בידורית: סקירת 5 בידוריות מומלצות (מעודכן 2024) | Finder {כולל מדריך קנייה}

אוהבים לשיר עם החבר'ה? כאן תמצאו את הבידורית שתשדרג כל מסיבה

icon pos_1

ניתחנו

7 סקירות

ו-

54 ביקורות

בתחום

צפייה ושמע

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על בידורית מומלצת

בין אם אתם נפגשים עם חברים או עורכים מסיבה לילדים, בידורית יכולה לשבור את הקרח, ולהפוך את האירוע לחוויה בלתי נשכחת. בשוק תמצאו בידוריות שעולות מאה שקלים, וכאלה שעולות אלפים, בגדלים שונים ועם פונקציות מגוונות. אז איך בוחרים? אספנו עבורכם את הבידוריות הטובות ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

יותם מאור

כותב: יותם מאור

פריק של סאונד ומומחה בטלויזיות. עבד 6 שנים ברשת עולם הקולנוע, בעל בלוג בנושא מוזיקה וסרטים. מומחה בכל האביזרים והגדג'טים החדשים ביותר.

לוגו של הסקירה

הסאונד הטוב ביותר - בידורית בלוטוס דגם NPMW2015 מבית PURE ACOUSTICS פיור אקוסטיק

אחת מהבידוריות הפופולריות ביותר בארץ, דגם NPMW2015 של פיור אקוסטיק מגיע עם רמקולים מעולים בעוצמה של 400W RMS, עם וופר שדואג לבאסים חזקים, טוויטר שופר שמעניק לצלילים הגבוהים בהירות, ובוררי באס וטרבל שעוזרים לכם להגיע לסאונד המושלם.

PURE ACOUSTICS NPMW2015

4.5 15

עוצמה ואיכות לאורך זמן

יתרונות

איכות שמע נהדרת, חיי סוללה ארוכים, שני מיקרופונים אלחוטיים, שלט, חיבורים מתאימים למגוון מכשירים, הספק גבוה

חסרונות

יקרה, אין אחריות על הסוללה

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

חיבור בלוטוס מאפשר לכם להשמיע מוסיקה מתוך המכשיר החכם שלכם, ושתי כניסות PL מאפשרות לכם להוסיף גיטרה, או זמר שלישי. בנוסף לבלוטוס ול-AUX, תמצאו כאן גם חיבור USB ו-Micro SD, מה שאומר שתוכלו לחבר אליו לא מעט מכשירים, ואם, משום מה, הרמקול האימתני שלה לא מספיק לכם, יציאת Line-Out נותנת לכם אפשרות לחבר אליה רמקול נוסף. על כל הפונקציות של הבידורית תוכלו לפקד דרך השלט הרחוק, ומקרוב יותר, הצג הדיגיטלי יראה לכם את שם השיר המתנגן, או את תחנת הרדיו המושמעת, כמו גם את מצב הסוללה. ואם כבר הזכרנו את הסוללה – זו בהחלט אחת מהתכונות החזקות של הבידורית הזאת – עם יכולת עבודה של עד 15 שעות רצופות.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר להקלטות - בידורית קריוקי ניידת "10 Apex דגם AP-1590 מבית Apex אפקס

כתבתם שיר ואתם רוצים לשתף אותו? יש לכם קול מהמם, אבל אין לכם מתופף? עם דגם AP-1590 של אפקס תוכלו לא רק לשיר ולנגן, אלא גם להקליט את עצמכם, ולשמור את ההקלטה על כרטיס זיכרון, עם מגוון פונקציות ואפשרויות המאפשרות לכם למצוא את הסאונד שלכם, ולחלוק אותו עם חברים.

Apex דגם AP-1590

4.5 15

בידורית נהדרת למוזיקאים בראשית דרכם

יתרונות

מכונת תופים, שלט, הפעלה באמצעות כבל/סוללה, גלגלים, מיקרופון אלחוטי, איכות שמע גבוהה, תאורת LED.

