ראש מקלחת: סקירת 5 ראשי מקלחת מומלצים [2024] | Finder – קנייה חכמה

לכל בית יש מקלחת וכל מקלחת צריכה ראש, איזה שלכם? כדי שלא תלכו לאיבוד במגוון הדגמים ריכזנו עבורכם את המומלצים ביותר.

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

37 ביקורות

בתחום

ריהוט לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על ראש מקלחת מומלץ

חדרי האמבטיה עברו מהפך בשנים האחרונות ולכל אחד מאתנו יש בבית מקלחת שונה עם העדפות אחרות. כדי לקבל את עוצמת המים בצורה ובעיצוב שאתם מחפשים, צריך לבחור את ראש המקלחת המתאים. לשם כך ריכזנו עבורכם את הדגמים השונים והמומלצים ביותר, מבין ראשי המקלחת הקיימים בשוק.

נכתב ע״י

ארנון שוורצמן

כותב: ארנון שוורצמן

אוהב למצוא את המוצרים שהופכים את החיים לנוחים ופשוטים יותר. חובב ספורט ופריק של סדר וארגון

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

91 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

99 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

135 ₪

מוצר לא נמצא במלאי
לוגו של הסקירה

יוקרתי ואלגנטי: ראש מקלחת 10 ס"מ נירוסטה ZM

אם אתם לא מקובעים לראשי המקלחת הסטנדרטיים ורוצים כזה שיהיה סולידי מצד אחד אבל יפה ואלגנטי מצד שני, הדגם הזה של ראש מקלחת דק, מרובע שעשוי נירוסטה אל חלד – יכול מאוד להתאים לכם.

ראש מקלחת 10 ס"מ נירוסטה ZM

4.5 15

ראש מקלחת למי שבא בראש פתוח

יתרונות

דק, מרשים, לא מחליד, קל לניקוי, כמות פתחים גדולה לזרם עוצמתי ועוטף.

חסרונות

מצב הפעלה אחד.

מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Walla Shops
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- AZRIELI
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- שופרסל ONLINE

היום כבר לא צריכים להיות מקובעים בעיצוב חדר האמבטיה וגם ראש המקלחת שתבחרו להתקין אצלכם בבית, ממש לא חייב להיות עגול. ראש מקלחת מרובע יכול להיות בחירה עיצובית מעניינת, נקייה, אסתטית ואחרת.

 

ראש המקלחת המרובע של מותג ZM מבית יצרנית הברזים הידועה חברת חמת הוא דגם כזה. הוא דק במיוחד, בעובי של 10 סנטימטרים בלבד, עם 14 פסים דקים ומרשימים של פתחים שיבטיחו לכם זרימת מים עוצמתית, רחבה ועוטפת.

 

חריצי זרימת המים מותאמים לניקוי אבנית וראש המקלחת כולו עשוי נירוסטה אל חלד. למי שמחפשים עיצוב קלאסי-מודרני בחדר האמבטיה שלהם מדובר בדגם מרשים, נקי מאוד וכזה שיכול להשתלב נהדר במקלחת מעוצבת ומלאת סטייל.

לוגו של הסקירה

נוח וידידותי: מזלף מפל מלבני 3 מצבים חמת

ראש מקלחת בעיצוב שונה ומעניין. צורה מלבנית בצבע לבן ובגימור כרום, עם 3 מצבים שיאפשרו לכם ליהנות ממקלחת נעימה ומפנקת, בעוצמה משתנה לבחירתכם ובדיוק כמו שאתם אוהבים.

מזלף מפל מלבני 3 מצבים חמת

4.5 15

דגם איכותי בעיצוב מלבני לבן ונקי

יתרונות

3 מצבי זרימה, גימור כרום, צבע לבן, עיצוב מלבני, עוצמה רכה ומפנקת.

חסרונות

מעט קטן.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- שופרסל ONLINE

אם אמרנו שבעיצוב חדר האמבטיה לא צריכים להיות מקובעים, אז הנה דגם נוסף שהוא אולי לא שגרתי אבל פופולארי מאוד. ראש המקלחת הידני הזה הוא בצורה מלבנית ובגימור כרום. יש לו 3 מצבי הפעלה שונים וקל לנקות ממנו את האבנית.

 

מה שאהבנו בראש הזה שהוא נשלף בקלות ונוח מאוד לאחיזה. הוא מאפשר שימוש פשוט, יסודי ונוח, עם זרם עוצמתי ומפנק של מים.

 

הצורה המלבנית והלבנה שלו משרה אווירה נעימה ונקייה, למוצר שמגיע מבית טוב של חברת חמת הידועה במוצרים שלה לאורך השנים.

