סמי הכבאי – המוצרים המומלצים ביותר לשנת 2024

סדרת הילדים המוצלחת, סוחפת כבר למעלה משלושה עשורים, מיליוני ילדים ברחבי העולם. בואו להכיר עולם שלם של מוצרי סמי הכבאי כדי שתדעו מה לקנות לילד שלכם בוים ההולדת הקרוב.

icon pos_1

ניתחנו

3 סקירות

ו-

54 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על סמי הכבאי

כולנו מכירים את סמי הכבאי, חלקנו אפילו היינו צופים בתוכנית בתור ילדים. והיום, עם ילדים משלנו שגם הם לא רוצים לפספס אף פרק, סמי הכבאי חוזר לחיינו ובגדול. אז אם הילד שלכם רוצי להקיף את עצמו בסמי – תנו לו, עם מגוון המוצרים של הסדרה.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

סמי הכבאי היא אחת מתכניות הילדים האהובות ביותר בארץ ובעולם. היא משודרת ביותר מ- 35 שפות ב- 155 מדינות, אז מה הפלא שהילדים שלכם כל כך אוהבים את סמי הכבאי ולא מפסיקים לדבר עליו. סביב הדמות הראשית – סמי הכבאי – נמצאים החברים שלו לצוות הכיבוי: פני, אלביס ומפקד התחנה סטיל, ועוזרים לו להציל כל יום מחדש את תושבי העיירה הקטנה – פונטיפנדי ממעלליו של אדם פרייס – ילד קטן ושובב שגורם להרבה הרבה צרות.

 

הסדרה, במקור סדרה וולשית, מספרת על חיי היומיום בעיירה קטנה, שסובלת ממקרי חירום בלתי פוסקים, האופן לא פרופורציונאלי לגודל שלה, אם להיות כנים . החל משריפות ועד לבעלי חיים שנסחפים בנהר ואיך לא, לאדם פרייס, שנתקע על צוק.

 

למרות שמדובר בסדרה שקיימת כבר למעלה משלושה עשורים, היא משדרת הסתכלות מתקדמת על החיים. תוכלו לראות בה אם חד הורית (אמא של אדם פרייס), זוג נשוי מעורב – היא רופאה הוא שיפוצניק, לוחמת אש בצוות הכיבוי, קבלת בעלי מוגבלויות ועוד.

 

הסדרה מלמדת את הילדים איך לנהוג בזהירות, או אם לדייק יותר, תראו מה שאדם פרייס עושה ו… אל תעשו כמוהו. גם כלי הרכב של הכבאים הם "דמויות" בלתי נפרדות וגם הן זוכות להתייחסות בקרב צעצועי הילדים.

 

אז החלטנו להכין לכם רשימה של מוצרים שונים מבית היוצר של סמי הכבאי מקטגוריות שונות ורבות. אנחנו בטוחים שמכל הרשימה הזאת תצליחו למצוא לפחות מוצר אחד שיעניין את הילד שלכם.

לוגו של הסקירה

צעצוע מובחר: תחנת כיבוי עם מנחת מסוקים ומשאית הכיבוי 'יופיטר'

אתם תוכלו למצוא מגוון גדול מאוד של תחנות כיבוי של סמי הכבאי – אבל התחנה הזו פשוט מושלמת כי יש בה פשוט הכל, והילד שלכם יהיה כל כך עסוק שתוכלו לשבת רגוע, רגל על רגל ולשתות כוס קפה בכיף. מה כל כך מיוחד בסט הזה? הוא מורכב מתחנת כיבוי דו מפלסית שמצוידת במסוק הכיבוי, יש בה מסילה ומסלול ייעודי לרכבים. הס מגיע יחד עם תמרורים ומיני שלטים נוספים וכמובן, מוסך למשאית הכיבוי 'יופיטר' של סמי הכבאי. אם הילד או הילדה שלכם מאוהבים בשדרה ובדמות, זאת יכולה להיות בשבילם מתנה מושלמת. ההנאה לקטנים מובטחת. תמיד תוכלו לצייד אותם גם בבובות בדמויות הסדרה (נרכשות בנפרד) האהובה ולהשלים להם את התחנה. המשחק מתאים לילדים מגיל 3 ומעלה, אך בהחלט יוכלו לשחק בו גם הקטנים יותר בהשגחה שלכם כמובן.

