מקלדת גיימינג: 6 מקלדות גיימינג מומלצות [מעודכן 2024] – קונים חכם | Finder

המקלדות הטובות ביותר לכל סוגי המשחקים והמחשבים – הדגמים שיעשו לכם את כל ההבדל.

icon pos_1

ניתחנו

25 סקירות

ו-

3169 ביקורות

בתחום

ציוד היקפי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מקלדת גיימינג מומלצת

מקלדות הגיימינג יכולות להיות ההבדל בין ניצחון להפסד כאשר אתם מפציצים את האויבים שלכם, אבל גם להיות נכס רציני בחיי היום יום. הסיבה לכך היא שרוב המקלדות המשרדיות לא ממש נוחות או עמידות. מקלדות גיימינג הן אולי קצת יותר יקרות, אבל הן מציעות מאפיינים שמקלדות משרדיות זולות לא יכולות להתחרות איתם, כמו מקשים מכניים, תוכנה שמאפשרת לכם לתכנת מחדש מקשים ותאורת RGB שמכניסה קצת צבע.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

מוצר לא נמצא במלאי

השווה מחיר

מקלדת מלאה
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

מוצר לא נמצא במלאי

קשה לתאר את ההבדל שעושים המאפיינים האלה, אבל בהתבסס על הניסיון שלנו, ברגע שתתחילו להשתמש במקלדות גיימינג, לא תוכלו לחזור לאחור.

 

 

כמובן, מקלדת הגיימינג הטובה ביותר תלויה בהרגלי הגיימינג, שטח השולחן הפנוי והתקציב שלכם. אם יש לכם מעט כסף לבזבז, אתם יכולים לקנות מקלדת סבירה פלוס; אם יש לכם תקציב גבוה, אתם יכולים להשקיע לרכוש מקלדת מושלמת שתשרת אתכם במשך שנים ארוכות. אתם לעולם לא תשחקו – או תקלידו – אותו דבר.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מכולן: Corsair K70 Mk.2

כל כמה שנים אנחנו מנסים מוצר כמו ה- Corsair K70 Mk.2ומבינים שפשוט אין שום חסרונות בולטים – ואצלנו היא קיבלה 5 כוכבים.

Corsair K70 Mk.2

4.5 15

מקלדת מדהימה לגיימינג ולשימוש יום יומי

יתרונות

עיצוב יפיפה, רכיבים איכותיים, מבחר מקשים מעולים.

חסרונות

יקרה.

קנה עכשיו ב- wellcom
קנה עכשיו ב- א & א מחשבים וסלולר
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Ivory
K95
קנה עכשיו ב- KSP

היא נוחה ומציעה חוויית הקלדה מושלמת, הודות למקשי Cherry MX האותנטיים. היא מעוצבת יפיפה ופשוט כיף להסתכל עליה, הודות לאפשרויות תאורת ה-RGB הנרחבות. אבל, היתרון החשוב ביותר שלה הוא התפקוד בזמן גיימינג, היות והיא מפרקת כל פקודה במהירות ובדיוק. אתם גם יכולים להגדיר אישית פרופיל לכל אחד מהמשחקים האהובים עליכם ואז לבחור דפוס אורות שישתלב איתם.

 

ממקשי מדיה דיסקרטיים למצבי גיימינג, אשר מונעים מכם לצאת בטעות ממשחק, ה- Corsair K70 Mk.2 היא פשוט תענוג. אם אתם מצליחים לעמוד במחיר הגבוה שלה, ה-K70 Mk.2 היא המקלדת הטובה ביותר שתוכלו לקנות.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מבחינת תקציב: Razer Cynosa/Ornata V2

ה- Razer Cynosa/Ornata  V2היא מקלדת גיימינג זולה אשר מתאימה למתחילים בעולם משחקי המחשב. למקלדת זו אין את המקשים המכניים הנוחות שיש לבת דודתה היקרה יותר, למרות שיש לה בערך כל דבר אחר שהייתם מצפים ממקלדת גיימינג מוצלחת.

