אוזניות גיימינג: סקירת 4 אוזניות גיימינג מומלצות ביותר (מעודכן 2024) | Finder

למשחקים האהובים עליכם מגיע להישמע באמצעות האוזניות המומלצות והאיכותיות ביותר בשוק. אלו הן האוזניות גיימינג הטובות ביותר בעולם.

icon pos_1

ניתחנו

26 סקירות

ו-

3279 ביקורות

בתחום

צפייה ושמע

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על אוזניות גיימינג מומלצות

מציאת את אוזניות הגיימינג הטובות ביותר היא לא פחות חשובה מלבחור מקלדת גיימינג או אפילו כרטיס גרפי. אחרי הכל, הצליל של העולם הווירטואלי ואיך שאתם מתקשרים עם חברי הצוות האחרים תלוי בסט האוזניות שאתם מרכיבים על האוזניים.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בחירת אוזניות גיימינג מומלצות היא לא בחירה קלה בכלל, לרוב בגלל המבחר העצום שקיים היום בשוק; יותר דגמים מיותר חברות, עם תאורת RGB ובלי, כל כך הרבה אפשרויות עומדות בפני הגיימר המחיל והוותיק, כך שאין זה פלא שרבים מתקשים לבחור אוזניות גיימינג מומלצות. חיפוש מהיר באינטרנט יגלה לכם מאות אפשרויות מבית עשרות חברות, בטווח מחירים של כמה עשרות שקלים עד כמה אלפי שקלים. ייתכן שאתם כבר יודעים כמה כסף אתם רוצים להוציא על האוזניות הבאות שלכם, אבל עדיין יש לא מעט דברים שיש לקחת בחשבון.

 

למרבה המזל, אנחנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר. למטה תוכלו למצוא את הדגמים הטובים ביותר בארץ ובחו"ל, כך שהרשימה שלכם בהחלט מצטמצמת.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר מכולן: HyperX Cloud Alpha

ה- HyperX Cloud Alphaהן אוזניות הגיימינג הטובות ביותר עבור רוב השחקנים, ומציעות איכות סאונד כמעט מושלמת וערך נהדר, במיוחד אם אתם מצליחים למצוא אותן בפחות מ-350 ₪. שכפול רעשים עם האוזניות האלה נשמע טבעי וכמעט שאין כאן שום פגמים, כמו בס או גבהים אגרסיביים מדי. לא מדובר באוזניות מהפכניות, אבל הן מספקות את איכות הסאונד הרצויה ונוחות מדהימה, עם תג מחיר הגיוני ודי נוח.

HyperX Cloud Alpha

4.5 15

האוזניות הטובות ביותר עבור רוב הגיימרים

יתרונות

איכות סאונד טבעית

איכות בניה טובה

בחירת חומרים טובה

נוחות

מחיר נוח ומשתלם

חסרונות

מעט כבדות

לא מחדשות יותר מדי

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- BUG

במונחים של שימוש לאורך זמן, האוזניות מרוויחות את מותג הענן ("Cloud") שבשמן עם מבנה קל ונוח, מחומרים איכותיים במיוחד. אלו כוללים ריפוד קצף זיכרון בחלקים שנוגעים באוזניים ובראש ובחירה מודעת באלומיניום במקום בפלסטיק בכמה חלקים חשובים מאוד. המראה הכולל וגם התחושה הכוללת שניהם איכותיים.

 

אם אהבתם את העיצוב של ה- HyperX Cloud Alphaאבל רוצים משהו עם קצת יותר מאפיינים, יש גם את דגם ה- HyperX Cloud Alpha S. בעיקרון מדובר באותן אוזניות אבל עם 7.1 סראונד, קונטרולר מוטבע ומחווני בס בכל אחת מהאוזניות. אפשרויות הצבע שחור וכחול או רק שחור (במקום שחור וזהב או שחור ואדום של ה-Cloud Alpha) גם מוסיפות כאן לגיוון.

