דייסון לילדים: 5 שואבי אבק מומלצים ביותר לילדים! (מעודכן 2024) | Finder

מבוגרים אוהבים את שואבי האבק של חברת דייסון, ועכשיו, גם ילדיכם יכולים ליהנות מהגרסאות לקטנטנים.

icon pos_1

ניתחנו

4 סקירות

ו-

138 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על דייסון לילדים

ילדים אוהבים להעמיד פנים שהם גדולים, וכשהם רואים את ההורים עם שואב אבק מומלץ, רק טבעי שגם הם ירצו לקחת חלק בפעילות. כבר 18 שנים שחברת קסדון הבריטית מייצרת דגמים קטנים שנראים ונשמעים כמו שואבי האבק של דייסון. זו מתנה מושלמת לכל הקטנטנים שרוצים לעזור בניקיון הבית.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

אחד מצעצועי משחקי הדמיון הנמכרים בעולם, דייסון לילדים מתאים לכל ילד שמתעניין בעבודות הבית ורוצה להיות "כמו הגדולים". אבל הוא לא מיועד רק לאלה שכבר מתעניינים בשואב אבק. הורים רבים צריכים להתמודד עם פחדיהם של ילדים ממכשירים הגורמים לרעש, ודווקא צעצוע מסוג זה עשוי להרגיע את הילד ולתת לו תחושה של שליטה.

 

"הוא תמיד היה מבועת משואב האבק," מספרת אמא לילד על הספקטרום האוטיסטי. "בגיל חמש, הוא עדיין היה פורץ בבכי כשהיינו מוציאים את שואב האבק." בתקווה לשתף אותו ולהפחית את פחדיו, היא קנתה לו דייסון לילדים. "הוא מת עליו," היא אומרת. "הוא שואב איתנו אבק במקום לברוח בבכי… אני מוצאת אותו שואב לבדו כל הזמן".

לוגו של הסקירה

שואב האבק הגדול ביותר לילדים - Toy Vacuum - Dyson DC14 with Real Suction

העתק מדויק של דגם DC 14 של דייסון, שואב האבק הזה שוקל 1.70 ק"ג, וגובהו 69 ס"מ. הוא מגיע בשילוב של סגול, אדום ואפור, ומופעל על ידי ארבע סוללות C.

Toy Vacuum- Dyson DC14 with Real Suction

4.5 15

שואב אבק עומד לעוזר המתלמד

יתרונות

מספר אביזרים, עומד בפני עצמו, שני מכלים עם גולות מסתחררות.

חסרונות

מגיע רק בשילוב צבעים אחד.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- ToyLand
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- Amazon

פיית יניקה ומברשת שאיבה מתחברות שתיהן אל השואב, ומאפשרות לילדים להתנסות במספר דרכי ניקוי תוך פיתוח קואורדינציה והרחבת יכולות פתרון בעיות. במברשת השאיבה, תמצאו מיכל שקוף בצורת סליל שבתוכו, כמו גם בשואב עצמו, פעולת ציקלון מסחררת גולות צבעוניות.

לוגו של הסקירה

שואב האבק הטוב ביותר לקטנטנים - Casdon - Dyson Ball Vacuum Toy Vacuum

הוא נראה בדיוק כמו דגם Dyson Ball Vacuum, ומגיע בכמה שילובי צבעים: אפור/ורוד, אפור/סגול, אפור/אדום/סגול ואפור/צהוב/אדום. בגובה 63 ס"מ, הוא שוקל רק 907 גרם, ומתאים במיוחד לגיל הרך.

Casdon – Dyson Ball Vacuum Toy Vacuum

4.5 15

מתנה נהדרת לגיל הרך

יתרונות

אפשרויות צבעים שונות, קל משקל, מתאים לגיל הרך.

חסרונות

לא מתאים לילדים גדולים יותר, לא מסוגל לעמוד בעצמו.

קנה עכשיו ב- Amazon

פשוט וקל לשימוש, הדגם הזה מתאים במיוחד לילדים עד גיל ארבע, תודות למידותיו ומשקלו. לעומת הדגמים האחרים בסקירה, הוא לא מגיע עם כמה אביזרים. הוא עובד על ארבע סוללות C, אבל שימו לב, שלמרות שהוא נראה ממש כמו הדגם למבוגרים, הצעצוע הזה לא עומד בפני עצמו, וכשהילד לא יחזיק אותו, תצטרכו להשעין אותו על קיר.

לוגו של הסקירה

שואב אבק לילדים כמו של ההורים - Casdon Dyson Cord-free Vacuum Cleaner Toy

הוא מגיע בשילוב של אפור, כתום וסגול. במשקל 970 גרם ובגובה 71 ס"מ, הוא גדול קצת יותר מדגם Ball Vacuum, והוא מתאים לגילאים שלוש ומעלה.

Casdon Dyson Cord-free Vacuum Cleaner Toy

4.5 15

משחק דמיון שמפתח קואורדינציה

יתרונות

קל משקל, מתפרק לשואב קטן יותר.

חסרונות

מגיע רק בשילוב צבעים אחד.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- ToyLand

בעוד שאר הצעצועים בסקירה הם העתקים מושלמים של דגמי דייסון ספציפיים, שואב האבק הזה דומה לדגמים רבים של החברה, ביניהם ה-V10-animal, V11 PRO, ו-V11 Torque. הילדים יוכלו להסיר את המוט הכתום ואת מברשת השאיבה, ובמקומם להתקין זרבובית קצרה. הדבר מאפשר לילדים ללמוד על צורות שונות של שימוש במכשיר. זהו הדגם היחיד העובד על שלוש סוללות AA.