Razer Cynosa/Ornata V2

4.5 15

למי שמחפש מקלדת גיימינג זולה ומתפקדת

יתרונות

תאורת RGB, פרופילים ומצב משחק, מחיר נוח.

חסרונות

תוכנה מסובכת, עיצוב פשוט.

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- Amazon

ה- Cynosa V2כוללת תאורת RGB מלאה, מצב משחק שניתן לתכנת מחדש כדי למנוע מכם לצאת בטעות מהמשחק ששיחקתם, מקשי מדיה דיסקרטיים ואפילו פתרונות אחסון שימושיים לכבלים. אז אם אתם לא רוצים להוציא יותר מ-400 ₪ – או יותר – על מקלדת, זה מקום טוב להתחיל בו.

 

כדי להיות הוגנים, יש סיבה שמקלדת מסוג זה לרוב די זולות וה- Cynosa V2לא ממש שדרה את סגנון המקשים שלה. הקלדה על המקלדת הזו די סבירה וייתכן שהיא לא תשתווה למהירות הקליטה של כמה מהדגמים היוקרתיים יותר ברשימה שלנו. גם תכנות תאורת ה-RGB קשה יותר משזה צריך להיות. אבל אם כבר הוצאתם את רוב הכסף שלכם על מחשב יוקרתי וצריכים לקצץ קצת בהוצאות, ה- Razer Cynosa/Ornata  V2היא בחירה טובה.

לוגו של הסקירה

ה-TKL הטובה ביותר: Razer BlackWidow Lite

ה- Razer BlackWidow Liteהיא כנראה המקלדת המגוונת ביותר ברשימה שלנו. מקלדת TKL היא מקלדת ללא חלק ימני של מספרים, מה שהופך אותה לקטנה יותר ונוחה יותר לחלק מהמשחקים. יש משהו מינימליסטי ונפלא בעיצוב הזה, עם התאורה הלבנה והפשוטה והמקשים השקטים של Razer Orange.

Razer BlackWidow Lite

4.5 15

מקלדת קומפקטית ונוחה למי שצריך מקום לידיים

יתרונות

עיצוב צנוע, מקשים מכניים טובים, לא מאוד יקרה.

חסרונות

מקשים חורקים שצריך להלביש עליהם טבעות גומי.

לבן
קנה עכשיו ב- BUG
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Amazon

Razer הציגה במקור את ה-BlackWidow Lite כמקלדת שמפצלת את ההבדל בין גיימינג לפרודוקטיביות, ולא קשה לראות למה. מדובר במקלדת קטנה, פשוטה ודי לא יקרה. בנוסף, היא גם אחת מהאביזרים שלא מקבלים מספיק קרדיט ש-Razer אי פעם יצרה; החברה לרוב קצת יותר רועשת מזה.

 

חסרון פוטנציאלי אחד שיש למקלדת הוא שהמקשים של ה-Razer BlackWidow Lite די חורקים, לפחות לפני שמתקינים עליהם טבעות גומי שמבטלים את החריקה. הטבעות מגיעות עם המקלדת, אבל ההרכבה איטית. אתם גם תצטרכו לחיות בלי מקשי מדיה, אשר הרבה מהמשתמשים היותר פרודוקטיביים די מחבבים. חוץ מזה, ה- Razer BlackWidow Liteתעזור לכם לנצח בטורנירים וגם טבלאות אקסל.

לוגו של הסקירה

האלחוטית הטובה ביותר: Logitech G915

אנחנו מאמינים שה- Logitech G915מייצגת את מקלדות הגיימינג של העתיד. כמו שהעכברים והאוזניות הופכים לאלחוטיים לאורך השנים, גם ה- Logitech G915מראה לכולנו שגם המקלדות יכולות לקחת את המסלול הזה מבלי להקריב ביצועים עבור האסתטיקה.