תחנת כיבוי עם מנחת מסוקים ומשאית הכיבוי 'יופיטר'

4.5 15

קנה עכשיו ב- KSP
לוגו של הסקירה

לאוהבי הפאזלים: מארז 3 פאזלים 49 חלקים מבית Ravensburger

המתנה המושלמת לילדים שאוהבים פאזלים. המארז כולל 3 פאזלים שונים עם דמותו של סמי הכבאי ודמויות נוספות מתוך הסדרה האהובה. כל פאזל כולל 49 חלקים. על האריזה רשום שהוא מתאים מגיל 5 ומעלה, כמובן שבגלל כמות החלקים, אך אם הקטנים שלכם מקדימים את זמנם, הם בהחלט ייהנו ממארז הפאזלים הזה. חברת  Ravensburger היא אחת החברות המובילות בשוק הישראלי והאירופי, הפאזלים שלה נחשבים לאיכותיים ביותר והם עומדים בתקנות בטיחות מחמירות.

מארז 3 פאזלים 49 חלקים מבית Ravensburger

4.5 15

קנה עכשיו ב- KSP
לוגו של הסקירה

משחק משולב: משאית הכיבוי יופיטר עם בועות סבון

הילדים שלכם ירוויחו שני משחקים במוצר אחד. לא רק שתהייה להם את משאית הכיבוי 'יופיטר' – המשאית הרשמית של סמי הכבאי, היא גם תוציא להם בועות סבון לכל כיוון שתיסע.

 

משאית הכיבוי יופיטר עם בועות סבון

4.5 15

קנה עכשיו ב- KSP

המשאית האלקטרונית לא גדולה מאוד, באורך 20 ס"מ מגיעה עם בקבוק של נוזל לבועות. רק תמלאו את המיכל המיועד במשאית לחצו על כפתור ההפעלה ותתחילו ליהנות.

 

יש צורך בשתי סוללות AA  שאינן כלולות באריזה. ההנאה מובטחת!

לוגו של הסקירה

רכיבה מהנה: אופניי ילדים מבית Anonima

אם הילדים שלכם  הגיעו לגיל, או שכבר יש להם את היכולת המוטורית לרכוב על אופניים, והם נמנים עם מעריצי סמי הכבאי, מצאנו בשבילכם את השילוב המושלם למתנה. אופניי הילדים בצבעי כחול – אדום – צהוב עם דמותו של סמי הכבאי המתנוססת בגאווה.

 

 

אופניי ילדים מבית Anonima

4.5 15

קנה עכשיו ב- Last Price

האופניים מצוידים בכל מה שילד יכול לבקש: סלסלה קדמית לאחסון, פעמון, מגן רוח קדמי, מושב הניתן להתאמה לגובה הילד. האופניים מגיעים עם גלגלי עזר שניתנים לחיבור או פירוק בהתאם ליכולת האישית של הילד שלכם. מחזירי האור הקדמי והאחורי כמו גם מחזירי האור שעל הגלגלים ידאגו שיראו את הילד שלכם רוכב, גם בחשיכה. 

 

אמנם תהיה לכם עבודת הרכבה ראשונית, אבל זאת הרכבה חד פעמית וחשוב לקרוא את ההוראות והאזהרות לפני השימוש.

 

בדקו את גובה הילד לפני הרכישה כדי שתתאימו בצורה הטובה ביותר את גודל האופניים. אל תשכחו לצייד את הילדים במגנים וקסדה תואמים.

לוגו של הסקירה

רכיבה מהנה 2: קורקינט מתקפל עם 3 גלגלים מבית Anonima

אם האופניים פחות מדברים לילדים שלכם והם מעדיפים משחק אחר על גלגלים, הראו להם את הקורקינט הזה מבית Anonima, גם הוא, איך לא, מעוצב בדמותו של סמי הכבאי.