לוגו של הסקירה

שואב אבק נגרר לילדים - CASDON Dyson DC22 Toy Vacuum

בצבעים סגול, אפור ואדום, ובמשקל 1.2 גרם, הדגם הזה הוא שעתוק נהדר של שואב האבק Dyson DC22. זהו שואב אבק קומפקטי שאינו עומד בפני עצמו, והצינור שלו מעניק לו גובה גמיש של 21-45 ס"מ.

CASDON Dyson DC22 Toy Vacuum

4.5 15

שואב אבק קומפקטי וחמוד

יתרונות

מספר אביזרים, קומפקטי.

חסרונות

מגיע רק בשילוב צבעים אחד.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- בית הצעצועים

מתחברים אליו מספר אביזרים וכמו רוב דגמי דייסון לילדים, מפעילות אותו ארבע סוללות C. פירוק והרכבה של האביזרים השונים מעצימה את חווית המשחק, והיא מלמדת את הילדים גמישות מחשבתית תוך שיפור היכולות המוטוריות שלהם.

סיכום

דגשים בבחירת דייסון לילדים

 

הדגמים שונים במראה, בגודל ובצבעים, אך רובם מגיעים עם אותן הפונקציות. אז איך לבחור?

 

מראה הילדים מאושרים להשתמש במכשיר משלהם, שנראה ונשמע בדיוק כמו השואב של ההורים. אם יש לכם שואב אבק של דייסון, תוכלו למצוא צעצוע שנראה ממש כמוהו, אבל גם אם יש לכם שואב אבק של חברה אחרת, שווה לבדוק איזה דגם של קסדון דומה לו.

 

גיל חשוב לבחור דגם שלא יהיה גדול, קטן, גבוה או נמוך מדי עבור הילד ואל תשכחו לקחת בחשבון גם את קלות השימוש בו, ואת העובדה שבגילאים שונים ילדים זקוקים לאתגרים שונים. תינוקות שלומדים לעמוד וללכת יפיקו תועלת מדגם שקל מאוד להזיז אותו, בעוד ילדים גדולים יותר יהנו מהרכבת אביזרים שונים ושימוש בהם.

 

מחיר טווח המחירים של הצעצועים האלה אינו רחב במיוחד, אבל אם התקציב שלכם מוגבל, כדאי לקחת בחשבון גם את הקריטריון הזה.

 

מהו דייסון לילדים?

שואבי אבק דייסון לילדים מסוגלים לשאוב, עם פעולת יניקה שלא תנקה את הבית כולו ביעילות, אבל תאסוף פיסות נייר קטנות וכדורי קלקר קלים, כך שהילדים יוכלו להרגיש שהם באמת עוזרים. הדבר יתן לילדים סיפוק לא רק כשיראו את הדברים נעלמים לתוך השואב, אלא גם כשהם יפתחו את תא הפסולת הנשלף ויפטרו בקלות מהלכלוך שנאסף בו.

 

הם פשוטים לשימוש ומגיעים עם שני מצבי פעולה: כפתור מפעיל ציקלון במיכל שקוף וגורם לחרוזים הצבעוניים שבתוכו להתערבל בצורה המחקה את הסתחררות האבק בתא הפסולת של דייסון אמיתי, בעוד מתג מפעיל את השאיבה המתונה של המכשיר. רוב הדגמים מגיעים עם שני אביזרים או יותר, המתחברים בקלות לגוף השואב. פירוק והרכבת שואב האבק בצורה המתאימה אותו לפעולות שונות מפתחת את היכולות המוטוריות של הילד ואת יכולות פתרון הבעיות שלו בו זמנית. משחקי דמיון מסוג זה תורמים גם להתפתחות הרגשית והחברתית של הילד.

 

אך עם כל הדברים הנהדרים שבהם, זכרו שלא מדובר בשואבי דייסון אמיתיים, ואנחנו לא מדברים רק על עוצמת השאיבה, אלא גם על העמידות שלהם. בין אלפים רבים של ביקורות מהללות מצאנו גם כמה עשרות לקוחות שסיפרו כי השואב לא מחזיק זמן רב מאוד, ובכל זאת, בסופו של דבר, מדובר בצעצוע מרשים במחיר מעולה.

שאלות ותשובות על דייסון לילדים

לאילו גילאים מתאימים שואבי האבק האלה?

מלבד דגם Dyson Ball Vacuum, המתאים במיוחד לגיל הרך, היצרן טוען שהם מתאימים לגילאים 3-8, אבל לקוחות רבים רוכשים את הצעצוע לילדים בני שנה וחצי ומעלה, וגם הקטנטנים נהנים ממנו מאוד. למרות זאת, אם ילדיכם נוהגים להכניס חפצים קטנים לפה, אנחנו ממליצים לחכות שיגדלו קצת.

האם אפשר למצוא דייסון לילדים עם שאיבה אפקטיבית יותר?

כרגע התשובה היא לא. היצרן מסביר ששיפור פעולת היניקה היה גורם לאחד משני דברים: הצעצוע לא היה עומד בתקנות הבטיחות, או לחילופין, מחיר המוצר היה מתייקר בצורה משמעותית.

האם זאת מתנה טובה גם לילדים שאין להם שואב אבק של חברת דייסון בבית?

בהחלט. למרות שילדים נהנים מאוד להשתמש בשעתוק מדויק של שואב האבק של ההורים, הצעצוע הזה מציע הרבה יותר מרק מראה דומה, וגם ילדים שלא ראו בחייהם שואב של דייסון יוכלו להפיק אין ספור שעות הנאה מהמכשיר.

האם הוא בטוח לשימוש על רצפת פרקט?

כן. אין שום בעיה להשתמש בו על כל סוגי המשטחים.