אוכל לכלבים מומלץ: 5 הסוגים המומלצים ביותר | Finder

כלבים זקוקים לתזונה מאוזנת ומותאמת עבורם כדי לחיות חיים בריאים וארוכים. יש היום המון מותגים שונים עם ערכים תזונתיים שונים שמתאימים לכם. עם זאת, יש 5 מותגים איכותיים שמתבלטים מעל השאר, אשר מציעים אופציות מגוונות ואותם שווה להכיר. סקרנו אותם עבורכם

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

כלבים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על אוכל לכלבים מומלץ

בין אם אתם מחפשים אוכל יבש לכלב, אוכל רטוב לכלב או אוכל שבריא לכלב שלכם, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את האוכל המתאים ביותר לכלב שלכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של סוגי אוכל לכלב (דרך אגב סקרנו גם אוכל מומלץ לחתולים), שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת האוכל המומלץ לכלבים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש סוגי אוכל לכלבים המומלצים על ידי המומחים שלנו

אוכל לכלבים הכי פופולארי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

אוכל כלבים הכי בריא

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

אוכל כלבים הכי מגוון

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

כלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, וכמובן שהיינו רוצים להאכיל את הכלב שלנו באוכל הכי טוב שיכול להיות, שכן אנחנו רוצים שהוא יהיה בריא וחיוני. זה חלק מהטיפול הכללי בכלב, ואולי האלמנט החשוב ביותר בתוך הגידול שלו. להאכיל את הכלב שלך בתזונה מאוזנת ומזינה זה דבר חיוני לבריאות הכללית שלהם ורווחתם. עם אפשרויות רבות כל כך, ישנה מורכבות בבחירה הטובה ביותר עבור החבר הפרוותי שלך. חשוב לחקור את השיקולים העיקריים לבחירת מזון לכלבים באיכות גבוהה לפני שממלאים להם את הצלוחית.

 

חשיבות התזונה המאוזנת לכלבים

תזונה מאוזנת היא חיונית כדי לענות על הצרכים התזונתיים של כלבים. בדיוק כמו בני אדם, כלבים זקוקים לאיזון נכון של חלבון, פחמימות, שומנים, ויטמינים ומינרלים כדי להיות בריאים וחיוניים. תזונה מאוזנת היטב תומכת בצמיחה בריאה, פיתוח ותחזוקה של תפקודי הגוף. כמובן שזה תלוי בכלב, בסוג שלו, ובהיסטוריה הרפואית שלו, אך בכל מקרה, תזונה מאוזנת ונכונה תאריך את חייו של הכלב ותעשה אותו חיוני יותר למשך זמן רב יתר.

 

להבין את המרכיבים

קריאה והבנה של תוויות מזון לכלבים היא חיונית בעת בחירת המזון הנכון עבור הכלב שלך. לכן, יש לקחת בחשבון כמו בדיקת רשימת המרכיבים. יש לבדוק את רשימת המרכיבים כדי להבטיח כי מקור באיכות גבוהה של חלבון מן החי, כגון עוף, בשר בקר, או דגים, מופיע כמרכיב העיקרי. הימנעו ממזונות המכילים חומרי מילוי מוגזמים, מוצרי לוואי או תוספים מלאכותיים. בתווית תוכלו לבדוק גם את הרמות המינימליות של חלבון גולמי, שומן גולמי, סיבים גולמיים, ולחות במזון. ודא כי הרמות עומדות בדרישות התזונתיות הספציפיות עבור שלב החיים של הכלב שלך (גור, מבוגר) ורמת הפעילות של הכלב. בנוסף, חפשו הצהרות על התווית המציינות כי המזון עומד ברמות התזונה שנקבעו על ידי משרד הבריאות או ה-FDA.