חסרונות

מחיר גבוה, מיקרופון אחד.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות

הבידורית הזאת מגיעה עם מכונת תופים דיגיטלית, המאפשרת לכם להוסיף את הקצב שתרצו לכל מה שתקליטו באמצעותה, ועם אקולייזר, דרכו תוכלו להשיג את הסאונד המתאים לכל סוג מוזיקה שתבחרו. היא מגיעה עם מיקרופון אלחוטי, שבעוצמתו ובאפקט ההד שלו תוכלו לשלוט. 

 

יש לה כניסת AUX, רדיו FM, חיבור USB ובלוטוס, והיא קלה להזזה, תודות לגלגלים וידית נשלפת. רמקולים בהספק של 60W RMS מספקים סאונד עשיר, והם מגיעים עם תאורת LED, שמשדרגת את האווירה. אם תחברו אותה לחשמל, היא תעבוד ללא הגבלה, אבל כשתרצו להפעיל אותה במרחק גדול משקע חשמלי, תוכלו לעשות זאת באמצעות סוללה נטענת.

לוגו של הסקירה

הקומפקטית ביותר - בידורית קריוקי ניידת 8 אינטש RichTech

בגובה 40 ס"מ, רוחב 25 ס"מ ועומק 20 ס"מ, ועם ידית נשיאה נוחה, תוכלו לקחת את הבידורית הזאת לאן שתרצו בלי בעיה. היא מאפשרת לכם לשמוע, לנגן לשיר ולהקליט מוזיקה, ונותנת לכם שליטה על עוצמת הרמקול, המיקרופון, הבאס והטרבל, כך שתוכלו להשיג בדיוק את הסאונד שתרצו.

בידורית קריוקי ניידת 8 אינטש RichTech

4.5 15

בידורית מעולה לשימוש בכל מקום ובכל זמן

יתרונות

כפתור Mic priority, קומפקטית, הפעלה באמצעות כבל/סוללה, איכות שמע גבוהה, שלט, מיקרופון אלחוטי.

חסרונות

הספק נמוך, מיקרופון אחד, חיי סוללה בינוניים.

אדום
קנה עכשיו ב- Last Price
כחול
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Walla Shops

רמקול איכותי בעוצמת 20W RMS ומיקרופון אלחוטי מעולה מעניקים לכם סאונד נהדר, ללא רעשי רקע, וכפתור Mic priority מחליש אוטומטית את עוצמת המוזיקה כשיש לכם משהו חשוב לומר. חיבור הבלוטוס עובד ממרחק לא מבוטל, ומאפשר לכם לנגן שירים ישירות מהסמארטפון שלכם.

 

היא מגיעה עם מיקרופון אלחוטי אחד, ויש לה כניסות AUX, MIC ו-Micro SD, איתן תוכלו לחבר אליה מיקרופון נוסף, גיטרה, טאבלט וכרטיס זיכרון. יציאת Rec-Output נותנת לכם אפשרות לחבר אותה לבידוריות נוספות מאותו דגם, ולקבל עוצמה של כמה רמקולים. יש לה סוללה בעלת טעינה מהירה, שתעבוד 6-7 שעות, אפשרות עבודה כשהיא מחוברת לחשמל, ואפשרות לחיבור של סוללה חיצונית, כך שלא משנה איפה תרצו להפעיל אותה ולכמה זמן, תוכלו לגרום לזה לקרות.

לוגו של הסקירה

מקום טוב באמצע - בידורית קריוקי ניידת דגם DM-125 מבית דום Dome

אם אתם מחפשים בידורית איכותית, אבל לא רוצים לשלם יותר מדי, שווה לכם להסתכל על דגם DM-125 של חברת דום. היא מציעה לכם את כל מה שתצטרכו למסיבה, להרצאה או לקריוקי עם החברים, ולמרות שלא תוכלו להשיג איתה איכות שמע של חדר הקלטות מקצועי, היא בהחלט תעניק לכם חוויה מוזיקלית מהנה.

