קולר חשמלי לכלב: 5 קולרים מומלצים ביותר | Finder

קולר חשמלי לכלב מספקים לבעלי כלבים את היכולת למקד את האימון של הכלב שלהם ולזרז את האילוף בצורה יעילה. יש כמה קולרים בשוק שהם מספיק איכותיים ויודעים מענה נכון גם לבעלים ולמאלפים, וגם לכלבים עצמם. סקרנו עבורכם את 5 הקולרים החשמליים הטובים ביותר כיום

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

כלבים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על קולר חשמלי לכלב

בין אם אתם מחפשים קולר חשמלי לכלב איכותי, קולר חשמלי לכלב מתקדם או קולר חשמלי לכלב נוח, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את הקולר החשמלי לכלב המתאים ביותר עבורכם. לפעמים הקולר משמש ככלי לאילוף וקביעת גבולות עבור הכלב. 

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של קולרים חשמליים לכלב, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת הקולרים המומלצים לכלבים המומלצים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

3 קולר חשמלי לכלב המומלצים על ידי המומחים שלנו

קולר חשמלי לכלב הכי רבגוני

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קולר חשמלי לכלב הכי נוח

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קולר חשמלי לכלב הכי ידידותי למשתמש

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קולרים חשמליים לכלבים, הידועים גם כקולרים אלקטרוניים, הפכו לכלי פופולרי לאילוף כלבים אצל הרבה מאוד מאלפים ובעלי כלבים פרטיים כאחד. הקולרים משתמשים בגירוי אלקטרוני, כגון רעש סטטי, רטט או צליל, כדי לתקשר עם כלבים ולחזק התנהגויות רצויות. למרות שהם יכולים להיות יעילים באימון ובשינוי התנהגות, חשוב להבין את השימוש הנכון שלהם ולשקול שיקולי בטיחות.

 

המטרה העיקרית

המטרה העיקרית של קולרים חשמליים לכלבים היא לספק משוב ברור ומיידי לכלבים במהלך אימונים. הם יכולים להיות שימושיים במיוחד עבור אימון ללא לרצועה, אימון זיכרון, וטיפול בבעיות התנהגות ספציפיות כגון נביחות מוגזמות או תוקפנות. גירוי הקולר יכול לעזור להפנות את תשומת הלב של הכלב ולהרתיע התנהגויות לא רצויות.

 

רמות שונות של גירוי

אחד היתרונות העיקריים של קולרים חשמליים לכלבים הוא היכולת שלהם להציע רמות שונות של גירוי, המאפשר התאמה אישית על בסיס גודל הכלב, גזע ומזג. רב-תכליתיות זו מבטיחה כי ניתן להתאים את הקולר לצרכים הספציפיים של כל כלב, ולספק הכשרה יעילה ומתאימה. חלק מהקולרים מציעים גם תכונות נוספות כמו מצבי צליל או רטט, המספקים חלופות לגירוי סטטי לכלבים רגישים יותר. עם זאת, חשוב לציין כי קולרים חשמליים לכלבים יש תמיד להשתמש באחריות ועם אימון נכון. הם לעולם לא ישמשו כאמצעי ענישה או כדי לגרום נזק לכלב. שימוש לא נכון יכול להוביל ללחץ מיותר, פחד, ואפילו פגיעה גופנית בכלב.

 

לתעדף את הבטיחות

כאשר שוקלים את השימוש בקולרים חשמליים לכלבים, חשוב לתעדף את הבטיחות. יש לוודא כי הקולר מתאים לכלב כראוי. הוא צריך להיות צמוד מספיק כדי להישאר במקום אבל רופף מספיק כדי לאפשר תנועה נוחה ולמנוע שפשוף או גירוי. העדיפות היא לבקש הדרכה ממאמנים מקצועיים או מומחים בעלי ניסיון עם קולרים חשמליים לכלבים. הם יכולים לספק תובנות חשובות על שימוש נכון, תזמון וטכניקות אימון כדי להבטיח אימון יעיל ואנושי.

 

טיפים נוספים

כשעובדים עם קולרים חשמליים, רצוי להתחיל עם רמת הגירוי הנמוכה ביותר בהדרגה ולהגדיל במידת הצורך. חשוב למצוא את הרמה המינימלית של גירוי אשר עובדת עם הכלב מבלי לגרום למצוקה או אי נוחות. בנוסף, יש להשתמש בקולר לאימונים קצרים ומבוקרים. גירוי מתמשך או ממושך יכול לגרום לגירוי יתר ועלול לפגוע בכלב. כמו כן, יש לבדוק את הקולר ואת עור הכלב שלך כדי לגלות סימנים של גירוי, אדמומיות או אי נוחות. לבסוף, קרא ועקוב אחר הוראות היצרן בקפידה. לכל קולר יכולות להיות הנחיות ספציפיות לשימוש, טעינה ותחזוקה. הקפדה על הוראות אלה תסייע להבטיח את הבטיחות והיעילות של הקולר.

