מיטת כלב מומלצת – סקירת הטובות ביותר 2024

תנו לכלב שלכם ליהנות משינה טובה ונוחה במיוחד עם המיטות המומלצות ביותר של השנה; מדני ענק עד לצ'יוואווה, כאן תמצאו מיטות מעולות לכל גזע וגיל.

icon pos_1

ניתחנו

45 סקירות

ו-

37893 ביקורות

בתחום

חיות מחמד

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מיטת כלב מומלצת

גם אם אתם לא מרגישים שהכלב שלכם הוא כמו אחד הילדים (ויש רבים שכן) מגיע לו ליהנות משינה טובה במיטה נוחה משלו. אחרי הכל, לא רק חתולים אוהבים לישון כל היום ולהתפנק – גם כלבים מיומנים באומנות הנמנום. אבל לא כל מה שנוח לכלב אחד, יהיה נוח לאחר. רק תחשבו על טווח הגדלים! מיטה שתהיה נוחה במיוחד לכלב קטן כמו פקינז או פודל ננסי ממש לא תתאים לרועה גרמני או לברדור.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

מוצר דומה
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מכולן: Casper Dog Bed

גם אתם מוצאים היגיון בלרכוש מיטה לכלב מחברת מזרנים ידועה לבני אדם? בייחוד כשמדובר במיטה כל כך מוצלחת שמגיעה בשלושה גדלים שונים: קטן (לכלבים עד 13 ק"ג), בינוני (לכלבים עד 27 ק"ג) וגדול (לכלבים עד 40 ק"ג).

Casper Dog Bed

4.5 15

מיטת כלבים ברמה של מזרן לבני אדם

יתרונות

3 גדלים שונים, נוחה מאוד, כיסוי שניתן להסיר ולנקות במכונת כביסה.

חסרונות

לא זולה (במיוחד הגודל הגדול).

קנה עכשיו ב- Amazon
מוצר דומה
קנה עכשיו ב- PetBest

המיטה עשויה קצף זיכרון ונתמכת מכל צדדיה, מה שמעניק תחושה דומה לכרית. למיטת הכלב של Casper יש כיסוי מיקרופייבר עמיד וניתן להסרה, אשר ניתן להכניס בבטחה למכונת הכביסה, כך שאתם יכולים לשמור בקלות על הניקיון.

 

ולבסוף, עם הרבה מחשבה על הכלבים: לפי מה שאומר היצרן, הבד העודף בחלקה העליון של המיטה נועד כדי לגרום לכלב להרגיש יותר בנוח. היא גם עמידה מספיק גם עבור גורים שנהנים ללעוס כל דבר.

לוגו של הסקירה

האורטופדית הטובה ביותר: Big Barker

יש כאן מדע שיכול לתמוך ביתרונות של המיטה האורטופדית הזו. אחרי שימוש של קצת פחות מחודש, לכלבים רבים יש פחות כאבי מפרקים וקשיחות, ניידות מוגברת ונראה שהם ישנים טוב יותר, לפי מחקר שנעשה באוניברסיטה של פנסילבניה.

Big Barker

4.5 15

מתאימה לכל הגדלים ובמיוחד לכלבים עם בעיות אורטופדיות

יתרונות

אורטופדית ומטיבה עם כאבי מפרקים, מגיעה בשלל גדלים, עמידה במיוחד.

חסרונות

קצת יקרה.

קנה עכשיו ב- Amazon
מוצר דומה
קנה עכשיו ב- PetBest

המיטה זמינה במספר גדלים, עד גודל ענק והיא מסוגלת לעמוד גם במשקל גבוה: היא עשויה מקצף איכותי במיוחד אשר, לפי היצרן, לא יהפוך לשטוח עם הזמן. מיטת הכלב Big Barker היא עמידה במיוחד ובנויה היטב, כך שהיא מתאימה גם לכלבים גדולים וגם לכאלו שאוהבים לחפור.

 

ולכל הכלבים עם בעיות אורטופדיות, כמו דלקת מפרקים, המיטה הזו מספקת את התמיכה והנוחות שהם זקוקים לה.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לכלבים גדולים: Furhaven Pet

לכלבים גדולים יש צרכים מיוחדים כאשר זה מגיע למיטה. בתור התחלה, המיטה צריכה להיות בגודל המתאים כדי להתאים לגוף שלהם. ולרוב, תמיכה אורטופדית עוזרת, היות וכלבים גדולים נוטים לפתח בעיות באגן או במפרקים.

Furhaven Pet

4.5 15

יש לכם כלב גדול שאתם רוצים לפנק?

יתרונות

מתאימה לכלבים גדולים, מגיעה בשלל צבעים וגדלים, נוחה במיוחד, יש כיסוי שניתן להסיר ולכבס, מחיר נוח.

חסרונות

לא מתאימה לכלבים שאוהבים ללעוס.