לוגו של הסקירה

יעיל וחסכוני: מזלף למקלחת 6 מצבים ורד

ראש מקלחת ידני, חסכוני יותר מראשי המקלחת הגדולים והמאסיביים, מגיע עם כפתור שמחליף בלחיצה בין 6 שישה מצבי הפעלה שונים ובעיצוב לבן, נקי ויפה.

מזלף למקלחת 6 מצבים ורד

4.5 15

ליהנות מהעיצוב ולשלוט בזרימת וכמות המים

יתרונות

6 מצבים מתחלפים בלחיצת כפתור, נוח לאחיזה, חסכוני, עיצוב ניקל לבן.

חסרונות

ראש ידני שמחייב אחיזה.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- קרמיק דיפו
קנה עכשיו ב- BRAZIM

דגם ראש מקלחת ידני שמה שאהבנו בו במיוחד הוא פטנט ייחודי בו מעבירים בין 6 מצבי הפעלה שונים בלחיצת כפתור בלבד.

 

זה דגם נוח מאוד ושימוש והפעלה, כזה שנוח לאחוז בו ולעבור בין המצבים השונים. אם תרצו, סוג של 'שלט אוניברסלי' למקלחת.

 

הדגם הזה שמיוצר בישראל מעוצב יפה בצבע ניקל משולב לבן, שמעניק לו מראה שמשדר ניקיון וסדר. בסך הכל אופציה אידיאלית אם אתם מעוניינים בראש מקלחת ידני, עם שליטה מלאה על הפעלה חסכונית יחסית ומגוון מצבים, לשימוש נעים ונוח עבורכם.

לוגו של הסקירה

גדול ואמין: ראש מקלחת עגול דק 200 מ"מ חמת

אם תמיד רציתם להתקין בבית ראש מקלחת גדול שיעטוף אתכם בזרימה חזקה ומרעננת של מים בכל מקלחת, הדגם הזה הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. עיצוב דק ומרשים והאמינות של מוצרי חמת, יעזרו לכם לקבל את ההחלטה.

ראש מקלחת עגול דק 200 מ"מ חמת

4.5 15

למקלחת כמו בבית מלון אצלכם בבית

יתרונות

גדול ועוטף, עוצמתי, עיצוב דק ומרשים, מותג אמין

חסרונות

תופס הרבה מקום

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- ענק הקניות
קנה עכשיו ב- אלקטרו סליל

אם מקלחת החלומות מבחינתכם היא כזו שבה המים נופלים עליכם מגבוה ממש כמו במפל אז הדגם הזה הוא ראש המקלחת שיכול להגשים לכם את החלום.

 

הוא עגול ועם שטח פנים גדול של 200 מ"מ שמנוצלים כמעט כולם לפתחי יציאת המים, מה שמבטיח זרם חזק ועוצמתי, שיעטוף אתכם ויעניק לכם מקלחת מפנקת ממש כמו בבית מלון או ספא.

 

ראש המקלחת הזה מגיע בצבע כסוף מתכתי ובנוי בצורה דקה, מודרנית, מרשימה ואסתטית. המותג הוא חברת חמת הידועה, ככה שאתם יכולים להיות שקטים לגביי אמינות המוצר, רק לא לשכוח להדליק את הדוד לפני כדי שיהיו לכם מספיק מים חמים לכל הכיף הזה.

לוגו של הסקירה

מרשים ועוצמתי: ראש מקלחת גשםMoen S6320

אם אתם משקיעים במקלחת שלכם ומחפשים ראש מקלחת גדול, מאסיבי וחזק אבל גם אלגנטי ומעוצב, הדגם הזה יכול להתאים מאוד עבורכם. גודל של 8 אינץ' ומאה חרירים, יבטיחו שתקבלו כיסוי מלא ומפנק של מים במלוא העוצמה.

Moen S6320

4.5 15

ראש מקלחת שלא מחליפים כל יום

יתרונות

זרם מים חזק ועוצמתי, מכסה שטח גדול, עיצוב מרשים, מעבר חלק בין מצבים.

חסרונות

רק 2 מצבי זרימה.

קנה עכשיו ב- Amazon

אם אתם מחפשים להתפנק במקלחת, בונים בית חדש, משפצים או בקיצור נכונים להשקיע, אפילו חד פעמית – הדגם הזה נמכר ומומלץ ברמה בינלאומית.

 

הדגם הוא ראש מקלחת גשם רחב בגודל 8 אינץ' עם כמאה חרירים, שימטירו עליכם "גשם" בשני מצבים, כיסוי מלא ושטיפה ממוקדת. אהבנו בשני המצבים את זרם המים שמרגיש חזק ועוטף וגם את המעבר בין שני המצבים, שהוא חלק ופשוט.

 

העיצוב האלגנטי של ראש המקלחת הזה הוא פרט נוסף שמצדיק את ההשקעה, עיצוב נקי, מרשים, וכזה שיוכל להשתלב בקלות בכל מקלחת בעיצוב חדיש ומודרני.

