האביזרים שכל גיימר חייב שיהיו לו

עולם הגיימרים הולך ומתפתח משנה לשנה יש יותר מוצרים ומותגים מדליקים ושימושיים שמיועדים בדיוק לאנשים שיודעים להעריך את הטכנולוגיה הזו, רוצים לקנות מתנה לגיימר מתחיל ומתלבטים? בשביל זה אנחנו כאן

אז כמובן שהכל מתחיל במחשב ומסך גדול ורחב עם רזולוציה איכותית שיוכל להחיות את המשחקים בצורה מקצועית ולעשות לגיימר שלכם טוב על הלב. אז נניח שעניין המחשב והמשחקים עצמם כבר קיימים, הדבר הבא שהכי מומלץ לקנות לו זה אוזניות אלחוטיות שיגרמו לו להתרגש ולכם יאפשרו שקט.

 

מסכי מחשב גיימינג מומלצים >

 

כמובן שאחד הדברים החשובים ביותר לגיימרים הוא קונסולת משחקים רצינית שמטעינה את כל המשחקים האחרונים ויש בה נפח זיכרון עצום שיכיל את כל זה.

 

הדבר הבא הוא כמובן מערכת רמקולים עם לפחות ארבעה רמקולים לצליל היקפי, אבל אם אתם רוצים שהשכנים לא ישנאו אתכם יותר מדי, אולי שווה להשקיע באוזניות טובות שישקיטו את כל הקולות וישאירו אותם בראש של הגיימר…

 

בדרך כלל מדובר באזניות מיוחדות לגיימרים בעלות מיקרופון מובנה שמספקות רמת סאונד גבוהה מאוד. ישנם אפילו אזניות כאלו שהן אלחוטיות ומאפשרות הדמיה של סאונד היקפי. יש לנו פה כמה המלצות לאוזניות איכותיות שתוכלו להזמין כבר עכשיו:

 

אוזניות מומלצות >

 

אם אתם ממש משקיענים לכו על כרטיסי קול מתקדמים שיוכלו לנצל טוב את הרמקולים או האוזניות ושיהיו יעודיים לגיימרים, כך שהסאונד יהיה איכותי ויוכל לעבוד במספר ערוצי שמע.

 

אולי זה הדבר הכי קטן, אבל עכבר זה לגמרי חשוב ויש היום הרבה סוגים של עכברים עם יכולות מתקדמות כמו רזולוציה גבוהה, עיצוב ארגונומי, מיקום כפתורים בכל מיני אזורים חשובים לנוחות ולמשחקים קלילים. גם תחום המקלדות לא פחות חשוב מעכברים שגם צובר תאוצה רבה בשנים האחרונות.

 

בשנה האחרונה תחום מקלדות הגיימינג גם הוא עלה מדרגה והיצרניות הוציאו מקלדות גיימינג שלא הייתם מדמיינים שקיימות! עם תאורה מיוחדת וצבעים מדליקים וגם אחיזה ייחודית ליד ולמפרק.

 

הגיימרים שלכם יושבים כל יום כמה שעות מול המסך. ואמנם ניתן למצוא שלל כסאות אורתופדיים, אבל תעשייה שלמה יצרה את כסאות הגיימינג הכי מטורפים שיכולתם לחשוב עליהם! תוכלו אפילו לקנות כסא ייעודי למשחקי מחשב, שרוטט, ויש לו רמקולים מובנים במשענת, ואפילו מבנה אורתופדי שישמור על הגב גם אחרי הרבה שעות משחק.

 

כסאות גיימינג מומלצים >