DM-125 מבית דום Dome

4.5 15

לא גדולה מדי. לא יקרה מדי. בדיוק במידה הנכונה

יתרונות

אפשרויות לטעון את הסוללה בדרכים רבות, רמקול עוצמתי, הפעלה באמצעות כבל/סוללה, מיקרופון אלחוטי, תאורת LED.

חסרונות

מיקרופון אחד, ללא גלגלים.

קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price

היא מגיעה עם מיקרופון אלחוטי, ויש לה חיבור המאפשר הוספת מיקרופון חוטי, כאשר שני בוררים מעניקים לכם שליטה על הווליום של המיקרופון ועל אפקט האקו שלו. וכדי להשלים את האווירה החגיגית, יש לכם דיסקו וופר, המספק אור LED מהבהב. כשהסוללה שלה מלאה, היא תוכל לעבוד כ-8 שעות, וכניסת USB מאפשר לכם לטעון אותה בכל מקום, ואפילו בנסיעה – דרך שקע הטעינה שבמכונית. אבל אם תעדיפו לא להסתמך על הסוללה, תוכלו להפעיל את הבידורית דרך חיבור Power-Bank לזמן בלתי מוגבל. היא מתחברת לסמארטפון דרך בלוטוס, ויש לה גם כניסות AUX ו-USB, מה שמאפשר לכם לחבר אליה שלל מכשירים כדי להשמיע ולנגן מה שתרצו.

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר - ערכת קריוקי ביתית דגם SINGER-82 מבית לקסוס Lexus

בשביל להעביר הרצאה עם מצגת, אתם לא צריכים סאונד מקיף ועשיר מדי, אבל גם כשמחפשים רק קצת בידור עם החבר'ה, לא תמיד צריך לקנות את המוצר היקר ביותר. אז אם אתם רוצים מכשיר זול ופרקטי, לחברת לקסוס יש ערכה נחמדה ומוצלחת, שלא תרוקן לכם את הארנק.

SINGER-82 מבית לקסוס Lexus

4.5 15

ערכה קומפקטית וזולה להרצאות ומסיבות

יתרונות

שני מיקרופונים עם בקרות נפרדות, קלת משקל, מחיר מעולה.

חסרונות

ללא רמקול, איכות שמע בינונית, ללא סוללה.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

לעומת שאר הדגמים בסקירה, הבידורית הקומפקטית וקלת המשקל הזאת לא מגיעה עם רמקול, כך שתוכלו לקחת אותה איתכם לכל מקום בקלות. היא מגיעה עם שני מיקרופונים ומיקסר קריוקי, המאפשר לכל משתמש לשלוט על עוצמת המיקרופון שלו, ולהוסיף אפקט אקו. את השמע תוכלו לחבר למגבר, ואת אות הוידאו – למסך, להשלמת המצגת המושקעת שלכם, או לקבלת חווית קריוקי שלמה. שלא כמו בידוריות רבות, לדגם הזה אין סוללה, והפעלתו דורשת חיבור חשמלי. גם המיקרופונים אינם אלחוטיים, אבל לכל אחד מהם יש כבל באורך מטר וחצי, מה שמאפשר לכם להתהלך ולרקוד בחופשיות.

סיכום

דגשים בבחירת בידורית

כשמחפשים בידורית, לפעמים קשה להבין מה בדיוק אתם רוצים. קיימים כל כך הרבה סוגי בידורית, כל כך הרבה חברות המציעות כל כך הרבה דגמים, מה שהופך את הבחירה באופציה המתאימה לכם למאתגרת. לכן, הכנו עבורכם מדריך מקיף שיבהיר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת בידורית.