לוגו של הסקירה

האלחוטיות הטובות ביותר: SteelSeries Arctis 7

אוזניות אלחוטיות יכולות לעלות לכם קרוב ל-800 ₪, אבל ה- SteelSeries Arctis 7מגיעות במחיר נוח יותר והן עדיין מספקות אודיו חזק יותר מהדגם הישן יותר. בנוסף לכך, אין שום הפרעות בווליום גבוה. באופן כללי, האודיו ברור ועשיר, למרות הנוחות שיכלה להיות קצת טובה יותר.

SteelSeries Arctis 7

4.5 15

לגיימרים שרוצים ליהנות מחוויית משחק נטולת חוטים

יתרונות

נוחות

ניתנות להתאמה

צליל מצוין וברור

אלחוטיות

חסרונות

לא מרופדות כמו דגמי ה- HyperX Cloud

שינוי עדין מאוד מדגמי 2018

לא העיצוב המרגש ביותר

PRO
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

אבל אנחנו רוצים ביצועים חזקים יותר בווליום נמוך יותר. בנוסף, הבס לא עוצמתי כמו שתשמעו אצל ה- HyperX Cloudשמצאו למעלה.

 

אולם, הסראונד של ה- Arctis 7מצליחה לספק פרטי אודיו של גיימינג, כמו רעש צעדים. בנוסף, האוזניות הללו הן נהדרות לא רק עבור גיימינג. הן מתאימות גם לעריכת ווידאו קלה ומיקסינג – וכמובן, לשמיעת מוסיקה באיכות סאונד מדהימה ובאופן אלחוטי.

 

ממש כמו גרסאות קודמות של ה- SteelSeries Arctis 7, הדגם הנוכחי מוגדר כאוזניות גיימיניג אלחוטיות אמינות במיוחד. אם אתם זקוקים לאפשרות אלחוטית זולה יותר, קחו בחשבון את ה- Cooler Master MH670 או את SteelSeries Arctis 1 Wireless. עבור הגיימר שמחפש יותר צבע, יש את ה- Logitech G733 Lightspeed ועבור הנוחות האולטימטיבית נסו את ה- Razer BlackShark V2 Pro.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר מבחינת מחיר: Asus TUF Gaming H3

ה- Asus TUF Gaming H3הן אוזניות הגיימינג הטובות ביותר לגיימר שרוצה לשמור על התקציב שלו. ייתכן שתתקשו מעט למצוא אותן, אבל הבאנו לפניכם את המחירים הטובים ביותר שהצלחנו למצוא בפחות מ-300 ₪! וכמובן שאפשר גם למצוא אותן באמזון במחיר אפילו נמוך יותר.

Asus TUF Gaming H3

4.5 15

אוזניות גיימינג מצוינות במחיר נוח במיוחד

יתרונות

איכות סאונד היישר מהקופסא מרשימה

נוחות במיוחד

מחיר נוח

חסרונות

איכות מבנה בינונית

לא יפות

קנה עכשיו ב- KSP
כולל משלוח
קנה עכשיו ב- Amazon

למרות המחיר הלא גבוה, אתם עדיין מקבלים אוזניות שיושבות טוב ונשמעות מצוין היישר מהקופסא. מה שאומר שאתם יכולים להתחיל ישר לשחק, מבלי להתעסק יותר מדי עם התוכנה. כאשר האוזניות נבדקו, הביצועים שלהן היו דומים לאלו של היריבים היקרים יותר בשוק, כולל ה- Asus TUF Gaming H7. אנחנו מאמינים שאפשר לזקוף זאת לזכות ההתאמה הנוחה של האוזניות דמויות העור עם נקודות המגע אשר מונעות בריחה של צלילים.