 

חלק מתוכנית מקיפה

חשוב לציין כי קולרים חשמליים לכלבים עשויים שלא להתאים לכל כלב או לכל אימון. הם צריכים לשמש כחלק מתוכנית אימונים מקיפה הכוללת חיזוק חיובי, אימון מבוסס תגמול ותקשורת ברורה עם הכלב. אסור להשתמש בקולרים אלה כתחליף לאימונים נכונים, פעילות גופנית וגירוי נפשי. בסופו של דבר, קולרים חשמליים לכלבים יכולים להיות כלים יעילים לאימונים ושינוי התנהגות כאשר משתמשים בהם באחריות ובהכשרה מתאימה. הם מציעים התאמה אישית ותקשורת ברורה עם כלבים. עם זאת, הבטיחות תמיד צריכה להיות בראש סדר העדיפויות.

לוגו של הסקירה

קולר חשמלי לכלב הכי רבגוני: SportDOG Brand 425X Remote Trainers

ה- SportDOG Brand 425X Remote Trainer הוא קולר חשמלי לכלבים, אשר שם במרכז את הרבגוניות והעמידות שלו. יש לו טווח ארוך, ומציע 21 רמות של גירוי חשמלי המאפשר פרסונליזציה לכלב. הוא מצטיין בבטיחות ברמה הגבוהה ביותר

SportDOG Brand 425X Remote Trainers
SportDOG Brand 425X Remote Trainers

SportDOG Brand 425X Remote Trainers

4.5 15

קולר משוכלל עם פיצ'רים מעניינים

יתרונות

מגוון

טווח ארוך

עמיד במים

בטיחותי

חסרונות

יקר

מורכב יחסית לתפעול

קנה עכשיו ב- Amazon

ה- SportDOG Brand 425X Remote Trainer הוא קולר כלבים חשמלי באיכות גבוהה אשר בולט בזכות הרבגוניות והעמידות שלו. עם טווח של עד 500 מטרים, הוא מספק יכולת לקיים אימונים באזורים פתוחים. הקולר מציע 21 רמות של גירוי סטטי, המאפשר התאמה אישית על בסיס גודל הכלב ומזגו. השלט הוא ארגונומי וקל לשימוש, וכולל מסך גדול לקבלת ראות ברורה. הקולר גם מעוצב בצורה מרשימה והוא עמיד למים, במה שהופך אותו מתאים לכל תנאי מזג האוויר.

 

בטיחות היא דאגה עליונה בכל קולר חשמלי לכלב, והמותג של SportDOG 425X מצטיין בהיבט הזה. הוא כולל תכונת כיבוי בטיחות מובנית כדי למנוע גירוי יתר מקרי. יתר על כן, הקולר מצויד ברטט ואפשרויות צליל, ומספק חלופות הומאניות יותר לגירוי סטטי. הוא יחסית יקר, ומעט מורכב לתפעול, אך בסך הכל, SportDOG Brand 425X Remote Trainer הוא בחירה אמינה ויעילה לבעלי כלבים המחפשים כלי אימונים רב-תכליתי.

לוגו של הסקירה

קולר חשמלי לכלב הכי נוח: Dogtra Fieldmaster 1-Dog LCD Training System

Dogtra Fieldmaster 1-Dog LCD Training System הוא קולר אילוף חשמלי מתקדם המציע כמות עצומה של 127 רמות גירוי, כך שניתן להתאים אותו לכלב בצורה מושלמת. מסך ה-LCD מציע המון אופציות, לצד נוחות אופטימלית לכלב ולמפעיל שלו

Dogtra Fieldmaster 1-Dog LCD Training System
Dogtra Fieldmaster 1-Dog LCD Training System

Dogtra Fieldmaster 1-Dog LCD Training System

4.5 15

קולר נוח לשימוש עבור הכלב והמפעיל

יתרונות

אופציות גירוי

עמיד במים

נוח

חסרונות

יקר

עקומת למידה גדולה

קנה עכשיו ב- Amazon

קולר הכלבים החשמלי של Dogtra Fieldmaster הוא בחירה מצוינת עבור בעלי כלבים המחפשים תכונות מתקדמות וביצועים אמינים. הקולר מציע טווח של עד כ-750 מטרים, מה שהופך אותו מתאים לתרחישי אימון שונים בשטח הפתוח. הוא כולל לא פחות מ-127 רמות של גירוי, כדי לתת שליטה מדויקת והתאמה אישית לגזעים שונים, על פי הגודל שלהם ומזגם. מסך ה-LCD בשלט הרחוק מציע נראות ברורה וקלות שימוש, במה שמהווה ערך מוסף אמיתי.

