קורס פוטושופ מומלץ: 5 קורסים המומלצים ביותר | Finder

פוטושופ היא אחת התוכנות המבוקשות ביותר ביום והיא יכולה לשדרג כל עסק וכל תחום. כדי להגיע לרמות הגבוהות ביותר, חשוב להירשם לקורס איכותי שנותן את כל הכלים להצלחה, בדקנו בעבורכם אינספור של קורסים מכל הסוגים, השווינו את תוכנית הלימודים ושיטת הלימוד ובהתבסס על הנתונים הגענו למסקנות לגבי המומלצות ביותר לכל תחום

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

לימודים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על קורס פוטושופ מומלץ

בין אם אתם מחפשים קורס פוטושופ למתחילים, קורס פוטושופ למתקדמים או קורס פוטושופ שיהיה השער שלכם בקריירת העיצוב הגרפי, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את קורס הפוטושופ המתאים ביותר עבורכן.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של קורסי פוטושופ, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת הקורסים המומלצים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

אביגיל לאפין גרא

כותב: אביגיל לאפין גרא

כתבת עיצוב ואופנה, מעצבת פנים, מאפרת, צלמת ובעלת אתר הלייף סטייל "הפיה השחורה"

3 קורסים לפוטושופ המומלצים על ידי המומחים שלנו

קורס פוטושופ הכי בסיסי

קורס פוטושופ המקיף ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קורס פוטושופ הכי קל

קמרה אובסקורה

קמרה אובסקורה

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בעידן הדיגיטלי של היום, תוכנת הפוטושופ הפכה לכלי הכרחי עבור צלמים, מעצבים ואנשי מקצוע יצירתיים כאחד. המגוון הרחב של התכונות והיכולות של התוכנה מאפשר למשתמשים להפוך תמונות רגילות ליצירות אמנות יוצאות דופן. עם זאת, היכולת להגיע למלוא הפוטנציאל של התוכנה דורשת הדרכה ומומחיות. זה המקום שבו קורסים מקצועיים של פוטושופ נכנסים למשחק. חשוב להבין כיצד ההרשמה לקורסי פוטושופ עובדים וכיצד הם יכולים לעזור לאנשים לממש את הפוטנציאל היצירתי שלהם.

 

שיפור מיומנויות טכניות

פוטושופ היא תוכנה מורכבת עם שפע של כלים ופונקציות, וזה יכול להיות מורכב מאוד למתחילים, ואפילו כאלו עם רקע בתוכנות אחרות. קורסי פוטושופ מספקים סביבת למידה מובנית שמנחה את התלמידים באמצעות התכונות והטכניקות השונות של התוכנה. מתוך הבנת היסודות של התוכנה, דרך סידור הפיצ'רים בראש, הקורסים מנסים להפוך אותה לקלה יותר עבור התלמידים. באמצעות תרגילים מעשיים, הדגמות ודוגמאות מהעולם האמיתי, המשתתפים צוברים ניסיון מעשי שמשפר את המיומנות הטכנית שלהם ואת הביטחון בשימוש בפוטושופ.

 

אפשרויות יצירתיות

מעבר להיבטים הטכניים שלה, תוכנת פוטושופ מציעה אפשרויות יצירתיות אינסופיות. הקורסים מספקים לתלמידים את ההזדמנות לחקור טכניקות אמנותיות שונות, כגון מניפולצית תמונה, ציור דיגיטלי ועיצוב גרפי. מדריכים מומחים חולקים את התובנות שלהם ומדגימים גישות חדשניות, ומעוררות השראה בקרב הלומדים, במטרה לדחוף את גבולות היצירתיות שלהם. על ידי ניסויים בכלים ואפקטים שונים, המשתתפים יכולים לפתח את הסגנון הייחודי שלהם ולגלות דרכים חדשות להביע את הרעיונות שלהם באופן חזותי. קורסי פוטושופ מעצימים אנשים לשחרר את הדמיון שלהם ולהפוך את המושגים שלהם לתוך יצירות חזותיות ברמה גבוהה.

