מסכי מחשב 27 אינץ': סקירת מסכי מחשב מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

מסכי המחשב בגודל 27 אינץ' המומלצים ביותר של השנה, הגודל נשאר אותו הדבר אבל המאפיינים בהחלט משתנים מדגם לדגם.

icon pos_1

ניתחנו

42 סקירות

ו-

628 ביקורות

בתחום

ציוד היקפי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מסכי מחשב 27 אינץ' מומלצים

אמנם כיום יותר ויותר אנשים עוברים למחשבים ניידים והצורך במסך מחשב הולך ופוחת, אך עדיין, עבור אוהבי המחשב הביתי הנייח, שחקני המחשב המקצועיים (גיימרים) ואפילו עורכי מוסיקה ווידאו, מסך מחשב הוא מוצר צריכה בסיסי וחשוב מאוד. לפניכם המסכים המומלצים ביותר בגודל 27 אינץ' של השנה.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

עם כניסתם של המחשבים הניידים לשוק הביתי, הלכה ופחתה הצריכה של מסכי המחשב, ויחד עם זה גם צנחו המחירים שלהם. אך עדיין, קיימים כיום מסכי מחשב המתאימים עצמם לשווקים מסויימים, מעורכי וידאו וסאונד ועד גיימרים מקצועיים וחובבנים שמבחינתם (גם מעצבים גרפיים חייבים מסך גדול – הנה רשימה של קורסי פוטושופ מומלצים, אולי תתחילו גם) , אין תחליף למחשב נייח עם מסך מותאם ואיכותי, שיאפשר להם את התמונה המושלמת.

 

טווח המחירים של מסכי המחשב נע בין מאות שקלים בודדים ועד עשרות אלפי שקלים, הכל תלוי באיכות התמונה, סוגי החיבורים, המעבדים הגרפיים ועוד מאפיינים מיוחדים שפונים לצרכנים ספציפיים. אך הנתון הראשון אותו בוחנים הוא גדול המסך, ולמרות שקיים מנעד רחב של גדלים, הגודל הנפוץ ביותר למסכי מחשב הוא 27 אינץ'. אז הכנו עבורכם רשימה של מסכי מחשב בגדול הזה, שתוכל לעזור לכם להחליט, מה המסך הטוב ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

המשתלם ביותר: Dell UltraSharp U2719DC

עיצוב יעיל ומבריק, קישוריות USB-C ודיוק צבע מעולה עוזרים להצדיק את המחיר הגבוה יחסית.

Dell UltraSharp U2719DC

4.5 15

מתאים למי שמחפש מסך עם ביצועים מעולים במחיר משתלם

יתרונות

עיצוב דק ואלגנטי, תמיכה ב- USB -C

חסרונות

אין הגדרות צבע מתקדמות

קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- פי.סי סנטר
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Walla Shops

עם רזולוציית 2560 X 1440 QHD בגודל 27 אינץ' ותמונה 16:9 עם מסגרת דקה במיוחד, ה- UltraSharp  U2719DC של Dell נמצאת במקום טוב באמצע מבחינת עלות מול תועלת.

 

צג המסך מכויל על ידי היצרן לרמת דיוק מושלת כדי לספק גוונים מדוייקים ותמונה מדוייקת כבר בהדלקה הראשונה. זוויות הצפייה הנוחות ביותר, תוכלו לכוון את המסך קדימה אחורה, מצד לצד או לגובה המדוייק ביותר עבורכם. זה נכון שאפשר למצוא מסכי מחשב בגודל 27 אינץ' זולים מהמסך הזה, אבל Dell בהחלט עונה על הצפיות באיכות המסך לעומת המחיר שלו. אחד היתרונות הבולטים של המסך הזה לעומת מסכים זולים יותר הוא חיבור ה USB –C שהוא מציע שיאפשר לכם להטעין את מכשיר הסלולר שלכם או את המחשב הנייד. אז אם יש לכם תקציב שמאפשר לרכוש את המסך הזה, אתם תשמחו שיהיה לכם אחד כזה.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: Samsung S27F350FH

פרופיל דק להפליא, עיצוב מסוגנן ומודרני, בצבע שחור מבריק בשילוב עם מחיר זול במיוחד, הופכים את המסך הזה לאטרקטיבי מאוד.

