טלוויזיה 55 אינץ': סקירת 6 טלוויזיות 55 אינץ' מומלצות ב-2024 | Finder

לא הכי גדולות, לא הכי קטנות: לפניכם טלוויזיות 55 אינץ' המומלצות ביותר של השנה, אשר יהוו מקום טוב באמצע עבור כל מי שנהנה מצפייה איכותית בטלוויזיה.

icon pos_1

ניתחנו

326 סקירות

ו-

4823 ביקורות

בתחום

צפייה ושמע

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על טלוויזיות 55 אינץ' מומלצות

טלוויזיה בגודל 55 אינץ' יכולה אולי להישמע קצת גדולה מידי בהתחלה, אבל ברגע שתכירו את הטכנולוגיות החדשות, את האפשרויות שנפתחות בפניכם ואת העיצובים החדשים, אתם עשויים לשנות את דעתכם. עבור אנשים רבים מדובר במקום טוב באמצע, בין טלוויזיות קטנות של 32 אינץ' לאלו הגדולות של 65 ואף 75 אינץ'. לפניכם הדגמים המובילים של השנה.

נכתב ע״י

יותם מאור

כותב: יותם מאור

פריק של סאונד ומומחה בטלויזיות. עבד 6 שנים ברשת עולם הקולנוע, בעל בלוג בנושא מוזיקה וסרטים. מומחה בכל האביזרים והגדג'טים החדשים ביותר.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הטלוויזיות החדשות בגודל 55 אינץ' שמוצעות בשוק בין אם מדובר במסכי OLED או ב- LCD, יהיו לרוב בעומק 2 או 3 ס"מ בלבד, עם עיצובים מינימליסטים, מסגרות דקות במיוחד ורמקולים מוסתרים. מה שאומר שאתם מקבלים טלוויזיות שהן בעיקר מסך, בלי הרבה פלסטיק מיותר וכך תוכלו להתאים את מסך ה 55 אינץ' החדש שלכם בקלות במקום המסך הישן יותר, שאמנם היה קטן יותר בגודל המסך אבל תופס את אותו המקום. ברוב הסלונים היום, מסך בגודל הזה יהיה מושלם לגודל החדר ואתם תוכלו ליהנות מחוויית צפייה באיכות גבוהה במיוחד בסלון הביתי שלכם. אז הכינו את התקציב המתאים לכם ועקבו אחרי הרשימה שהכנו לכם.

לוגו של הסקירה

טלוויזית 55 אינץ' שנותנת את התמונה האיכותית ביותר: LG OLED55CXPVA

אם התקציב שלכם אינו מוגבל ומאפשר את האיכותי ביותר, כדאי שתשקלו להכניס אליכם לסלון את ה- LG OLED55CXPVA. היא מתאימה לכל סוג צפייה מספורט ועד סרטי אקשן ומספקת חוויית צפייה בין הטובות שתוכלו לבקש.

LG OLED55CXPVA

4.5 15

מתאים למי שמחפש חווית קולנוע מושלמת

יתרונות

איכות תמונה מעולה, Dolby Atmos, תמיכה מצוינת במשחקים, מעבד מתקדם, חיבורים מגוונים המאפשרים חיבור ל-Xbox ופלייסטיישן, מגיע אלקסה והעוזרת של גוגל.

חסרונות

יקרה מאוד.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- GROO
קנה עכשיו ב- City Deal

אמנם היא לא זולה במיוחד, אבל ה- LG OLED55CXPVA בהחלט מספקת את הסחורה. היא מספקת איכות תמונה מעולה ואיכות צבעים מדהימה שהם סימן ההיכר של מסכי OLED וזה לא הכל. היא מצטיינת בכל תכונה אפשרית של טלוויזיה חכמה שרק אפשר לחשוב עליה, כולל תמיכה מעולה במשחקים. תודות למעבד המתקדם של LG , מעבד אלפא 9 דור 3 עם אלגוריתם למידה ארוכה, המסוגל לעבד תמונות וצלילים ברמה גבוהה מאוד ובאופן מיידי ואינטואיטיבי. המעבד מספק תמונות משודרגות, נקיות ומפורטות להפליא.

 

ה- LG OLED55CXPVA מסוגלת לייצר תמונה מדהימה עם תוכן SDR ו HDR בנוסף לתמיכה ב- Dolby Vision. הטלוויזיה כוללת 4 כניסות HDMI התומכות ב K4. החיבורים שלה מאפשרים תמיכה מושלמת ב – PS5 ו- Xbox ותוסיפו לזה את האפשרות להוסיף מערכת סאונד מרכזית שתפעל עם ה- Dolby Atmos המובנה וקיבלתם טלוויזיה שתתאים בכל מצב, לכל סוג צפייה ולכל בני הבית. והיא לא מאכזבת גם במערכת ההפעלה שלה. מערכת ההפעלה מגיבה ובמהירות ומגיעה עם אמזון אלקסה ו- Google Assistant  מובנים.

 

אם יש לכם את התקציב לטלוויזיה הזו (לפחות לאחת בסלון) , אתם תהינו מאחת הטלוויזיות הטובות ביותר שקיימות היום בשוק.

לוגו של הסקירה

טלוויזית 55 אינץ' QLED המשתלמת ביותר: Samsung QE55Q95T

סמסונג Q95T היא טלוויזיה K4 מצוינת, ולמרות שהיא לא כוללת את כל מה שנמצא בטלוויזיות K8 של החברה, היא עדיין מצליחה לספק תמונה נהדרת, סאונד טוב ואיכויות לא ניתנות לערעור.

Samsung QE55Q95T

4.5 15

מתאים למי שמחפש מסך איכותי עם עיצוב אלגנטי ונקי

יתרונות

ביצועי HDR מעולים, פלטפורמת SMART מצויינת, עיצוב מרשים ואיכות חומרים מעולה.

חסרונות

אין Dolby Atmos או Dolby Vision.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- GROO

ה-Q95T מעוצבת להפליא ובנויה היטב, עם מעמד קטן אך עדיין יציב מאוד. תושבת ללא מרווח אופציונלית מאפשרת להרכיב אותה צמוד על הקיר, ותיבת ה- One Connect שלה תחסוך לכם כבלים מיותרים ותצטרכו להסתיר רק כבל דק אחד בלבד. תמונות ה- SDR וה- HDR מדויקות ומאפייני המשחק נרחבים, בשילוב עם מהירות קליטה מרשימה הופכים את חווית המשחק והצפייה למהנה ביותר.

 

מערכת ההפעלה Tizen מגיעה עם ממשק חלקלק שמגיב מעולה ונעים ונוח לעין. מבין פלטפורמות 2020 הנוכחיות הוא גם המקיף ביותר, עם כל שירות הזרמת וידאו שאתם רק יכולים לדמיין. V- סמסונג Q95T היא ספינת הדגל של היצרנית הדרום קוריאנית בטלוויזיות K4  QLED  בגודל '55 לשנת 2020, כך שאם אתם מחפשים טלוויזיית LCD 4K משופרת עם איכות תמונה מרשימה ורשימת תכונות בלתי נגמרת, ה-Samsung Q95T מומלצת מאוד.

 

לוגו של הסקירה

טלוויזית 55 אינץ' המומלצת ביותר לאוהבי הספורט: SONY KD-55XH9505

ה- XH95 של היא ספינת הדגל של סוני מבין מסכי ה- LCD בגודל 55 אניץ' של החברה, והיא מתגאה במאפיינים הרבים שנועדו לשיפור תמונה כדי לספק ביצועי תמונה מעולים.

SONY KD-55XH9505

4.5 15

מתאימה לצופה ספורט אדוקים ולשחקני קונסולות המשחקים השונות

יתרונות

תמיכה ב Dolby Vision, Dolby Atmos, תמיכה מקיפה באפליקציות, איכות תמונה טובה

חסרונות

אין תמיכה ב +HDR10

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- City Deal

אם אתם רוצים את טלוויזיית ה 4K הטובה ביותר שיש לסוני להציע בשנת 2020, ה- XH95 היא בהחלט הטלוויזיה בשבילך. ל- XH95 תאורת LED אחורית ישירה במערך מלא ועמעום מקומי, מה שמאפשר יותר צבעים, זוויות צפייה רחבות יותר, צללים משופרים ובהירות גבוה יותר.

 

ה-XH95  מגיעה עם מעבד X1 Ultimate של סוני שמשדרג את איכות הצפייה ומפחית רעשי רקע. המעבד בתוספת ה- X-Motion Clarity שמשפר את התמונה והופך אותה לחלקה וברורה יותר, הם שילוב מנצח לאוהבי הספורט, שלא רוצים לפספס שום פרט במשחק האהוב עליהם. בנוסף הטלוויזיה תומכת ב- Dolby Vision ולמרות שאין לה תמיכה ב +HDR10, תודות ל SDR ו- HDR היא מצליחה להפיק תמונות בהירות, מפורטות ומלאות חיוּת.

