בוסטר התנעה לרכב – סקירת 5 הבוסטרים המומלצים ביותר לשנת 2024 | Finder

המוצרים המומלצים ביותר בקטגוריית בוסטר התנעה לרכב שיאפשרו לכם להשתדרג ולהתניע את הרכב בקלות בכל סיטואציה.

icon pos_1

ניתחנו

15 סקירות

ו-

437 ביקורות

בתחום

קמפינג וטיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על בוסטר התנעה לרכב

בוסטר התנעה לרב הוא פריט חובה בכל מכונית – אין לדעת מתי אתם או אדם קרוב אליכם יזדקק לו. לפניכם הדגמים המומלצים ביותר של השנה.

נכתב ע״י

אמיר בס

כותב: אמיר בס

מומחה בתחום קנייה ומכירה של רכב פרטי ומשפחתי, ‏בעלים, מנהל‏ ב-‏Car-La ייעוץ וליווי אישי בתחום הרכב‏

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

בין אם יש לכם רכב ישן או אפילו מכונית חדשה שעמדה זמן רב במהלך סגר הקורונה, אתם בוודאי מכירים את התחושה שבה הרכב לא מניע בדיוק ברגע שבו אתם הכי ממהרים.

 

כשזה קורה בשעת לילה מאוחרת או בוקר מוקדמת, רחוק מהבית או כשאין אף אחד בחוץ זה מלחיץ אפילו יותר. המצבר מתרוקן ומשבש לכם את כל הלו"ז וסדר היום כשצריך להזמין גרר, להגיע למוסך ולהחליף שם את המצבר. סיפור שיכול לקחת גם חצי יום ולפעמים אפילו יותר.

 

לשמחתנו, בדיוק כמו שהומצא מטען נייד לטלפון הסלולרי, כך בשנים האחרונות גם תחום בוסטר התנעה לרכב, סוג של מטען חירום להתנעת מצבר הרכב, החל לצבור תאוצה.

לוגו של הסקירה

רב שימושי: בוסטר התנעה מקצועי Stanley SXAE00135

בוסטר קל ונייד שניתן להתניע באמצעותו מצברים של רכבים, סירות ואופנועי ים. הוא מאפשר גם טעינה מהירה של הטלפון הנייד וכולל גם 3 מצבי פנס שונים ותצוגת לד ברורה וחדה.

Stanley SXAE00135

4.5 15

למי שמחפשים בוסטר התנעה למגוון שימושים

יתרונות

טעינת טלפון מהירה, אפשרות להתנעת סירות ואופנועי ים, 3 מצבי פנס, תצוגת לד.

חסרונות

לא זול.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- המאיר
קנה עכשיו ב- אור לבית

אם אתם מסוג האנשים שבזמן הפנוי אוהבים לקחת את הרכב הפרטי, להעמיס עליו סירת מנוע או אופנוע ים ולצאת לזמן איכות בין הגלים, בוודאי תשמחו לדעת שיש מכשיר קטן ופשוט אחד שיכול "לסגור לכם את הפינה" ולהטעין גם את מצבר הרכב וגם את זה של כלי השיט או הספורט הימי הממונע.

 

בוסטר ההתנעה המקצועי מתוצרת חברת סטנלי יודע להתניע מצברים של רכבים, סירות, אופנועי ים ועוד. למכשיר שנראה מרחוק קצת כמו טלפון נייד עמוס שקעים יש סוללת ליתיום חזקה ועוצמתית שבטעינה אחת יכולה להספיק ל-25 התנעות רכב.

 

גם מבחינת טעינת סוללת הטלפון הנייד המכשיר הזה יכול להיות מתאים עבורכם ולטעון במהירות סוללה של כל טלפון נייד באמצעות שני החיבורים המותקנים על גבי הבוסטר. יש לו גם פנס בשלושה מצבים ותצוגת לד ברורה – בקיצור, כל מה שצריך לבקש ממכשיר כזה.

