מקלדת אלחוטית: סקירת 5 מקלדות אלחוטיות מומלצות (מעודכן 2024) | Finder

בין אם אתם משחקים על הספה, כותבים רומן בפינת האוכל או פשוט רוצים שולחן עבודה נקי ומסודר, אלו הן המקלדות האלחוטיות המומלצות ביותר של השנה.

icon pos_1

ניתחנו

26 סקירות

ו-

3289 ביקורות

בתחום

ציוד היקפי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מקלדת אלחוטית מומלצת

מה שהופך מקלדת אלחוטית למקלדת הטובה ביותר תלוי מאוד באיך אתם מתכוונים להשתמש בה. האם אתם שחקני ספה או שאתם פשוט חולי עיצוב ורוצים ששולחן העבודה שלכם יראה נקי ומסודר עם מקלדת אלחוטית מעוצבת? אתם מחפשים מקלדת שיכולה להחליף בין מספר מכשירים בבית תוך שניות או שאתם זקוקים למשהו קומפקטי יותר שנוח לנסוע איתו כדי לשלוח אימיילים בדרך לעבודה?

 

אתם תמצאו את המקלדות הטובות ביותר, מכל סוג, למטה.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

טקטיקלית
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

מוצר לא נמצא במלאי
לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לשימוש יום יומי, כתיבה ולמשרד: Logitech MX Keys

המקלדת הטובה ביותר למשרד שבדקנו היא ה- Logitech MX Keys. מדובר בדגם בגודל מלא ובנוי נהדר, בעל מסגרת מתכת מוצקה ומקשים עשויים פלסטיק דחוס ואיכותי. אתם יכולים לחבר אותה לשלושה מכשירים בו זמנית באמצעות הבלוטות' או קולט ה-USB שלה. ניתן להשתמש בה גם במחשבי Windows וגם מכשירי MacOS והיא גם מתאימה חלקית לרוב מערכות ההפעלה של המובייל, כך שאתם יכולים לחבר אותה את הפלאפון שלכם.

Logitech MX Keys

4.5 15

יכולה לעשות כמעט הכל במחיר נוח במיוחד

יתרונות

אלחוטיות גם בבלוטות' וגם ב-USB, מחיר נוח, ניתן לחבר למספר מכשירים בו זמנית (כולל הפלאפון), איכותית, נוחה לשימוש, ניתן להשתמש גם במחשבי Windows וגם של אפל, ניתן להתאים אישית מקשים.

חסרונות

לא ארגונומית, אין מקום מיוחד להניח את היד.

קנה עכשיו ב- KSP
עם משענת לזרוע
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- BUG

היא משתמשת במקשי מספריים אשר לא דורשים כוח רב כדי לפעול, מה שנותן לכם חוויית הגלדה קלה ורספונסיבית. בנוסף, המקשים נמוכים ורחוקים אחד מהשני בדיוק במרחק הנכון, מה שמונע טעויות הקלדה. מדובר במקלדת שקטה במיוחד, כך שהיא לא אמורה להטריד את האנשים סביבכם.

 

תכנת Logitech Options מאפשרת לכם לתכנת כמה מהמקשים לתפקודים שונים ואתם גם יכולים להתאים באופן אישי את רמת הבהירות של התאורה האחורית של המקלדת.

 

למרבה הצער, אין התאמה ארגונומית וגם לא משטח להנחת היד, אבל אתם יכולים לרכוש את אלו בנפרד. בנוסף, אתם לא יכולים להכניס מאקרו לאף אחד מהמקשים, מה שעשוי לאכזב את המתכנתים שביניכם, למרות שאתם יכולים לתכנת מחדש כמה מהמקשים ולתת להם תפקודים חדשים. למרות הכל, מדובר באחת המקלדות הטובות ביותר בשוק עבור שימוש משרדי ויום יומי – ואחת המקלדות הטובות ביותר עבור כותבים.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לגיימינג: Logitech G915 TKL

ה- Logitech G915 TKLהיא ללא ספק אחת המקלדות הטובות ביותר שאתם יכולים לקנות כאשר אתם מחפשים מקלדת אלחוטית. המקלדת מציעה ביצועים אלחוטיים נהדרים לאורך זמן ואתם יכולים לבחור לחבר אותה באמצעות בלוטת' או באמצעות מקשר USB  ייחודי מבית החברה. עבור גיימינג מן השורה הראשונה, המקלדת הציגה ביצועים שלא נופלים ממקלדת חוטית רגילה.

