טרקטורון חשמלי לילדים: סקירת 5 טרקטורונים מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

בנים ובנות, קטנים וגדולים, היום, כמעט כל ילד רוצה טרקטורון חשמלי שיוכל לנסוע איתו ממש כמו באוטו של אימא ואבא.

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

431 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על טרקטורון חשמלי לילדים

הילד שלכם אוהב ספורט מוטורי? אולי הוא אפילו כבר ביקש מכם לקנות לו כלי רכב ממונע כדי שיוכל לנהוג עליו כמו הגדולים. החשש מכלי רכב ממונעים לילדים הוא מובן בהחלט, אבל חשוב להבין שכמו בכל קנייה, אם עושים שיעורי בית אפשר למצוא פתרונות מצוינים.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

טרקטורון חשמלי הוא פתרון כזה. הוא הופך לאט לאט להיות אחד מכלי הרכב הממונעים הפופולריים והמבוקשים יותר אצל ילדים, וגם אצל ההורים. הם מרגישים הרבה יותר בטוחים עם 4 גלגלים על הקרקע, ועדיין מרגישים שהם נוסעים ברכב שטח אמיתי. ככל שהביקוש הולך וגדל כך גם ההיצע בשוק גדל. אז ריכזנו עבורכם רשימה של טרקטורונים חשמליים לילדים המומלצים ביותר כיום.

לוגו של הסקירה

לנהג המתחיל: Peg Perego Polaris Outlaw

אם הילד שלכם נמצא בטווח הגילים שבין 3 ל- 8 ועכשיו הוא מתחיל לגלות עניין בטרקטורון חשמל, Polaris Outlaw מבית פג פרגו יהיה מושלם בשבילו להתרגל ולתרגל את כישורי הנהיגה שלו.

Peg Perego Polaris Outlaw

4.5 15

לנהגים מתחילים עם טווח גילים רחב

יתרונות

2 מהירויות לנסיעה קדימה, אפשרות לנסיעה לאחור (רוורס), מעוצה ממש כמו הדבר האמיתי, חוסם מהירות לבטיחות מרבית, מנגנון עצירה אוטומטית, מתאים לסוגי שטח מגוונים.

חסרונות

יקר, זמן טעינה ארוך.

קנה עכשיו ב- toys and more
קנה עכשיו ב- צוציק
קנה עכשיו ב- כוכב נולד

הטרקטורון החשמלי של פג פרגו – Polaris Outlaw – הופך את החוויה הראשונה של הנהיגה על טרקטורון למהנה במיוחד לילדים בגילאי 8 – 3. הוא אולי נראה כמו טרקטורון שעלול להיות גדול מידי לילדים, אבל הוא מתפקד מצוין. הטרקטורון הזה הוא דרך מצוינת לגרום לילד שלכם להיות בטוח יותר בנהיגה ובשליטה שלו, ויהיה לו קל בהרבה לעבור בהמשך לדגם גדול וחזק יותר, אולי אפילו לטרקטורון שטח.

 

הוא מגיע עם שתי מהירויות לנסיעה קדימה, בהן הילד שולט בזמן נהיגה ועוד הילוך אחורי כדי שהילד ילמד גם נסיעה ברוורס. המהירות ההתחלתית שלו היא 4 קמ"ש ואם הילד מרגיש בטוח הוא יכול להגביר למהירות מקסימלית של 8 קמ"ש.

 

הסירו דאגה מליבכם הטרקטורון הזה נחשב לאחד הבטוחים שיש. אם אתם לא רוצים שהוא ינהג מהר מידי, יש לכם אפשרות להגביל את מהירות הנסיעה. בנוסף, הטרקטורון מגיע עם מערכת בלימה אוטומטית שנכנסת לפעולה ברגע שהרגל יורדת מדוושת הגז. הצמיגים שלו מתאימים לנסיעה בדרכים סלולות וגם בכאלו שלא. הם מספקים אחיזה מעולה על הקרקע גם בכביש אספלט ישר וגם בשביל עפר או דשא.

