורה הדוקה, החלק העליון מנוצל לרשת שמאפשרת להצמיד אליה שקיות והתאים החיצוניים, מאפשרים לאחסן פותחנים ושאר פריטים, להם אנחנו זקוקים בפעילויות כאלו.

 

נכון, לאחוז בידית ולהסיע אותה באמצעות הגלגלים פחות מתאים כשהולכים לים, במצב הזה תצטרכו לשאת אותה בידיים. אבל זו צידנית קלאסית להגיע איתה לארוחה או ברביקיו בבית אחר, כשהולכים לבריכה או למקומות מרוצפים כמו פיקניק בנקודת תצפית, מתחם קמפינג מסודר וכדומה. שם, אתם יודעים שאתם מקבלים צידנית מסודרת ומאורגנת בנפח גדול שאפשר לאחסן בה מזון ושתיה.

לוגו של הסקירה

לטיולים ארוכים: צידנית 50 ליטר Extreme Coleman

צידנית גדולה, עמידה ואטומה ששומרת על הקור במשך ימים ארוכים עבור כמות גדולה של מזון ושתיה, עם תוספת שווה ממש של "שקעים" להנחת כוסות השתייה על מכסה הצידנית. עם 50 הליטרים שלה, אתם יכולים להיות בטוחים שהשתייה הקרה והמזון שהבאתם לשטח בידיים טובות.

Extreme Coleman

4.5 15

למי שאוהב להתפנק ובגדול לאורך כל הטיול

יתרונות

גדולה, עמידה, אטומה, שמירת קור ל-5 ימים, ידיות נשיאה איכותיות, שקעים לכוסות במכסה.

חסרונות

לא קלה לסחיבה.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- treker

קודם כל מדובר בצידנית של 50 ליטרים וכזו שמסוגלת לשמור על קור בצורה מקסימלית, מבודדת ואטומה במשך חמישה ימים, מה שהופך אותה אידיאלית עבור מי שיוצאים לטיולים ארוכים מחוץ לבית.

 

שנית, אין דבר יותר ישראלי מלשבת על מכסה הצידנית בזמן טיול או פיקניק כשאין כסא פנוי בסביבה, אבל מה שאהבנו במיוחד בדגם הזה ותפס אותנו הוא שבמכסה יש שקעים להנחת כוסות.

 

בקמפינג או פיקניק בדרך כלל יושבים על כיסאות נוח או מחצלות ואפשרות להניח את כוסות המשקה בתוך שקע יציב, היא שדרוג שחוסך את הצורך לקום מהישיבה הנוחה לשולחן שבדרך כלל יהיה גבוה בסיטואציות כאלו, רק בשביל להניח את כוס המשקה.

 

הרושם הכללי הוא שמדובר במוצר פרקטי מאוד. הצידנית חזקה ועמידה, יש לה ידיות איכותיות לנשיאה נוחה, והיא גם קלה ופשוטה לניקוי. בהחלט פתרון יעיל ואיכותי לשמירה על מזון ושתיה בקירור כשיוצאים לשטח לכל מטרה.

לוגו של הסקירה

קלה ויעילה: צידנית רכה אקטיב קמפטאון 24/36 ליטר

יוצאים לטיול או בילוי מחוץ לבית ורוצים ידיים פנויות לסחיבה של ציוד נוסף? הצידנית הזו, עם ידית נשיאה לכתף, תשחרר אתכם מהצורך לסחוב בידיים. תא קירור רחב, תאי אחסון ואפשרות לקפל אותה בסיום השימוש ישלימו את החוויה הנוחה והפרקטית.

צידנית רכה אקטיב קמפטאון

4.5 15

רק להניח אותה על הכתף ואתם מסודרים

יתרונות

רצועת נשיאה לכתף, כיס קדמי ורשת לאחסון, קיפול לגודל מינימלי.

חסרונות

נוטה להתלכלך.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- AZRIELI

בשנים האחרונות הפכו הצידניות הרכות לפופולאריות מאוד. הצידנית הזו מדגם אקטיב של חברת קמפטאון הידועה כוללת גם היא רצועה לכתף. מה שאומר מבחינתכם צידנית שאפשר לשאת כמו תיק ולפנות את הידיים לסחיבת דברים אחרים, כי הרי שיוצאים לטיול או יורדים לשטח בדרך ככל מגיעים עם יותר מאשר רק צידנית.

 

היא נמכרת בנפח של 24 / 36 ליטר, מה שאומר מספיק מקום ליציאה אחת מהבית, כלומר ים, פיקניק, טיול של יום אחד וכדומה. מתאימה מאוד גם כפתרון של נשיאת מזון ושתיה ליום עבודה מחוץ לבית.