 

סוני לא שכחו לדאוג גם לגיימרים האדוקים שלה, איכות התנועה של התמונה ברמה גבוהה מאוד והמשחק מול המסך הופך כל סוג משחק לחוויה יוצאת מן הכלל. מערכת ההפעלה אנדרואיד TV כוללת  Google Assistant מובנה, אך עובדת גם עם אמזון Alexa. אם אתם חובבי ספורט מושבעים הטלוויזיה הזו לא תאכזב אתכם.

לוגו של הסקירה

טלוויזית 55 אינץ' שקיבלה מקום טוב באמצע: Philips 55OLED854

ה- OLED854 של פיליפס היא טלוויזיה OLED מצויינת שמתחרה עם הטובים ביותר בשוק. יש לה עיצוב נחמד מאוד, וכמה תכונות ייחודיות ששמות אותה ברשימת הטובות ביותר, ובצדק.

Philips 55OLED854

4.5 15

מתאימה למי שיש לו סלון חשוך, או למי שאוהב לצפות בטלוויזיה בחושך

יתרונות

תמיכה ב- +HDR10, Dolby Vision, Dolby Atmos, עיבוד וידאו ותנועה מעולים, טכנולוגיה מתקדמת לצפייה בחושך, הגדרות מגוונות.

חסרונות

איכות שמע מעט נמוכה.

קנה עכשיו ב- Last Price

הטכנולוגיה הבולטת ביותר של ה- OLED854 היא ה- Ambilight להטיית האור בזמן הצפייה בטלוויזיה בחדר חשוך. היא אמנם לא מגיעה מכוילת בצורה מדויקת ישר מהקופסא כמו המתחרות שלה בשוק, אבל ברגע שמסדרים את ההגדרות איכות התמונה והביצועים משתפרים מאוד והיא תתאים לרוב סוגי התוכן.

 

תמונת ה- HDR יכולה להיות כהה מידי לפעמים כך שהיא הכי מתאימה ומדויקת לתמונות במצב סטנדרטי, אבל פיליפס דאגה למשתמשים שלה והיא מספקת להם הגדרות עיבוד תמונה רבות ושונות כך שתוכלו להוריד את בהירות תמונת ה- HDR, אבל זה יצריך מכם להתעסק מידי פעם עם הגדרות בהתאם למה שתראו באותו הרגע.

 

ל- OLED854 עיצוב עדין ומעמד מוגבה מרכזי המותקן במרכז עם עיצוב מוט מתכת ישר מקדימה. בנוסף היא מגיעה עם מעבד תמונה P5 Perfect Picture Engine, מערכת הפעלה Android 9.0, וחיווי קולי מובנה של Google Assistant. ה- Philips 55OLED854 בהחלט שווה בדיקה לפני רכישה.

לוגו של הסקירה

טלווזית 55 אינץ' הזולה ביותר: Xiaomi Mi TV 4S (L55M5-5ASP)

עם מחיר שוק נמוך מאוד, שיאומי מפתיע מאוד ביכולות של הטלוויזיה הזו. עם פאנל LED, רזולוציית K4, ותמיכה ב- DHR, בתמורה למחיר שלה בהחלט משתלמת.

Xiaomi Mi TV 4S (L55M5-5ASP)

4.5 15

מתאימה למי שרוצה טלוויזיה באיכות גבוהה מבלי לקרוע את הכיס

יתרונות

זולה מאוד, ממשק חלק, איכות תמונה טובה

חסרונות

שמע ברמה ממוצעת, יחסי ניגודיות טעונים שיפור

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- א & א מחשבים וסלולר

ה-Xiaomi Mi TV 4S בגודל 55 אינץ' מגיעה עם  מראה מינימליסטי מאוד, עם מסגרות קדמיות מינימליות וגימורי אלומיניום  כדי להעניק לטלוויזיה מראה פרימיום. אמנם אי אפשר להתאים את גובה הרגל של הטלוויזיה, אך ניתן בקלות להסיר אותה ולתלות את הטלוויזיה על הקיר בגובה שמתאים לכם. ה- Xiaomi Mi TV 4S מגיעה עם 3 יציאות של HDMI ו3 יציאות נוספות של USB, בנוסף ליציאות וכניסות הרגילות שיש בכל טלוויזיה.

 

אל תשכחו שמדובר בטלוויזיה 4K זולה במיוחד. ואם זה לא מספיק היא מגיעה עם מעבד Amlogic בעל 4 ליבות יחד עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ו -8 ג'יגה-בייט של אחסון פנימי יחד עם WiFi ו- Bluetooth. אז אמנם היא איטית מדגמים אחרים בשוק, אבל ביחס למחיר שלה היא בהחלט מספקת את הסחורה.