קנה עכשיו ב- Amazon

וכאן נכנסת ה- Furhaven Pet, אשר מגיעה עם תמיכה בצדדים לנוחות ולתמיכה, יחד עם בסיס קצף (בסגנון תבנית ביצים) אשר מטיב עם מפרקים קשיחים. נראה שדי פשוט לכלבים לעלות ולרדת מהמיטה הזו. בנוסף, היא עשויה מחומר רך ונעים לכרבולים. רק שימו לב: אם הכלב שלכם אוהב ללעוס ולהרוס, המיטה הזו לא טובה עבורו.

 

מיטה זו זמינה במגוון רחב של צבעי ובמספר גדלים. כיסוי ניתן להסרה וידידותי למכונת הכביסה הופך את השמירה על הניקיון לנוחה וקלה במיוחד.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לכלבים קטנים: Best Friends by Sheri Deep Dish Cuddler

יש לכם כלב קטן וקומפקטי שאוהב להתכרבל? מיטה דמוית מערה זו עשויה להיות אידיאלית עבורו. למיטת ה- Sheri Deep Dishיש גבולות גבוהים – והם לא רק מספקים תמיכה, אלא גם חום לכלבים קטנים (אשר נוטים להתקרר יותר בקלות).

Best Friends by Sheri Deep Dish Cuddler

4.5 15

מיטה מפנקת במיוחד בצורת מערה קטנה

יתרונות

פרוותית ומחממת, צורת כיס משרה ביטחון, ניתן להכניס בשלמותה אל מכונת הכביסה, יש מגוון צבעים לבחור מביניהם, מחיר נוח.

חסרונות

עלולה להחליק על מרצפות עץ, לא מתאימה לכלבים בינוניים או גדולים.

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- אניפט
קנה עכשיו ב- AnimalShop

אתם יכולים להכניס את המיטה כולה אל מכונת הכביסה, מה שהופך את השמירה על הניקיון שלה לקלה במיוחד. היא עמידה, רכה ומכרבלת במיוחד לחיות מחמד. טיפ מאיתנו: אם יש לכם רצפות עץ, ייתכן שתרצו להניח מגבת מתחת למיטה, כדי שהיא לא תחליק ממקום למקום על המשטח החלק.

 

העיצוב דמוי הכיס משרה על הכלב תחושת ביטחון וחמימות ויכולה להוסיף המון לשינה שלו. המיטה מגיעה בשלל צבעים אופנתיים ופרוותיים, כך שיש שאתם יכולים להתאים אותה לעיצוב של החדר.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לכלבים שאוהבים ללעוס: K9 Ballistics Tough Rectangle

הכלב שלכם אוהב לקנן, לכרסם, לשרוט, ללעוס ולנשוך את כל סוגי הבדים? ההרגל הזה לא רק אסון עבור הספה שלכם – הוא גם עלול להוביל להחלפה תדירה במיוחד של מיטות לכלב, כאשר אתם חוזרים מהעבודה ומוצאים את המיטה מפורקת לגורמים, קצף ובד בכל מקום.

K9 Ballistics Tough Rectangle

4.5 15

מיטה לכלבים עם נטיות הרסניות

יתרונות

עמידה במיוחד, נוחה, ניתן לכבס את הכיסוי, מגיעה בארבעה צבעים שונים ובמספר גדלים.

חסרונות

לא עמידה לחלוטין בפני נשיכות, לא אורטופדית.

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- PetBest

מיטת ה- K9 Ballisticsלכלב מעוצבת כדי למנוע נשכנים ולעסנים מלגרום נזק עם השיניים והציפורניים. הכיסוי עמיד לחפירות וגם חסין לשריטות, לפי מה שטוען היצרן. (ובעוד המיטה לא עמידה לחלוטין ללעיסות, היא נותן קרב רציני ולא נכנעת בקלות).

 

הכיסוי ניתן להסרה ואפשר פשוט לזרוק אותו למכונת הכביסה, לניקוי מהיר ופשוט. הרוכסן מוחבא כדי שהכלב לא יתפתה לשחק ולכרסם אותו. מיטה עמידה זו מעוצבת לעמוד בפני כלבים שובבים במיוחד עם נטיות הרסניות.

סיכום

איך לבחור מיטת כלב מומלצת?

אז יש לכם את המיטות המומלצות ביותר, אבל איך תבחרו את המיטה הטובה ביותר עבור הכלב שלכם? לפניכם טיפים חשובים לבחירת מיטה לכלב.

 