 

סוג בידורית – קיימים ארבעה סוגי בידוריות, כשלכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות. הסוגים השונים מציעים אביזרים שונים שישמשו אתכם בזמן קריוקי, מצגת, או כל שימוש אחר שתעשו במכשיר: מיקרופון, רמקול, מיקסר ומסך. מיד נביט על כל אחד מהדברים האלה יותר מקרוב, אבל קודם כל, בואו נבדוק אילו מהם אתם תצטרכו בשביל הפעילות שלכם, כך שתוכלו לצמצם את האפשרויות ולהתמקד בסוג הבידורית שמתאים עבורכם.

 

  • מיקרופון הכל ב-1 – הבידורית הזאת היא המשתלמת ביותר, והיא מגיעה עם מיקרופון, רמקול קטן ומיקסר. היא עובדת בעזרת חיבור AUX למכשיר חיצוני, או עם חיבור למכשיר חכם דרך בלוטוס. זה אומר שתוכלו לחפש ביו-טיוב את השירים שתרצו, או להיכנס לחנות האפליקציות בסמארטפון או בטאבלט שלכם, ולהוריד אפליקציית קריוקי, והכל בפשטות ובקלות. רוב הדגמים האלה הם אלחוטיים, ועובדים על סוללה, מה שהופך אותם לניידים ונוחים, ומאפשר לכם לקחת אותה בכיף לכל מסיבה ואירוע. זאת בידורית קלה לשימוש והיא מצריכה רק מכשיר חכם, מה שהופך אותה לבחירה מושלמת עבור אלה שפחות אוהבים להתעסק עם ציוד משוכלל. בידורית מהסוג הזה מגיעה בלי מסך, ובדרך כלל לא מתאימה למי שרוצה להשתמש בדיסקים להשמעת המוסיקה. בנוסף לכך, הרמקול הקטן שמגיע עם רוב הדגמים האלה לא ייתן לכם סאונד מסיבי.

 

  • בידורית מיקסר – הבידורית הזאת מתמקדת במיקסר. חלק מהדגמים, כמו דגם לקסוס שבסקירה הזו, מגיעים עם מיקרופון, וחלקם בלי. עדיין תצטרכו למצוא רמקול ומסך כדי להשלים את החוויה האורקולית. מבחינת המחיר, תמצאו טווח די רחב, שמשקף את טווח האיכויות והאפשרויות שבידורית מהסוג הזה מציעה. המיקסרים האלה עובדים בצורות שונות, כשחלקם יכולים לעבוד עם דיסקים ותקליטורים גרפיים, חלקם מאפשרים חיבור בלוטוס למכשיר חכם, ויש כאלה שעובדים גם עם MP3 ו-DVD, מה שהופך את הבידורית הזאת לנהדרת עבור אלה שרוצים כמה אפשרויות למקור סאונד. קיימים דגמים זולים, שמגיעים עם שתי יציאות למקירופון, בעוד דגמים יקרים יותר מציעים עד שמונה יציאות למיקרופונים. גם כאן לא תמצאו מסך, ותצטרכו להביא רמקול משלכם, אבל המיקסר עצמו לא כבד, וקל לקחת אותו ממקום למקום, והוא ייתן לכם יופי של סאונד למסיבה או קריוקי, מה שהופך אותו לאופציה מעולה לתקליטנים. היתרונות הגדולים של בידוריות מהסוג הזה, כאמור, הם באפשרויות הרבות שהן מציעות ובניידות שלהן, בעוד החסרונות הם הצורך לקנות רמקול ומסך בנפרד, וההפעלה הלא פשוטה.

 

  • בידורית משולבת מיקסר ורמקול – זה הסוג השכיח ביותר של בידורית, ותמצאו כמה דגמים כאלה בסקירה שלנו. היא מגיעה עם רמקול ומיקסר, ובדרך כלל כוללת גם מיקרופון או שניים. כמו הבידורית-מיקסר, גם כאן תמצאו אפשרויות רבות למקור אודיו, כשדגמים מסוימים מאפשרים, בנוסף לדיסקים, להתחבר גם לבלוטוס, MP3 ו-DVD. אלה בידוריות קלות לשימוש, והן בדרך כלל מאפשרות חיבור למסך, כולל מסך טלוויזיה, באמצעות כבל RCA או בלוטוס.