לוגו של הסקירה

טלוויזית 55 אינץ' הפופולארית ביותר: LG 55UN7240

המכשיר הזה של חברת LG המוכרת והאהובה הוא אחד המסכים האהובים ביותר על הלקוחות. אנשים שאוהבים כמה שיותר פיצ'רים ותוכנות בטלוויזיה שלהם כנראה פחות יתחברו אליה, אך למי שלא צריך מסך מאוד משוכלל וחדשני הטלוויזיה הזו תתאים. המחיר של המכשיר מתאים לתמורה שתקבלו ממנו ולקוחות מדווחים שהמסך מחזיק להם שנים רבות, מה שהופך את הטלוויזיה הזו לאהובת הקהל גם אם היא לא הטכנולוגית ביותר.

LG 55UN7240

4.5 15

למי שרוצה טלוויזיה איכותית ולא צריך המון פונקציות

יתרונות

זולה, מתאימה לכל בית, יציאות HDMI ו- USB, אופציה לחיבור Wi-fi, תומכת במגוון פורמטי שמע, אופציה לזיהוי קולי, עמידה מאוד.

חסרונות

אין בה המון פיצ'רים, קצב ריענון נמוך יחסית.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- א & א מחשבים וסלולר

העובדה שהטלוויזיה הזו לא הכי חדשנית שיש ממש לא אומרת שהיא לא טובה או לא איכותית. בטלוויזיה החכמה הזו עם מסך של Aultra HD נמצאים כל הכלים הפשוטים שאנחנו צריכים מטלוויזיה. תוכלו לחבר בקלות מכשירים נוספים לטלוויזיה באמצעות ה- Bluethooth ולהקרין תכנים מהטלפונים הסלולריים שלכם על המסך. תוכלו לשלוט בתכנים גם דרך השלט שבו קיימת פונקציית הנחיה קולית.

 

בטלוויזיה קיימים מספר חיבורי USB ו-HDMI שיקלו עליכם לחבר רמקולים נוספים או קונסולות משחקים. פונקצית ה-True Color Accuracy דואגת להקרין עבורכם את הצבעים העזים והמדויקים ביותר. תוכלו להשאיר את הטלוויזיה על הרגליים שאיתם היא מגיעה או לתלות אותה על הקיר. העיצוב הקלאסי של החברה ישתלב בכל מקום ובכל חדר שתבחרו לשים אותה בו.

 

 

סיכום

מה חשוב לבדוק לפני שקונים טלוויזיה?

 

על פניו, קניית טלוויזיה נשמעת כמו עניין די פשוט. בעבר, שהמכשירים היו פחות משוכללים והשימוש בהם היה פחות כנראה שבאמת היה די פשוט לקנות טלוויזיה חדשה, אבל היום זה כבר ממש לא נכון. עם כל החידושים וההתפתחויות הטכנולוגיות בתחום זה יכול להיות אפילו די מורכב למצוא את הטלוויזיה שמתאימה לכם. בשביל לעזור לכם, אספנו עבורכם כמה טיפים שכדאי לחשוב עליהם ולפעול לפיהם לפני שקונים טלוויזיה:

 

1. הרגלי הצפייה והשימוש במכשיר– לפני שקונים טלוויזיה חדשה חשוב מאוד להבין לאיזה צורך אתם קונים אותה, האם לגיימינג? לצפייה בסרטים וטלוויזיה? כמסך מחשב נוסף? אולי כמה שימושים בו זמנית? כמה אנשים הולכים להשתמש בה על בסיס קבוע? הגדרת הצרכים שלכם לפני הרכישה תעזור לכם לקבוע איזה סוג מכשיר תרכשו, במיוחד כשזה נוגע לגודל המסך.

 

2. התקציב שלכם- כמו בכל קנייה גדולה, התקציב משחק כאן תפקיד לא קטן. ככל שהתקציב שלכם יהיה יותר גמיש ומאפשר כך תוכלו לקנות טלוויזיה עם פיצ'רים רבים וטכנולוגיה מתקדמת יותר. כיום רוב הטלוויזיות הן חכמות ועם החיבורים הבסיסיים, אבל עם תקציב מעט גדול יותר תוכלו להעלות את חווית הצפייה שלכם ברמה אחת למעלה.