 

אחד ההיבטים הבולטים של Dogtra Fieldmaster הוא העיצוב הארגונומי שלו, שמבטיח נוחות הן לכלב, שעונד את הקולר על צווארו, והן למפעיל, כאשר הוא מחזיק את השלט. הקולר עמיד למים לחלוטין ומאפשר שימוש בכל תנאי מזג אוויר. מנגנוני הבטיחות כוללים טווח גירוי בעוצמה נמוכה עד גבוהה, מה שמפחית את הסיכויים לגירוי יתר. המכשיר מעט יקר, וייתכן שייקח לכם קצת זמן להבין את כל הפונקציות, אך Dogtra Fieldmaster Training System הוא קולר כלבים חשמלי ברמה מקצועית המספק ביצועים יוצאי דופן ורב-תכליתיות.

לוגו של הסקירה

קולר חשמלי לכלב הכי ידידותי למשתמש: PetSafe Yard & Park Rechargeable Dog Training Collar

PetSafe Yard & Park Training Collar הוא קולר חשמלי שמציע ידידותיות למשתמש ובמחיר סביר. הוא מתאים לבעלי כלבים המחפשים כלי אימון אמין עם טווח של עד 400 מטרים. הקולר מציע שמונה רמות של גירוי סטטי והרבה ערך למשתמש

PetSafe Yard & Park Rechargeable Dog Training Collar
PetSafe Yard & Park Rechargeable Dog Training Collar

PetSafe Yard & Park Rechargeable Dog Training Collar

4.5 15

קולר ידידותי למשתמש עם התאמה אישית

יתרונות

בטריה נטענת בקלות

עיצוב ידידותי למשתמש

חסרונות

זול

ניתן להשתמש רק על כלב אחד

קנה עכשיו ב- Amazon

הקולר של PetSafe Yard & Park Collar הוא קולר חשמלי מתקדם שמבטיח בטיחות באמצעות מגוון רחב של תכונות. יש לו תכונת מנעול בטיחות המונעת גירוי מקרי, והוא עצמו עמיד למים. הקולר מאפשר התאמה אישית על בסיס הרגישות של הכלב. השלט האלחוטי כולל עיצוב פשוט עם כפתור גדול להפעלה קלה. ה-PetSafe Yard & Park Collar כולל גם מצב צליל ורטט, המציע שיטות אימון חלופיות עדינות אך יעילות. הסוללה נטענת מספקת נוחות וחיסכון בעלויות, ובכך מבטלת את הצורך בהחלפת סוללות תכופות.

 

בעוד שקולר ההדרכה של PetSafe Yard & Park לא יכול להציע את אותו טווח תכונות כמו כמה דגמים מתקדמים יותר, הוא נשאר בחירה סולידית עבור בעלי חיות מחמד המחפשים פתרון אימונים פשוט יותר. הבטריה נטענת בקלות, והוא מאוד ידידותי למשתמש. עם זאת, בניגוד למכשירים אחרים, אפשר להשתמש בקולר רק על כלב אחד, ולא על כמה במקביל. קלות השימוש והאמינות של הולקר הופכים אותו למתאים לאימוני צייתנות בסיסיים ולתיקון התנהגותי

לוגו של הסקירה

קולר חשמלי לכלב הכי מתקדם: Educator E-Collar Remote Dog Training Collar

Educator E-Collar Remote Dog Training Collar הוא קולר חשמלי לכלב, לו יש טווח ארוך במיוחד, ומגוון פיצ'רים מעניינים. העיצוב שלו הוא ברמה גבוהה, וביצוע של האימון הוא מדויק במיוחד. חיי הסוללה שלו ארוכים והוא גם עמיד ובטיחותי במיוחד

Educator E-Collar Remote Dog Training Collar
Educator E-Collar Remote Dog Training Collar

