משלוח מאמזון לישראל – כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים

כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים משלוח מאמזון לארץ

כולם כמעט כבר מכירים את אמאזון (AMAZON) החנות האינטרנטית הגדולה והמגוונת בעולם, אך בחצי שנה האחרונה, המשלוחים של אמאזון נחלשו בעקבות מחירי משלוח יקרים. כעת, כשהחזירה אמאזון את המשלוחים המוזלים מארה"ב, כדאי לחזור ולמצוא מוצרים משתלמים לא רק בארה"ב אלא גם באנגליה

שיגעון המשלוחים מאמזון נחלש מאוד בימי הקורונה, כיוון שהשילוח החינמי הופסק, והרבה מוצרים הפכו ליקרים מדי למשלוח לארץ. בעוד האפשרות היחידה להזמין אותם הייתה רק במשלוח אקספרס יקר. אבל ממש ביולי האחרון (2020) הודיעה אמזון, כי היא מחזירה את המשלוחים המוזלים מארה"ב לישראל וכעת המשלוח עומד על עלות של כמה דולרים בודדים, בהתאם למוצרים כמובן (ונפרט על כך למטה).

 

כעת ניתן להזמין מאמזון ארה"ב מוצרים שונים ולשלם את התעריף הרגיל על משלוח לישראל. מדובר במשלוח שמגיע לארץ תוך כשבועיים ונקרא Standard shipping. לממהרים, החברה מציעה גם משלוח מזורז שמגיע מוקדם יותר וכן משלוח Priority – משלוח אקספרס – אבל קחו בחשבון שמשלוחים אלו מעלים את המחיר.

 

בנוסף לאמזון ארה"ב, שפיעה הקורונה גם על אמזון בריטניה ומוצרים רבים באמזון בריטניה הפסיקו להשלח לארץ, ביניהם: מכונות קפה, טוחני אשפה וכדומה – אבל שווה לעקוב ולראות אם המשלוחים יחזרו וכמובן כדאי לסקור מוצרים מקבילים שאולי כן נשלחים לארץ.

 

דגשים חשובים לפני שקונים באמזון:

 

  • כלי עבודה, חשמל ועוד – מצריכים ממיר מתח/מטען חלופי, אז תבדקו את זה
  • מוצרי חשמל גדולים מארה"ב מגיעים עם מתח של 110V מה שמצריך ממיר מתח והופך לרכישה לא משתלמת
  • בכל קניה העולה על סכום של 75$ – תחוייבו במיסים, עליהם תקבלו עדכון בעת התשלום. במידה ומדובר ביותר ממוצר אחד, מומלץ לפצל את ההזמנה כדי לא לעבור סכום של  74.99$
  • חשוב לזכור כי מחירי המשלוח תלויים בנפח הפריט. ככל שהוא גדול יותר – כך מחיר המשלוח לארץ גבוה יותר
  • חשוב לקרוא את חוות הדעת שהגולשים כתבו על המוצר – כדי לראות רק ביקורות אמיתיות ודאו שאתם קוראים ביקורות שכתוב עליהן “Verified purchase”

 

הסיבות לקנייה באמזון הן די ברורות

 

  • החברה מפעילה שירות לקוחות איכותי
  • המשלוחים מגיעים לארץ מהר יחסית על ידי שליח
  • המחיר שאתם משלמים הוא סופי ללא תוספות כלשהן
  • עוד פרמטר חשוב הוא מערכת חוות הדעת המפותחת על המוכר והמוצר

 

ודאו שהמוצר שאתם מעוניינים בו נשלח לארץ

 

כדי לוודא שמוצר שאתם מעוניינים לרכוש נשלח לארץ, כדאי לסנן את התוצאות כך שיופיעו ביניהן רק פריטים שנשלחים לישראל, יש לסמן בתפריט הסינון מצד שמאל בקטגוריה International shipping את Ship to Israel, אבל לא חובה, לפעמים פשוט כדאי למצוא את המוצרים ולראות באופן פרטני שהם נשלחים לארץ.

 

כיוון שבאמזון יש מוכרים חיצוניים, סימון של מוצר "אמזון Prime" מראה כי הוא נמכר ונשלח על ידי אמזון עצמה או מחסני אמזון (Fulfilled by Amazon) ולא על ידי מוכרים חיצוניים.

 

באיזה מטבע מומלץ לשלם?

 

  • אם אתם קונים באמזון ארה”ב – כדאי שתשלמו בדולרים
  • אם אתם קונים באמזון בריטניה – שלמו בפאונד

 

מומלץ לשלם במטבע המקומי, כיוון ששער ההמרה בעת הרכישה הוא גבוה יחסית להמרה באמצעות חברת האשראי שלכם.

 

ולסיום, כדאי שתכירו את עמוד המבצעים של אמזון אנגליה שמתעדכן במבצעים היומיים ממש בכל יום:

 

היכנסו לפה >