  • מדדו את הכלב שלכם- מיטת הכלב שתבחרו צריכה להיות מעט גדולה יותר מהכלב שלכם, על מנת להכיל את שלל התנוחות שהוא עשוי לבחור לישון בהם.
  • שימו לב בדיוק כיצד הכלב שלכם ישן – אם הם מתפרסים על כל המיטה, מיטה מלבנית תיתן להם את המקום להימרח כמה שהם רוצים. אבל אם הם מעדיפים להסתובב במעגלים מיליון פעמים כדי ליצור קן קטן, כרבולית או מיטת כיס/מערה עשוי להיות הבחירה הנכונה.
  • שימו לב לחומר של המיטה – אם הכלב שלכם אוהב ללעוס, עדיף למצוא מיטה שלא עשויה מספוג ומכוסה בכיסוי עמיד במיוחד ואפילו רוכסן מוסתר. רצוי אחת עם אחריות שתיתן לכם את הכסף חזרה במידה שהיא תיהרס.
  • קחו בחשבון את הגיל של הכלב שלכם – ככל שהכלב מתבגר, הוא זקוק למיטה תומכת יותר אשר לא מפעילה לחץ על המפרקים שלו. התייעצו עם הווטרינר שלכם כדי לוודא שהמיטה שאתם מעוניינים לקנות תתאים לכלב ושאלו אותו האם הכלב שלכם זקוק למזרן אורטופדי.
  • חשבו על הנוחות – יש מיטות מורמות מהרצפה שיאפשרו מעבר אוויר ויאפשרו לכלב שלכם להתקרר מהר יותר. אם אתם מתכננים לשים את המיטה של הכלב בחוץ, מיטה מורמת היא אפשרות טובה שלא תתלכלך (למרות שאנחנו לא ממליצים לתת לכלב לישון בחוץ). לשימוש ביתי ולשמירה על החום, מיטה מכרבלת ונעימה במיוחד היא הרבה יותר כיפית לכלב שלכם.
  • וודאו שפשוט לנקות אותה – תמיד וודאו שהכיסוי של המיטה ניתן להסרה וכי אפשר להכניס אותו בבטחה למכונת הכביסה, כדי שהניקוי שלה יהיה פשוט במיוחד.

שאלות ותשובות על מיטת כלב מומלצת

עדיף מיטת כלב ספוגית או רכה?

בסופו של דבר זה תלוי במה הכלב שלכם מעדיף; כלבים גדולים יעדיפו מיטות ספוג שתומכות בגופם ושומרות על המפרקים שלהם, בעוד כלבים קטנים ייהנו משני הסוגים. מיטות רכות ומכרבלות מעניקות חום, יתרון משמעותי עבור הגזעים הקטנים יותר, שנוטים להתקרר ומייצרים פחות חום מהגזעים הגדולים. בנוסף, גזעים גדולים נוטים לפתח בעיות אגן ובעיות מפרקים עם הגיל, כך שאם אתם רוצים לשמור על הכלב שלכם או אם הכלב שלכם יחסית מבוגר – מיטת ספוג אורטופדית עשויה להיות הבחירה הנכונה עבורו.

איזה גודל מיטה לקנות לכלב שלי?

רוב היצרנים מציעים לפחות 3 גדלים; גדול, בינוני וקטן.  אבל איך תדעו איזה גודל הכי מתאים לכלב שלכם? תמדדו אותו כמובן. אחרי שיש לכם את המידות של הכלב שלכם (מה האורך והרוחב שלו – גם כשהוא מתפרס על המיטה) תוכלו לראות מה המידות של המיטה בה אתם מתעניינים ולהחליט האם היא תתאים לכלב שלכם. אנחנו ממליצים לבחור במיטה עם מידות מעט גדולות יותר של הכלב שלכם, למקסימום נוחיות.

הכלב שלי הורס כל מיטה שקונים לו, מה לעשות?

זו בעיה נפוצה אצל הרבה בעלי כלבים. אם לכלב שלכם יש נטיות הרסניות, יש מיטות שלא מומלץ לקנות לו; כמו מיטות כרבוליות, מיטות מערה ומיטות ספוג. את כל אחת מאלה הוא עלול לפרק לגורמים וכל מה שתמצאו בזירת הרצח יהיו חתיכות ספוג ומשהו שהיה פעם כיסוי למיטה. יש חברות, כמו ה-K9 Ballistics, מציעות מיטות עמידות במיוחד עם רוכסן חבוי וכיסוי מיטה עמיד במיוחד. לרוב, המיטה לא תהיה עמידה ב-100%, אבל היא הסיכוי הטוב ביותר שלכם במאבק.

הכלב שלי מנשיר הרבה, איזו מיטה כדאי לקנות לו?

כלבים שמנשירים הרבה או כאלה שאוהבים לשחק בחוץ ולהתלכלך, זקוקים למיטה עם כיסוי ניתן להסרה וידידותי למכונת כביסה, כך שתוכלו להוריד את הכיסוי לעיתים קרובות ולכבס בקלות. אנחנו ממליצים שלפני הכביסה, תנערו היטב את הכיסוי ותורידו ממנו כמה שיותר שיערות, כדי לא לפגוע במכונת הכביסה שלכם.

מה המחיר הממוצע של מיטה לכלב?

טווח המחירים משתנה בין הגדלים; אותו הדגם בגדלים שונים יעלה אחרת. זה הגיוני אולם, יש מיטות יקרות יותר מאחרות. המחירים לרוב ינועו בין 200 ל-800 ₪. אם הכלב שלכם גדול, המיטה שלו תהיה יחסית יקרה, לעומת כלב קטן. אם תרצו לחסוך כסף, תוכלו לרכוש מיטה לכלב מאמזון, שם המחירים נוחים יותר מבארץ.