Logitech G915 TKL

4.5 15

המקלדת הטובה ביותר לגיימרים וגם לאלו המחפשים מקלדת אלחוטית מעולה

יתרונות

מבנה דק ויציב, מקשים נוחים ונמוכים, קל להחליף בין הבלוטות' ל-USB, ביצועים מצוינים.

חסרונות

אין מקשי G לתכנות, אין משענת לפרק כף היד, יקרה.

טקטיקלית
קנה עכשיו ב- KSP
קליקית
קנה עכשיו ב- KSP
מוצר לא נמצא במלאי
קליקית
קנה עכשיו ב- Ivory
G915 - דגם דומה
קנה עכשיו ב- wellcom

ה-G915 TKL היא גרסה קלה וזולה יותר ה-Logitech G915 Lightspeed המצוינת שקשה להשיג בארץ. היא עולה קצת יותר ומציעה אפשרויות תכנות רבות יותר. אולם, ה-G915 TKL מפנה יותר מקום על השולחן עבור העכבר שלכם ומאפשרת לאנשים תחת תקציב ליהנות ממקלדת מעולה.

 

אתם יכולים למצוא את ה- Logitech G915 TKLעם 3 סוגים שונים של מקשים: טקטילי, קליקי ולינארי. ללא קשר לסוג שתבחרו, המקשים יהיו מליין ה-GL של החברה ובמרחק של 2.7 מ"מ במקום 4 מ"מ כפי שנהוג ביתר המקלדות, מה שאומר הקלדה מהירה יותר. אולם, בלי משענת לכף היד, מפרקי הידיים שלכם עלולים לכאוב ולהרגיש מוזנחים, במיוחד כאשר חושבים על המחיר שלה.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר למשתמשי אפל: Apple MQ052HB/A

אם אתם משתמשים במחשבי Mac" יש בסקירה שלנו כמו מקלדות שעשויות להתאים לכם, אבל אם אתם מחפשים מקלדת מצוינת מבית Apple שעוצבה במיוחד אך ורק למשתמשי אפל, ה- Apple Magic היא בדיוק עבורכם.

Apple Magic

4.5 15

קטנה או גדולה, זו המקלדת המושלמת למשתמשי Apple

יתרונות

קומפקטית ודקה, עיצוב נהדר, נוחה לשימוש, יש אופציה למקלדת קטנה יותר או לאחת מלאה.

חסרונות

לא זולה, הצבע הלבן מתלכלך בקלות.

קנה עכשיו ב- Last Price
דגם מורחב
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- פי.סי סנטר
דגם מורחב
קנה עכשיו ב- iTech-store

ה- Apple Magic, הכוללת שני דגמים עיקריים: מקלדת קטנה (MLA22HB/A) ומקלדת בגודל מלא (MQ052HB/A) , היא המקלדת הנוחה, האמינה והיפה ביותר שהיה לנו התענוג להשתמש בה והיא ללא ספק האפשרות הטובה ביותר עבור משתמשי Mac.

 

זה פשוט מדהים כמה חלקה ודקה המקלדת, במיוחד בהתחשב בעובדה שהיא נוחה כל כך לשימוש. נוחות השימוש במקשים שלה היא כמובן הודות למכניזם המספריים שהחברה אימצה ואף הוסיפה למחשבים הניידים שלה. המקלדת זמינה בשני צבעים: לבן ושחור, כך שאתם יכולים להתאים אותה לסביבת העבודה שלכם.