 

 

קורקינט מתקפל עם 3 גלגלים מבית Anonima

4.5 15

קנה עכשיו ב- Last Price

זהו קורקינט מתקפל עם 3 גלגלים לשמירה טובה יותר על יציבות. שלא כמו האופניים, הקורקינט תופס הרבה פחות מקום בבית כך שזהו מצב בו כולם שמחים. הילד שלכם יקבל קורקינט עם הדמות האהובה עליו וכשתקפלו אותו תוכלו בקלות למצוא לו מקום אחסון.

 

בקורקינט עוזר בשמירה על איזון ומלמד יציבות ושמירה על שיווי משקל. משטח הקורקינט גדול ורחב מאוד ועשוי מחומר המונע החלקה. הידיות עשויות ספוג למניעת הזעה והמעצור האחורי יעזור לילד שלכם לעזור את הנסיעה בצורה בטוחה.

 

את הכידון תוכלו לכוון לאחד מ- 3 מצבי גובה שונים בהתאם לגובה של הילד, וגלגלי הסיליקון יבטיחו נסיעה חלקה אך בטוחה. משקל הנשיאה המקסימלי הוא 20 ק"ג כך שהוא מתאים לילידם מגיל 3 ועד גיל 6.

 

אל תשכחו לצייד אותם בקסדה ומגנים נוספים לבטיחות מוגברת.

לוגו של הסקירה

בטיחות מעל הכל: קסדה עם דמות סמי הכבאי

זה רק מתבקש שאחרי האופניים והקורקינט, נאפשר לכם להזמין בקלות גם את הקסדה של סמי הכבאי, לרכישה בטוחה יותר.

 

 

קסדה עם דמות סמי הכבאי

4.5 15

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ToyLand

בקסדה תואמת לגילאי 3 עד 7 וניתן לכיוון. זו הדרך הטובה ביותר להגן על הקטנים שלכם בזמן שהם רוכבים להנאתם בגינה או בפארק.

 

לקסדה פתחי אוורור המסייעים בהפחה של הזעה בראש וקצף דחוס להפחתת הפגיעה במקרה של נפילות ופגיעות ראש.

 

חשוב מאוד להתאים את היקף הראש ואת רצועות הסגירה בהתאם לילד כדי להבטיח את הבטיחות שלו.

לוגו של הסקירה

לא רק צעצועים: תיק גן סמי הכבאי מבית קל-גב

חברת קל – גב מייצרת תיקים איכותיים כבר ארבעה עשורים, והיא לא מאכזבת. היא רק משתפרת עם השנים ומוסיפה טכנולוגיות חדשות לתיקים שלה כדי לשפר את איכות התיק ואת נוחות וקלות הנשיאה. קל – גב היא החברה המובילה בארץ בתחום תיקי בית – ספר ותיקי גן ומציעה פתרונות מגוונים לצרכים שונים.

 

 

תיק גן סמי הכבאי מבית קל-גב

4.5 15

קנה עכשיו ב- קל-גב KAL-GAV
קנה עכשיו ב- הפיראט האדום

תיק הגן של קל – גב עם דמותו של סמי הכבאי בנוי מתא אחד מרכזי ותא קדמי נוסף. שני כיסי צד לבקבוקים כדי לדאוג שהילד שלכם לא יהיה מצא וכתפיות מרופדות לנוחות מרבית. התיק תפור באיכות גבוהה מאוד ועשוי מחומרים איכותיים ועמידים במיוחד וכולם עומדים בתקנים המחמירים ביותר.

לוגו של הסקירה

לימי הקיץ החמים: בריכה מתנפחת לילדים 150 ס"מ

הקיץ כבר כאן, הימים מתחילים להתחמם ואין דרך טובה יותר לצנן את הקטנים שלכם מאשר למלא להם בריכה ולתת להם להשתולל ולהשפריץ קצת מים. ואם כבר לפנק אותם בבריכה, אז שתהיה אחת כזאת שמגיעה עם הדמות מהסדרה האהובה שלהם.

