אוכל לחתולים מומלץ: 5 הסוגים המומלצים ביותר | Finder

גידול של חתול מחמד סובבת סביב הרצון שיהיה בריא ומאושר, וזה מתחיל ממזון טוב לחתולים. יש כיום המון סוגים ואפשרויות, וחשוב לבחור את הטוב ביותר למען אריכות הימים של החתול. סקרנו עבורכם את 5 האפשרויות הטובות ביותר בז'אנר המזון לחתולים

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

חתולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על אוכל לחתולים מומלץ

בין אם אתם מחפשים אוכל יבש לחתולים, אוכל רטוב לחתולים או אוכל שבריא לחתול שלכם, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את האוכל המתאים ביותר לחתול שלכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של סוגי אוכל לחתולים, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת האוכל המומלץ ביותר לחתולים לשנת 2024.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש סוגי אוכל לחתולים המומלצים על ידי המומחים שלנו

אוכל לחתולים הכי בריא

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

אוכל לחתולים הכי איכותי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

אוכל לחתולים המדעי ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

חתולים הם לא רק חיות מחמד, והם מהווים למעשה חברים יקרים של המשפחות. כבעלי חיות מחמד אחראיים, זוהי חובתנו להבטיח שהם יקבלו את הטיפול הטוב ביותר האפשרי, והיבט מכריע אחד ברווחתם הוא התזונה שלהם. בחירת המזון הנכון לחתולים חיונית לבריאותם הכללית, לאריכות הימים ולחיוניות שלהם.

 

הבנת הצרכים התזונתיים של החתול

חתולים הם טורפים במהותם, מה שאומר שגופם נועד לחיות על דיאטה המורכבת בעיקר מחלבונים מבוססי בעלי חיים. הדרישות התזונתיות שלהם שונות מאלה של אוכלי כל או אוכלי עשב. חלבון, חומצות אמינו חיוניות, שומנים בריאים, ויטמינים ומינרלים הם אבני הבניין של דיאטה ידידותית לחתולים.

 

סוגי מזון לחתולים

יש כמה סוגים של מזון לחתולים שכדאי להכיר: מזון חתולים יבש (Kibble) הוא נוח ויש לו חיי מדף ארוכים יותר. חפשו אפשרויות המציגות בשר או בשר כמרכיב העיקרי. למרות שחשוב לספק מים לצד מזון יבש, חלק מהחתולים עשויים שלא לשתות מספיק, מה שמוביל לבעיות לחות אפשריות. מנגד, יש את מזון החתולים הרטוב המכיל לחות גבוהה יותר, המסייע להידרציה. הוא מחקה באופן הדוק את תכולת הלחות של הטרף, מה שמועיל לחתולים עם בעיות שתן או כליות. עם זאת, הוא נוטה להיות בעל חיי מדף קצרים יותר לאחר הפתיחה. בנוסף, חלק מבעלי חיות המחמד בוחרים בדיאטות מזון גולמי או טרי לחתולים, שמטרתן לשכפל את התזונה הטבעית של החתול יותר מקרוב. בעוד דיאטות אלה יכולות להיות מועילות, הם דורשים הכנה זהירה כדי למנוע סיכונים בריאותיים פוטנציאליים.

 

קריאת התווית והתחשבות בצרכים

ההבנה כיצד לפענח תוויות אוכל לחתולים מומלץ היא חיונית לקבלת החלטות מושכלות. חפשו מותגים המציגים מקור חלבון באיכות גבוהה של בעלי חיים, כגון עוף, הודו או דגים, כמרכיב העיקרי. הימנעו ממוצרים המסתמכים במידה רבה על חומרי מילוי כמו תירס, חיטה וסויה. הצרכים התזונתיים של חתולים משתנים ככל שהם גדלים ומתבגרים. חתלתולים זקוקים ליותר קלוריות וחומרים מזינים כדי לתמוך בצמיחה המהירה שלהם, בעוד שחתולים בוגרים עשויים להפיק תועלת מתזונה שתומכת בבריאות משותפת ובניהול משקל. חתולים עם בעיות בריאותיות ספציפיות, כגון אלרגיות, רגישויות, או בעיות שתן, עשויים לדרוש דיאטות מיוחדות המומלצות על ידי וטרינרים.