 

  • בידורית הכל ב-1 – בידורית מהסוג הזה מגיעה עם הכל: רמקול, מיקרופון, מיקסר ומסך, להציג עליו תמונות, מילים לשירים ומצגות. כמו הבידורית המשולבת מיקסר ורמקול, היא בדרך כלל מעניקה כמה אפשרויות לחיבור מכשירים נוספים. בוודאי שמתם לב שלא כללנו בסקירה הזאת בידורית מהסוג הזה, ויש לכך כמה סיבות: מדובר במכשיר יקר יותר מהדגמים האחרים, וכבד יותר, מה שאומר שקשה לקחת אותו ממקום למקום. בנוסף, האפשרויות בשוק מאוד מוגבלות, בעוד דגמים של מסכים (שתוכלו לקנות בנפרד ולחבר לבידורית) קיימים בשפע.

 

מיקרופון – אחד הדברים החשובים ביותר לשים לב אליו כשבוחרים בידורית חדשה הוא המיקרופון. בין אם אתם מעבירים הרצאה, שרים קריוקי, או נושאים נאום במסיבה, אתם רוצים שישמעו אתכם, חד וברור. תמיד תוכלו לקנות מיקרופון בנפרד, ולבחור בדגם איכותי, שייתן לכם את כל מה שתרצו, ובמקרה כזה, חשוב מאוד שתשימו לב לכמות המיקרופונים החוטיים והאלחוטיים שתוכלו לחבר לבידורית. אבל אם לא בא לכם עכשיו להתחיל לקנות כל מיני אביזרים נוספים, ותעדיפו להשתמש במיקרופון שמגיע עם הערכה, נכנסים למשוואה כמה פרמטרים: כמות המיקופונים, האיכות שלהם, והאם הם אלחוטיים או עם כבל.

  • כמות המיקרופונים – הרבה דגמים מגיעים עם מיקרופון, ויש כמה שמגיעים עם שניים, אבל יש גם ערכות שלא כוללות מיקרופון. מאחר ותוכלו לקנות מיקרופון גם בנפרד, זאת לאו דווקא סיבה לא לקנות את בידורית, במיוחד אם הדגם מציע לכם דברים אחרים שאתם ממש רוצים, כמו מיקסר מעולה או סאונד מסיבי, אבל זה בהחלט דבר ששווה לקחת בחשבון. אם תרצו שכמה אנשים ישירו או ידברו בו זמנית, שימו לב לכמות המיקרופונים שתוכלו לחבר אליו בו זמנית. יש דגמים שמאפשרים לכם לחבר מספר מיקרופונים, חוטיים ואלחוטיים כאחד, מה שיכול בהחלט לשדרג מסיבה בה שרים בצוותא.

 

  • איכות המיקרופונים – מיקרופון איכותי מעלה את מחיר הערכה, אבל לא כדאי להתפשר עליו. לא משנה מה המטרה שלשמה אתם זקוקים למיקרופון, דבר אחד בטוח: אתם רוצים להישמע, ולהישמע טוב.

 

  • אלחוטי או עם כבל – מיקרופון אלחוטי לא תמיד נשמע טוב כמו כזה עם כבל, ואם אתם רוצים מיקרופון אלחוטי עם סאונד מעולה, הוא עשוי להעלות את מחיר הבידורית. מצד שני, הוא גם מאפשר לכם לרקוד ולהסתובב בקהל בלי הגבלה, כך שהוא עדיין הבחירה הפופולרית ביותר.

 

רמקול – גודל ואיכות הרמקול ישפיעו על עוצמת הסאונד והאיכות שלו, אבל הם גם יעלו את המחיר והמשקל של הבידורית. אז תשאלו את עצמכם מה מתאים לכם: רמקול גדול ועוצמתי, נייד ומשתלם, או רמקול בינוני, שייתן לכם קצת משני העולמות.