 

החיסרון כאן הוא המראה של האוזניות, היות והן לא בדיוק יפות. ואם אתם מעוניינים בסראונד 7.1 דעו שה-H3 הן אוזניות 3.5 מ"מ שמשתמשות רק באודיו המרבי Sonic של ווינדווס, אשר כל סט אוזניות 3.5 מ"מ  יכול להשתמש בו.

 

אבל כאשר זה מגיע לגיימינג ולשמיעת פירטי סאונד חיוניים כמו חרב נשלפת או החלפת שחקן, האוזניות הללו מבצעות את העבודה ללא כל מאמץ מצידכם או נזק משמעותי לחשבון הבנק שלכם.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר עם סראונד: HyperX Cloud Orbit S

נכון, ה- HyperX Cloud Orbit Sדי יקרות, אבל איכות הסאונד היוקרתית והמאפיינים השימושיים הופכים אותן לאוזניות הטובות ביותר שכדאי להוציא עליהן כסף יותר. הן נותנות לכם יתרונות גיימינג משמעותיים, הודות למצב 3D ניתן להתאמה אישית עם head tracking (תוכנה העוקבת אחר תנוחת הראש של המשתמש). כאשר אתם משחקים עם head tracking, המיקום של האויבים שלכם נראה לעין והשמע של הסביבה נע יחד איתכם.

HyperX Cloud Orbit S

4.5 15

אוזניות גיימינג מגוונת עם מגוון יציאות ומערכת סראונד

יתרונות

אודיו 3D מוטמע וחזק

קצף זיכרון נעים ונוח עוטף את האוזניות

חיי סוללה טובים

head tracking מדויק

חסרונות

מעט כבדות

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- BUG
מוצר מחודש
קנה עכשיו ב- Amazon

אתם גם יכולים להשתמש בשלטי משחק של head tracking, אשר משאירים לכם את הידיים פנויות ליותר אקשן. (לאופציית head tracking נוספת עם מאפיינים יוקרתיים, שימו לב ל- JBL Quantum One).

 

קיימות אוזניות עם סראונד אמיתי במחיר נמוך יותר ויכולות אלחוטיות, אבל ה-Orbit S, אשר כוללות את אותו קצף זיכרון נעים שעוטף את האוזניים וקשת הראש שלכם כמו יתר דגמי ה-Cloud, מציעות יתרון גיימינג שאתם ממש תרגישו.

 

אנחנו גם ממש אהבנו את הגיוון של האוזניות. בנוסף לתמיכה ב-hi-res, סראונד ואודיו 3D, אתם יכולים להשתמש באוזניות בחיבור 3.5 מ"מ, USB Type-A או USB Type-C.

סיכום

טיפים לבחירת אוזניות גיימינג

לפניכם כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם לפני שבוחרים אוזניות גיימינג חדשות:

 

חוטיות או אלחוטיות? אוזניות חוטיות לרוב עולות פחות ואין צורך להטעין אותן. לכן, אם אתם לרוב משחקים ליד השולחן שלכם, כנראה שתרצו להישאר עם האפשרויות החוטיות כדי לשמור על העניינים פשוטים וזולים. אוזניות חוטיות גם לא ימותו לכם באמצע משחק. מצד שני, אי אפשר להתכחש לנוחות של אוזניות אלחוטיות, איתן אפשר לרוץ למטבח ולקחת משהו לשתות מבלי שתצטרכו להוריד את האוזניות.

 

קשת ראש ועוטפי אוזניים. נוחות היא יותר סובייקטיבית מלמדוד איכות שמע, אבל אם מדברים באופן כללי, עליכם להיזהר מאוזניות עם גבשושיות עבות, קצף זול וכיסויי בד. כאשר בדקנו סוגים אלה של אוזניות, מצאנו לרוב ביצועי אקוסטיקה מאכזבים. החומר שמרפד את האוזניים שלכם יכול לעשות הבדל עצום במה שהאוזן שלכם תקלוט בסופו של דבר.