 

והיא גם ממש פשוטה לשימוש. הדליקו אותה בפעם הראשונה, והיא תתחבר אוטומטית אל ה-Mac שלכם. ולבסוף יש לכם את הבטרייה, אשר מסוגלת להחזיק מעמד חודש שלם לפני שצריך להטעין אותה, לעומת מקלדות בלוטות' אחרות שיכולות להחזיק מעמד רק מספר ימים על כל טעינה.

לוגו של הסקירה

הניידת ביותר: Riitek I8-R-I-9

אם אתם מחפשים מקלדת קטנה ונוחה לטיולים ונסיעות, ה- Riitek I8-R-I-9בהחלט יכולה להיות הבחירה החכמה עבורכם.

Riitek I8-R-I-9

4.5 15

מקלדת קטנה עם צורה קצת משונה, מושלמת לדרכים

יתרונות

ניידת במיוחד, קומפקטית, בעלת עכבר מובנה בצורת מסך מגע, יש כפתורי ניווט ומולטימדיה לשימוש מהיר ונוח, מחיר נוח, כוללת כפתורי משחק.

חסרונות

מקשים צפופים למקסימום ביצועים, עכבר מובנה לא מאוד נוח, חוויית שימוש לא נוחה כמו של מקלדת רגילה.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

היא כל כך קטנה שהיא נקראת מיני מקלדת, אבל אל דאגה, היא עדיין תספק לכם 92 מקשים שימושיים, כולל עכבר מובנה בצורת משטח מגע קטן – מושלם למי שנמצא בדרכים ולא יכול להשתמש בעכבר רגיל.

 

היא ממש לא מקלדת רגילה ומגיעה מצוידת בכפתורי ניווט ומולטימדיה לגלישה נוחה ומהירה. היא מתחברת למכשיר שלכם באמצעות הבלוטות' ומספקת חוויית שימוש טובה במיוחד, גם אם אתם פשוט יושבים על הספה. המקלדת יכולה להתחבר למכשירי Smart TV, למחשבי Windows, פלייסטיישן, Xbox ועוד.

 

אז אם אתם נמצאים הרבה בדרכים או לא נוהגים לעבוד מול מחשב מסודר, ה- Riitek I8-R-I-9היא בדיוק המקלדת עבורכם.

לוגו של הסקירה

מקלדת המולטי הטובה ביותר: Logitech K780 Multi-Device Quiet Desktop

היא יכולה להתחבר מעולה גם למחשב וגם לסמארטפון ולספק לכם חוויית משתמש מולטי אמיתית, עם חיבורים למגוון מכשירים אחרים בבית ומעבר מהיר במיוחד בין כל מכשיר.

Logitech K780

4.5 15

מושלמת למכשירי מובייל ולמי שרוצה להתחבר לשלושה מכשירים שונים בו זמנית

יתרונות

מסוגלת להתחבר לשלושה מכשירים בו זמנית, בסיס המקלדת מסוגל להחזיק במאונך מכשירי מובייל, עיצוב מושך (אהבנו במיוחד את המקשים העגולים), קומפקטית ונוחה לשימוש.

חסרונות

סוללת AA במקום סוללה נטענת.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- פי.סי סנטר
קנה עכשיו ב- BUG
K380
קנה עכשיו ב- Ivory

עם המקלדת האחרונה שלהם, Logitech מכוונת לבעלי סמארטפונים וטאבלטים אשר מעדיפים להשתמש במכשיר שלהם בעוד הם יושבים מול שולחן. ואם אהבתם את קודמה בתפקיד, ה-K380, ה- Logitech K780היא בדיוק המקלדת עבורכם, במיוחד עם תוספת השטח למספרים שלה.

 

למקלדת הזו יש עדיין את היכולת להתחבר לשלושה מכשירים שונים באמצעות הבלוטות' או ה-USB, כך שאתם יכולים להחליף בין כל המכשירים שלכם בנוחות ובמהירות. והודות למקשי המקלדת העגולים והנוחים שלה, ממש תענוג להקליד עליה.