 

ניידות – אם תשתמשו בבידורית למסיבות קריוקי ואירועים בבית תוכלו לבחור בדגם גדול עם רמקולים מסיבים, אבל לא מעט אנשים רוצים לקחת את הבידורית איתם לאירועים מחוץ לבית, כמו מסיבה, הרצאה או יום כיף בשטח פתוח. לכן, אם תרצו לסחוב את הבידורית, חשוב לבחור בדגם קל משקל, או כזה עם גלגלים, שיאפשר לכם לנייד אותה בקלות.

 

סוללה או חיבור חשמלי – התשובה לשאלה האם עדיף דגם המשתמש בסוללה או כזה שמתחבר לשקע חשמלי תלויה במקום – או במקומות – שבהם תשתמשו בה, ובכמות הזמן שהיא תפעל. לשתי האפשרויות יש יתרונות וחסרונות. סוללה מאפשרת לכם להציב את המכשיר במיקומים שונים וגמישים, אך מגבילה את זמן השימוש, כך שאם היא תשמש אתכם למסיבות ארוכות, כדאי לכם לבחור בדגם בעל חיבור לשקע. מצד שני, אם אתם מתכננים להשתמש בה בחצר או על חוף הים, ברור שתצטרכו דגם שעובד על סוללה. רוצים גם וגם? אל תדאגו, יש דגמים שנותנים את שתי האופציות.

 

אפשרויות חיבור –  דבר נוסף שכדאי לשים לב אליו הוא אפשרויות החיבורים למכשירים נוספים. תשאלו את עצמכם כמה אנשים ישירו בו-זמנית, האם תרצו לחבר רמקול נוסף או גיטרה, ותבחרו בדגם שיאפשר חיבור לכל המכשירים שתרצו.

 

פונקציות נוספות – בידוריות רבות מגיעות עם תכונות מגוונות שמעניקות לכם אפשרויות ושידרוגים, אז בחרו בדגם שיעניק לכם את כל ההטבות שתרצו. שלט, למשל, מאפשר לכם לשלוט במוסיקה גם מרחוק, מה שאומר שתוכלו להתרחק מהבידורית. זה גם נראה יותר טוב ומגושם פחות כשלוחצים על כפתור ביד, במקום להתעסק עם מכשיר חשמלי, כך שזאת אפשרות מושכת ביותר עבור הרצאות ומצגות. למסיבות וקריוקי, אורות דיסקו יכולים לשדרג ממש את האווירה, ומצב דיבור, בו המוזיקה מוחלשת, גם הוא פונקציה נהדרת למסיבות ולתקליטנים.

שאלות ותשובות על בידורית מומלצת

האם קל להפעיל בידורית?

יש בידוריות העובדות בלחיצת כפתור, אבל ככל שתרצו אופציות ותכונות רבות יותר מהבידורית, כך עלולה הפעלתה להיות מסובכת יותר, אז קחו קצת זמן לפני המסיבה לבדוק שאתם יודעים איך הכל פועל.

כמה מיקרופונים מגיעים עם הבידורית?

רוב הבידוריות מגיעות עם מיקרופון אחד או שניים, אבל יש גם כאלה שמגיעות ללא מיקרופונים.

האם אפשר להוסיף מיקרופונים?

בנוסף למיקרופונים הכלולים, דגמים רבים מגיעים עם כניסה למיקרופון חוטי. אם תרצו להוסיף מיקרופון נוסף, חשוב לבחור בדגם המאפשר זאת.

מה זה RMS?

עם רוב מכשירי החשמל, ההספק בוואט נותן לנו תמונה טובה של עוצמת המכשיר, אבל עם רמקולים זה קצת שונה. RMS היא נוסחה מתמטית שאומרת לנו מה ההספק הממוצע הרציף של המכשיר, ועליה אנחנו מסתכלים כשאנחנו בוחרים רמקול או מגבר.