 

עוד יתרון הוא העובדה שברגע שנאמר והוצאתם את בקבוקי השתיה וקופסאות המזון ממנה היא יכולה להתקפל ולחסוך לכם מקום ברכב או במקום בו אתם נמצאים.

 

יתרון נוסף שלה הוא כיס קדמי ורשת. הכיס יכול לשמש אתכם למשל לאחסון של פותחני בקבוקים, סכין לחיתוך פירות וכדומה, וברשת אפשר לשאת כמה שקיות אשפה כדי לאסוף אחריכם את השאריות, העטיפות והבקבוקים בסיום הבילוי בטבע.

לוגו של הסקירה

נוחה ואיכותית: צידנית רכה 15 ליטר Go Nature Kar-Tiv

דגם קל ופשוט לנשיאה שהתכונה הבולטת שלו היא איטום הרמטי ששומר על הקור בצורה מקסימלית גם אחרי שעות של שהייה בחוץ תחת השמש הקופחת. פשוט 15 ליטר של מקרר שטח איכותי ומפנק.

Go Nature Kar-Tiv

4.5 15

להביא בקלות את הקירור לשטח ולשמור עליו

יתרונות

ידית נשיאה נוחה, איטום שומר קור למשך שעות, מתקפלת וחוסכת במקום, אסתטית.

חסרונות

קצת קטנה.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- פקל חגור
קנה עכשיו ב- אישטח

הדגם הזה משלב בעצם יתרונות מהדגמים הקודמים שצוינו בסקירה. מצד אחד כמו דגם הצידנית הרכה הקודם שצוין, הוא מגיע עם רצועת נשיאה שמאפשר לשאת אותו על הכתף ולפנות את הידיים לסחיבת ציוד נוסף.

 

מצד שני, הוא גם שומר על הקור במשך זמן כמו הצידניות הקשיחות, עם רמה גבוהה ביותר של איטום ובידוד. גם ביום שמשי בים, כשתוציאו ממנה את המשקה אחרי שעות ארוכות בשמש הטמפרטורה תהיה כמו לפתוח את המקרר בבית.

 

לא רק בטיולים: תיק הצידנית הרכה הזה יכול להיות פתרון נהדר למי שמופקד על השתיה והמשקאות בארוחות משפחתיות. קרטוני משקה ומארזי שישייה שונים נדחסים בתוכו נהדר, יושבים יציב כשהם יחד ומקררים זה את זה.

 

מדובר גם בפתרון שנעים יותר להיכנס איתו לבית של מארחים מאשר עם צידניות השטח המאסיביות.

סיכום

מדריך לקניית צידנית

צידנית היא מסוג המוצרים שנועדו לשרת אותנו. להפוך את החיים שלנו לקלים ומהנים יותר. לשמור לנו על טריות של מזון ושתיה ולאפשר לנו להנות מהם גם מחוץ לבית ורחוק מהמקרר המוכר.

 

זה מסוג המוצרים בהם אנחנו משתמשים אחת לכמה ימים או שבועות, שאנחנו לוקחים אותם איתנו מהבית ורוצים בעיקר משהו שקל להעמיק, לפרוק ולאחסן בבית עד לפעם הבאה. שיהיה פרקטי, זמין ויעיל.

 

אם בעבר הצידניות היו די סטנדרטיות, סוג של מיכל/קופסת פלסטיק עם ידית לנשיאה, היום זה השתנה והמגוון הקיים כבר גדול הרבה יותר. הוא כולל בין השאר צידניות רכות בצורת תיק, צידניות על גלגלים ועוד חידושים שנועדו לשדרג ולהפוך את חוויית השימוש בהם לקלה, נוחה, פשוטה ואטרקטיבית יותר.

 

אין דגם צידנית אחת שהוא המושלם מאחר ולכל אחד יש בה שימוש אחר. חלקנו משתמשים בה רק כשהולכים לים, אחרים מרבים לצאת לקמפינג וצריכים שהצידנית תהיה המקרר שלהם בשהייה ממושכת בטבע ויש גם מי שלוקח אותה לעבודה או לארוחה אצל חברים, לשם הוא רוצה לנייד מזון ושתיה.

 

החדשות הטובות הן שכל אחד יכול למצוא צידנית שתתאים לצרכים שלו, שתאפשר לו ליהנות מכל חוויית השימוש מהמילוי שלה במוצרים הרצויים, ההעמסה לרכב, הפריקה והסידור בחזרה בבית או במחסן בחזרה מהטיול או הבילוי מחוץ לבית.