 

איכות שמע ומיקרופון. מאפיינים אלה חשובים במיוחד אם אתם רוצים לבחור את האוזניות המומלצות ביותר, אבל כמעט בלתי אפשרי להעריך אותם במבט ראשוני בחנות. זו הסיבה שהתרכזנו בהם וציינו אותם כאן בסקירה שלנו. בקצרה, שיכפול מפורט ורזולוציה מרחבית טובה, במיוחד כאשר זה מגיע לרעשים מורכבים וסביבה עם מקורות צליל שונים, הם המאפיינים שחשוב לשים לב אליהם.

 

נתון בלוטות' מרכזי: aptX. אם אתם כן תבחרו ללכת על אפשרות אלחוטית, רצוי עם בלוטות' (אין צורך בצ'יפ USB), חפשו אוזניות שתומכות בטכנולוגיית Qualcomm’s aptX, טכנולוגיית דחיסה (codec) אשר עשו בה שימוש במשך שנים בתעשיית הדיבוב, ברדיו ועוד. אם שמעתם בשנים האחרונות אודיו בלוטות' ושנאתם את זה (זה אכן היה די גרוע במשך הרבה זמן), תנו לאוזניות aptX הזדמנות. כל עוד החומרה המשמשת כבסיס טובה, אתם תהיו מופתעים מאיכות השמע של האוזניות.

שאלות ותשובות על אוזניות גיימינג מומלצות

כדאי לקנות אוזניות גיימינג חוטיות או אלחוטיות?

התשובה תלויה בהעדפה האישית שלכם. לרוב, אוזניות חוטיות יהיו זולות יותר וגם מהירות יותר, וגיימרים אמיתיים יודעים כמה חשובה אלפית השנייה לפעמים באמצע משחק. החיבור החוטי מאפשר לסאונד לעבור באופן המהיר ביותר מהמחשב אל האוזן שלכם ולכן רוב הגיימרים בוחרים לרוב ציוד גיימינג חוטי ולא אלחוטי. אולם, יש אנשים שהטכנולוגיה האלחוטית קוסמת להם והם נהנים מהעובדה שהם לא צריכים להסיר את האוזניות כדי ללכת לקחת חטיף מהמטבח או להביא משהו מהסלון, וזו נוחות שאי אפשר להתווכח איתה.

מה היתרון של אוזניות גיימינג על פני אוזניות רגילות?

אוזניות גיימינג מציעות דיוק סאונד ייחודי שאוזניות רגילות לא תמיד מפורסמות בו; כאשר אתם משחקים, הצלילים שאתם אמורים לשמוע הם שונים מאוד ממוסיקה פשוטה של שיר. ענף נישבר, נשק נטען, דיאלוגים שונים, כל אלו דורשים דיוק ותשומת לב לפרטים הקטנים. בנוסף, אוזניות גיימינג שמות דגש גדול מאוד על עניין הנוחות, היות ורבים מהגיימרים לא מורידים אותן מהאוזניים במשך שעות.

כמה עולות אוזניות גיימינג?

טווח המחירים של אוזניות הגיימינג, כמו מוצרים רבים, הוא רחב מאוד. אתם יכולים למצוא אוזניות גיימינג מצוינות באזור ה-300 ₪ וגם כאלו שעוברת את ה-1,000 ₪. זה בעיקר תלוי בתקציב ובצרכים שלכם.

כל אוזניות הגיימינג מגיעות עם מיקרופון מובנה?

לרוב כן. גיימינג דורש הרבה פעמים תקשורת עם יתר אנשי הצוות שלכם או עם שותפים אחרים למשחק, לכן בכל סט אוזניות תמצאו כמעט תמיד (תמיד במקרה של אוזניות מומלצות) מיקרופון מובנה. המיקרופון מאפשר לכם לדבר עם חברים או אפילו אנשים שאתם לא מכירים אבל חלק מהמשחק באופן שותף.