מקרן קול סמסונג: סקירת 5 מקרני קול מומלצים מבית סמסונג [2024] | Finder

מקרני הקול הטובים ביותר של סמסונג מגיעים עם איכות צליל נהדרת ותכונות עזר שימושיות לשדרוג חוויית הצפייה והשמע.

מידע נוסף על מקרן קול סמסונג

מקרן קול – או סאונד בר – הוא יחידה המאגדת בתוכה מספר רמקולים. זהו מכשיר קומפקטי, שיכול להתחבר בצורה אלחוטית לטלוויזיה ולמכשירים חכמים, וכמו ברוב קטגוריות הקולנוע הביתי, גם כאן חברת סמסונג היא מהמובילות בשוק. מקרני הקול של סמסונג בנויים היטב, והם בעלי מראה אלגנטי. מה שיותר חשוב, יש להם פרופיל קול טוב ומאוזן, והם מתאימים לשימושים מגוונים. עם טווח מוצרים ענק, ממקרנים פשוטים וזולים ועד מכשירי פרמיום יוקרתיים, לפניכם מקרני הקול הטובים ביותר של חברת סמסונג לשנת 2024.

נכתב ע״י

יותם מאור

כותב: יותם מאור

פריק של סאונד ומומחה בטלויזיות. עבד 6 שנים ברשת עולם הקולנוע, בעל בלוג בנושא מוזיקה וסרטים. מומחה בכל האביזרים והגדג'טים החדשים ביותר.

לוגו של הסקירה

היוקרתי ביותר - Samsung HW-Q950T

זהו מקרן מעולה, המשלב את הכוח האימתני של סמסונג עם דיוק משופר ודינמיות, בכך שהוא מספק 14 ערוצי צליל נפרדים. יש לו פרופיל סאונד ניטראלי ומאוזן, ואם תרצו להתאים את הצליל לטעמכם, יש EQ גרפי (Sound Equalizer) בעל הגדרות מובנות, שיעזור לכם להפיק את המירב מהאודיו.

Samsung HW-Q950T

4.5 15

חוויה קולית מדהימה בין אם אתם צופים בסרטים, מאזינים למוזיקה או משחקים

יתרונות

סאונד מעולה, נשמע נהדר בעוצמה גבוהה, תומך באטמוס, תכונת Q-Symphony ו-Game Mode Pro

חסרונות

יקר, ללא Room Correction

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

תמיכת אטמוס (Atmos) מעניקה חווית סרטים מרתקת, ותכונה לשיפור הדיאלוג משדרגת צפייה בטלוויזיה, הקשבה לפודקאסטים או לספרי שמע. אך היתרונות שלו גוברים ביחד עם עוצמת הקול. אם תערכו מסיבה גדולה, תוכלו להגביה את הווליום, ולהשמיע בכל חדרי הבית את השירים האהובים עליכם, דרך WiFi או Bluetooth, ללא עיוות קולי (distortion). הסאב וופר מספק רעשים עמוקים מאוד, ותורם לטווח הדינמי העצום של הסאונד בר הזה. הביקורות מהללות את מקרן הקול הזה והיו אף שאמרו שאיכות הסאונד שלו כמעט ומשתווה לזו של מערכת קולנוע ביתית יוקרתית.

 

ברגע שהטלוויזיה מזהה חיבור של קונסולת משחק, המקרן עובר מיד למצב Game Mode Pro, שמשדרג את חוויית המשחק בענק. תכונת Q-Symphony מאפשרת השמעת צלילים ממקרן הקול ומהרמקולים של הטלוויזיה בו זמנית, דרך כבל HDMI או כבל אופטי. כל התכונות הנהדרות האלה לא מגיעות בזול, אבל אם אתם יכולים להרשות לעצמכם את הטוב ביותר, אז HW-Q950T הוא הסאונד בר עבורכם.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לשימושים שונים - Samsung HW-Q70T

בנוי להחזיק מעמד, זהו מקרן קול רב-תכליתי שעושה עבודה טובה בהפקת רוב סוגי תוכן האודיו. עם 3.1.2 ערוצים, תמיכת Bluetooth ו-WiFi, ושבעה אלמנטים מקצועיים מובנים, יש לו צליל ניטרלי ומאוזן שהופך אותו למתאים לרוב השימושים, אם כי חסר מעט בס.