Educator E-Collar Remote Dog Training Collar

4.5 15

רמת ביצוע גבוהה וקלות שימוש

יתרונות

עיצוב ברמה גבוהה

דיוק ביצוע

חיי סוללה ארוכים

חסרונות

מצריך הנחייה ראשונית

קנה עכשיו ב- Amazon

Educator E-Collar Remote Dog Training Collar הוא קולר כלבים חשמלי מהשורה הראשונה, הידוע בתכונות המתקדמות שלו וביצועים יוצאי דופן. עם טווח של עד קילומטר וחצי, הוא מתאים למאמנים מקצועיים ובעלי כלבים הדורשים אימון בשטח הפתוח. הקולר מציע מגוון רחב של רמות גירוי, מ-1 עד 100, כדי להבטיח שליטה מדויקת וחוויות אימון מותאמות אישית. מה שמבדיל את הקולר החשמלי של אדוקייטור הוא טכנולוגיית ה-"Lock and Set" החדשנית שלו, המאפשרת למשתמש להגדיר את רמת הגירוי ולנעול אותה במקומה, ולמנוע שינויים מקריים. העיצוב הארגונומי של השלט מבטיח נוחות במהלך אימונים, וצג ה-LCD מציע נראות ברורה. הקולר עצמו עמיד למים ועמיד, מה שהופך אותו מתאים לתנאי מזג אוויר שונים.

 

הקולר כולל גם טכנולוגיית "טעינה מהירה", המאפשרת טעינה מהירה שלו למפגשי אימונים ללא הפרעה. הקולר מצריך הנחייה ראשונית מקצועית שכן הוא קצת מורכב, אך הוא מעוצב ברמה גבוהה, מדייק בביצועים שלו וחיי הסוללה שלו ארוכים. בשורה התחתונה, הקולר של Educator E-Collar הוא בחירה יוצאת דופן עבור מאמנים מקצועיים ובעלי חיות מחמד יהדורשים תכונות מתקדמות, אמינות ויכולות ארוכות טווח.

לוגו של הסקירה

קולר חשמלי לכלב עם הכי הרבה ערך מוסף: Garmin Delta XC Bundle

Garmin Delta XC Bundle הוא למעשה מערכת אימון מקיפה לכלב, הכוללת קולר חשמלי לכלב גדול או קטן שמצטיין בתחומו. יש לו טווח ארוך במיוחד, מעל 18 רמות גירוי, ושלט קומפקטי וידידותי למשתמש, שהופך את האימון לחוויה

Garmin Delta XC Bundle
Garmin Delta XC Bundle

Garmin Delta XC Bundle

4.5 15

קולר מתקדם עם טווח ארוך במיוחד

יתרונות

פיצ'רים מתקדמים

טווח ארוך

עמיד

חסרונות

חלק ממערכת גדולה יותר

מכשיר גדול

קנה עכשיו ב- Amazon

Garmin Delta XC Bundle היא מערכת אימון מקיפה הכוללת קולר כלבים חשמלי ושלט כף יד איכותי. לקולר יש טווח של עד 0.75 קילומטרים, מה שהופך אותו מתאים לאזורים חיצוניים גדולים במיוחד. הוא מציע 18 רמות של גירוי רגעי ומתמשך, המאפשר שליטה מדויקת על חוויית האימון של הכלב. השלט האלחוטי  הוא קומפקטי וידידותי למשתמש, עם ממשק אינטואיטיבי וצג LCD, אשר הופכים את השליטה לקלה במיוחד.

 

תכונה בולטת אחת של Garmin Delta XC Bundle היא הפונקציונליות של BarkLimiter, אשר מזהה ומתקן באופן אוטומטי נביחות מוגזמות. קולר זה כולל גם את תכונת אורות מתקדמת, במה שמגביר את הראות בתנאי תאורה נמוכים. מבחינת בטיחות, הוא כולל פיצ'ר מובנה המונע גירוי מקרי עקב רעשים חיצוניים. הוא גדול למדי, וחלק ממערכת אימון מתקדמת, אם כי אפשר להפעיל אותו גם בלעדיה, אך בסופו של דבר, Garmin Delta XC Bundle הוא קולר כלבים חשמלי אמין ועשיר בתכונות עבור בעלים שמעריכים רב-תכליתיות ואפשרויות אימון מתקדמות.

איך בחרנו קולר חשמלי לכלב מומלץ מבין מאות הקולרים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של קולר חשמלי לכלב זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא קולרים חשמליים וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בשימוש, תלוי בהעדפות שלכם, תלוי בנוחות השימוש, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את הקולר לכלב המתאים ביותר לכם?