 

אז אם אתם מחפשים טרקטורון איכותי, שיחזיק לפחות שנתיים (אפילו יותר) ויהיה נקודת פתיחה מוצלחת ביותר לעולם של נהיגת שטח והרפתקה בשביל הילד שלכם, Polaris Outlaw הוא בהחלט בחירה מצוינת.

לוגו של הסקירה

לנסיעת שטח חווייתית: INJUSA HUNTER 24V

כמה שהוא קטן, ככה הוא מפתיע. אמנם הוא מצויד בכל אמצעי הבטיחות המתקדמים ביותר, אבל הוא בהחלט לא מתאים לנהגים מתחילים, אך ורק למי שצבר מספיק ניסיון בנסיעה על טרקטורון.

INJUSA HUNTER 24V

4.5 15

לנהגים מנוסים שרוצים לעבור לנהיגת שטח

יתרונות

מנוע חזק במיוחד עם הספק גבוה, חיי סוללה ארוכים, בטיחותי מאוד, בולם זעזועים מתקדם, מהירות מקסימלית גבוה, גלגלי גומי, אורות קדמיים ואחוריים.

חסרונות

זמן טעינה ארוך, יקר, מתאים רק לנהגים מתקדמים.

קנה עכשיו ב- Ace
דגם 7032- פשוט יותר...
קנה עכשיו ב- Last Price
דגם 7032 -פשוט יותר...
קנה עכשיו ב- Walla Shops

עם עיצוב צעיר ומשוגע וגימורים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר שיש, הילד ההרפתקן שלכם בטוח יודה לכם על המתנה הזו. הטרקטורון החשמלי הזה מתאים לילידם מגיל 8 ומעלה ואך ורק לילדים עם ניסיון קודם בנהיגה. קחו בחשבון שמדובר ביותר מסתם טרקטורון צעצוע. הטרקטורון הזה הוא חיה רעה, והוא מרגיש ממש כמו הדבר האמיתי.

 

האורות הקדמיים והאחוריים יבטיחו לכם שהילד שלכם יראה לאן הוא נוסע, ויהיה גלוי לנהגים אחרים בזמן נסיעה. בורר המהירות משאיר את השליטה בידיים של הילד שלכם, אבל הטרקטורון מצויד בכל אמצעי הבטיחות המתקדמים ביותר. עם צמיגים פנאומטיים, מתלים אחוריים, ובולמי דיסק אתם יכולים להיות בטוחים שהוא בידיים טובות.

 

חוויית נהיגת השטח תהיה משהו אחר לגמרי בשביל הילד שלכם עם הטרקטורון הזה. רק אל תשכחו לרכוש קסדה תואמת.

לוגו של הסקירה

מושלם לנסיעה בזוג: Peg Perego Ranger POLARIS RZR900 12v

טרקטורון מעולה לנסיעה זוגית שמתאים לילדים בגיל 3 עד 8. הילד שלכם ייהנה מחוויית נסיעה מציאותית עם מקסימום אמצעי בטיחות.

Peg Perego Ranger POLARIS RZR900 12v

4.5 15

למי שאוהב לנסוע בשניים

יתרונות

מתאים לנסיעה עם חבר, סוללה שמחזיקה לכמה שעות, מתאים לנסיעה בסוגי משטחים שונים, מגיע עם חגורות בטיחות, שתי מהירויות לנסיעה קדימה והילוך אחורי, הגבלת מהירות, מנגנון בלימה אוטומטי.

חסרונות

לא מגיע מורכב, יקר.

קנה עכשיו ב- toys and more
קנה עכשיו ב- פופיק
קנה עכשיו ב- צוציק

אם אתם רוצים לפנק את הילד שלכם בדבר האמיתי, תקנו לו POLARIS RZR900 כדי שהוא יוכל לקחת איתו חבר למסע חווייתי בשטח. למרות שהוא לא מגיע מורכב, אחרי שתחברו אותו תבינו כמה שהוא בנוי טוב. הוא יודע להתמודד עם סוגי משטחים שונים בקלות ובלי שום מאמץ.