לוגו של הסקירה

בטוח וידידותי: בוסטר התנעה לרכב Konishi KO-20000

דגם בוסטר התנעה לרכב עם תצוגת LCD ברורה של מצב המתח ומגוון הגנות בטיחותיות נגד מצבי עומס יתר שונים, לשימוש פשוט, נוח ובטוח במכשיר. כשהשימוש מגיע גם כך במצבי לחץ, מדובר ביתרון משמעותי.

Konishi KO-20000

4.5 15

לשימוש בטוח ונגיש במכשיר בוסטר ההתנעה

יתרונות

מסך LCD להצגת המתח והסוללה, הגנה מפני התחממות יתר, הגנה מפני עומס יתר, סוללת ליתיום חזקה.

חסרונות

כבלים עדינים עלולים להיהרס.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- שופרסל ONLINE

להיות תקועים עם הרכב ולא להצליח להתניע אותו זו סיטואציה לא נעימה, לפעמים גם מלחיצה. כשאנחנו רוכשים מוצר כמו בוסטר התנעה לרכב כדי שנוכל לחלץ את עצמנו באמצעותו מהמצב הזה, חשוב שיהיה מכשיר פשוט, נוח, ברור ובטיחותי, כי המצב גם ככה מסובך.

 

בוסטר התנעה לרכב מדגם KO-20000 של חברת קונישי הוא בדיוק המכשיר הידידותי להפעלה והבטוח שאתם מחפשים. ראשית הוא מצויד במסך LCD שיציג עבורכם את מצב המתח והסוללה בבירור.

 

שנית, השימוש בדגם בוסטר ההתנעה לרכב הזה כולל הגנות מפני כל צרה שלא תבוא: עומס יתר, התחממות יתר, טעינה ופריקת יתר של הסוללה. כך שגם מבחינת הבטיחות אתם יכולים להיות רגועים.

 

כל שנשאר לכם הוא להשתמש במוצר נכון, להטעין אותו במקרה הצורך, לא להחזיק אותו במקום שעלול לגרום להתחממות ולהשתמש בו בכל מצב בו המצבר לא מצליח להתניע את הרכב.

לוגו של הסקירה

חזק ועמיד: בוסטר התנעה לרכב Konishi KO-16000

מכשיר פשוט ונוח שניתן לטעון אותו בקלות ולהתניע באמצעותו את הרכב 20 פעמים באמצעות הטעינה שנצברה. תוכלו גם להטעין באמצעותו את כל סוגי הטלפונים הניידים ולחבר אותו לשקע החשמל שברכב.

Konishi KO-16000

4.5 15

להתניע את הרכב עשרות פעמים בטעינה אחת

יתרונות

מספר התנעות גדול בטעינה אחת, טעינה באמצעות USB כולל משקע V12, הטענת כל סוגי הטלפונים הניידים מהמכשיר.

חסרונות

אין מסך.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price

כשאנחנו רוכשים בוסטר מה אנחנו כבר מבקשים? מכשיר שימושי ועוצמתי, שיספק טעינה כמה שיותר מהירה וחזקה לרכב, גם באמצע שום מקום בחושך. שאת המכשיר עצמו נוכל להטעין בקלות ואפילו נוכל לטעון בעזרתו את סוללת הטלפון הנייד.

 

בוסטר התנעה לרכב מדגם KO-16000 מבית חברת קונישי הוא בדיוק בוסטר התנעה כזה. תוכלו להטעין אותו בקלות על ידי חיבור USB פשוט, גם משקע הטעינה ברכב. טעינה כזו תספיק לו כדי להניע את הרכב שלכם או כל מכונית אחרת שתבחרו כ-20 פעמים לאחר אותה טעינה בודדת.

 

מאפיינים חשובים נוספים שלו הם 120 שעות תאורה פנס לד או תאורת חירום, מרכיב קריטי מאחר ובוסטר התנעה לרכב נועד לשמש אותנו גם בשעות החשיכה בתאורה בעייתית המצריכה פנס. מאפיין נוסף וחשוב הוא יכולת המכשיר לספק טעינה לכל סוגי הטלפונים הניידים שברשותכם.