 

שיקולים לבחירת מזון לכלבים

בעת בחירת אוכל מומלץ לכלבים יש לשקול את מצבו של הכלב. לשלבי חיים שונים יש דרישות תזונתיות ספציפיות. לגורים, כלבים בוגרים וכלבים גזעיים יש צרכים שונים במונחים של חלבון, שומן, תוכן קלוריות. בחר מזון לכלבים שגובש במיוחד עבור שלב החיים של הכלב שלך כדי להבטיח שהם מקבלים את האיזון הנכון של חומרים מזינים. כמו כן, לכלבים מגזע קטן יש צרכים תזונתיים שונים בהשוואה לכלבים מגזע גדול. אוכל לגורים מומלץ יהיה עם כמויות גבוהות יותר של חלבון ושומן כדי לתמוך בחילוף החומרים המהיר שלהם, בעוד נוסחאות מגזעים גדולים עשויות להכיל רמות מבוקרות של סידן וזרחן כדי לקדם צמיחת עצם בריאה.

 

צרכים תזונתיים מיוחדים והתייעצות עם וטרינר

חלק מהכלבים עשויים להיות בעלי צרכים תזונתיים ספציפיים בשל אלרגיות, רגישויות או מצבים בריאותיים. דיאטות ללא דגנים או נוסחאות רכיבים מוגבלות עשויות להיות מתאימות לכלבים עם רגישויות לדגנים. לבסוף, כדי לקנות מזון לכלבים מומלץ יש התייעץ עם הווטרינר שלכם כדי לזהות הגבלות תזונתיות ספציפיות או המלצות עבור הכלב שלך, ולבחור את המזון הטוב ביותר עבורו.

 

לא להתפשר

בחירת המזון הנכון לכלבים הוא חיוני לקידום בריאות הכלב שלך ואריכות הימים שלו. חפשו מרכיבים באיכות גבוהה, איזון נכון של חומרים מזינים, ונוסחאות שעונות על שלב החיים הספציפי של הכלב שלך ואת הצרכים התזונתיים. זכרו גם להתייעץ עם הווטרינר עבור המלצות מותאמות אישית והדרכה. על ידי מתן תזונה מאוזנת ומזינה, אפשר להבטיח כי הכלב שלך יחיה חיים מאושרים, בריאים ותוססים.

לוגו של הסקירה

אוכל לכלבים הכי פופולארי: Royal Canin

רויאל קנין הוא מותג פופולארי מאוד של מזון לכלבים הידוע בנוסחאות הספציפיות לגזעים שונים. רויאל קנין מציעה מגוון רחב של אפשרויות מזון לכלבים המותאמים לצרכים התזונתיים הספציפיים של גזעים וגדלים שונים

Royal Canin
Royal Canin

Royal Canin

4.5 15

מותג פופולארי ומגוון

יתרונות

נוסחאות ספציפיות לגזע

מגוון

גישה מדעית

חסרונות

יקר

חלק מהנוסחאות לא כוללות מוצרי פרימיום

קנה עכשיו ב- Amazon

רויאל קנין הוא מותג ידוע המציע מגוון רחב של אפשרויות מזון לכלבים, המותאמות לענות על הצרכים הספציפיים של גזעים שונים, גדלים, ושלבי חיים. הפורמולות שלהם מפותחות על בסיס מחקר מדעי וקלט מווטרינרים. ברויאל קנין שוקלים את הדרישות התזונתיות הייחודיות ואת חששות הבריאותיים של גזעי כלבים שונים ויודעים לייצר איכות בכל שקית ושקית.

 

בין אם יש לך גור גזע קטן או מבוגר גזע גדול, רויאל קנין מציע מגוון רחב של מוצרים כדי להתאים לצרכים שונים. המותג הוא יקר יחסית וחלק מהנוסחאות לא כוללות מוצרים פרימיום, אך לאור העובדה שהחברה עושה מחקר מדעי ושוקדת על מנת לייצר מוצר איכותי, אפשר לקנות אותו בשלווה ולדעת כי הוא מספק איכות בכל ביס.