 

ערך מוסף

מיומנות בפוטושופ מבוקשת מאוד בתעשיות רבות, כולל עיצוב גרפי, פרסום, צילום ופיתוח תוכנה. ההרשמה לקורסי פוטושופ יכולה לשפר באופן משמעותי את יכולת התעסוקה ואת סיכויי הצלחת הקריירה שלהם. מעסיקים מעריכים אנשים שיש להם כישורי פוטושופ חזקים שכן הם נתפסים כנכסים אמיתיים שיכולים לתת ערך מוסף. יתר על כן, קורסי פוטושופ מספקים תובנות על שיטות עבודה מומלצות בתעשייה, המאפשרים לתלמידים להתאים את כישוריהם לסטנדרטים מקצועיים. על ידי רכישת מיומנויות אלו, אנשים יכולים למצב את עצמם כמועמדים תחרותיים בשוק העבודה של היום.

 

עבודה ברשת ושיתוף פעולה

קורסי פוטושופ מציעים יותר מאשר רק הדרכה טכנית. הם מספקים פלטפורמה רבת ערך לעבודה ברשת ושיתוף פעולה עם אנשים בתחומים שונים. אינטראקציה עם תלמידים ומדריכים אחרים יוצרת הזדמנויות לשיתוף ידע, החלפת רעיונות ושיתוף פעולה בפרויקטים. קשרים אלה יכולים להוביל לשותפויות, הזדמנויות חונכות, ואפילו הזדמנויות קריירה עתידיות. בנוסף, השתתפות בפרויקטים קבוצתיים מטפחת עבודת צוות וחושפת את התלמידים לנקודות מבט יצירתיות שונות, ובכך משפרת את חוויית הלמידה הכוללת שלהם.

 

הכי שווה שיש

בין אם אתם חובבי צילום, מעצבים גרפי, או אנשים המבקשים לשפר את כישורי היצירה שלהם, קורסי פוטושופ מציעים גישה מובנית ומקיפה לשליטה בתוכנה מדהימה. על ידי השחזה של מומחיות טכנית, חקר אפשרויות אמנותיות, השגת רלוונטיות בתעשייה, וטיפוח הזדמנויות עבודה ברשת, קורסים אלה מעצימים אנשים לשחרר את הפוטנציאל היצירתי שלהם ולבלוט בנוף הדיגיטלי התחרותי של היום.

לוגו של הסקירה

קורס פוטושופ הכי בסיסי: קורס פוטושופ באוניברסיטה הפתוחה

האוניברסיטה הפתוחה של ישראל היא אוניברסיטה ציבורית המציעה מגוון קורסים, כולל קורס חינם בפוטושופ. קורס זה הוא אפשרות טובה למתחילים שרוצים ללמוד את היסודות של התוכנה ולהתקדם בקצב האישי שלהם

האוניברסיטה הפתוחה
האוניברסיטה הפתוחה

קורס פוטושופ באוניברסיטה הפתוחה

4.5 15

קורס פוטושופ בסיסי המתאים לכולם

יתרונות

התקדמות בקצב שלכם

חינם

מערך תרגולים תומך

חסרונות

פחות מקצועי מאחרים

קנה עכשיו ב- אתר החברה

האוניברסיטה הפתוחה של ישראל היא אוניברסיטה ציבורית המציעה מגוון רחב של קורסים מקוונים ופרונטליים, כאשר אחד הקורסים המעניינים והמבוקשים הוא קורס הפוטושופ שלה. הקורס החינמי הזה הוא אפשרות טובה למתחילים שרוצים ללמוד את היסודות של התוכנה. הקורס מכסה מגוון רחב של נושאים, מן היסודות של פוטושופ לנושאים מתקדמים יותר כגון עריכת תמונות ועיצוב גרפי. הוא עבור בדרך באלמנטים של ריטוש תמונה, עבודה עם שכבות, פילטרים אומנותיים ועוד.

 

קורס הפוטושופ של האוניברסיטה הפתוחה בישראל נערך בקצב אישי, כך שתוכלו ללמוד בקצב שלכם ולהתעכב על נושאים ספציפיים אשר חשובים לכם. הוא קורס מתאים עבור אנשים עסוקים שרוצים ללמוד פוטושופ, אבל אין להם הרבה זמן להתחייב ללימוד בכיתה מסורתית. הקורס הוא פחות מקצועי מאחרים, אך הוא מקיף, כולל מערך תרגולים תומך, ויודע לתת ערך נהדר עבור אנשים שרוצים להוסיף לעצמם כלים פרקטיים.