 

הטעויות שאנשים עושים

אנשים עושים המון טעויות בהאכלת חתולים, שכדאי להכיר כדי להימנע מהן. השמנת יתר היא דאגה גוברת בקרב חתולים. מדוד מנות ופעל לפי הנחיות האכלה כדי למנוע האכלת יתר. חתולים הם יצורים של הרגל. יש להעביר אותם בהדרגה אותם לתזונה חדשה כדי למנוע הפרעות עיכול. כמו כן, לחתולים אין דחף טבעי חזק לצמא. מזון חתולים רטוב או מזרקת מים יכולים לעזור להבטיח שהם שתו מספיק. בסופו של דבר, לפני ביצוע שינויים תזונתיים משמעותיים או בחירת דיאטות מיוחדות, התייעץ עם הווטרינר שלך. הם יכולים להדריך אותך על בסיס הצרכים האישיים של החתול שלך.

 

לגדל חתול בריא

בחירת המזון הנכון לחתולים היא אבן הפינה של בעלות אחראית על חיות מחמד. תעדפו מקורות חלבון באיכות גבוהה, פורמולות מתאימות לשלב החיים של החתול, וכל שיקול בריאותי ספציפי שיש לחתול שלכם. הבנת הצרכים התזונתיים הייחודיים של החתול שלך וקריאה של המידע בחריצות תאפשר לך לספק להם דיאטה שתורמת לבריאות הכללית שלהם, לאושר ולאריכות הימים שלהם. זכור, חתול שניזון היטב הוא חיית מחמד שמחה ומרוצה.

לוגו של הסקירה

אוכל לחתולים הכי בריא: VET LIFE

VET LIFE מתמחה במזון טיפולי לחתולים המיועד לטפל בבעיות בריאותיות ספציפיות תחת הדרכה וטרינרית. הפורמולות שלהם מסייעות בניהול מצבים שונים, ומקדמות את בריאותם הכללית של החתולים ואת החלמתם

VET LIFE
VET LIFE

VET LIFE

4.5 15

מותג בריא למען רווחת החתול

יתרונות

פורמולות ממוקדות בריאות

שת"פ עם וטרינרים

חסרונות

מגוון מוגבל לחתולים בריאים

קנה עכשיו ב- KSP

מזון לחתולים VET LIFE בולט בשוק בזכות מזון טיפולי לחתולים שנועד להשלים את הטיפול הווטרינרי. הפורמולות שלהם מותאמות לתמוך בחתולים עם מצבים בריאותיים ספציפיים, כגון בעיות בכליות, בעיות בדרכי השתן ואתגרים של ניהול משקל. זה הופך את המותג למשאב יקר עבור בעלי חתולים המבקשים באופן פעיל לתרום להתאוששות חיות המחמד שלהם ולבריאות הכללית שלהם.

 

השותפות של המותג עם מומחים וטרינריים מבטיחה שכל נוסחה מתוכננת בקפידה כדי לספק את החומרים המזינים הדרושים כדי לטפל בבעיות בריאותיות מסוימות. שיתוף פעולה זה מוסיף שכבה של אמון ואמינות להצעותיהם. עם זאת, המותג עשוי להיות מוגבל במקצת עבור חתולים בריאים שאינם דורשים תזונה מיוחדת. בשורה התחתונה, המחויבות של VET Life לתמיכה בבריאות חתולים באמצעות תזונה ממוקדת היא ראויה לשבח והופכת את הקנייה לכדאית.

לוגו של הסקירה

אוכל לחתולים הכי איכותי: N&D

N&D מציעה מזון חתולים ללא דגנים, ועתיר חלבון בהשראת התזונה הטבעית של חתולים. ההתמקדות שלהם בתזונה ובמרכיבים איכותיים של האבות נועדה לספק לחתולים תזונה שמתאימה לצרכים האבולוציוניים שלהם

N&D
N&D

N&D

4.5 15

מוצר איכותי במיוחד על כל חלקיו

יתרונות

חלבון גבוה

נוסחאות ללא דגנים

דגש על איכות החומרים

חסרונות

חתולים מסוימים עשויים לדרוש תקופת הסתגלות

קנה עכשיו ב- KSP

N&D נוקטת בגישה ייחודית עם פורמולות ללא דגנים, עשירות בחלבונים, אשר משרתות את הטבע הטורף של החתולים. על ידי שימוש במרכיבים באיכות גבוהה ובמקורות חלבון שונים, N&D מספקת תזונה מעוגלת ומאוזנת שתומכת בבריאות הכללית של החתולים. המחויבות של המותג לתזונה איכותית ניכרת בבחירות המרכיב שלהם. על ידי אי הכללת דגנים והתמקדות בחלבון, N&D מציעה דיאטה שמתאימה יותר להעדפות התזונתיות הטבעיות של חתולים.