Logitech G915

4.5 15

מקלדת אלחוטית נפלאה לשולחן מחשב נקי מכבלים

יתרונות

מקשים נהדרים, עיצוב יפיפה, תוכנה חזקה.

חסרונות

אין משענת ליד, יקרה מאוד.

מקלדת מלאה
קנה עכשיו ב- KSP
מקלדת TKL
קנה עכשיו ב- KSP
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Ivory
מקלדת TKL
קנה עכשיו ב- wellcom

ה- Logitech G915היא מקלדת יפיפייה ודקה במיוחד, אשר מתחברת למחשב באמצעות שבב USB או בלוטות'. אין עיכובים או השהייה; אין אותות שלא מתקבלים. היא מהירה ומגיבה בדיוק כמו כל מקלדת חוטית אחרת.

 

הודות למקשים הנמוכים ותאורת ה-RGB המלאה, ה-G915 היא גם נוחה וגם מרשימה מבחינת מראה. החיסרון היחידי שיש לה היא שהיא עולה הרבה כסף, אבל כשאתם לוקחים בחשבון את חוסר הבלגן של הכבלים על השולחן מחשב שלכם, היא יכולה להיות השקעה נהדרת.

לוגו של הסקירה

המיני הטובה ביותר: HyperX Alloy Origins 60

ה- HyperX Alloy Origins 60מדגימה שמקלדות מיני יכולות להיות נהדרות לגיימינג. מקלדת 60% זו לא מגיעה עם חלק מורחב למספרים, שורת מספרים או מקשי חצים, אבל אם אתם יכולים לחיות עם ללמוד כמה מקשי קיצור, מדובר בדרך נהדרת ליעל את חווית הגיימינג שלכם בעוד אתם חוסכים בשטח שולחן יקר. בנוסף, ה- Alloy Origins 60כוללת מקשי HyperX Red נוחים ומציעה מערך מלא של תאורת RGB.

HyperX Alloy Origins 60

4.5 15

מקלדת מיני לגיימינג שמשאירה לכם המון מקום על השולחן

יתרונות

קטנטנה וקומפקטית, מקשים נוחים, תאורת RGB יפה.

חסרונות

לא אידיאלית למי שמחפש פרודוקטיביות, מקשים מעט רועשים.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- א & א מחשבים וסלולר

הרבה סבורים שלא קל למכור את ה- Origins 60למי שלא התחייב כבר למקלדת מיני בעבר. אנשים רבים לא ימצאו כמה מהמקשים האהובים עליהם והם גם מעט רועשים יותר משהייתם מצפים. אבל עדיין, אם אתם מחפשים מקלדת מיני, זו אחת הטובות ביותר שתוכלו למצוא.

לוגו של הסקירה

המעוצבת ביותר: Roccat Vulcan Aimo 121

מתי הפעם האחרונה שהחמיאו לכם על המקלדת? כאשר סקרנו את ה- Roccat Vulcan Aimo 121 לא יכולנו שלא להתרשם מהעיצוב המושך והסגנון החדשני שלה, אפילו עוברי אורח התרשמו והם בכלל לא מתעניינים בגיימינג. ה- Vulcan Aimo 121 כוללת שלדה חלקה ושחורה בעיצוב מחוספס עדין, שעליה תמצאו מקשים שקופים עם תאורה צבעונית מלמטה וחלק עליון שחור ודק. אם תגדירו את אפקט התאורה המתחלף (מה שהתוכנה של ה- Roccat Vulcan Aimo 121מאפשרת) אתם תמצאו את עצמכם מתקשים להסיר ממנה את העיניים.

Roccat Vulcan Aimo 121

4.5 15

למי שלא מסתפק רק בביצועים ומחפש מראה מרשים

יתרונות

עיצוב מהמם, ניתן לבחור בין המקשים, ביצועים נהדרים.

חסרונות

תוכנה סבירה, שורת מדיה לא שלמה.

קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- Amazon

כמובן, האסתטיקה היא לא הדבר היחידי שהופך את ה- Roccat Vulcan Aimo 121למקלדת טובה כל כך. חוויית הכתיבה היא נוחה ומהירה, והביצועים בזמן משחק פשוט עוצרי נשימה. אתם יכולים להגדיר פרופילים למשחקים שונים ולשלוט במוסיקה שלכם בקלות באמצעות מקשי מדיה דיסקרטיים.

 

שימו לב: ל- Roccat Vulcanיש גם גרסת TKL הנקראת Roccat Vulcan TKL Pro. מדובר במקלדת קטנה יותר שדומה מאוד לגרסה הגדולה, מלבד העובדה שאין לה חלק ימני של מספרים ולא מגיעה עם אותו תג מחיר. גם היא מקבלת את ההמלצה החמה שלנו, במידה ואין לכם הרבה שטח שולחן.

סיכום

איך לבחור מקלדת גיימינג מומלצת?

יש שלושה דברים שיש לקחת בחשבון כאשר אתם מחפשים את מקלדת הגיימינג המושלמת עבורכם: עיצוב, מאפיינים ומחיר. אולם, כל השלושה מחוברים – מקלדות עם עיצוב יותר מורכב עם מאפיינים יוקרתיים עולות יותר כסף. מקלדות פשוטות יותר הן זולות יותר. אין כאן מדע טילים מסובך.

 

גודל

הדבר הראשון שתרצו להחליט הוא האם אתם רוצים מקלדת בגודל מלא או TKL – ללא החלק הימני של המספרים. מדובר בהחלטה די פשוטה: למקלדות בגודל מלא יש מקשי מספרים נפרדים בצד הימני, בעוד למקלדת TKL אין. אם אתם עובדים הרבה דרך המחשב ופרודוקטיביות חשובה לכם, מקלדת עם חלק נוסף למספרים עשוי להיות שימושית; אם לא, אתם יכולים לוותר על זה ולחסוך כמה שקלים.

 

סוג מקשים

באותו הזמן, עליכם גם לשקול איזה סוג של מקשים אתם רוצים, אם אתם קונים דגם מכני, כאשר הסטנדרט הוא Cherry MX. הסוגים הנפוצים ביותר של מקשי ה-Cherry הם Red, שהוא שקט ולינארי, Brown, שהוא שקט וטקטילי ו-Blue, שהוא רועש וטקטילי. יצרניות אחרות מציעות עיצובים דומים, למרות שהצבעים עשויים להיות שונים.

 

מחיר

המחיר של מקלדת גיימינג, כמו מכשירים רבים שנועדו לגיימינג, הוא מעט יקר יותר מהממוצע – למה? כי ציוד גיימינג תמיד חייב להיות מהיר, מגיב ולהציע ביצועים יוצאים מן הכלל, אחרת אתם תרגישו את זה במשחק. המחיר הממוצע שתיתקלו בו הוא 500 ₪, פחות או יותר.

 

מאפיינים נוספים

יש מאפיינים שעולים יותר מאחרים. תאורת RGB יכולה להוסיף כמה עשרות ואף מאות שקלים לתג המחיר של המקלדת וחיבור WIFI מסוג להפוך את מחירה של המקלדת לאף יקר יותר. אנחנו אוהבים את שתי האופציות הללו, אבל הן לא בהכרח שוות את הכסף אם לא ממש אכפת לכם מאסתטיקה של המחשב שלכם. אחרי הכל, מקלדות אלחוטיות לא בהכרח מציעות יתרונות עצומים היות ומדובר במכשיר שלא זז הרבה ממקום למקום. ולגבי התאורה – נכון, זה מעין סימן היכר של ציוד גיימינג, אבל זה ממש לא חובה אם אתם מחפשים לחסוך כמה שקלים.

 

מילון מושגים למקלדות גיימינג

Actuation Point

הגובה שיש ללחוץ על מקש עד שהוא מפעיל ושולח אות אל המכשיר.