לוגו של הסקירה

קורס פוטושופ המקיף ביותר: קורס פוטושופ שנקר

ביה"ס לעיצוב שנקר הוא בית ספר מוביל לעיצוב בישראל. הוא מציע קורס photoshop מקצועי, המתאים לאנשים עם ידע מוקדם, וכזה שיכול לספק לאנשים את היכולת לשדרג את השימוש שלהם בתוכנה. הוא נלמד על ידי מדריכים מנוסים ומהאיכותיים ביותר בארץ

שנקר
שנקר

קורס פוטושופ שנקר

4.5 15

מכסה באופן מקיף את התוכנה

יתרונות

מקיף מאוד

עלות סבירה

מדריכים מנוסים

חסרונות

לא מעשי כמו קורסים אחרים

לא מתאים למתחילים

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הפוטושופ של שנקר הוא קורס איכותי שנלמדים באחד מהמוסדות העיצוביים האיכותיים ביותר במדינה. הקורס נלמד על ידי מעצבים מנוסים והם מכסים מגוון רחב של נושאים, מן היסודות של פוטושופ לנושאים מתקדמים יותר כגון עריכת תמונות ועיצוב גרפי. למעשה, הוא מקיף מאוד, וכולל אלמנטים מורכבים בתוך התוכנה. העלות של הקורס היא סבירה ביחס למה שמקבלים, והוא כולל גם נגיעה באילוסטרייטור ובאינדיזיין, שהן תוכנות משלימות.

 

הקורס מצריך ידע מוקדם, והוא גם מלמד לשלב את שלושת התוכנות הנלמדות בו ביחד. תוכנית הקורס כוללת לימוד של הכלים והאפשרויות השונים שמציעות התוכנות, ותרגול ספציפי עבור צרכים שונים של עיצוב. כל תלמיד/ה יבנו במהלך הקורס תיק עבודות, שימחיש את הידע שרכשו במהלך לימודיהם ובו יוכלו להשתמש בעתיד בעת חיפושי עבודה. הקורס הוא אינו מעשי כמו קורסים אחרים והוא פחות מתאים למתחילים, אך מדובר בקורס מקיף לאנשים שרוצים להתמקצע בתוכנה.

לוגו של הסקירה

קורס פוטושופ הכי קל: קמרה אובסקורה

קורס הפוטושופ של קמרה אובסקורה הוא קורס פוטושופ למתחילים אשר מיועד לאנשים אשר אין להם כל מושג בתחום ורוצים להכיר את התוכנה וליישמה. הקורס נלמד בצורה שמתאימה לכולם, קצב הלימוד הוא נוח, ויש זמן רב לתרגול התוכנה ולשאילת שאלות

קמרה אובסקורה
קמרה אובסקורה

קמרה אובסקורה

4.5 15

קורס קליל עבור מתחילים

יתרונות

קורס פוטושופ של קמרה אובסקורה הוא קורס למתחילים, אשר רוצים להכיר את התחום. השעות הן נוחות, קצת ההתקדמות הוא איטי, וכל אחד יכול ללמוד ממנו. המעטפת היא נוחה מאוד, וקז'ואלית עבור אנשים שבסך הכל רוצים להוסיף קצת לידע שלהם. הקורס מועבר על ידי מומחים בתחום הנותנים יחס אישי וליווי לסטודנטים שבחרו ללמוד את התוכנה. הקורס יכול להילקח באופן פרונטלי, ואפילו באופן מקוון, בהתאם לרצון של הסטודנט.

 

הקורס מלמד אנשים להתנסות בתוכנה, לבצע חיתוכים והדבקות ברמה בסיסית, ומתקדם אט אט למניפולציות מורכבות יותר. הכל נעשה ברוח די בסיסית, בצורה איטית ולפי קצב ההתקדמות של כל אחד מהתלמידים. כאמור, גם את קורס האונליין ניתן לתפור למידות של המשתתפים באופן פרסונלי ובכך לייצר ערך אמיתי עבור כל אחד ואחד. הקורס אינו מתאים למתקדמים, אך הוא גם אינו מתיימר לכך, ובכך אפשר ללמוד בחברותא ובניחותא לאורך כל הקורס.