 

סוללת V12 תספיק לילד שלכם לכמה שעות של נסיעה מובטחת ומהנה. הדגם המפואר הזה של פג פרגו מגיע עם כל אמצעי בטיחות אפשרי, כך שתוכלו להיות רגועים כשהילד שלכם נוסע עליו עם או בלי חבר נוסף. לפני הכל, הכיסאות שלו מגיעים עם חגורות בטיחות כך שכבר תוכלו להיות בטוחים שהוא מאובטח היטב. דוושת הגז מאפשרת לילד שלכם לשלוט במהירות אך ברגע שהרגל שלו תרד ממנה, מערכת העצירה האוטומטית נכנסת לפעולה וכך מאפשרת עצירה בטוחה ומבוקרת של הטרקטורון. ואם זה לא מספיק לכם, תוכלו גם להגביל את מהירות הנסיעה ולקבוע אותה על המהירות המינימלית של 4 קמ"ש.

 

הוא מתאים לילדים מגיל 3 עד גיל 8, למרות שאנחנו ממליצים לא לקנות אותו לילד בן 3 אלא טיפה גדול יותר. אז אם הילד שלכם אוהב אקשן ונסיעות פרועות, הפולריס RZR900 יתאים לו בהחלט, וגם לכם, אחרי הכל, הוא יהיה בו בטוח למדי.

לוגו של הסקירה

עוצמתי לילדים קטנים: Ninja INJUSA

גם לקטנטנים שלכם מגיע ליהנות, אז מה אם הם רק חגגו שנתיים, גם להם מצאנו טרקטורון חשמלי שיעביר להם את הזמן בכיף ובבטיחות.

Ninja INJUSA

4.5 15

לילדים קטנים שאוהבים אקשן

יתרונות

מחיר סביר, מתאים מגיל שנתיים, סוללה חזקה של V12, גלגלים רחבים לבטיחות מרבית, צמיגי גומי, מגיע בשני צבעים, שלדת פלסטיק איכותית.

חסרונות

יכול להיות קטן ולא מספק אחרי שנה-שנתיים.

קנה עכשיו ב- GROO
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- מאמא גורו

לא סתם INJUSA הספרדית נמצאת אצלנו פעמיים ברשימה. בעוד שהדגם הקודם מתאים לילדים גדולים ולנסיעות שטח פראיות, החלטנו שגם לקטנטנים ביותר מגיע ליהנות מחוויית נהיגה.

 

אז תרשו לנו לספר לכם על הטרקטורון החשמלי  INJUSA Ninja . קודם כל ולפני הכל הוא מתאים לילדים מגיל שנתיים. ותאמינו לנו שהילד שלכם יתאהב בו מהמבט הראשון. אם הוא כבר מחזיק את עצמו יציב, אתם לגמרי תשמחו אותו עם הטרקטורון הזה.

 

הדגם הזה יציב במיוחד תודות לגלגלי הגומי הרחבים שלו. רוחב הגלגל מאפשר לטרקטורון לשבת ביציבות על הקרקע והעובדה שגלגלים עשויים מגומי מוסיפה לאחיזה החזקה שלו. ככה אתם יכולים להיות בטוחים שהילד שלכם לא יכול להתהפך איתו. תמיד חשוב ללוות אותם בפעמים הראשונות, עד שהם לומדים לייצב את עצמם ולשלוט בטרקטורון בצורה נכונה ובטוחה. 

 

דוושת הגז בצד ימין תאפשר לילד לשלוט במהירות הנסיעה, אבל אל הסירו דאגה מליבכם. המהירות המקסימלית של  INJUSA Ninja היא 5 קמ"ש כך שהוא לא יכול להגיע רחוק בלעדיכם.

 

הטרקטורון מגיע יחד עם מטען לסוללת V12 שלו. חשוב מאוד לקרוא את הוראות היצרן לפני ההפעלה הראשונה. סביר מאוד שתצטרכו להטעין אותו טעינה מלאה בפעם הראשונה לפני שהילד שלכם יוכל לנסוע עליו.