Samsung S27F350FH

4.5 15

מתאים למי שמחפש מסך זול ואיכותי

יתרונות

זול, דק, רזולוציה טובה, איכות תמונה מצוינת

חסרונות

מפרט פשוט יחסית

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

אמנם המפרט שלו פשוט יחסית, אבל אי אפשר לטעות כשבוחרים ב- Samsung. ה- S27F350FH הוא מסך דק במיוחד עם רזולוציה 1920 X 1080 ופנל PLS לדיוק צבע מושלם ולזווית צפייה רחבה במיוחד. תכונת Magic Upscale הופכת כל תמונה לאיכותית, לא משנה מה איכות התמונה המקורית. ל- S27F350FH מהירות תגובה של 4ms ואתם תוכלו לקבל קטעי וידאו מהירים ברזולוציית Full HD. מצב ה – Game mode יכוון אוטומטית את הגדרות הצג לקבלת חווית משחק מושלמת. הוא מגיע עם חיבורי VGA + HDMI והתקן VESA כדי שתוכלו, אם תרצו, תלות אותו על הקיר.

לוגו של הסקירה

מקום טוב באמצע: LG 27UL500-W

LG 27UL500 הוא מסך K4 מצויין ובמחיר נוח. בזכות הביצועים החלקים ואיכות התמונה הסוחפת, הוא מדהים למשחקים, לעבודה ולכל מה שביניהם.

LG 27UL500-W

4.5 15

מתאימה למי שמחפש מסך K4 במחיר נמוך

יתרונות

מחיר נוח, רזולוציית K4, טכנולוגיות מתקדמות

חסרונות

בלי רמקולים מובנים, אין חיבור USB, בסיס גדול ולא מתאים לכל שולחן

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- פי.סי סנטר

LG 27UL500 הוא מסך K4 במחיר בר-השגה עם לוח IPS לצבעים עזים, FreeSync לביצועים חלקים ואיכויות נוספות שימושיות ועם קשת צפייה של 178 מעלות המסך הזה מספק צבעים מדהימים מדוייקים ועקביים. בנוסף, המסך מגיע מכויל כבר מהמפעל, כך שתוכלו ליהנות ממנו כבר מההפעלה הראשונה.

 

ה- LG 27UL500 תומך גם ב- HDR כך שבהתחשב במחיר, אתם מקבלים מסך מצויין. אך קחו בחשבון שאם אתם צריכים את המסך לעבודה מקצועית יותר, תאלצו להמשיך הלאה ברשימה למסכים מקצועיים יותר. ה- LG 27UL500 מציע אפשרות של פיצול מסך כך שתוכלו לעבוד על עד 4 תוכנות במקביל. תפריט התצוגה על המסך מסודרת ונוחה ותוכלו למצוא שם את כל הגדרות ההתאמה המתקדמות שתחפשו. קחו בחשבון שהמעמד של המסך עדין ודק כך שהוא לא יציב במיוחד ולא יתאים לכל שולחן, כך שכדאי לבדוק זאת טרם הרכישה.

לוגו של הסקירה

היוקרתי ביותר לגיימינג: Asus ROG SWIFT PG27UQ

המסך המרשים ביותר עם הביצועים הטובים ביותר כיום בשוק. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם לשלם את המחיר, אתם תשמחו שהוא יהיה חלק מחוויית המשחק שלכם.

Asus ROG SWIFT PG27UQ

4.5 15

מתאים לשחקנים רציניים שלא מוכנים להתפשר על איכות ויכולים לעמוד במחיר הגבוה

יתרונות

טכנולוגיות מתקדמות, ביצועי משחק מעולים, איכות תמונה גבוהה מאוד

חסרונות

יקר מאוד

קנה עכשיו ב- Amazon
דגם דומה
קנה עכשיו ב- Ivory

אפשר להגיד שזה הטופ של הטופ במסכי המחשב המקצועיים לגיימינג. עם כרטיס מסך NVIDIA G-SYNC HDR שמעניק ניגודיות וצבעים מציאותיים מושלמים, אתם תראו את הצבעים ברורים יותר מאי-פעם.

 

זה מסך IPS ‏Quantum-dot עם לוח צבעים רחב שמעניק צבעים מציאותיים ומותאמים במיוחד לשחקני מחשב מקצועיים שמחפשים את הפרטים הקטנים. טכנולוגיית ASUS Aura Sync מעניקה תאורה מיוחדת שתומכת בסנכרון עם רכיבים ואביזרים היקפיים להגברת חוויית המשחק.