לוגו של הסקירה

חכם ויעיל: בוסטר התנעה מקצועי Stanley SXAE00125

מכשיר מתקדם המגיע עם צג לד, כולל כבל התרעה שמסייע לשימוש נכון, מתניע מגוון סוגים של רכבים ואת כל סוגי המכשירים הניידים ובמהירות. הרבה יתרונות ואיכויות ממכשיר במחיר סטנדרטי יחסית.

Stanley SXAE00125

4.5 15

מכשיר עדכני ומתקדם שעובד בשבילכם

יתרונות

סוללת ליתיום, כבל התרעה לשימוש נכון, צג לד גדול, טעינת USB מהירה, נרתיק אחסון.

חסרונות

מסך מעמיס על הסוללה.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- all4home

אחד המאפיינים הבולטים של דגם בוסטר התנעה לרכב Stanley SXAE00125 כבל "תנין" איכותי ביותר ועמיד המתריע על שימוש נכון .עד כדי כך המכשיר הזה מקצועי ומתקדם.

 

מעבר לזה גם תפעול המכשיר מתקדם מהיר ונוח עם צג LED גדול המראה את כל נתוני המכשיר. עוד תוספת שמשדרגת אותו היא כפתור כיבוי נוסף שמאפשר לשמור על מצב הסוללה שלו.

 

המכשיר מתקדם, יעיל ואיכותי כבר אמרנו? עכשיו אתם רוצים להפיק ממנו את המיטב. אז בוודאי תשמחו לדעת שמדובר גם במכשיר עוצמתי עם סוללת ליתיום חזקה שמספיקה גם ל-20 התנעות רכב רצופות.

 

בנוסף ביכולת הסוללה להחזיק גם שני חיבורי USB לטעינה מהירה של מכשירים ניידים מכל הסוגים ואפילו פנס בשלושה מצבים כולל SOS והבהוב. מעבר לזה בעזרת בוסטר ההתנעה הזה תוכלו להתניע גם רכבי בנזין בנפח מנוע של עד 4 ליטר וגם רכבי דיזל בנפח מנוע של עד 1.5 ליטר.

לוגו של הסקירה

פשוט ושימושי: בוסטר התנעה לרכב Konishi KO-8500

מכשיר התנעה אידיאלי לשעת חירום, עם אפשרות לספק תאורת פנס במשך שעות, לאפשר מספר ניסיונות התנעה רצופים ולהטעין גם את כל סוגי הטלפונים הניידים.

Konishi KO-8500

4.5 15

המכשיר הנכון לשעת חירום

יתרונות

טעינה אחת מספיקה לעשר התנעות, תאורת פנס עד שש שעות, טעינת כל סוגי הטלפונים, חיבור לשקע החשמל ברכב.

חסרונות

דגם פשוט יש מתקדמים הרבה יותר.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

אם אמרנו שבוסטר התנעה הוא סוג של מכשיר עזרה ראשונה למצבר הרכב שלכם, אז הבוסטר מדגם KO-8500 של חברת קונישי הוא בדיוק כזה. זה לא המכשיר היקר או האיכותי ביותר בקטגוריה אבל הוא כולל את הדברים הקריטיים והדחופים שאתם צריכים זמינים אם נתקעתם בשטח.

 

יש לו סוללה חזקה ואיכותית שמאפשרת להפעיל פנס במשך שעות, לבצע מספר ניסיונות התנעה רצופים של הרכב ולהטעין בעזרתו גם את כל סוגי הטלפונים הניידים ובמהירות. סוג של ערכת חירום זולה, פשוטה ויעילה לרכב.

 

לא רק שמחיר המכשיר נמוך אלא שהוא גם קומפקטי, בגודל של טלפון נייד, כך שמדובר בפתרון שימושי, זמין ויעיל עבורכם.

סיכום

הדברים שחשוב לכם לדעת על בוסטר התנעה לרכב

מדובר במכשירים קלים, ניידים ופשוטים לשימוש שיכולים להטעין עבורכם גם מכשירים נוספים מלבד הרכב. במקום להחזיק כבלים כבדים ומסורבלים או לחפש נואשות אחרי מישהו שיש לו כבלים ויוכל להניע עבורכם את הרכב, כאן תוכלו לפתור את הבעיה במהירות, בקלות וביעילות בעצמכם.