 

 

3. גודל המסך– גדלי המסך כיום נעים מ-32 אינץ' ועד ל-100 אינץ', אך שלושת הגדלים הפופולאריים ביותר הם 55 אינץ', 65 אינץ' ו-75 אינץ'. כיום הטלוויזיה משתמשת כמעין פריט עיצובי בסלון או בחדרי השינה, ולכן צריך לקחת בחשבון את גודל המסך שלה. אומרים שיותר גדול זה יותר טוב, אבל זו אמרה שלא נכונה לכולם. חשבו על גודל החדר בו תרצו למקם את הטלוויזיה והאם יהיה לה מקום. רוב הטלוויזיות כיום מגיעות בגימור דק כך שהן לא בולטות מהקיר.

 

4.השמע ושיפורו- במיוחד אם אתם מחפשים טלוויזיה לצפייה בסדרות, סרטים או משחקים, השמע משחק תפקיד חשוב. כיום רוב הטלוויזיות מגיעות עם יציאת סאונד אחת או כמה יציאות סאונד ומספקות צליל חזק ועוצמתי אבל עדיין, יש כאלו שזה לא מספיק להם. אם איכות השמע הוא פקטור שחשוב לכם בטלוויזיה שלכם בדקו את איכויות הרמקולים המובנים במסך. בנוסף, תוכלו להגביר את עוצמת ואיכות השמע בחיבור של מקרני קול או רמקולים אל המסך.

 

5. חיבורים חיצוניים- USB, HDMI הם החיבורים החיצונים הקיימים ברוב המכשירים כיום. החיבורים האלו מאפשרים לחבר לטלוויזיה שלכם מגוון מכשירים חיצוניים כמו קונסולות משחקים. החיבורים יבטיחו את חוזק רוחב הפס בין מכשיר למכשיר וידאגו לתצוגה מעולה של המכשיר המחובר. לפני הרכישה, מומלץ לבדוק אם אותם חיבורים חיצוניים תומכים ב K Ultra HD כדי שהתכנים יוקרנו בצורה הטובה ביותר. בנוסף, ברוב המכשירים כיום קיים קישור Bluetooth כדי שתוכלו להקרין תכנים מהטלפון הניייד אל הטלוויזיה בקלות.

 

6. OLED מול LED- שני המושגים האלה מייצגים את התאורה הפנימית על התמונה המוקרנת במסך. מכשירים תומכי OLED הם לרוב יותר יקרים, אך איכות התמונה בהם גבוהה יותר. גם LED 4K תציג לכם חווית תמונה מרהיבה וצבעונית, אך ה-OLED הוא הטכנולוגיה החדשה והחזקה ביותר בתחום. אם בטכנולוגיה הישנה הייתה תאורה אחורית המאירה את הפיקלסים, בOLED כל פיקסל מואר באופן בודד מה שמביא לחווית צפייה איכותית וחזקה הרבה יותר. גם בבהירות, ניגודיות ואיכות הצבע השחור הOLED מביא ביצועים יותר חזקים.

 

7.HDR- מה שהאותיות האלו מייצגות זה למעשה את איכות הצבע בתמונה המוקרנת על המסך שלכם. ה- HDR למעשה משחזר את הצבעים בצורה האמיתית והחזקה ביותר שלכם, מה שמשפר את איכות התמונה והצבע פלאים. רוב מכשירי ה-4K מכילים בתוכם HDR מובנה, אך מומלץ לוודא זאת לפני הרכישה.

שאלות ותשובות על טלוויזיות 55 אינץ' מומלצות

איזה גודל מסך כדאי לקנות?

זה תלוי בכם. לפני הקנייה מומלץ לשאול את עצמכם אילו שימושים תעשו בטלוויזיה שלכם ולפי זה תוכלו להבין איזה גודל מסך תצטרכו. אם אתם מחפשים מסך רק למשחקים וגיימינג אולי תצטרכו גודל יותר קטן, אבל אם אתם מחפשים מכשיר לשים בסלון שכל המשפחה תוכל להשתמש בו שווה לשקול לקנות מסך גדול יותר.

55 אינץ' זה לא גדול מדי?

עד לפני כמה שנים, טלוויזיה עם גודל מסך של 55 אינץ' נחשבה גדולה במיוחד. כיום כשהשוק גדל, 55 אינץ' הפכה למידה קטנה יחסית עבור מסכי טלוויזיה. 

אפשר לתלות טלוויזית 55 אינץ' על הקיר?

בוודאי! רק כדאי שאת התליה יעשה איש מקצוע מוסמך.

האם טלוויזיות 55 אינץ' יקרות יותר מאחרות?

זה תלוי. לרוב, ככל שהמסך גדול יותר והאפליקציות שבה רבות יותר המחיר יעלה בהתאם. אפשרי לגמרי למצוא טלוויזית 55 אינץ' במחיר סביר.