מגדיל טווח מומלץ – סקירת 4 מגדילי טווח וויפי הטובים ביותר 2024 | Finder

מגדילי הטווח הטובים ביותר נותנים לכם יותר טווח של WI-FI מבלי להקריב את המהירות או לסבך את העניינים. אם אתם מעוניינים במגדיל טווח, תשמחו לגלות שסקרנו עבורכם עשרות מהם, בחנו לא מעט פרמטרים משפיעים, אשר אפשרו לנו להרכיב את הסקירה הבאה

icon pos_1

ניתחנו

21 סקירות

ו-

1548 ביקורות

בתחום

תקשורת

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מגדיל טווח מומלץ

מגדילי טווח מומלצים מקפיצים את אות ה-WI-FI שלכם לחלקים בבית אליהם הראוטר לא מצליח להגיע, הם בעצם מושכים את האות לנקודות מתות בבית מבלי שתצטרכו לשדרג את החבילה שלכם לאחת יקרה במיוחד. מגדילי טווח קטנים ושימושיים אלו מתחברים לשקע בקיר ומספקים פתרון מהיר לאות ווייפיי חלש. לא משנה אם אתם קוראים להם מגדילי טווח, נקודות גישה, אקסס פוינט או מגשר אלחוטי, הם כולם עושים את אותו הדבר: מספקים אות WI-FI חזק יותר היכן שאתם זקוקים לו. אני והצוות המקצועי בדקנו עשרות מגדלי טווח ומצאנו את המומלצים שביניהם. 

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש מגדילי טווח מומלצים על ידי המומחים שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

בדקנו יחידות שמתחברות לשקעים בקיר שניתן להחביא מאחורי הספה ויחידות אחרות שמתעדפות עוצמה על פני אסתטיקה, אבל מגדיל הטווח הטוב ביותר עבורכם הוא האחד שניתן למקם אותו כך שתקבלו טווח WI-FI רחב יותר היכן שאתם זקוקים לו, בין אם כדי שתוכלו לעבוד על המחשב בחדר הקיצוני ביותר של הבית או לראות סרטונים בחצר האחורית שלכם.

 

מגדיל טווח מומלץ עבורכם יפגוש את הצרכים שלכם מבחינת כיסוי הוויי-פיי בבית וגם יהיה נוח לשימוש, כמו גם יתאים לתקציב שלכם. באופן כללי, הבחירה שלנו מתבססת על עיצוב, טווח, הספק, התקנה ואילו הגדרות אתם יכולים להתאים. אבל ההמלצות שלנו לא מתבססות רק על מהיירות וכיסוי טווח, אלא גם על מחיר.

לוגו של הסקירה

מגדיל טווח הטוב ביותר מכולם: TP-Link RE450 1750Mbps

ה- TP-Link RE450מקבל את המקום הראשון שלנו כמגדיל הטווח הטוב ביותר, עם עיצוב נוח שנכנס בקלות לשקע וטווח גדול לבתים גדולים. הוא טומן בחובו הרבה כוח ומספק מהירות נהדרת עד 22 מטר. אם נאמר את האמת, הבעיה היחידה שיש לנו עם ה- TP-Link RE450הוא שהוא די גדול, כך שהוא עלול לחסום גישה לשקעים שלידו כאשר הוא מחובר, אבל מדובר בחיסרון פעוט בהשוואה למה שאתם מרוויחים כאן.

TP-Link RE450 1750Mbps

4.5 15

מגדיל טווח נהדר לבתים גדולים

יתרונות

ביצועים טובים

ממשק מצוין

יש אפליקציה לטלפון/טבלט

ניתן להסתיר בקלות

חסרונות

עלול לחסום שקעים קרובים

קנה עכשיו ב- KSP
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

הביצועים הגיעו שניים רק לבחירה היוקרתית ביותר שלנו (ה- Netgear Nighthawk X6S EX8000), אבל ה- TP-Link RE450מציע מהירות תחרותית בעיצוב שימושי ונוח להתקנה. עם 4 אנטנות חיצוניות ותמיכה ב-AC אלחוטי עם פס כפול, ה- TP-Link RE450הוא בחירה נהדרת לבתים גדולים. אתם גם יכולים לעקוב אחר הרשת שלכם עם האפליקציה הנוחה של TP-Link, Tether, אשר מכניסה הגדרות מתקדמות וכלי ביטחון בתוך הפלאפון הנייד או הטבלט שלכם.

לוגו של הסקירה

מגדיל הטווח המהיר והעוצמתי: NETGEAR Nighthawk Mesh Extender AC1900 EX7000

מגדיל הטווח של חברת Netgear הינו אחד המכשירים הטובים ביותר כיום לצרכי הגדלת טווח ומהירות גלישה. יכולותיו של המכשיר להאיץ את מהירות הגלישה עד ל 600Mbps ב 2.4GHz ו – 1300Mbps ב – 5GHz, יחד עם יתר התכונות שמציע, הופכות אותו למכשיר המושלם עבור הבית ועבור עסקים קטנים, עם ביצועים מרשימים ביותר. עם זאת, כדי לקבל את המהירויות המקסימליות, יש לשלב את המכשיר עם נתב AC1900.

NETGEAR Nighthawk Mesh Extender AC1900 EX7000

4.5 15

מגדיל טווח עם ביצועים טובים ותמיכה ב- Wi-Fi 6

יתרונות

ביצועים

חמישה פורטים

פורט USB3 להעברת קבצים וחיבור מדפסות

התקנה פשוטה

חסרונות

המערכת מנסה לשדל את המשתמש להירשם לשירותי Netgear

יש צורך בחומרה מתאימה כדי להפיק מהמכשיר את המיטב

קנה עכשיו ב- KSP

המכשיר רחב יחסית ומעוצב כנתב, עם ספק כוח חיצוני ומספר אנטנות, כך שתופס לא מעט מקום, אך עם זאת ניתן גם להעמדה באמצעות מעמד ייעודי.

 

עם חמשת הפורטים הנכללים במכשיר, תוכלו ליהנות מחיבור מספר מכשירים בחדר או בקומה ללא כל צורך לדאוג לחיבור wi-fi זמין עבורם. יציאה נוספת, מסוג USB3, נמצאת בחזית המכשיר ומשמשת לשיתוף קבצים מהתקן USB או לחלופין לחיבור מדפסת.

 

מבדיקה שערכנו, התקנת המכשיר פשוטה למדי, במיוחד אם ישנו נתב תומך WPS. במקרה זה, לחיצה על לחצני ה WPS תספיק לזיהוי וביצוע ההתקנה. אם לא קיימת תמיכה ב WPS יש להתחבר לנתב הקיים ישירות, דרך ה – Ethernet או באמצעות רשת ה – wifi הקיימת ולאחר מכן להגדיר את המכשיר באתר החברה, פעולה המצריכה הרשמה (חינמית) לשירותי Netgear.

 

ממדים: 252x174x31 מ"מ
משקל: 654 גרם

 

 

בסרטון: דגשים בבחירת מגדיל טווח לבית

לוגו של הסקירה

מגדיל טווח נהדר במחיר נוח: Edimax EW-7438RAC / EW-7438IL

אם אתם מחפשים מגדיל טווח טוב, אבל במחיר טוב אף יותר, שווה לכם לקחת בחשבון את ה- Edimax EW-7438RAC / EW-7438IL. עם ביצועי וויי-פיי בסיסיים אך יציבים והתקנה שלא יכולה להיות יותר פשוטה, מגדיל טווח קטן זה הוא דרך נהדרת לכסות את הנקודות נטולות הוויי-פיי בבית שלכם או לדחוף אותות אלחוטיים חזקים הישר אל החצר או המרפסת שלכם.

Edimax EW-7438RAC / EW-7438IL

4.5 15

מגדיל טווח בסיסי וטוב במחיר מצוין

יתרונות

עיצוב קטן ולא מורכב

שתי אנטנות ניתנות להתאמה

טוב לבתים עירוניים

מחיר נוח

חסרונות

אין תמיכה ב- Wi-Fi 6

ביצועים בינוניים

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

עם עיצוב קומפקטי שמתחבר לשקע ואנטנות שניתן להתאים ולכוון אותן, אתם יכולים להסתיר את המכשיר הזה בקלות וגם ההתקנה לא מסובכת בכלל וניתן לסיים איתה תוך מספר דקות, עם אפליקציה נוחה וידידותית למשתמש. מבדיקות שערכנו למגדיל הטווח ביצועים בסיסיים שעובדים טוב גם בין קומות וגם בין החדרים, מדובר בבחירה טובה בעיקר לבתים בעיר ובתים עם קומות. רק אל תצפו למהירויות מרשימות או אפשרות התאמה אישית מתקדמות – מדובר בבחירה בסיסית ל-WI-FI בסיסי.

לוגו של הסקירה

מגדיל טווח יוקרתי עם ביצועים נהדרים: Netgear Nighthawk X6S EX8000

ה- Netgear Nighthawk X6S EX8000התגלה כאחד ממגדלי הטווח בעלי הביצועים הטובים ביותר שבדקנו, בפער, עם מהירויות יוצאות מן הכלל וטווח עצום. גם יש לו כמה טריקים בשרוול שלמגדילי טווח אחרים אין, כמו היכולת להשתמש ב-X6S עם כל ראוטר סטנדרטי על מנת ליצור רשת אינטרנט אמיתית, מה שמעניק לכם כיסוי מלא על כל הבית. אתם אפילו יכולים להוסיף יחידות חיצוניות כדי להרחיב את הרשת אף יותר.

Netgear Nighthawk X6S EX8000

4.5 15

מגדיל הטווח עם הביצועים הטובים ביותר שתוכלו למצוא

יתרונות

ביצועים נהדרים

קל להתקין את התוכנה

מגוון יציאות

חסרונות

ענקי

יקר

קנה עכשיו ב- KSP

ה- Netgear Nighthawk X6S עושה שימוש בעיצוב שולחן עבודה שהוא הרבה יותר גדול ומסורבל מהעיצוב הבסיסי הקטן שנכנס לשקע שכולנו אוהבים, אבל הגודל הזה מאפשר לכם לקבל יותר אנטנות (6 סך הכל) וחומרה חזקה יותר אשר מציעה כיסוי פס משולש עד 51 מטרים. הוא גדול ויקר, אבל הוא גם שווה כל שקל.

בשביל להכין את הסקירה בחנו עשרות מגדילי טווח מבית מותגים שונים. בדקנו לא מעט פרמטרים ובין היתר: אבטחה, תצורת החיבור, אפליקציה, המיקום עבורו הוא מיועד, תמיכה בתדרים, ביצועים, מהירויות ועוד.. 
שקללנו את כל הפרטים והמידע אותו לקחנו מהאתרים המורשים של המותגים, בנוסף גם אספנו חוות דעת והמלצות של משתמשים ובהתבסס על כל המידע בצענו את הדירוג והרכבנו את הסקירה. 

סיכום

איך לבחור מגדיל טווח?

לפני שרוכשים מגדיל טווח, יש מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון:

 

  • מחיר: מגדילי הטווח הזולים ביותר לרוב יעלו פחות מ-100 ₪. דגמים חכמים ויוקרתיים יותר, המציעים מאפיינים מיוחדים, הגדרות מורכבות וניתנות להתאמה וכדומה, יעלו לרוב יותר. אבל אם תשאלו אותנו – אפשר למצוא את מגדילי הטווח הטובים ביותר בפחות מ-400 ₪.

 

  • נכנס לשקע או בעיצוב שולחן עבודה? בעוד רוב מגדילי הטווח מגיעים בעיצוב קומפקטי שנכנס לשקע, הם לא האפשרות היחידה. כמה ממגדילי הטווח הטובים ביותר מגיעים בעיצובים גדולים יותר שיושבים על שולחן או מדף ונראים קצת יותר כמו ראוטר מסורתי. למכשירי הגדולים יותר אין את אותן מגבלות המשקל והגודל שיש לדגמים הקומפקטיים, מה שמאפשר להם למקם טוב יותר את האנטנה שלהם והם גם לרוב מגיעים עם חומרה טובה יותר. דגמי קטנים שנכנסים לשקע, לעומת זאת, יהיו לרוב פחות יקרים ויותר נוחים להתקנה ולהסתרה.

 

  • התאמה לתקן ה-WI-FI: בעוד אולי לא ממש אכפת לכם באיזה תקן עושה שימוש הראוטר שלכם, זה כן ישפיע על מגדיל הטווח. אם הראוטר האלחוטי שלכם עושה שימוש בתקן 11ac אתם תרצו להיות בטוחים שגם מגדיל הטווח שלכם מתאים לכך. מבדיקות שערכנו, תקן ה-802.11n הישן יותר הוא גם איטי יותר ולרוב מוגבל רק לפס אחד, מה שייצור צוואר בקבוק בכיסוי הוויי-פיי שלכם, ויאט את יכולות הגלישה. אבל זו בעיה רק אם הראוטר שלכם מציע מהירויות טובות יותר. אם יש לכם ראוטר אלחוטי ישן מסוג N, אז מגדיל טווח תואם יעשה את העבודה מצוין.

 

בסרטון: מתי תצטרכו מגדילי טווח מסוג Mesh

 

  • מיקום: גם ראוטרים אלחוטיים וגם מגדילי טווח עושים שימוש בגלי רדיו כדי לחלוק ולקבל מידע עם חיבור האינטרנט שלכם. אתם צריכים למצוא מקום שהוא מספיק קרוב לראוטר כדי לקבל ממנו קליטה חזקה, אבל רחוק מספיק כדי לכסות את כל הבית ולהגיע למקום נטולי הרשת.

שאלות ותשובות על מגדיל טווח מומלץ

איזה עיצוב עדיף: קומפקטי ומתחבר לשקע או גדול ומזכיר ראוטר?

תלוי בצרכים שלכם. אם אתם זקוקים למגדיל טווח בסיסי ויחסית זול, שאפשר להסתיר בקלות מאחורי הספה – העיצוב הקומפקטי שמתחבר לשקע הוא בדיוק עבורכם. לעומת זאת, אם התקציב אינו מהווה בעיה ואתם זקוקים למכשיר רציני ובעל יכולות, ויש לכם מקום בשבילו – העיצוב הגדול שמזכיר מעט ראוטר עשוי להתאים לכם יותר.

היכן לשים מגדיל טווח?

מגדיל טווח לרוב ידרוש לפחות 40% של WI-FI על מנת שהוא יוכל לקלוט את הרשת ולהעביר אותה הלאה, זו הסיבה שהמיקום שלו חשוב כל כך. שימו לב שהוא מספיק קרוב לראוטר על מנת לקבל ולקלוט את הרשת האלחוטית, אבל רחוק מספיק כדי להזרים וויי פיי גם לאזורים החסרים.

אין לי מספיק Wi-Fi בבית, אני צריך מגדיל טווח או ראוטר חדש?

אם הראוטר שלכם לא מספק את המהירות או הכיסוי שאתם רוצים, ייתכן שעדיף לדלג על עניין מגדיל הטווח ופשוט לקנות ראוטר חדש. דגמים חדשים מציעים ביצועים טובים יותר וראוטר רשת ייתן לכם להפיץ את ה-Wi-Fi גם בבתים הגדולים ביותר.