 

 

בריכה מתנפחת לילדים 150 ס"מ

4.5 15

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

הבריכה בקוטר של 150 ס"מ ועומק של 35 ס"מ ויכולה להכיל בין 4 ל- 6 ילדים. עשויה מויניל וכוללת בתוכה ערכת תיקון. חשוב מאוד בפעם הראשונה, לפני מילוי הבריכה במים, לנפח אותה ולהמתין כשעה כדי לוודא שהאוויר לא יוצא ושהבריכה תקינה לשימוש.

לוגו של הסקירה

לילה טוב: סט מצעים 100% כותנה

הקטנים שלכם כל כך אוהבים את סמי הכבאי שהם רוצים לישון איתו בלילה? אין בעיה בכלל! סט מצעים 100% כותנה, שכולל ציפה, סדין גומי וציפית כולם עם דמותו של סמי הכבאי מתנוססת עליהם בגאווה.

 

 

סט מצעים 100% כותנה

4.5 15

יחיד
קנה עכשיו ב- Last Price
90X200
קנה עכשיו ב- KSP
120X200
קנה עכשיו ב- KSP

הסט קיים בשני גדלים שונים מיטת יחיד  (90 X 200 ) או מיטה וחצי ( 120 X 200). אז תפנקו את הקטנים שלכם ותנו להם להתעטף עם סט מצעים חדש ומפנק.

לוגו של הסקירה

קחו את סמי לטיול בחו"ל: סט 2 מזוודות טרולי

אמנם עדיין מורכב מעט לצאת לחופשה בחו"ל, אבל מזוודה יכולה להיות נוחה גם אם סתם הולכים לישון אצל סבתא לסוף שבוע מפנק. אז עכשיו תוכלו לפנק את הקטנים שלכם ולגרות להם להרגיש גמרי גולים, עם מזוודת טרולי אישית שלהם, עם דמותו של סמי הכבאי.

 

 

סט 2 מזוודות טרולי

4.5 15

קנה עכשיו ב- Last Price

הסט מורכב משתי מזוודות טרולי, הגדולה בגובה 50 ס"מ והקטנה בגובה 40 ס"מ. לכל אחת מהמזוודות יש ידית נשיאה נשלפת ושני גלגלים בחלק האחורי שמאפשרים נשיאה קלה ונוחה גם כשהמזוודה מלאה.

לוגו של הסקירה

לחיוך לבן ומושלם : מברשת שיניים סמי הכבאי

צחצוח השיניים לקטנטנים יכולה להיות לפעמים ממש משימה בלתי אפשרית. רוב הילדים מתנגדים לצחצוח השיניים. התחושה של עצמם זר, שספק מדגדג ספק מכאיב בחניכיים, יוצרת התנגדות כמעט גורפת אצל ילדים לצחצוח שיניים.

 

 

מברשת שיניים סמי הכבאי

4.5 15

קנה עכשיו ב- toys truck

מברשת השיניים לילדים מגיעה עם סיבים עדינים ורכים כדי להפחית את תחושת האי – נעימות בפה. גודל ראש המברשת קטן ומתאים לפה הקטן של הילדים. וכמובן כדי שבכלל יתחיל לעניין אותם צחצוח השיניים, ידית אחיזה עם דמות סמי הכבאי.

 

בנוסף, מברשת השיניים מגיעה עם נורית טיימר מהבהבת. למה? כי רופאי השיניים ממליצים לצחצח את הפה במשך 2 דקות, דקה אחת לכל שורת שיניים, או אם להיות ממש מדויקים, חצי דקה לכל רבע פה. הנורית דולקת למשך דקה שלמה, כך אתם והילדים שלכם תוכלו לדעת כמה זמן צחצחתם ומתי לעבור לחלק השני של הפה.

לוגו של הסקירה

לפיתוח משחקי דמיון: משאית הכיבוי יופיטר סופר טק מבית Dickie

אם הילדים שלכם אוהבים משחקי דמיון, אם הם רוצים להיות כבאים כשיהיו גדולים, ואם הם לא מפסיקים להתרוצץ בבית בקולי קולות ומנסים "לכבות שריפות" , משאית הכיבוי החכמה הזאת היא בדיוק בשבילם!