 

ואם אתם רוצים לבדוק דגם נוסף קטן שמותאם  לילדים הקטנים יותר, תמשיכו לדגם הבא ברשימה.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: ROSSO ITALY 6V

אם אתם רוצים לקנות לקטנטן שלכם טרקטורון חשמלי פשוט שמתאים בעיקר לנסיעה במשטחים ישרים, או סתם כי אתם רוצים התחלה קלה בשבילו, ROSSO  ITALY 6V יכול להיות פתרון מצוין.

ROSSO ITALY 6V

4.5 15

מתאים בעיקר לנסיעה על משטחים ישרים

יתרונות

זול, גלגלים בעלי פס גומי למניעת החלקה, הילוך אחורי, בעל אישור מכון התקנים, מורות לד, מערכת מוזיקה.

חסרונות

לא מגיע מורכב, מנוע קטן.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- GROO

אם אתם מחפשים דגם התחלתי, כדי להבין איך הקטן שלכם מתמודד בכלל עם נהיגה בטרקטורון חשמלי, ואתם לא רוצים להוציא עם כך סכום גדול מידי, ROSSO  ITALY 6V הוא הפתרון המושלם בשבילכם.

 

אמנם הטרקטורון הזה זול באופן משמעותי מדגמים אחרים, אבל הוא נותן תמורה לא רעה למחיר.

 

נכון אין בו את אמצעי הבטיחות המתקדמים ביותר ואין לו בלמי דיסק אולי, אבל מצד שני, הוא מתאים לנסיעה במשטחים ישרים וסלולים ולכן אין בכך צורך בהכרח.

 

אבל זה לא אומר שהוא לא בטיחותי. הגלגלים הרחבים שלו מגיעים עם פס גומי כדי לאפשר תנועה חלקה ורציפה וכדי למנוע החלקה במשטחים מסוימים. הוא מגיע עם הילוך אחורי (רוורס), שזה מפתיע מאוד בהתחשב במחיר הזול שלו.

 

ואם חשבתם שלא תקבלו פה יותר מידי תוספות, תחשבו שוב. נורות לד יאירו לקטן שלכם את הדרך והוא אפילו יוכל לשמוע מוזיקה במערכת שמגיעה מובנית בטרקטורון. המהירות המרבית שלו היא 7 קמ"ש, שזה בהחלט מרשים בשביל סוללה V6.

 

יש לו את אישור מכון התקנים והוא מתאים לילדים מגיל שנתיים ואתם תוכלו לבחור את הצבע המועדף על הילד שלכם מבין 4 הצבעים שקיימים: לבן ,אדום, צהוב ,כחול. לא רע בשביל טרקטורון ראשון. אתם רק תצטרכו לעקוב אחרי הוראות ההרכבה ולוודא שאתם מחברים אותו נכון ומחזקים אותו מספיק.

לוגו של הסקירה

נהדר כרכב ראשון: טרקטורון 7302-injusa

טרקטורון 7302-injusa הוא טרקטורון חשמלי לילדים שמהווה כלי רכב ראשון מצוין לילדים קטנים. הוא מגיע עם שני מהירויות, נורות LED, גלגלי גומי ומערכת להאטה מדורגת למניעת נפילות. טרקטורון בטוח ונוח לשימוש.

טרקטורון 7302-injusa

4.5 15

טרקטורון מתוחכם ונוח לשימוש, שהופך את החוויה הראשונה של הילדים למהנה ובטוחה

יתרונות

מנגנון הגנה בפני נפילות, אמין, קל לשימוש.

חסרונות

מסיבי ומורכב לאחסון.

קנה עכשיו ב- motors-memunaim
קנה עכשיו ב- clicktoy

טרקטורון 7302-injusa הוא טרקטורון איכותי לילדים שמציע חווית רכיבה יוצאת דופן לילדים מגיל 6. הוא מגיע בצבע ירוק בוהק, וכולל הילוך אחד במרכז השלדה שלו, כך שהוא איכותי מבחינה מכנית ומעניק יותר אפשרויות לרוכב מבחינת התאמת הנהיגה לתנאי השטח שבו הוא נמצא. יש לו 2 מהירויות שונות ונורות LED קדמיות ואחוריות, שהופכות את הנהיגה בשעות ערב והחשכה לבטוחה יותר.