 

אולם, בסיס המקלדת הוא הכוכב של המופע, היות והוא מסוגל להחזיר מכשירי מובייל בעובי של עד 11.3 מ"מ וזווית מאונכת. מה שמניח אותם במרחק נגיעה כדי לענות להודעות WhatsApp או לקרוא בבלוג האהוב עליכם בנוחות.

סיכום

טיפים לבחירת מקלדת אלחוטית

לפני שאתם רצים לקנות מקלדת אלחוטית חדשה, יש לנו כמה טיפים שמומלץ לקחת בחשבון:

 

מכאנית או לא?

אם אתם גיימרים או כותבים שעות רבות מהיום, מקלדת מכאנית בהחלט עדיפה עוברכם. מקלדות עם מקשים מכאניים הן גם יותר עמידות בדרך כלל מיתר סוגי המקלדות. אולם מקלדות מכאניות נוטות להיות גסות יותר, אפילו הגרסאות היותר קומפקטיות שלהן. אז אם אתם מחפשים דגם דק שאתם יכולים להחליק בקלות אל תוך התיק, כנראה שתרצו לבחור באלטרנטיבה.

 

תאורה

המקלדות האלחוטיות הזולות ביותר לא ידיעו עם תאורה כלל, מה שיכול להיות בסדר גמור אם אתם משתמשים במקלדת שלכם באזורים מוארים היטב. אבל אם אתם אנשים שאוהבים לעבוד בשעות הקטנות של הלילה ואתם לא יכולים (או רוצים) להדליק תאורה כלשהי כדי לעבוד, מקלדת עם מקשים מוארים או תאורה כלשהי היא בגדר חובה עבורכם.

 

רוב המקלדות האלחוטיות שמשווקות לגיימרים מגיעות עם תאורת RGB, אשר נותנת לכם לשנות את צבע האור של כל מקש או לפעמים אזורים מסוימים במקלדת. תכונה זו היא אינה הכרחית עבור גיימרים או משתמשים אחרים, אבל זה לא אומר שזה לא מהנה.

 

אפילו אם אתם משתמשים במקלדת שלכם רק כדי לכתוב מסמכים, זה נחמד לשנות את המראה של המכשיר עליו האצבעות שלכם מקישות במשך שעות כל יום.

 

סוג המקשים

לא כל המקלדות האלחוטיות שתמצאו יעשו שימוש במקשים מכאניים, אבל אלו שכן ישתמשו יתנו לכם אפשרויות לבחור מביניהן, תלוי בדגם שתבחרו. גיימרים רבים מעדיפים מקשים ליניאריים (לרוב מכונים אדומים RED) היות וקל יותר ללחוץ על מספר כפתורים במקביל במרווחי זמן קצרים. אולם, עיצוב זה עשוי להוביל ליותר טעויות כתיבה.

 

קיימים עשרות סוגי מקשים, כולל אופטיים ואפילו קרומיים, אשר נוטים להיות רכים יותר, אך מסוגלים לשרוד משקאות שנשפכו. סוג המקש הטוב ביותר עבורכם תלוי בהעדפותיכם האישיות ובצרכים שלכם.

 

אלו הם סוגי המקשים הנפוצים ביותר בשוק:

  • טקטיקלי
  • קליקי
  • לינארי

 

בלוטות' או מקשר USB?

אם אתם מחפשים מקלדת שאתם יכולים להשתמש בה עם סמארטפונים וטאבלטים, חפשו מקלדת בלוטות'. רוב הלפטופים וכמה מהמחשבים הנייחים היום תומכים גם הם בבלוטות', אז אלו טובים גם כן אם אתם רוצים להשתמש במקלדת האלחוטית המומלצת שלכם עם כמה סוגי מכשירים.