קרא עוד
קנה עכשיו ב- אתר החברה
לוגו של הסקירה

קורס פוטושופ המקצועי ביותר: קורס פוטושופ MENTOR

קורס הפוטושופ של מנטור הוא הקורס היחיד בארץ שלוקח אתכם למסע היכרות מעמיק ברזיה של פוטושופ, התוכנה הגרפית הנפוצה בעולם. שניים מהמומחים הגדולים בארץ מעבירים את הקורס ולוקחים את התלמידים למסע משוגע ומסקרן

מנטור
מנטור

קורס פוטושופ MENTOR

4.5 15

הקורס המקצועי ביותר בישראל

יתרונות

מקצועי מאוד

מקיף

מנחים מהרמה הראשונה

חסרונות

לא מתאים למתחילים

יכול להיות קשה מדי

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הפוטושופ של מנטור הוא הקורס המקצועי ביותר בישראל. ערן בורוכוב, מחבר סדרת הספרים לתוכנת פוטושופ, ויגאל לוי, שותפו לכתיבת סדרת ספרי מתכונים לפוטושופ, מזמינים אתכם לקורס מקיף שמלמד את כל הכלים, הפקודות והאפשרויות האינסופיות של התוכנה, שכל מעצב, גרפיקאי או עורך וידאו פשוט לא יכול בלעדיה. במסגרת הקורס מוצגות טכניקות מתקדמות, שיטות לייעול העבודה, טיפים וטריקים לקיצור תהליכים, וכל החידושים האפשריים.

 

הקורס משלב לימוד פוטושופ תיאורטי עם תירגול מעשי בכיתה. הקורס מחולק למספר מודולים, שכל אחד מהם מכסה היבט אחר של Photoshop. המודולים מאורגנים היטב וקלים למעקב, והמדריכים מספקים הוראות ברורות ותמציתיות. הוא לא מתאים למתחילים ויש לו דרישות בסיסיות של עבודה עם התוכנה למשך זמן. המפגשים אינטנסיביים מאוד, והקורס מתאים לאנשים שפשוט רוצים להכיר כל כפתור בתוכנה כדי להשתפר ולשפר את סיכויי הצלחת הקריירה שלהם בתחום.

לוגו של הסקירה

קורס פוטושופ המקוון הכי טוב: קורס פוטושופ UDEMY

קורס הפוטושופ של UDEMY הוא קורס הכולל לימודי פוטושופ אונליין מצוין שמעניק את כל היתרונות של קורס מקיף, בעוד אתם יושבים בנוחות הבית שלכם. הקורס הוא למעשה הקורס האולטימטיבי שייקח אתכם ממתחילים למקצוענים במהירות הבזק

Udemy
Udemy

קורס פוטושופ UDEMY

4.5 15

קורס מקוון מצוין ובקצב מהיר

יתרונות

מקוון לחלוטין

קצב מהיר

מעטפת איכותית

חסרונות

עשוי להיות מהיר מדי למתחילים

קנה עכשיו ב- אתר החברה

קורס הפוטושופ של UDEMY הוא קורס מקוון מצוין שלמרות שהוא אינו פרונטלי, הוא מעניק את כל היתרונות של קורס מקיף, בעוד אתם יושבים בבבית שלכם ובזמן שלכם. במסגרת הקורס, לומדים התלמידים איך להשתמש בכלים החדישים של הכלי הכי פופולרי בשוק, אדובי פוטושופ. התלמידים בונים לעצמכם תיק עבודות, לומדים איך לעבוד עם לקוחות ומקבלים טיפים מקצועיים המתבססים על עבודות עבר והווה כדי שתגיעו ללקוחות מוכנים לעבודה עם הידע הכי רלוונטי.

 

הקורס מתחיל כקורס בסיסי, אך מהרצאה להרצאה הקצב הולך וגובר במטרה ליצור פרודקט איכותי וייחודי שמאפיין את החשיבה שלכם ואת הוויז'ן הייחודי של כל אחת ואחד מכם. הקורס מתבסס על פרקטיקה תוך שילוב הסברים קצרים ופשוטים המתמקדים במידע חיוני להמשך העבודה על הפרוייקט הנוכחי או על פרוייקט חדש. הקורס הוא מקוון לחלוטין, גמיש, ועם מעטפת איכותית מאוד של מרצים. הוא מהיר מאוד, במה שיכול להיות יתרון למתקדמים וחיסרון גדול למתחילים וללומדים בקצב לאט יותר. עם זאת, בז'אנר המקוונים, אין קורס איכותי, מקיף ונכון יותר בשוק כיום.

איך בחרנו קורס פוטושופ מומלץ מבין עשרות הקורסים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של קורס פוטושופ זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא קורסים וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי ברמה הנוכחית שלכם, תלוי בשיטת הלימוד שמתאימה לכם, תלוי בכמות הזמן שאתם מוכנים להשקיע – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות קורסים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את קורס הפוטושופ המתאים ביותר לכם?