 

אין דגם צידנית אחד מומלץ ופתרון אחד כולל, אלא שפע ומגוון. כשאתם באים לבחור צידנית, חשבו קודם כל מה הצורך שלכם. שהייה ארוכה או קצרה בחוץ, כמות מזון גדולה או קטנה וצורת הסחיבה המועדפת בהתאם לצרכים שלכם. כלומר, מקום שאפשר להגיע קרוב מאוד אליו עם רכב או כזה שדורש הליכה ארוכה.

 

גודל:  מי ששוהה הרבה בשטח, יוצא לטיול אם משפחה גדולה וכדומה, יצטרך צידנית עם נפח אחסון גדול יותר מאשר זוג שיוצא לפיקניק, אדם שלוקח כמה מוצרי מזון לעבודה או רווק שרוצה לרדת לחוף הים עם כמה בקבוקי בירה.

 

נשיאה: צידנית על גלגלים תהיה פשוטה ונוחה לסחיבה. מנגד, על החול בחוף הים קצת קשה להסיע אותה. תיק צידנית יפנה לנו את המקום בידיים אבל עלול לטלטל את מוצרי המזון בדרך. צידנית קשיחה מחייבת ידיות, עדיף בשני הצדדים ואם היא בלי גלגלים ובנפח גדול מדי, היא תתאים רק למקומות אליהם מגיעים קרוב מאוד עם הרכב.

 

שמירת קור: אחד האלמנטים החשובים הוא אטימות הצידנית. ככל שהיא מבודדת והרמטית כך הטמפרטורה נשמרת בה זמן רב יותר וקרירות מוצרי המזון והשתייה בהתאם. זה פרט שיכול להיות קריטי כשיוצאים החוצה תחת השמש, רק קחו בחשבון את משך השהיה, כי טיול ארוך מחייב אטימות גבוהה וגיחה קצרה החוצה – פחות.

 

אחסון: צידניות רכות, מה שמוכר כ"תיק צידנית" ניתן לקפל למינימום כשמוציאים מהם את המזון והשתיה, כך שהן לא תופסות הרבה מקום בבית וברכב. מנגד היום יש גם צידניות קשיחות וקומפקטיות שלא תופסות יותר מדי מקום וגם הצורה שלהן מאפשר להניח עליהן דברים נוספים.

שאלות ותשובות על צידניות מומלצות

כמה ליטר צידנית אנחנו צריכים?

תלוי מי משתמש בצידנית ומה אופי השימוש. אם אתם אדם אחד או זוג שמחפש לקרר כמה משקאות בבילוי של שעתיים-שלוש בים, גם צידניות של 15 ליטר ומטה בהחלט יספיקו לכם. אם אתם משפחה גדולה או חובבי קמפינג שיוצאים ליותר מלילה אחד מחוץ לבית, צידנית של מעל ל-30 ליטר מומלצת.

למה חשובה האטימות?

האטימות קובעת בעצם עד כמה הצידנית שומרת על הקור שלה לאורך זמן. כשיוצאים החוצה הרבה פעמים שוהים שעות בשמש, שתיה קרה עלולה להתחמם ומוצרי מזון להתקלקל. צידנית עם אטימות ברמה גבוהה, תבטיח לכם חוויית שימוש מהנה יותר וגם אחרי כמה שעות, תרגישו כאילו בדיוק הוצאתם בקבוק מהמקרר בבית.

צידנית קשיחה או רכה?

אם אין לכם הרבה מקום אחסון בבית וברכב, וכשאתם יוצאים לטיול, בילוי בטבע או ארוחה בחוץ חשוב לכם שהידיים יהיו פנויות לסחיבת ציוד נוסף, תיק צידנית רכה שאפשר לשאת על הכתף ולקפל אחרי הוצאת המזון והשתיה תתאים לכם יותר. אם אתם מתמקמים איפשהו בחוץ להרבה שעות, יש לכם אוטו גדול ומחסן בבית לאחר השימוש, וצריכים סוג של "מקרר שטח נייד" – צידנית קשיחה תתאים הרבה יותר.

צידנית על גלגלים או בלי?

הכל שאלה של מה היעד שאליו אתם הולכים עם הצידנית. אם יש משטח מרוצף בדרך או שאתם פשוט מורידים אותה מהמכונית במקום הבילוי, צידנית על גלגלים יכולה בהחלט להתאים. בטיולים בהם יש שטח קשה להליכה או חול ים גבוה, צידנית על גלגלים תצריך אתכם להרים אותה בידיים ולשם עדיף צידניות רכות למשל.