 

ה- ROG Swift PG27UQ הוא המסך הראשון שמציג תוכן 4K UHD  בקצב ריענון של 144Hz, מעניק לשחקנים תצוגה חזותית בהבחנה גבוהה במיוחד ובקצב גבוה, תמונות חדות במיוחד וטקסט ברור ברמה הגבוהה ביותר. ה- ROG Swift PG27UQ כולל טכנולוגיית טווח דינמי גבוה (HDR) ‏G-SYNC™‎ לבהירות שיא של 1000 ניטים. תאורת ה-LED האחורית מעניקה ניגודיות גבוהה מאוד לסצנות עשירות וטבעיות יותר למראה. בקיצור, אם יש לכם תקציב להוציא על מסך פרימיום ברמה הגבוהה ביותר, אתם לא תצטערו!

לוגו של הסקירה

לגיימרים עם תקציב מוגבל: Acer XV273K Pbmiipphzx

ה- Acer XV273K אמנם לא מהמקצועיים או המתקדמים ביותר בשוק אבל הוא אחד ממסכי הגיימינג הטובים ביותר שתוכלו להשיג במחיר זול משמעותית ומציע חוויית משחק חלקה באותה מידה.

Acer XV273K Pbmiipphzx

4.5 15

מתאים לגיימרים שרוצים ליהנות מביצועים טובים בתקציב נמוך

יתרונות

מחיר זול ביחס למסכי גיימינג, עיצוב ייחודי, תצוגת צבע טובה מאוד

חסרונות

רמקולים מובנים קטנים מידי, דורש שני כבלים לאיכות תמונה מקסימלית

קנה עכשיו ב- פי.סי סנטר
קנה עכשיו ב- PC Market
קנה עכשיו ב- Amazon

אם אתם רוצים מסך גיימינג   4K 144Hzאבל אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להוציא עליו הון עתק ה-  Acer Predator XV273K עשוי להיות בדיוק המסך שאתם מחפשים. ה- Acer  XV273K הוא מסך נהדר לשימוש מעורב. יש לו שלל תכונות כדי לספק גם את הגיימרים התובעניים ביותר, והעיצוב המאופק שלו מתאים בקלות לרוב הצרכנים. עם רזולוציית מסך של 2160 X 3840 פיקסלים, יחס מסך של 16:9 וזמן תגובה מרשים של 1ms אתם תיהנו ממסך משובח במחיר זול יחסית למתחרים בשוק.

שאלות ותשובות על מסכי מחשב 27 אינץ' מומלצים

מה המחיר הממוצע של מסכי מחשב 27 אינץ'?

המחיר הממוצע של מסך 27 אינץ' הוא בסביבות ה-1,500 שקלים. עם זאת, אפשר למצוא גם מסכים בחצי מהמחיר הזה, או במחיר שגבוה ממנו פי 6. טווח המחירים הגדול קשור באופן ישיר לאיכות המסך, ולשימוש המתבקש בו. חשוב לבצע חושבים לפני שקונים מסך שכזה, כי יש הבדל בין מסך לגיימרים לבין מסך לעבודה.

האם מסך 27 אינץ' הוא גדול מדי לעבודה?

27 אינץ' זהו הגודל המקסימלי למסך בו אנשים משתמשים למטרות עבודה. כל דבר יותר גדול מזה דורש, באופן עקרוני, לשבת רחוק יותר מהמסך. הגודל הזה הוא למעשה הגודל הסטנדרטי גם עבור אנשים שמשתמשים במסך למטרות קז'ואליות, כמו גלישה באינטרנט וגיימינג ברמה בסיסית. גיימרים ואנשים שעובדים בעולם העיצוב, ייתכן שיצטרכו מסכים גדולים ומורכבים יותר, אך גם יוכלו לשבת רחוק יותר מהמסך עצמו.

האם מסך 27 אינץ' יכול להתאים גם עבור צפייה בטלוויזיה?

כן, אך לא לטלוויזיה הממוקמת בסלון גדול. כדי לראות טוב במסך בגודל כזה, צריך לשבת במרחק של עד 2.5 מטרים מהמסך. מרבית הסלונים כיום הם הרבה יותר גדולים ומרווחים. מסכים כאלו יכולים להתאים לחדרי עבודה, חדרי משחקים, חדרי שינה, ואם אתם ממש מתעקשים, גם במטבחים.

מה לחפש כאשר קונים מסך 27 אינץ'?

ראשית, יש לבדוק את הרזולוציה המוצעת, האם יש למסך אופציה של K4 והאם הוא יכול להתחבר לקונסולות משחק, סטרימרים ושאר ירקות שאתם עשויים לנסות ולחבר אותו אליהם. לאחר מכן, אפשר להיכנס לענייני רזולוציות מתקדמות, איכות תמונה ברמה גבוהה, פיצ'רים מתוחכמים של אודיו ו-וידאו ועוד אלמנטים שיעזרו לכם לשפר את חווית הצפייה הבסיסית.