עם הפופולריות הגוברת של תוכנת הפוטושופ ככלי יצירתי, מציאת הקורס הנכון ללמוד את התוכנה העוצמתית הזו יכולה להיות מורכבת. בין אם אתה מתחיל המחפש לבנות בסיס חזק או משתמש מנוסה המבקש להרחיב את הכישורים שלך, בחירת קורס פוטושופ הנכון הוא קריטי.

 

הערכת רמת הכישורים והיעדים שלך

לפני צלילה לים של קורסי פוטושופ, חשוב להעריך את רמת המיומנות הנוכחית שלך ולהגדיר את המטרות שלך. האם אתם מחפשים אחר פוטושופ מתחילים או שיש לכם ניסיון קודם? האם אתה מעוניין בעריכת תמונות, עיצוב גרפי, או שניהם? הבנת רמת המיומנות והיעדים שלך תעזור לך לצמצם את האפשרויות ולמצוא קורס שמתאים לצרכים הספציפיים שלך. הקורסים של האוניברסיטה הפתוחה וקמרה אובסקורה הם פשוטים יותר, בעוד שנקר ומנטור הם מקצועיים הרבה יותר.

 

תכנית לימודים ומבנה הקורס

בעת הערכת קורסי פוטושופ, בחן בקפידה את תוכנית הלימודים ואת מבנה הקורס. קורס טוב צריך לכסות נושאים חיוניים כגון שכבות, בחירות, retouching, ו-compositing, תוך גם התעמקות בטכניקות מתקדמות כמו מניפולציית תמונה ואפקטים מיוחדים. שים לב למשך הקורס ולפורמט ההוראה – בין אם הוא מקוון, אישי או שילוב של שניהם. בנוסף, שווה לבדוק אם הקורס מספק תרגילים מעשיים או תיאורטיים.

 

מדריכי התמחות והוראה מתודולוגיה

המומחיות ומתודולוגיית ההוראה של המדריך יכולה להשפיע מאוד על חוויית הלמידה שלכם. חפשו קורסים הנלמדים על ידי אנשי מקצוע מנוסים שיש להם רקע חזק בפוטושופ וניסיון רלוונטי בתעשייה, כמו בקורס של מנטור. חקור את המדריך, תיק העבודות והביקורות מתלמידי העבר כדי לאמוד את המומחיות שלהם ואת סגנון ההוראה. חלק מהמדריכים עשויים להתמקד במתן הדרכות צעד אחר צעד, בעוד שאחרים עשויים לעודד ניסויים וחקר יצירתי. שקול את גישת הלמידה המועדפת עליך ובחר מדריך שמתודולוגיית ההוראה שלו מתאימה לך.

 

המלצות ועלויות

חפש ביקורות והמלצות מאנשים שלקחו בעבר את הקורסים שאתה שוקל לרכוש. סקירות כמו הסקירה הזו יכולות לעזור מאוד, כמו גם שיחות עם לומדים אחרים כדי לאסוף מידע ממקור ראשון ולשאול שאלות ספציפיות. משוב זה מתלמידים עמיתים יכול לעזור לך לקבל החלטה מושכלת ולהימנע מאכזבות אפשריות. כמו כן, בעוד העלות היא גורם חשוב לשקול, זה לא צריך להיות הגורם הקובע היחיד בבחירת קורס פוטושופ. השווה את המחירים של קורסים שונים והערך אותם ביחס למה שהם נותנים.

 

צעד נכון

בחירת קורס הפוטושופ הנכון היא צעד מכריע במסע היצירתי שלכם. על ידי הערכת רמת המיומנות, הערכת תוכנית הלימודים והמבנה של הקורס, בהתחשב במומחיות של המדריכים, חיפוש ביקורות והמלצות והתחשבות בעלויות, כל אחד יכול לקבל החלטה מושכלת שמתאימה למטרות שלך ומגדירה אותך להצלחה.

שאלות ותשובות על קורס פוטושופ מומלץ

האם קורס מקוון נותן את אותו ערך כמו קורס פרונטלי?

כיום, קורס מקוון יודע לתת המון ערך, לאור העובדה שמדובר בתכנים ממוחשבים, אשר בטכנולוגיה של היום, יכולים להיות מועברים בצורה מושלמת לתלמידים. הקורסים גם נלמדים בקצב של התלמידים.