לוגו של הסקירה

נקי ומפנק: ראש מקלחת מפל פלוס

מוצר שמציע לכם גם חווית מקלחת מפנקת עם זרם אחיד ועוצמתי שיעטוף אתכם, וגם – עשוי כך שאפשר לנקות אותו בקלות ויעילות עם מתזי סיליקון נוחים לניקוי. ככה הצורה המרשימה שלו תישמר גם אחרי השימוש.

ראש מקלחת מפל פלוס

4.5 15

למקלחת מפנקת עם פלוס של ניקיון

יתרונות

עיצוב מרשים, שטח פנים רחב, זרם מים עוטף, קל לניקוי

חסרונות

חד מצבי.

קנה עכשיו ב- הום סנטר
קנה עכשיו ב- רוזנפלד

במקלחת חשוב לנו שהאביזרים לא רק יראו נקי אלא גם יהיו נקיים באמת. ראש המקלחת מפל פלוס מבית ספאדיני מגיע עם מתזי סיליקון שניתנים לניקוי למניעת אבנית. ככה שמבחינתכם גם אחרי שתתקינו אותו במקלחת שלכם ותשמשו בו אצלכם בבית המוצר יישאר נקי, מבריק ויפה כמו שרכשתם אותו.

 

זהו ראש מקלחת עגול ומרשים בצורת טבעת ניקל גדולה בקוטר של 150 מ"מ שאת רוב השטח שלו מכסים אותם נתזים קלים לניקוי, שמספקים זרם מים מפנק ביותר שיעניק לכם תחושה של מפל מים עוטפים ומרעננים.

 

יש בו מצב זרימה אחד כך שאין יותר מדי התעסקות, פשוט להדליק את הדוד, לפתוח את המים חמים ולצלול לחוויה מפנקת מבית ספאדיני, שזהו מותג ידוע למוצרים בתחום האמבטיה.

לוגו של הסקירה

פשוט ופופולארי: ראש מקלחת ”שמש” 3 מצבי זרימה

רוצים ראש מקלחת במחיר משתלם שלא יתפוס יותר מדי מקום, לא יהיה מעוצב במיוחד אלא נקי, פשוט ונוח? דגם ראש המקלחת שמש בעל 3 מצבי הזרימה יכול להתאים בדיוק עבורכם למה שאתם מחפשים.

שמש 3 מצבי זרימה

4.5 15

מוצר יעיל ונוח במחיר משתלם

יתרונות

3 מצבי הפעלה שונים, עיצוב פשוט ונקי, מחיר משתלם, קל לניקוי

חסרונות

מעט קטן.

קנה עכשיו ב- Ace
קנה עכשיו ב- רוזנפלד

אם אתם מחפשים פתרון פשוט ויעיל לראש המקלחת שלכם, לא רוצים להסתבך יותר מדי עם עיצובים שונים ומעדיפים מוצר במחיר משתלם, זה הדגם עבורכם. הוא גם יכול להתאים מאוד לדירות קטנות ולשימוש קצר מועד.

 

ראש מקלחת שמש כולל 3 מצבי הפעלה שונים כך שתוכלו לכוונן את זרימת המים בצורה המועדפת עליכם. זהו ראש מקלחת עגול עם שתי טבעות פנימיות של נקבים בשתי צורות שונות דרכן יוצאים המים.

 

הוא מתחבר לנקודה בהברגה פשוטה. המראה שלו סטנדרטי וסולידי בצבע כסוף, עיצוב כזה שיכול להתאים לכל סוגי המקלחות. רק להתקין וליהנות מהשימוש.

סיכום

איך לבחור ראש מקלחת?

בשנים האחרונות תחום ראשי המקלחת עבר שינוי ומהמזלף הידני הפשוט עם לכל היותר 3 מצבי הפעלה שהיה בכל בית, נכנסו ראשים בצורות ועיצובים שונים ועם מצבי הפעלה מגוונים. הכל כדי לספק חוויית מקלחת מפנקת ומותאמת אישית אצלכם בבית, ממש כאילו הייתם בספא מפנק או בית מלון.

 

כמובן, גם לנראות ולעיצוב יש מקום וחשיבות כשבכל בית מעצבים את המקלחת בצורה שונה, כשמראה נקי תורם לתחושה נקייה והיגיינית. כדי לסייע לכם לבחור דגם ראש מקלחת שמתאים עבורכם מהמגוון הקיים ניסינו לעשות סדר ולבחור כמה דגשים חשובים שמומלץ לקחת בחשבון.