 

בעוד המעבר לתזונה עשירה בחלבונים של N&D עשוי לדרוש תקופת הסתגלות עבור חלק מהחתולים, כדאי לשקול את היתרונות לטווח ארוך. עם זאת, הדגש של N&D על תזונה באיכות גבוהה הופך אותו למועמד חזק בשוק המזון לחתולים. בעלי חתולים המעוניינים לספק לחיות המחמד שלהם עם דיאטה שמהדהדת עם הצרכים האבולוציוניים שלהם ימצאו את N&D כמועיל במיוחד.

לוגו של הסקירה

אוכל לחתולים המדעי ביותר: Royal Canin

רויאל קאנין הוא מותג ידוע המוכר בזכות פורמולות המזון הספציפיות שלו לחתולים. בחברה נותנים עדיפות למחקר מדעי כדי ליצור תזונה ממוקדת שתומכת בצרכים ובמאפיינים הייחודיים של חתולים. יש לו גם פורמולות ייעודיות לגזעים שונים

מזון יבש Royal Canin
מזון יבש Royal Canin

מזון יבש Royal Canin

4.5 15

תזונה מותאמת ומדעית לחתולים

יתרונות

גישה מדעית מוכוונת מחקר

התאמה לגזעים ודרישות תזונתיות שונות

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- KSP

רויאל קאנין ביססה את עצמה כמובילה בתזונה מדויקת עבור חתולים, עם דגש חזק על נוסחאות ספציפיות לגזע. גישה זו מכירה בכך שלגזעים שונים יש דרישות תזונתיות שונות ושיקולים בריאותיים, מה שמוביל לתזונה מותאמת ויעילה יותר. המחויבות של המותג למחקר ניכרת במוצר שלהם, כך שכל נוסחה מתוכננת בקפידה על בסיס תובנות מדעיות, המבטיחות כי חתולים מקבלים את החומרים המזינים הדרושים להם לבריאות אופטימלית ולרווחה.

 

רויאל קנין מספקת אפשרויות לחתולים עם צרכים תזונתיים ספציפיים, כגון אלה עם רגישויות או אלרגיות. המוצר הוא יקר, אך הגישה הספציפית לגזע של רויאל קנין והמסירות לתזונה מגובה במחקר הופכים אותה לבחירה אמינה עבור בעלי חתולים המחפשים דיאטות מותאמות אישית. למרות העלות הגבוהה יותר, ההתמקדות של המותג על דיוק והתאמה אישית מצדיקה את ההשקעה.

לוגו של הסקירה

אוכל לחתולים הכי טעים: Shinycat

מזון החתולים של Shinycat מתמחה ביצירת מתכונים מפנקים המשלבים מרכיבים באיכות גבוהה כדי לספק את התשוקה של חתולים. המזון נחשב לטעים מאוד ומוסיף לחתול התרגשות לקראת זמן הארוחה

Shinycat
Shinycat

Shinycat

4.5 15

אוכל טעים להנאת החתול

יתרונות

מגוון רחב של טעמים

מעודד בררני אכילה

חסרונות

עשיר בקלוריות

התמקדות מוגבלת בבעיות ספציפיות

קנה עכשיו ב- KSP

מזון החתולים של Shinycat נוצר בהשראת גורמה שמושך את בלוטות טעם. עם מגוון רחב של טעמים, החל מפירות ים ועד תערובות עוף מלוחות, המותג הוא בחירה עבור בעלי חתולים שרוצים לפנק את חיות המחמד שלהם, או לגרום להם לאכול בצורה טובה יותר. המגוון של המותג הוא יתרון בולט, שכן אכלנים בררנים שלא רוצים לאכול עשויים למצוא את הטעמים של שייניקאט מפתים.