לוגו של הסקירה

אוכל לכלבים הכי בריא: מריק

מריק הוא מותג אוכל לכלבים הידוע באיכות גבוהה וללא דגנים כמילוי. בחברה משתמשים בבשר אמיתי ובמזונות שלמים, והמוצרים שלהם מיוצרים בארה"ב. החברה מציעה מגוון עצום של פורמולות כדי לתת מענה לכמה שיותר כלבים

מריק
מריק

מריק

4.5 15

מותג בריא ואיכותי

יתרונות

 אפשרויות ללא דגנים

מגוון רחב

חסרונות

יקר

לעיתים מצריך תקופת מעבר

קנה עכשיו ב- Amazon

מריק הוא מותג המציע אפשרויות מזון לכלבים באיכות גבוהה, ללא דגנים, תוך התמקדות במזונות שלמים ובשר אמיתי כמרכיבים העיקריים. בחברה מתגאים בשימוש במרכיבים טבעיים וללא דגנים כמילוי. מריק, כאמור, מספקת נוסחאות ללא דגנים, במה שעוזר לכלבים עם רגישויות דגנים או אלה המחפשים דיאטה ללא דגנים. כל המוצרים של מריק מיוצרים בארה"ב, מה שיכול להיות מרגיע לבעלי חיות מחמד מודאגים לגבי מקור המוצר ובקרת איכות.

 

מריק מציעה מגוון רחב של טעמים ופורמולות, המאפשר לבעלי חיות מחמד לבחור את האפשרויות המתאימות ביותר עבור הכלבים שלהם. בגלל שמדובר במזון פרימיום, הוא גם יקר יותר. בנוסף, העושר של הנוסחאות שלהם עשוי לדרוש מעבר הדרגתי עבור חלק מהכלבים. בשורה התחתונה, מדובר במזון בריא במיוחד, ללא אלמנטים שלא צריכים להיות באוכל, ועם פורמולות שמסייעות רבות להמון כלבים להיות בריאים יותר.

לוגו של הסקירה

אוכל לכלבים הכי מגוון: בלו באפלו

בלו באפלו מציעה מגוון של מוצרי מזון לכלבים הכוללים בשר אמיתי כמרכיב העיקרי, יחד עם מרכיבים טבעיים, בריאים, וללא חומרים משמרים מלאכותיים. מדובר במותג פופולארי ומגוון, כולל נוסחאות מיוחדות ללא דגנים ועם מרכיבים מוגבלים

בלו באפלו
בלו באפלו

בלו באפלו

4.5 15

מותג שמאפשר פרסונליזציה מושלמת לכלב

יתרונות

מרכיבים טבעיים

מגוון רחב

ללא חומרים משמרים

חסרונות

מוניטין בעייתי מעט

בקרת איכות לא עקבית

קנה עכשיו ב- Amazon

בלו באפלו הוא מותג פופולרי הידוע בדגש על מרכיבים טבעיים ותזונה באיכות גבוהה. הם מציעים מגוון רחב של אפשרויות מזון לכלבים, כולל נוסחאות מיוחדות עבור דיאטה ללא דגנים, דיאטות מרכיב מוגבל, וניהול משקל. בבלו באפלו משתמשים בבשר אמיתי כמרכיב העיקרי ברבים מהנוסחאות שלהם, תוך הימנעות מחומרים משמרים מלאכותיים, צבעים וטעמים.

 

עם דגש על מילוי הצורך להעדפות תזונתיות ורגישויות שונות, בלו באפלו מספקת מגוון של אפשרויות שיתאימו לצרכים שונים.כמו כן, לו באפלו שואפת לשמור על שקיפות על ידי רישום ברור של המרכיבים שלהם על השקית חשוב לציין כי Blue Buffalo התמודדה בעבר עם כמה מחלוקות בנוגע לטענות על מרכיבים. עם זאת, החברה נקטה צעדים כדי לטפל בבעיות אלה, כמו בבקרת האיכות הלא עקבית שלה. בסופו של דבר, עם בלו באפלו, רוב הסיכויים שתמצאו את מה שאתם צריכים ותתאימו את התזונה לכלב שלכם על פי הצרכים שלו.