 

 

משאית הכיבוי יופיטר סופר טק מבית Dickie

4.5 15

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price

הם יוכלו ליצור לעצמם משימה בהשראת התכנית האהובה שלהם, ממש כמו סמי הכבאי, לתכנן את המשאית בהתאם למשימה ולתת לה לנסוע. איך? פשוט. על גג המשאית נמצאים כפתורים בעזרתם יוכלו הילדים לקבוע את צורת הנסיעה של המשאית ולהחליט לאיזה כיוון היא תיסע מתוך 20 מהלכים אפשריים, ובנוסף יש לה גם נסיעות מתוכנתות מראש.

 

בזמן הנסיעה משאית הכיבוי 'יופיטר' משמיעה קולות וצלילים ומהבהבת באורות שמוכרים. היא תאפשר לילדים שלכם איכות משחק ברמה אחרת ומפתחת את משחקי הדמיון שמאוד חשובים בגילאים הצעירים.

 

היא מתאימה לגילאי 3 ומעלה, ותצטרכו לרכוש 4 סוללות AA כדי להפעיל אותה, והן אינן כלולות באריזה. כל ילד שאוהב את סמי הכבאי ואת משימות החילוץ שלו, ישמח מאוד להוסיף את משאית הכיבוי 'יופיטר' לאוסף סמי הכבאי שבטוח יש לו.

סיכום

נעים להכיר, סמי הכבאי

אם הייתם מנותקים מהמסכים בשנים האחרונות, או שאתם חדשים בהורות ובתכניות הטלוויזיה לילדים, ובאמת אין לכם מושג מה זה ומי זה סמי הכבאי, בואו תכירו את התכנית שמכבה את האש כבר למעלה משלושה עשורים.

 

הפעם הראשונה שסמי הכבאי הופיע על המרקע הייתה אי שם בשנת 1987 בערוץ טלוויזיה וולשי ובהמשך ברשת  BBC One, ומאז ועד היום הוא מלווה בכל יום, מיליוני ילדים בכל העולם. הסדרה קיבלה את שמה על שם הדמות הראשית בסדרה – סמי הכבאי – שמוצא את עצמו כל יום מכבה שריפות ומציל מצרה את תושבי העיירה הקטנה, פונטיפנדי (Pontypandy).

 

הסדרה מלדמת את הילדים את כללי השימוש הנכונים באש, מלמד להתרחק מסכנות ולהישמע להוראות. מאז שעלתה הסדרה לאוויר היא רק תפסה תאוצה, וכבר כמעט עשור שדמותו של סמי הכבאי נבחרת לתחפושת הפופולרית יותר בפורים. כמות המוצרים שנמכרת בעקבות הסדרה היא בלתי נתפסת, החל מבובות בדמות סמי הכבאי וצעצועים שונים כמו משאית הכיבוי ומסוק החילוץ ועד מגבות, מצעים, בקבוקי שתייה ועוד.

 

אמנם סמי הכבאי הוא הדמות המרכזית בסדרה, אבל בואו תכירו גם כמה דמויות נוספות מהעיירה פונטיפנדי, בכל זאת הם חלק בלתי נפרד מהסדרה ובזכותן (או אולי בגללן יותר נכון) יש לסמי עבודה בלי סוף.

 

אדם פרייס – הדמות העיקרית שבגללה סמי מוצא את עצמו כל הזמן בעבודה. מדובר בילד שובב, והרבה פעמי חסר אחריות, שלא מקשיב להוראות הבטיחות ומנסה למשוך את תשומת לב הסובבים אותו בדרכים מסוכנות.

 

אלביס קרידלינגטון – חברו הטוב של סמי ושותפו לצוות הכיבוי.

 

פני מוריס – האישה היחידה בצוות הכיבוי של פונטיפנדי, תמיד נלחצת לעזרת חבריה.

 

אז קחו לעצמכם 10 דקות (כן, כן, זה אורכו של כל פרק) ותצפו בפרק אחד… הילדים שלכם בטוח יאהבו, מה איתכם?