Samsung HW-Q70T

4.5 15

מקרן קול מעולה וקל לשימוש עם המון תכונות ותוספות לחוויית שמע אופטימלית

יתרונות

תומך באטמוס, בעל 7 מצבי EQ מובנים, תכונות Q-Symphony ו-Adaptive Sound

חסרונות

סראונד בינוני, בס חלש

HW-Q600A
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- גרופון
קנה עכשיו ב- Last Price

מקרן HW-Q70T מגיע עם Adaptive Sound Mode, המתאים אם עצמו בעדינות ובאופן אוטומטי לסביבה, ומייעל את עוצמת הקול בהתבסס על רמת הרעש הסובבת אתכם. תכונת Q-Symphony החדשה מאפשרת לכם להשתמש גם ברמקולים של הטלוויזיה ולקבל יותר צליל, יותר נפח, ויותר היקף. אך שימו לב שמצב זה זמין רק כשהמקרן מחובר לטלוויזיה באמצעות כבל HDMI או כבל אופטי. הצליל המאוזן של המקרן הופך צלול במיוחד באמצע הטווח, וזה מעולה לתכנים עם הרבה דיבורים. יש לו גם תכונה לשיפור הדיאלוג, הגורמת לקולות להישמע חדים וברורים יותר.

 

הוא מתפקד בצורה טובה גם בעוצמה מקסימלית, והוא משתמש בשני רמקולים גבוהים כדי לדמות גובה, ותומך בתוכן אטמוס, מה שהופך אותו לטוב בהחלט עבור חובבי סרטים. אבל אל תצפו להרגיש כמו באולם קולנוע. למרות התמיכה באטמוס ולמרות שהוא מעניק חווית סאונד אנכית, הוא עדיין מוריד את פורמט הסאונד ההיקפי למערכת סטריאו, כך שאין כאן סראונד מאסיבי. מדובר בגרסה פחות יוקרתית ואיכותית של ה-Q950T, אבל רוכשים מדווחים כי מדובר במקרן קול טוב, גם לחדרים גדולים יחסית, שעובד מצוין ומגיע במחיר נוח.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לצפייה בטלוויזיה - Samsung HW-T650

ה-HW-T650 הוא מקרן קול סולידי וניטרלי בעל 3.1 ערוצי שמע. עם צליל מאוזן, חמישה מצבי שמע ייחודיים, תכונת שיפור דיאלוג וערוץ מרכזי ייעודי, המסייע בהשמעת קולות ודיאלוגים ברורים ומדויקים יותר, זהו מקרן מעולה לצפייה בפודקאסטים ותוכניות טלוויזיה.

Samsung HW-T650

4.5 15

מקרן קול נהדר לצפייה בתוכן שרובו שיח

יתרונות

ערוץ מרכזי ייעודי, פרופיל סאונד מאוזן היטב, תכונה לשיפור הדיאלוג, 5 מצבי שמע ייחודיים מובנים

חסרונות

לא תומך באטמוס, סראונד סאונד בינוני, תדרי בס נמוכים מעט חלשים.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

דגם HW-T650 מגיע עם פרופיל סאונד ניטרלי ומאוזן המתאים למגוון סוגי מוזיקה וסרטים. הוא מפיק צליל מדויק, במיוחד בתדרים האמצעיים, כך שקולות דיבור עוברים בצורה ברורה ומדויקת. בנוסף, תכונה מיוחדת לשיפור הדיאלוג דואגת שרעשי רקע חזקים לא יטביעו את קולות השיח. תוכלו להשתמש בחמש הגדרות ה-EQ המתוכנתות מראש, או לשנות אותן, על מנת להגביר או להוריד תדרים, וכך להתאים את הצליל בדיוק לטעמכם. תוכלו גם לחבר את המכשירים הניידים שלכם למקרן באמצעות Bluetooth.

 

מבחינת הסראונד סאונד שלו, אין יותר מדי ממה להתרשם: אמנם יש לו מצב Game Mode, אבל גם איתו לא תרגישו שאתם בתוך הסרט שאתם רואים, או בתוך המשחק שאתם משחקים. בנוסף, הוא לא תומך באטמוס, מה שעלול לאכזב את מעריצי הסרטים. למרות זאת, מדובר בסאונד בר עוצמתי שמסוגל ליצור סאונד חזק מבלי לגרום לעיוות הצליל. למרות שזה ממש לא המקרן הכי חדש או יוקרתי של החברה, נראה שקונים מוצאים את הפשטות שלו והמחיר המצוין פשוט מושכים מדי מכדי לוותר עליהם. הבסים ואיכות השמע מצוינת וגם די פשוט לסנכרן אותו לטלוויזיה, כך הם אומרים.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר למשחקי מחשב - Samsung HW-R650

הגרסה הקודמת של ה-HW-T650, הוא דומה למחליפו בדברים רבים, ושונה ממנו בכמה. זהו מקרן קל לשימוש, בעל 3.1 ערוצי שמע, עוצמת שמע RMS 340W וסאב וופר אלחוטי נהדר. הוא מגיע עם שישה מצבי שמע ייחודיים מובנים, תכונות חכמות רבות וקרן אקוסטית עליונה.