לוגו של הסקירה

אוכל לכלבים הכי מדעי: Hill's Science Diet

Hill's Science Diet הוא מותג מהימן בתעשיית המזון לחיות מחמד, אשר מספק מגוון נוסחאות המתאימות לשלבי חיים שונים, גדלים שונים ודאגות בריאותיות ספציפיות. בחברה נוקטים בשיטה מדעית וידועים כמותג מהימן מאוד

Hill's Science Diet
Hill's Science Diet

Hill's Science Diet

4.5 15

מותג מהימן ומדעי

יתרונות

גישה מדעית

נוסחאות מותאמות גזע

מהימן

חסרונות

חלק מהנוסחאות כוללות חומרי מילוי

יקר

קנה עכשיו ב- Amazon

Hill's Science Diet הוא מותג מהימן הידוע במחויבותו לספק מזון לכלבים מאוזן מבחינה תזונתית בעזרת המדע. הם מציעים מגוון רחב של נוסחאות המותאמות לשלבי חיים שונים, גדלים שונים ותנאי בריאות ספציפיים. היתרונות העיקריים של ™Hill's Science Diet כוללים תמיכה נרחבת של וטרינרים רבים בשל המוניטין הוותיק של המותג לאיכות והדגש של המותג על מחקר מדעי. לחברה יש נוסחאות מותאמות לגזעים שונים, מנוסחאות גור לדיאטות בכירות ופתרונות ניהול משקל, לנוסחאות לכלבים מבוגרים ורגישים.

 

Hill's Science Diet שומרים על אמצעי בקרת איכות מחמירים לאורך כל תהליך הייצור, ומבטיחים איכות מוצר עקבית. כמה נוסחאות של החברה עשויות להכיל חומרי מילוי כגון תירס, חיטה וסויה, אשר עשויים להיות בעייתיים עבור כלבים עם רגישויות או אלרגיות. בנוסף, המוצר הוא יקר יותר בגלל המוניטין, אך הוא בהחלט שווה את ההשקעה, כי מאחורי המוצר עומדת רשת מדעית שלמה שנועדה כדי לייצר אוכל בדיוק לכלב שלכם.

לוגו של הסקירה

אוכל לכלבים מהמרכיבים האיכותיים ביותר: orijen

orijen הוא מותג אוכל לכלבים אשר מתמחה בייצור מזון לכלבים באיכות גבוהה. המוצר מתאים ביולוגית, עשוי מרכיבים טריים ואזוריים כדי לייצר טריות מוגברת. באוריג'ן מתמקדים במתן תזונה מאוזנת ומזינה לכל כלב

orijen
orijen

orijen

4.5 15

מותג ששם דגש על חומרי גלם

יתרונות

התאמה ביולוגית לגזע

מרכיבים באיכות גבוהה

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- Amazon

Orijen הוא מותג המתמקד ביצירת מזון לכלבים באיכות גבוהה ועם חומרי הגלם האיכותיים ביותר שיש. הוא עשוי ממרכיבים טריים ואזוריים, כך שבכל קופסה יש אוכל טרי וברמה גבוהה. הפורמולות שלהם נועדו לחקות את התזונה הטבעית של הכלב ולספק תזונה אופטימלית. המוצר מתאים מבחינה ביולוגית, שכן אוריג'ן מדגיש את השימוש במרכיבים התואמים את התזונה האבולוציונית של הכלב, כגון בשר באיכות גבוהה, פירות טריים וירקות.

 

הנוסחאות של Orijen מעניקות עדיפות לבשר אמיתי כמרכיב העיקרי, ומבטיחות תכולת חלבון גבוהה והסתמכות מינימלית על חומרי מילוי או תוספים מלאכותיים. כאמור, Orijen מתגאה במיקור מרכיבים מקומיים וייצור המזון שלהם במטבחים שלהם, המאפשר שליטה טובה יותר על איכות ותהליכי ייצור. מוצרי הגלם שנחשבים לפרימיום מסתכמים במחיר יקר יחסית, אך יש אנשים שרוצים להשקיע ולקבל את הטוב ביותר, וייתכן בהחלט שאוריג'ן נותנת להם את המענה הזה.