 

מראה:

הביאו בחשבון את הסגנון הכללי של עיצוב המקלחת שלכם, הגימור והחומר ממנו אתם רוצים לרכוש ראש מקלחת, לדוגמה ניקל, נירוסטה וכדומה. כל אחד מציע מראה שונה ואיכות שונה. בסוף כל יום אתם מגיעים למקלחת ורצוי לבחור ראש מקלחת עם מראה שנעים לכם בעיניים ולעיצוב הכללי של האמבטיה שלכם. בכל זאת, אתם פוגשים אותו מדי יום.

 

תחושה:

גודל ראש המקלחת משפיע על הפיזור והשטח שאותו המים מכסים, אז חישבו אם אתם רוצים זרם רחב, גדול ועוטף או מעדיפים ראש ידני עם זרם ממוקד, שאפשר להעביר ידנית על כל הגוף.

 

מצב הפעלה אחד או כמה מצבים:

מצבי הפעלה שונים מאפשרים ליהנות ממקלחת מותאמת אישית. כל אחד אוהב את המקלחת שלו אחרת, יש כאלו שאוהבים זרימה חזקה ואחרים ממוקדת.

 

היום יש ראשי מקלחת בהם ניתן לעבור בין מצבים, אפילו בלחיצת כפתור. אחרים מגיעים עם מצב הפעלה אחד, אבל לא בטוח שצריך יותר מזה, בגלל הצורה הרחבה שמייצרת זרם מים שעוטף את כל הגוף.

 

יתרון נוסף של מצב זרימה אחד הוא פחות התעסקות, פשוט לפתוח את המים וליהנות ממקלחת מפנקת.

 

בשורה התחתונה:

מעבר לסגנון או העיצוב, בחירת ראש מקלחת מסתכמת בשאלה האם הוא מייצר מקלחת יעילה ומספקת או לא. ראש מקלחת הוא משהו שתשתמשו בו מדי יום, לכן כדאי להקדיש זמן לבחירה של דגם שיתאים לכם מבחינת המראה שלו, העוצמה והזרם המתאימים ביותר עבורכם.

שאלות ותשובות על ראש מקלחת מומלץ

איך מתקינים ראש מקלחת?

התקנת ראש מקלחת אפשר לבצע עצמאית בצורה פשוטה. דרושים לכם רק מפתח צינורות, מגבת או מטלית.

 

את ראש המקלחת הישן מייצבים ומסובבים נגד כיוון השעון עד להוצאתו. אם קשה לכם לעשות זאת ידנית אפשר להיעזר במפתח צינורות. אחר כך מנקים בעזרת מטלית או מגבת שאריות מראש המקלחת הישן ומייבשים מים שנשארו.

 

כשמקום ההברגה נקי ויבש, מרכיבים את ראש המקלחת החדש בסיבוב עם כיוון השעון. בסיום הפעולה, פתחו את המים ותנו להם לזרום לדקה או שתיים, כדי לוודא שהכל תקין.

האם יש עדיפות לראש ידני או מקובע?

בחירה בראש מקלחת ידני או מקובע היא עניין של העדפה אישית ונתונה לשיקולכם. יש כאלו שאוהבים ראש מקלחת ידני שאפשר לאחוז בו ולהעביר אותו על הגוף. אחרים מעדיפים דוש מקובע ורחב כזה שעוטף אתכם בזרם מים.

 

כדאי לקחת בחשבון שראש מקלחת ידני כולל בדרך כלל גומיות וחלקי פלסטיק, שעם הזמן עלולים להישחק ודורשים החלפה בתדירות גבוהה יותר של ראש המקלחת.

האם יש משמעות לצורת ראש המקלחת?

בעבר ראש מקלחת הגיע בצורה די אחידה ועגולה, עם סוג של מתג שמזיזים ימינה או שמאלה כדי לשנות מזרם בעוצמה מלאה לזרם ממוקד. כיום יש ראשי מקלחת דקים יותר ופחות, בצורה עגולה ורחבה או מרובעת ורחבה.

 

הצורה של ראש המקלחת משפיעה בעיקר על פיזור זרם המים וככל ששטח הפנים רחב יותר, כך גם הזרימה מכסה יותר שטח. בנוסף זו בחירה עיצובית בין ראש בצורה מרובעת לעגולה ואלו עיקר ההבדלים ביניהם.

האם יש עדיפות למצב הפעלה אחד או יותר?

ראש מקלחת עם כמה מצבי הפעלה שונים מאפשר לכם בעיקר להתאים את עוצמת וכיוון זרימת המים המועדפים עליכם.

 

היבט נוסף הוא שראש מקלחת עם כמה מצבים יכול לאפשר שימוש במצב של זרם חלש, שהוא חסכוני יותר מבחינת צריכת מים.

 

מנגד, מקלחת עם ראש מקלחת בעל מצב אחד אבל כזה בקוטר רחב עם זרם עוצמתי ופריסה רחבה, מאפשר מקלחת מספקת בזמן קצר, כך שצריכת המים מתקזזת. לכן מדובר בעיקר בהעדפה אישית.