 

במקום שתקרית כזו בה הרכב לא מניע תהפוך לדרמה רבת משתתפים, תוכלו לסיים את העניין בתוך דקות בודדות בעזרת מכשיר קל ונייד שלא תופס הרבה מקום ושאפשר לקחת איתכם לכל מקום.

 

אתם רק צריכים להקפיד ולשמור אותו במקום מוצל שאינו חשוף לשמש, מאחר וחום עלול לגרום לפגיעה בסוללת הבוסטר ולהזיק לה.

 

ערך נוסף של בוסטר התנעה לרכב הוא ביציאה לטיולים בשטח, שם הוא משמש כמקור אנרגיה לטעינת מכשירים נוספים, כשמרבית הבוסטרים מסוגלים לעשות זאת מבלי שהדבר יבוא על חשבון יכולתם להניע את הרכב לאחר מכן.

 

הבוסטר דורש הטענה מקדימה של מספר שעות לפני השימוש. מומלץ להטעין אותו לאחר שסיימתם להשתמש בו ואם אין בו שימוש אז אחת לכמה שבועות, כדי לשמור על חיי הסוללה.

 

בדומה להנעה באמצעות כבלים, גם מהבוסטר יוצאים כבלי פלוס ו-מינוס, בצבעי אדום ושחור בהתאמה, שאיתם תוכלו להניע את הרכב. יש להשתמש בהם ולא לנסות לחבר את הכבלים הישנים אל הבוסטר. לפני התנעה יש להמתין מספר שניות עד שהמצבר יתמלא מחדש לפני ניסיון התנעה נוסף.

שאלות ותשובות על בוסטר התנעה לרכב

איך לבחור בוסטר התנעה לרכב?

כשאתם מתלבטים באיזה בוסטר התנעה לרכב לבחור, קחו בחשבון שלושה דברים מרכזיים. חברה יצרנית אמינה, גודל הרכב שלכם וכמובן סכום הכסף שאותו תהיו מוכנים להשקיע. ככל שגודל הרכב עולה כך גם מחיר הבוסטר, שנע ממאות בודדות של שקלים ועד קרוב לאלף שקל.

למה מומלץ לרכוש בוסטר התנעה לרכב?

אם יש לכם רכב ישן שמרבה להיתקע לעיתים קרובות זה יכול להיות פתרון שימוש מאוד עבורכם. אם ברכב נהג או נהגת שנוסעים הרבה לבד עם ילדים קטנים בלי מבוגר נוסף זה יכול להיות גם כן פתרון נהדר. בנוסף אם אתם נהגים לפרנסתכם, שליחים וכדומה מכשיר שכזה יוכל להבטיח לכם זמינות וניידות גדולים הרבה יותר. מעבר לזה עם בוסטר אנחנו כבר לא צריכים להחזיק כבלים ברכב, יכולים להניע מחדש את הרכב ולנסוע בו להחלפת מצבר במקום להזמין גרר

מה זה בוסטר התנעה לרכב?

הבוסטר הוא כמו מטען נייד למצבר הרכב וערכת ה"עזרה ראשונה" שלו. אין טעינת מצבר והרכב לא מניע? הבוסטר, מכשיר קל ונייד, יתחבר לכל מצבר רכב פרטי בעזרת כבלים בצבעי שחור (מינוס) ואדום (פלוס) שיאפשרו לכם להניע אותו עצמאית בלי להזדקק לקבלים ובלי להמתין לגרר שיגיע לקחת את הרכב שלכם להחלפת מצבר במוסך.

האם הבוסטר יכול לגרום נזק למצבר או לרכב?

אם תישמרו עליו מאחסון במקום חם ושמשי הגורם לנזק, תטעינו אותו לפני ואחרי השימוש, תזכרו לנתק אותו ברגע שהרכב מונע – אם תקפידו על שימוש נכון ותקני שכזה – אין שום סיבה שהבוסטר יגרום נזק למצבר הרכב או לרכב עצמו ואתם רק תפיקו תועלת מהשימוש בו. אם תשמשו בו בצורה לקויה מה שיפגע הוא הבוסטר עצמו שיצא משימוש ולא הרכב שלכם, כך שאין חשש.