איך בחרנו אוכל לכלבים מומלץ מבין מאות המוצרים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של אוכל לכלבים זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא סוגים וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בסוג הכלב, תלוי בהעדפת הכלב, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את האוכל המתאים ביותר לכלב שלכם?

בחירת מזון לכלבים הנכון היא החלטה קריטית המשפיעה על הבריאות הכללית הכלב. עם מגוון רחב של אפשרויות זמינות בשוק, זה בהחלט מבלבל ויש אנשים שלא יודעים במה לבחור. לכן, סקרנו עבורכם את חמשת המותגים המובילים ועזרנו לכם לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. רויאל קנין הוא הכי מגוון, אך אם אתם מחפשים מרכיבים איכותיים, לכו על אוריג'ן. לבלו באפלו יש את הגיוון הכי גדול, ומריק הוא הכי בריא, כך שיש לקחת הכל בחשבון.

 

צרכים מיוחדים ומרכיבים

לפני צלילה לתוך העולם של אפשרויות מזון לכלבים, חשוב לשקול את הצרכים הספציפיים של הכלב שלך. קחו בחשבון את הגיל, הגודל, הגזע, רמת הפעילות וכל בעיה בריאותית ספציפית שיש להם. לגורים, כלבים בוגרים וכלבים גזעיים יש דרישות תזונתיות שונות, וגזעים מסוימים עשויים להיות מועדים למצבים בריאותיים ספציפיים. אחד ההיבטים החשובים ביותר בבחירת מזון לכלבים הוא בחינה מדוקדקת של רשימת המרכיבים, כולל חלבון איכותי, מינימום מילויים ומרכיבים טבעיים ובריאים.

 

אישורים ולחות במזון

חפשו מזונות לכלבים העונים על רמות התזונה שנקבעו על ידי הרשויות המוכרות, כגון משרד הבריאות. אישורים אלה נועדו להבטיח כי המזון מספק תזונה מלאה ומאוזנת עבור הכלב שלך. צריך לזכור שיש שתי קטגוריות מרכזיות – מזון רטוב ויבש, שלכל אחד היתרונות והחסרונות שלו. מזון יבש הוא נוח, בעל חיי מדף ארוכים יותר, והוא יכול לקדם את בריאות השיניים על ידי גירוי לעיסה. מזון משומר רטוב, לעומת זאת, מספק לחות נוספת, יכול להיות טעים יותר עבור כלבים מסוימים, והוא עשוי להיות מתאים עבור אלה עם בעיות שיניים. חלק מבעלי הכלבים בוחרים להאכיל שילוב של שניהם כדי לספק מגוון בתזונה של חיית המחמד שלהם.

 

הכי בריא, הכי טוב

בחירת המזון הנכון לכלבים היא אחריות משמעותית כבעלים של חיית מחמד. על ידי התחשבות בצרכים הספציפיים של הכלב שלך, אפשר לקבל החלטה מושכלת. זכור כי מתן תזונה מאוזנת ומזינה הוא חיוני לבריאות הכלב שלך לטווח ארוך.

שאלות ותשובות על אוכל לכלבים מומלץ

האם יש צורך להאכיל את הכלב במזון לגזע הספציפי שלו?

בעוד מזון לכלבים עם ספציפיות לגזע הוא לא הכרחי לחלוטין, זה יכול להיות מועיל עבור גזעים מסוימים. לגזעים מסוימים יש צרכים תזונתיים ספציפיים או שהם נוטים למצבים בריאותיים מסוימים, ונוסחאות ספציפיות לגזע עשויות לענות על חששות אלה. עם זאת, זה תמיד רעיון טוב להתייעץ עם הווטרינר שלך כדי לקבוע אם נוסחה ספציפית לגזע הכרחי עבור הכלב שלך או אם מזון כלבים באיכות גבוהה הוא מספיק.