 

לטרקטורון יש גלגלי גומי אווה, שהם גלגלים עמידים ואיכותיים, והוא מגיע עם מתלים מלפנים ומאחור, אשר מאפשרים האצה איטית והאטה מדורגת, שמסייעת במניעת נפילות של הילדים. הדגם הזה מהווה שדרוג גדול מקודמיו, במיוחד מבחינת הבטיחות, האמינות ונוחות השימוש, והוא אף מגיע עם מפתח, כמו טרקטורון אמיתי, במה שנותן ערך מוסף לילדים. הוא די גדול במידותיו, דבר שהופך את האחסון שלו למאתגר יותר, והעדיפות היא לקנות אותו אם יש לכם מחסן או מקום בחצר. מעבר לכך, מדובר בכלי רכב מעולה שמעניק חווית רכיבה ראשונה מצוינת ובטוחה לילדים שלכם.

סיכום

איך בוחרים טרקטורון חשמלי לילדים?

לפני שאתם רצים לקנות טרקטורון חשמלי לילד שלכם, כדאי מאוד שתיקחו לעצמכם כמה דקות לקרוא את העצות שאספנו בשבילכם פה. קל מאוד ללכת לאיבוד בין כל הדגמים שקיימים ועוד יותר קל לקנות טרקטורון חשמלי שבכלל לא יתאים לילת שלכם וימצא את עצמו מונח בגינה או בבית בלי שימוש. כדי לעזור לכם למנוע מצב כזה, הכנו עבורכם רשימה עם כל מה שצריך לדעת ולקחת בחשבון לפני הרכישה. תעקבו אחרי הרשימה ותוכלו לדעת בדיוק איזה טרקטורון חשמלי הכי מתאים לילד שלכם.

 

תקציב – אמנם טרקטורון חשמלי יקר יותר ממתנה ממוצעת לילד, אבל יש כל כך הרבה אפשרויות והמחירים מאוד תחרותיים. הם יכולים לנוע בין 300 שקלים לדגמים הפשוטים ומטפסים הרבה מאוד למעלה, חלקם אפילו עולים מעל 10,000 שקלים. אז חשוב מאוד להגדיר את הסכום שאתם מוכנים להוציא על רכישה כזו.

 

טווח גיל – טרקטורונים שונים מתאימים לגילים שונים, ולכן חשוב מאוד לקנות טרקטורון חשמלי שמתאים לגיל של הילד שלכם, כזה שיוכל ללוות אותו לפחות שנה-שנתיים. טרקטורון חשמלי הוא כלי רכב ממונע קטן וכצעצוע הוא גדול מאוד. ככל שהוא מתאים לגיל גדול יותר, כך הגודל הפיזי שלו גדל והוא הופך לכבד הרבה יותר. טרקטורון גדול מידי יכול להיות לא בטיחותי עבור ילדים קטנים כך גם טרקטורון עם עוצמת מנוע חזקה מידי עבור ילד קטן.

 

אמצעי בטיחות – בטיחות הילדים חשובה לנו יותר מהכל, ולכן כדאי לבדוק טוב את כל אמצעי הבטיחות שקיימים בדגם שתרצו לקנות. שני הדברים העיקריים הם אפשרות להגבלת מהירות, ובלמים. בעוד שברוב הדגמים יש אפשרות להגביל את מהירות הנסיעה. הבלמים משתנים בין דגם לדגם. וודאו שהבלמים באיכות טובה, עדיף בלמי דיסק, במיוחד בטרקטורונים עם מהירות נסיעה גבוהה. חלק מהדגמים מגיעים עם שלט בקרה להורים שמאפשר שליטה מרחוק על הטרקטורון.