קולרים חשמליים לכלבים יכולים להיות כלים יקרי ערך לאימונים ולשינוי התנהגות בכלבים. עם זאת, יש כיום מגוון מאוד רחב של אפשרויות זמין, ויש חשיבות עצומה לבחירה הנכונה. הדבר הראשון שצריך לעשות כדי לבחור את הקולר הנכון הוא לזהות את הצרכים הספציפיים של הכלב. האם אתם מתמקדים בפקודות משמעת בסיסיות, אימון זיכרון או טיפול בבעיות התנהגות ספציפיות? הבנת מטרות האימון תעזור לכם לקבוע את התכונות והפונקציות שאתם צריך בקולר חשמלי לכלב.

 

אפשרויות גירוי וטווח

שקול את הסוגים השונים של גירוי המוצעים על ידי הקולר. קולרים חשמליים לכלבים מספקים בדרך כלל אפשרויות גירוי סטטי, רטט וצליל. גירוי סטטי הוא פעימה חשמלית קלה הניתנת להתאמה אישית לרמות שונות. מצבי רטט וצליל מציעים גירויים אלטרנטיביים, פחות אינטנסיביים. הטווח מתייחס למרחק המרבי בין השלט לבין הקולר לתקשורת יעילה. שקול את גודל אזור האימונים שלך ואת המרחק שבו אתה בדרך כלל צריך לפקד על הכלב שלך. טווח גדול יותר מועיל לאימונים ללא רצועה או לעבודה בסביבה חיצונית מרווחת.

 

נוחות ובטיחות

יש לוודא כי הקולר נח עבור הכלב, והעדיפות היא לחפש קולרים מתכווננים שניתן להתאים כראוי לגודל הצוואר של הכלב. החומר צריך להיות עמיד, אך רך מספיק כדי למנוע גירוי או אי נוחות. קולר מתאים היטב יבטיח כי הגירוי מועבר ביעילות וכי הכלב יכול לנוע בנוחות במהלך אימונים. בנוסף, יש חפש קולרים הכוללים תכונות כמו כיבוי אוטומטי או מנגנוני נעילת בטיחות כדי למנוע גירוי מקרי או ממושך. בחלק מהקולרים יש גם חיישנים מובנים שמזהים נביחות מוגזמות או התנהגויות לא רצויות אחרות ומתקנים אותן באופן אוטומטי.

 

לשמש כעזר

קולר חשמלי לאילוף צריך לשמש כעזר לאימונים, לא תחליף לחיזוקים חיוביים וטכניקות אימון עקביות. חשוב להשתמש בקולר בצורה יעילה והומנית כדי להשיג את התוצאות הרצויות. עבור רב-תכליתיות, עמידות ואמינות, הקולרים של SportDOG Brand 425X ו-Garmin Delta XC בולטים עם הטווח הרחב שלהן, תכונות הבטיחות והפונקציונליות הנוספת שלהן, כגון תיקון טעויות. ה- Dogtra Fieldmaster וה-E-Collar מצטיינים ביכולות אימון מתקדמות, שליטה מדויקת ועיצוב ארגונומי. מצד שני, PetSafe Yard & Park מספק אופציה ידידותית לתקציב מבלי להתפשר על איכות ופונקציונליות אימון בסיסית.

 

לשדרג את הכלב

בסופו של דבר, הבחירה של רצועה חשמלית לכלב תלויה בגורמים כגון מטרות אימון, גודל הכלב והמזג, תקציב והעדפות אישיות. חשוב לקחת בחשבון את הצרכים הספציפיים של הכלב והמטפל כדי לקבל החלטה מושכלת. ללא קשר לבחירה, חשוב להשתמש בקולרים חשמליים של כלבים באופן אחראי ולפעול על פי הדרכה מקצועית עבור שיטות אימון יעילות ואנושיות. אנחנו משקיעים רבות באוכל של הכלב (רשימת המלצות על אוכל לכלב) אז אם אתם חייבים קולר חשמלי לכלב – לפחות תקנו לו משהו טוב ומומלץ.

שאלות ותשובות על קולר חשמלי לכלב

האם קולר חשמלי לכלב הוא בטוח לכלבים?

קולרים חשמליים לכלבים יכולים להיות בטוחים לשימוש, חשוב לבחור קולר עם הגדרות מתכווננות ולהתחיל ברמה הנמוכה ביותר. הדרכה מקצועית והתחשבות בצרכים של הכלב הם חשובים. התייעצו עם איש מקצוע כדי לקבוע את התאמתו של הכלב שלך ואת מטרות האימון.