Samsung HW-R650

4.5 15

מקרן קול רב תכליתי עם סראונד טוב לחוויה נהדרת של שמע, צפייה ומשחק.

יתרונות

6 מצבי שמע ייחודיים מובנים, סראונד טוב

חסרונות

חסר מעט בס תחתון, לא תומך באטמוס

קנה עכשיו ב- City Deal
קנה עכשיו ב- dailysale

אז בואו נתחיל עם החסרונות. לעומת ה-HW-T650, הדגם הזה לא תומך בדולבי דיגיטלי פלוס, ובמת צליל הסטריאו שלו נשמעת קצת פחות ממוקדת. אך בזמן שלדגם החדש יש לא מעט יתרונות, דווקא ביצועי הסראונד של הדגם הקודם נשמעים טובים יותר ופחות כבדים, וחובבי סרטים כנראה יעדיפו אותם. יש לו גם אפליקציה ייעודית נלווית וה-EQ הגרפי שלו מציע חוויית סאונד הרבה יותר ניתנת להתאמה אישית.

 

גם כאן, הערוץ המרכזי הייעודי מקל על שמיעת הדיאלוג, וגם כאן הבס מעט חלש, אך הסאב וופר האלחוטי הפעיל מוסיף תגובת בס נחמדה שמעניקה תוספת סאונד מבלי להשתלט על התדרים הגבוהים יותר, בין אם אתם צופים בסרט, משחקים משחקים או מאזינים למוזיקה. מצב Smart Sound מנתח באופן אוטומטי את התוכן הקולי ומייעל אותו בהתאם, כדי לספק איכות צליל כוללת טובה יותר. עבור הגיימרים, מערכת זו מגיעה עם Game Mode שמשפר את האפקטים בזמן המשחק. נראה שהרוכשים מרוצים מאוד מאיכות הסאונד ומהיכולת לינות משמע באופן אלחוטי לחלוטין. אולם, נראה שיש גולשים שהיו צריכים להזמין את הרמקולים המתאימים למקרן בחו"ל ולפעמים התקשו לחבר אותם למערכת.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר בתקציב נמוך - Samsung HW-R450

זהו מקרן קול אלחוטי המעניק צליל יציב וטוב לתוכן טלוויזיוני. הוא קל להפליא לשימוש, ומגיע עם המון תכונות נהדרות. יש לו הספק של 200W ותצורה של 2.1 ערוצים, והוא מתחבר לטלוויזיה ולמכשירים חכמים בקלות, דרך WiFi או בלוטוס.

Samsung HW-R450

4.5 15

מקרן קול המציע תכונות מיוחדות רבות, במחיר נוח

יתרונות

plug-and-play, סאב וופר אלחוטי, אפקטים קוליים טובים, חסכוני בחשמל

חסרונות

מעט אפשרויות חיבור

קנה עכשיו ב- החשמל לצרכן
קנה עכשיו ב- הקונטיינר

יש לו התאמה מושלמת לטלוויזיות מבית סמסונג, אבל הוא מתפקד טוב מאוד גם עם מותגים אחרים. זהו סאונד בר מסוג plug-and-play, מה שאומר שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לחבר אותו למכשיר הרצוי – והוא יעבוד. בלי צורך בתכנות, הגדרות ושעה של הכנה. עם חיבור קווי או אלחוטי, תוכלו לשלוט בטלוויזיה ובמקרן הקול דרך שלט יחיד. הסאב-וופר גם הוא אלחוטי, מה שאומר שתוכלו למקם אותו היכן שתרצו, ללא כבלים, ולהוסיף בס לקולות רעמים, פיצוצים ורעשים. אלה שרכשו אותו אומרים שהיא נראה מצוין ומציע ביצועי סאונד נהדרים, אם כי הסאב וופר לא הכי מרשים שהם ראו.

 

תמצאו כאן מצב Smart Sound, המסוגל לנתח תוכן על מנת להתאים אליו את ההגדרות. Game Mode  משדרג את האפקטים הקוליים בזמן משחק, ואם תחליטו, תוכלו גם להוסיף ערכת סאונד היקפי לשדרוג החוויה. אפליקציית Samsung Audio Remote מאפשרת שליטה במקרן דרך מכשירים חכמים מסוימים. בנוסף לשלט רחוק, כבל USB וכבל אופטי, הוא מגיע גם עם התקן תלייה המאפשר התקנה קלה ונוחה של מקרן הקול על הקיר. עם כוכב ה-Energy Star, מדובר במוצר חסכוני בחשמל וידידותי לסביבה.