 

סוג הסוללה – חלק מהדגמים מגיעים עם סוללות AAA וחלק עם סוללה נטענת. רוב ההורים מעדיפים סוללה נטענת על פני התעסקות בלתי נגמרת בהחלפת סוללות רגילות. תדאגו תמיד להטעין את הסוללה לפני שאתם יוצאים מהבית.

 

מהירות מרבית – המהירות המרבית תהיה תלויה במידה מסוימת בהספק הכוח. טרקטורון חשמלי שמיועד לילדים קטנים יגיע עם ספק כוח של V6 עם מהירות מרבית ממוצעת של 4 קמ"ש. הדגמים הגדולים יותר, עם V12 או אפילו V24 יכולים להגיע גם עד 10 קמ"ש.

 

שאלות ותשובות על טרקטורון חשמלי לילדים

מה זה טרקטורון חשמלי לילדים?

בעיקרון, טרקטורון חשמלי לילדים הוא סוג של רכב שטח המיועד לילדים והוא עובד על חשמל (סוללה), ולא על דלק. רוב הטרקטורונים החשמליים לילדים מסווגים כצעצועים ולא ככלי רכב בגלל המהירות היחסית איטית שלהם. לכן ילדים מגיל 3 יכולים לרכוב על הדגמים האיטיים יותר. טרקטורון חשמלי לילדים הם פתרון מצוין לילדים צעירים שרוצים ליהנות מנהיגה בכלי רכב כמו אימא ואבא, אבל בצורה בטוחה ובהשגחה של ההורים.

מאיזה גיל אפשר לרכוב על טרקטורון חשמלי לילדים?

הדגמים הפשוטים והאיטיים יותר מתאימים לנסיעה מגיל 3. אלו יגיעו עם סוללה V12 ומהירות מקסימלית של 4 קמ"ש, כך שתוכלו תמיד להיות צמודים אליהם ולדאוג לבטיחות שלהם מבלי לרוץ הרבה. לילדים הגדולים יותר תוכלו למצוא טרקטורון חשמלי עם סוללה של V24. קיימים בשוק דגמים שמונעים בדלק ולא בחשמל, אך אלו מיועדים לילדים גדולים  יותר. הם נכנסים כבר לקטגוריה של כלי רכב ומחייבים מיומנות ושליטה.

האם צריך לחבוש קסדה כשרוכבים על טרקטורון חשמלי לילדים?

בהחלט! ההמלצה היא תמיד לחבוש קסדה כאשר רוכבים על כל כלי רכב פתוח בעל גלגלים. לא משנה אם מדובר בקורקינט אופניים או טרקטורון חשמלי לילדים, הקסדה מגנה מפני נפילות וחבלות ראש. אמנם טרקטורון חשמלי לילדים נחשב בטוח יותר מבחינת חבלות ראש כי הוא בעל ארבעה גלגלים ולכן הסיכוי ליפול ממנו נמוך יחסית. ועדיין, עדיף להיות בטוחים, במיוחד אם אתם מתכוונים להשתמש בו מחוץ לבית.

איך שומרים על טרקטורון חשמלי לילדים שיהיה תקין ויעבוד לאורך זמן?

טרקטורון חשמלי לילדים לא דורש תחזוקה רבה, האמת שהוא כמעט ולא דורש תחזוקה בכלל מכיוון שיש לו מעט מאוד חלקים מכניים. הדבר שהכי חשוב לשמור עליו בטרקטורון הוא הסוללה. שימו לב שצריך להטעין את הסוללה בפעם הראשונה עד מלואה לפני השימוש. אלו גם ההוראות שתקבלו מהיצרן,  ומומלץ לא לתת לה להתרוקן לגמרי. דאגו לנקות אותו ולייבש אם צריך כדי למנוע הצטברות חלודה בחלקי המתכת. בדקו מידי פעם את חיווט החשמל וודאו שהוא תקין ולא מנותק. המלצה חמה שלנו היא לאחסן את הטרקטורון במקום סגור ומקורה בזמן שהוא לא בשימוש כדי להגן עליו מפני פגעי מזג אוויר. גשם חזק בחורף, ושמש חזקה בקיץ עלולים לגרום לבלאי גבוה.