 

לאחר שזה נאמר, אם אתם מתכוונים להשתמש במקלדת שלכם עם מחשב PC או Mac, ייתכן ותעדיפו להשתמש במקלדת שמתחבר באמצעות USB  מקשר למכשיר. מדובר בפלַג קטן שעושה שימוש בתדרי רדיו שמתחבר אל יציאת ה-USB שלכם ומאפשר שליטה במחשב.

 

אתם תצטרכו לוותר על אחת מיציאות ה-USB שלכם, אבל החיבור הרבה יותר פשוט ונוח באמצעות מקלדות שמשתמשות בתדרי רדיו. ברוב המקרים, אתם פשוט מחברים את הפלַג הקטן, מדליקים את המקלדת ואתם מוכנים להתחיל להקליד.

 

טעינת USB או בטריות?

הרבה מהמקלדות האלחוטיות הטובות ביותר יגיעו עם סוללה מובנת אשר למרבה הנוחות נטענת באמצעות כבל USB. אבל הרבה מקלדות פחות יקרות יעשו שימוש בבטריות סטנדרט AA או AAA. במקרים מסוימים, בטריות רגילות שניתן להחליף בשניות עשויות להיות נוחות יותר, היות ואתם רק צריכים להוציא ולהכניס אחת חדשה. אבל חישבו היטב מה התדירות והיכן אתם מתכוונים להשתמש במקלדת האלחוטית שלכם.

 

אם אתם משתמשים במקלדת כל הזמן, במיוחד עם מחשב PC כאשר תמיד יש כבל ושקע זמינים, טעינת USB היא האופציה הטובה ביותר עבורכם. יש אפילו כמה מקלדות אלחוטיות שנטענות באופן סולארי ויורידו מכם את דאגת הטעינה והחלפת הבטריות, אך היות והתאים הסולאריים זקוקים לשטח וחשיפה לאור השמש, המקלדות הללו לא בדיוק נוחות לשימוש ולכן אין הרבה מהן.

שאלות ותשובות על מקלדת אלחוטית מומלצת

האם מקלדות אלחוטיות קלות יותר ממקלדות חוטיות?

באופן אולי מפתיע, התשובה היא כן! לרוב, מקלדות אלחוטיות הן קטנות יותר וקלות יותר ממקלדות חוטיות, מה שמאפשר לכם לקחת אותם ממקום למקום ולחבר אותם למכשירים שונים בבית או מחוצה לו ביתר קלות.

האם ניתן לחבר מקלדת אלחוטית רק למחשב?

ממש לא! החיבור האלחוטי של המקלדות, שלרוב מבוסס Bluetooth, מאפשר לכם לחבר אותה לכל מכשיר שתרצו, החל ממחשבים, טלפונים ניידים, טאבלטים ואף מסכי טלוויזיה חכמים.

באילו צבעים ניתן להשיג מקלדות אלחוטיות?

חברות הטכנולוגיה כיום מבינות שסטייל הוא לגמרי חלק מהחיים של כולנו, ולכן הם הרחיבו את מגוון הצבעים של מרבית המוצרים הקיימים כיום, והם לא שכחו את המקלדות האלחוטיות. גם כיום הצבעים הבולטים הם שחור ולבן, אך זו ממש לא תהיה בעיה להשיג מקלדת אלחוטית בצבעים נועזים כמו זהב, ורוד, אדום, כחול ועוד.

האם כל המקלדות האלחוטיות מתאימות לכל סוגי השימוש?

באופן עקרוני, כל המקלדות אמורות להתאים לכל שימוש שתרצו לעשות בהן. בפועל, יש מקלדות בעלות תכונות ייחודיות שהופכות אותן למותאמות ספציפית לשימוש מסויים בין אם זה גיימינג, עבודה עם מכשירי אפל או סמסונג ועוד. בסקירה שלנו חילקנו עבורכם את המקלדות הפופולאריות האלו לפי אותן קטגוריות כדי שיהיה לכם קל למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים.