קופון KSP – כל מה שרציתם לדעת

KSP הפכה לחברה שכולנו מכירים ואוהבים לקנות בה. יש לה מעל 50 סניפים שפזורים בכל רחבי הארץ והיא מציעה מגוון רחב של מוצרים – ממקלדת למחשב עד פינות ישיבה לחצר – במחירי שוק זולים במיוחד (אם לא הזולים ביותר).

 

בין אם אתם רוצים להתחדש במכשירי חשמל משובחים או לרכוש פריטים לעיצוב הבית והגינה, ל-KSP יהיה מה להציע לכם וכמעט בטוח שתמצאו לפחות מוצר אחד במחיר שנוח לכיס שלכם.

 

לחברה יש הרבה יתרונות שונים, כגון המבחר שהיא מציעה, שירות המשלוחים הנוח והכלל ארצי ועוד. אבל אחד היתרונות הבולטים של KSP הוא המחירים שהיא מציעה ללקוחות. חלק מהמחירים האטרקטיביים האלו מתאפשרים בזכות קופונים שונים, אותם ניתן להכניס במעמד הרכישה באתר וליהנות מהנחה במחיר הסופי.

 

אז מה זה קופון KSP ואיך אפשר להשתמש בו? כל זה ועוד במאמר הקצר שלפניכם.

מה זה קופון KSP?

קופון KSP הוא בעצם קוד מקוון, לרוב של ספרות ומספרים, אותו אפשר להזין במעמד רכישת המוצר באתר KSP ולקבל הנחה על המחיר הסופי.

 

איך משתמשים בקופון KSP?

כדי לממש את ההנחה בעזרת קוד קופון KSP, יש לבצע את השלבים הבאים:

 

  1. העתקת הקופון.
  2. כניסה לאתר co.il.
  3. חיפוש המוצר שאתם מעוניינים לרכוש.
  4. אחרי שמצאתם את מבוקשכם, לחצו על הזמנה. לרוב ההנחה ניתנת באופן אוטומטי בעת ביצוע ההזמנה. במידה ולא, יש להזין את קוד הקופון שהעתקתם.
  5. הזינו את הפרטים הנחוצים והמשיכו לשלב הבא ("פרטים סופיים").
  6. יש להזין את פרטי הקשר ולאחר מכן את פרטי התשלום שלכם לביצוע ההזמנה.

 

שימו לב: הקופון פעיל רק לקטגוריות מסוימות ולא ייתן הנחה לכל מוצר באתר.

 

מה ההבדל בין קופון KSP למבצע?

מבצע הוא בעצם הנחה על מוצר או קטגוריה בחנות. המבצע מוריד אוטומטית את המחיר לפי תנאי המבצע, כך שבמקום לראות את המחיר המקורי (באתר או בחנות) אתם רואים את המחיר לאחר מבצע.

 

לדוגמה: לוח גרפי XP-Pen Star G640S שמשמש לעיצוב ולציור, עולה במחיר רגיל 285 ₪ ב-KSP. אבל עם 10% הנחה, המחיר שלו יהפוך ל-256.5 ₪ וכך הוא גם יופיע באתר (לרוב בצבע אדום). עליכם ללחוץ "קנו עכשיו" או "הוספה לעגלה" וזה המחיר שתיהנו ממנו בעת התשלום.

 

לעומת זאת, קופון צריך הרבה פעמים להזין במעמד התשלום – ורק אז רואים את ההנחה. היום רוב הקופונים מוזנים אוטומטית, אבל יש פעמים שעדיין צריך להכניס אותם, אחרת לא תוכלו ליהנות מההנחה שהם נותנים.

 

לדוגמה: לוח גרפי XP-Pen Star G640S שמשמש לעיצוב ולציור, עולה במחיר רגיל 285 ₪ ב-KSP. יש לכם קופון של 10% הנחה. אחרי שתוסיפו אותו לעגלת הקניות או תלחצו על כפתור "קנו עכשיו", המחיר עדיין יהיה 285 ₪. רק במעמד הרכישה, לפני הזנת דרכי התשלום, תוכלו להוסיף את קוד הקופון שלכם ואז תראו את המחיר משתנה והופך ל-256.5 ₪. לאחר מכן תתבקשו להזין את הפרטים שלכם ואת דרך התשלום ולשלם.

 

קצת על KSP

מאז שהוקמה בישראל ב-1994, הפכה KSP לאחת החברות המובילות בשוק. היא הפכה למקום הראשון שהרבה ישראלים פונים אליו בגל הקשור למוצרי מחשבים וטכנולוגיה והיא גם מוכרת כאחת החברות הגדולות ביותר בתחום.

 

כמעט כולנו, אם לא נכנסנו ישירות לאתר החברה כדי לחפש מוצר, ניתקל בתוצאות החיפוש במוצרים שמוכרת KSP ונגלה שהיא לרוב מציעה את המחירים הנמוכים ביותר.

 

בין אם אתם מחפשים ציוד היקפי למחשב (כגון עכבר למחשב, מקלדת, מסכי מחשב, אוזניות, רמקולים וכו'), ציוד למטבח (כגון מיקסרים, טוסטרים, מקררים, תנורים, מיקרוגלים) או אפילו דברים לבית ולגן (כגון פינות ישיבה למרפסת, שמיכות פוך, כריות ועוד) – ל-KSP יש מה להציע לכם.

 

לחברת KSP יש 53 סניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ, כך שלא משנה איפה אתם גרים – אתם יכולים ליהנות מהמוצרים של החברה. היא אפילו נותנת שירותי מעבדה למחשבים.

 

טיפים לרכישת מוצרים עם קופונים:

  1. אל תקנו מוצר רק כי יש לו קופון – אם יש קופון למוצר שרציתם לקנות, זה נהדר! אבל אם עשיתם מחקר, בדקתם, שאלתם והגעתם למסקנה שאתם רוצים את מוצר X ויש קופון על מוצר Y, שהוא קצת כמו X אבל לא בדיוק, אז אל תתפשרו. קופון זה נחמד והכל, אבל אם הגעתם להחלטה שמוצר מסוים הוא הנכון ביותר עבורכם, אל תתפשרו על מוצר אחר רק כי יש לו קופון והוא יוצר זול יותר.
  2. המחיר לא תמיד משקף את האיכות – לא תמיד המוצר עם המחיר הגבוה ביותר הוא בהכרח הכי איכותי. אנשים רבים מאמינים שאם המוצר יקר, זה גם אומר שהוא טוב יותר ממוצרים זולים יותר, אבל זה לא בהכרח נכון. שימו לב שאתם מסתכלים על ביקורות ועל הנתונים הבסיסיים של המוצר ועל סמך אלו בוחרים בו, ולא רק בגלל המחיר שלו.
  3. על מחיר זול לפעמים משלמים יותר – אל תתנו למחיר זול לבלבל אתכם, זה אולי נראה מושך ומשתלם, אבל אתם עלולים לשלם מחיר כבד על בחירה במוצר רק כי הוא הכי זול. שימו לב שאתם מבצעים מחקר בסיסי וקוראים ביקורות על המוצר, לפני שאתם בוחרים בו רק בגלל המחיר הזול שלו.
  4. בדיקה מקיפה חוסכת הרבה – לפני שאתם קונים מוצר עם קופון, שימו לב שאתם קוראים ביקורות שיש עליו באינטרנט ומשווים את הנתונים שלו למוצרים אחרים בשוק. אתר פיינדר עושה את כל זה בשבילכם, כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לסקירה המתאימה ולראות את המוצרים המומלצים שלנו.