כל הסיבות לקנות מדיח כלים

אין כמעט בית בישראל שאין בו מדיח כלים. זה ללא ספק אחד מהמכשירים האלה שלא ברור לנו איך יכולנו לחיות בלעדיהם, המדיח פשוט הופך לנו את החיים לקלים יותר. אם אתם עדיין מהאנשים ששוטפים את הכלים שלהם בידיים, הכתבה הזו היא בשבילכם. אספנו עבורכם את כל הסיבות שבזכותן מדיח הכלים הופך לאחד ממוצרי החובה בכל מטבח, סיבות שישכנעו גם את העקשנים ביותר

 

מדיח כלים

  1. חוסך זמן:

מחקרים מדדו את הזמן שנדרש מאנשים להשקיע בשטיפת כלים ידנית לבין שטיפת כלים במדיח במשך יום אחד. התוצאות פשוט מדהימות: האנשים ששטפו את הכלים בזבזו כשעה שלמה ביום אך ורק על שטיפת כלים, ואילו האנשים שהשתמשו במדיח הקדישו כל פעם 9 דקות בלבד במילוי המדיח. השימוש במדיח כלים יכול לחסוך לכם הרבה זמן, זמן שתוכלו להקדיש לעבודה, לחברים, למשפחה או לסדרה הזאת שאתם ממש רוצים לראות.

 

  1. חיסכון במים:

למרות שזה יכול להיראות לא הגיוני, מחקרים הוכיחו כי שימוש במדיח כלים מבזבז פחות מים משטיפה ידנית. מעבר להשפעה החשובה שיש לכך על הסביבה, הדבר גם יקל משמעותית על חשבון המים שלכם. יש בכל מדיח תוכניות רבות, דרכן תוכלו לראות בכמה מים אתם משתמשים.

 

  1. בטיחות:

שימוש במדיח כלים הוא חד משמעית בטיחותי יותר מאשר שטיפה ידנית. החל מכניסת סבון לעיניים או חלקי גוף אחרים ועד חתכים לא פשוטים מכלים שמחליקים ונשברים, יש הרבה תאונות שיכולות לקרות כשאתם שוטפים כלים בצורה ידנית. שימוש במדיח כלים ישמור עליכם ועל בני הבית שלכם בריאים ושלמים, והכי חשוב – ללא חתכים.

 

  1. עור הידיים:

אם כבר עסקנו בבטיחות אז אי אפשר שלא לדבר על הידיים שלכם. שטיפה ידנית גורמת לכם להיות במגע עם מגוון חומרי ניקוי וכמויות גדולות של מים שלא טובות לעור הידיים. גם אם אתם משתמשים בכפפות זהו לא פתרון, משום שהן לרוב חד פעמיות, מזהמות וגם לא עושות טוב לעור. עם מדיח הכלים לא תצטרכו לדאוג לכך בכלל ותוכלו פשוט להנות מכלים נקיים ומעור ידיים בריא ונקי.

 

  1. קלות השימוש:

לכל מי ששטף כלים בשתי השיטות ברור איזו מהן היא הקלה והנוחה יותר. במקום לעמוד שעות בשבוע מעל הכיור, לכופף את הגב כדי להגיע לכלים ולאמץ את העיניים כדי לאתר כל הלכלוכים הקטנים ביותר, יש מכונה שתעשה את זה בשבילכם!

 

  1. הניקיון של הכלים:

בסופו של דבר, כל המטרה היא שהכלים בהם אנחנו אוכלים ושותים מדי יום יהיו נקיים וטובים לשימוש. במדיח יש המון טכנולוגיות מיוחדות כדוגמת מבריק אדים והטמפרטורה הגבוהה שאליה המים מגיעים שפשוט עושות עבודה יותר טובה מכל ניקיון ידני שננסה לעשות. בנוסף, המדיח עושה ניקיון הגייני במיוחד ומשמיד הרבה יותר חיידקים ובקטריות ממה ששטיפה ידנית יכולה.

 

  1. אידיאלי לכמויות גדולות:

במידה ואתם חלק ממשפחה ברוכת ילדים או שאתם מחפשים פתרון לשטיפת כלים במשרד גדול, מדיח כלים יהווה בשבילכם פתרון הרבה יותר יעיל וחסכוני מאשר שטיפה ידנית. מדיחי כלים מגיעים במגוון גדלים והם יעזרו מאוד בניהול משק הבית של משפחות גדולות.

 

  1. המגוון העיצובי:

מדיח כלים הוא כבר ממש לא רק קופסא גדולה ואפורה שתקועה מתחת לארון ייעודי. כיום יש מדיחי כלים במגוון גדלים ועיצובים שונים שיכולים להתאים לכמעט כל חלל שתרצו. יש מגוון של צבעים ודגמים כך שתוכלו למצוא בקלות את המדיח שהכי מתאים לתנאים שלכם.

 

לסיכום, יש מישהו שלא השתכנע? מדיח כלים יכול אמנם להיראות לחלק מהאנשים כמו מותרות או הוצאה מיותרת למשהו שאנחנו יכולים לעשות בעצמנו, אבל בעולם כמו שלנו חשוב לנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר. מדיח כלים לגמרי יכול לשדרג לכם את איכות החיים, לדאוג לכם לכלים נקיים במהירות ובצורה הטובה ביותר – מבלי לקרוע לכם את הארנק. עוד אין לכם מדיח כלים? למה אתם מחכים?