 

Clicky

מנגנון מתחת למקש שמשמיע צליל "קליק" בכל פעם שהוא נלחץ.

 

Debounce

טכניקה המבטיחה שרק קלט אחד נרשם בכל פעם שנלחץ מקש.

 

Housing

הקליפה שמקיפה את החלקים הפנימיים של המכניקה מתחת למקש.

 

Linear

מקש שנע ישירות מעלה ומטה, לרוב מספק הקלדה חלקה ללא רעש או תחושה מיוחדת.

 

Mechanical Keyboard

מקלדת הבנויה סביב מקשים נפרדים ומכניקה נפרדת עבור כל מקש, במקום ממברנה אחידה מורכבת על מעגל מודפס.

 

Membrane Keyboard

מקלדת בה כל המקשים מורכבים על ממברנה אחידה; כאשר נלחץ מקש, כיפת גומי לוחצת על הממברנה ועל המעגל המודפס מתחתיה ומפעילה את המקש.

 

Stem

הרכיב של ה-switch עליו המקש מורכב במקלדת מכנית.

 

Switch

רכיב פיזי של מקלדת מכנית הנמצא מתחת למקש. הסוויץ' קובע כיצד המקש יפעל, האם הוא ישמיע צליל או תחושה מסוימת כאשר הוא נלחץ ועוד.

 

Tactile

Switch המספק תחושה מסוימת בכל פעם שהוא נלחץ.

 

Tenkeyless (TKL)

מקלדת שחסר בה החלק הימני עם משטח המספרים.

שאלות ותשובות על מקלדת גיימינג מומלצת

מה הסיפור עם מקשים מכניים?

אנחנו מדברים לא מעט על התחושה של מקשים מכניים לעומת היתר, אבל בסופו של דבר זו בחירה די אישית. אולם, מה שהופך מקשים מכניים לכל כך טובים הוא תוחלת החיים הארוכה שלהם. המנגנון שיושב מתחת לכל מקש יכול לעמוד בהרבה יותר לחץ ולהמשיך להגיב הרבה אחרי הסוגים האחרים.

מה הדבר החשוב ביותר שיש לשים לב כאשר קונים מקלדת גיימינג?

המכניקה תחת המקשים היא ללא ספק הבחירה החשובה ביותר שיש לעשות כאשר בוחרים מקלדת גיימינג חדשה. מתגי Cherry מכניים הם הידועים והנפוצים ביותר, אבל יש מגוון רחב ואיכותי שניתן לבחור מתוכו. אם אתם רוצים ביצועים טובים מהמקלדת שלכם, אל תפסחו על העניין ובדקו היטב את המקשים לפני שאתם קונים מקלדת.

איזה גודל מקלדת אני צריך?

גודל המקלדת הוא ללא ספק גורם מכריע כאשר רוצים לקנות מקלדת. מקלדות בגודל מלא נוטות להציע הכי הרבה מאפיינים וחלק ימני של מספרים, אבל אם אין לכם את המקום, כל האקסטרות האלו די מיותרות. מקלדות TKL (אלו שאין להם מקום בצד ימין למספרים) ומקלדות מיני יכולות גם הן להיות אפשרות נהדרת אם לא חסר לכם כל הרוח והצלצולים ואתם מעדיפים מכשירים קומפקטיים יותר.

מקלדת גיימינג מיועדת רק למשחקים?

מקלדת גיימינג היא מקלדת לכל דבר, התפקוד שלה פשוט מרוכז ביכולות ובתגובה מהירה, על מנת שהיא תתפקד באופן חלק תוך כדי משחקים, גם הכבדים ביותר. לכן, מקלדת הגיימינג שלכם היא פשוט מעין סופר מקלדת והיא כמובן יכולה גם לשמש בעיסוקים יום יומיים כגון כתיבת מאמרים, גלישה באינטרנט וכדומה.