 

עם זאת, בשל הדגש על טעם, חלק מהמתכונים של שייניקאט עשויים להיות מלאים בקלוריות, מה שיכול להיות דאגה בנושא המשקל. יתר על כן, בעוד האוכל הוא ללא ספק מושך, הוא פחות בריא עבור חתולים עם בעיות רפואיות ספציפיות או רגישויות תזונתיות אחרות. בשורה התחתונה, Shinycat מוסיף מגע של טעם לעולם של מזון חתולים, מה שהופך אותו בחירה מצוינת עבור הבעלים המחפשים לפנק את החברים החתוליים שלהם.

לוגו של הסקירה

אוכל לחתולים הכי טבעי: Nuevo

Nuevo מציעה מזון חתולים פרימיום עם דגש על מרכיבים טבעיים ותזונה מאוזנת. הנוסחאות שלהם נועדו לתמוך בבריאות הכללית של חתולים וברווחה, בכל מיני שלבים של החיים. בנוסף, יש אופציות ייעודיות לחתולים רגישים

Nuevo
Nuevo

Nuevo

4.5 15

תכונות טבעיות באוכל איכותי

יתרונות

דגש על מרכיבים טבעיים

תזונה מאוזנת לשלבי חיים שונים

אפשרויות לחתולים רגישים

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- KSP

מזון החתולים של נואבו בולט במחויבותו לתזונה טבעית של חתולים. מגוון המוצרים שלהם נועד לספק ארוחות איכותיות אשר עונות על הצרכים המשתנים של חתולים לאורך כל חייהם. השימוש במרכיבים טבעיים ואיכותיים ניכר במזון שלהם, ותורם לשיפור הבריאות הכללית. בנוסף, Nuevo מציעה אפשרויות ייעודיות עבור חתולים עם רגישויות תזונתיות.

 

יתרון מרכזי אחד הוא ההתמקדות של החברה בתזונה מאוזנת. כל נוסחה מתוכננת לספק חומרים מזינים חיוניים ולייצר חסינות חזקה ורמות אנרגיה אופטימליות. ראוי לציין, עם זאת, כי Nuevo הוא מותג יקר יחסית, אך המסירות של החברה לתזונה טבעית ומאוזנת הופכת אותה לבחירה טובה עבור בעלי חתולים המבקשים לספק לחבריהם החתוליים ארוחות באיכות גבוהה.

איך בחרנו אוכל לחתולים מומלץ מבין מאות המוצרים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של אוכל לחתולים זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא סוגים וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בסוג החתול, תלוי בהעדפת החתול, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את המזון לחתולים הטוב ביותר לחתול שלכם?

כשמדובר בחתולים שלנו, בריאותם ורווחתם הם בעלי חשיבות עליונה. אחד הגורמים הקריטיים ביותר המשפיעים על בריאותם הוא התזונה שלהם. עם המגוון העצום של אפשרויות מזון לחתולים כיום, זה מורכב מאוד לבחור את הבחירה הנכונה. לאחר שסקרנו את חמשת המותגים הטובים ביותר, הנה מדריך מקיף כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת.

 

הבנת הצרכים ורמת החיים

חתולים הם טורפים, מה שאומר שגופם זקוק לתזונה עשירה בחלבונים מן החי כדי לשגשג. חפשו מזון לחתולים שמפרט בשר באיכות גבוהה או בשר כמרכיב העיקרי. חלבונים, חומצות אמינו חיוניות, שומנים בריאים, ויטמינים ומינרלים הם מרכיבים חיוניים של תזונה מאוזנת של חתולים. כמו כן, שלבי חיים שונים דורשים פרופילים תזונתיים שונים. חתלתולים זקוקים ליותר קלוריות וחומרים מזינים לצמיחה, בעוד שחתולים מבוגרים עשויים להפיק תועלת מתזונה התומכת בבריאות משותפת. חתולים עם בעיות בריאותיות ספציפיות כמו אלרגיות או בעיות שתן עשויים לדרוש דיאטות מיוחדות המומלצות על ידי וטרינרים.

 

קריאת התווית ואיכות חיים

חשוב ללמוד לקרוא תוויות מזון לחתולים. חפשו מותגים שיש להם מקורות חלבון מן החי באיכות גבוהה כמרכיב העיקרי. הימנעו ממזונות עם חומרי מילוי מוגזמים כמו תירס, חיטה וסויה. כמו כן, ודא כי המזון עומד בתקני התזונה של AAFCO (איגוד פקידי בקרת המזון האמריקאים). בנוסף, חשוב להשקיע במזון חתולים באיכות גבוהה. השקעה בבריאות של החתול שלך עכשיו יכולה לחסוך לך כסף על בעיות בריאות פוטנציאליות בהמשך הדרך. מזון איכותי תומך במערכת החיסונית של החתול, בעיכול וברווחה הכללית.

 

אלרגיות, רגישויות ותגובת החתול

לחתולים מסוימים יש אלרגיות או רגישות למרכיבים מסוימים. אם אתה מבחין בסימנים של אלרגיות כמו שריטות מוגזמות או בעיות במערכת העיכול, שקול לנסות דיאטות עם מרכיבים מוגבלים או להתייעץ עם הווטרינר שלך לקבלת הדרכה. בנוסף, שימו לב כיצד החתול שלכם מגיב למזון שאתם בוחרים. לחתול בריא תהיה פרווה מבריקה, עיניים צלולות, משקל בריא ואנרגיה. אם אתם מבחינים בשינויים שליליים כלשהם, התייעצו עם הווטרינר שלכם ושקלו לנסות סוג או מותג אחר של מזון לחתולים.

 

היבט חיוני לחתול

בחירת המזון הנכון לחתולים היא היבט חיוני של בעלות אחראית על חיות מחמד. הבנת הצרכים התזונתיים של החתול, בהתחשב בשלב החיים ודרישות הבריאות שלו, קריאת תוויות, הימנעות ממלכודות נפוצות והתייעצות עם הווטרינר הם צעדים חיוניים בקבלת החלטה מושכלת. חשוב לתעדף איכות ולתת תשומת לב לתגובת החתול כדי להבטיח שהוא יחיה חיים מאושרים, בריאים ומספקים לצדכם.

שאלות ותשובות על אוכל לחתולים מומלץ

מה עליי לחפש בעת קריאת המרכיבים על תווית מזון לחתולים?

כאשר קוראים תוויות מזון לחתולים, חפשו מקורות חלבון באיכות גבוהה של בעלי חיים כמו עוף, הודו או דגים המפורטים כמרכיב העיקרי. הימנעו ממזונות עם חומרי מילוי מוגזמים כגון תירס, חיטה וסויה. מרכיבים איכותיים ופרופיל תזונתי מאוזן הם המפתח.

האם מזון לחתולים רטוב או יבש טוב יותר לחתולים?

אוכל רטוב לחתולים מכיל תכולת לחות גבוהה יותר, המסייעת נגד התייבשות, בעוד אוכל יבש לחתולים הוא נוח והוא יכול לעזור לשמור על בריאות השיניים. שילוב של שניהם יכול לספק תזונה מעוגלת, אבל כן חשוב לשקול את ההעדפות של החתול שלך ואת כל הצרכים הבריאותיים הספציפיים שלו.

איך אפשר למצוא את מזון החתולים הנכון עבור חתולים אלרגיים?

אם לחתול שלכם יש אלרגיות, חשוב לזהות את האלרגנים הספציפיים. חפשו דיאטות עם מרכיבים מוגבלים שמכילות מקורות חלבון חדשים שהחתול שלכם לא נחשף אליהם בעבר. התייעצות עם הווטרינר היא מומלצת כדי לקבוע את הגישה הטובה ביותר עבורכם.

איך אפשר להעביר את החתול לסוג חדש של מזון חתולים מבלי לגרום לנזק?

חתולים יכולים להיות רגישים לשינויים תזונתיים פתאומיים. יש לתת לחתול את המזון החדש בהדרגה ואף לבצע ערבוב כמויות שהולכות וגדלות עם הזמן במשך כשבוע. זה עוזר למערכת העיכול של החתול וממזער את הסיכון של קלקול קיבה.

האם אפשר להאכיל את החתול בדיאטה ביתית או לא מבושלת?

דיאטות ביתיות וגולמיות יכולות להיות מועילות, אך הן דורשות תכנון והכנה קפדניים. אם אתם בוחרים להאכיל את החתול שלכם בתזונה ביתית או גולמית, חשוב לוודא שהוא עונה על הצרכים התזונתיים שלו ופועל על פי הנחיות הבטיחות למניעת סיכונים בריאותיים הקשורים לזיהום חיידקי או לחסרים תזונתיים. המאמץ והסיכון הוא בגדול לא מומלץ.