טרמפולינה: סקירת 3 טרמפולינות מומלצות לחצר [2024] | Finder – אל תקנו סתם

היתרונות שבקפיצה על הטרמפולינה נוגעים לכל הגילים, לא רק לילדים. הקפיצה בטרמפולינה מחזקת את מפרקי הברכיים, היא תורמת לפעילות ספורטיבית בריאה שמחזקת את השירים ואת היציבות – לפניכם הטרמפולינות המומלצות ביותר.

icon pos_1

ניתחנו

17 סקירות

ו-

73 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על טרמפולינות לחצר מומלצות

בימים בהם רובנו נמצאים בבית ומחפשים אטרקציות חדשות בבית כדי להעביר את זמנם של הילדים, הטרמפולינה עשויה להיות הישועה שחיפשתם. היא מוציאה את הילדים מהבית, גורמת להנאה רבה תוך כדי לקיחת חלק בפעילות גופנית מתישה ובריאה. לפניכם הטרמפולינות הטובות ביותר שתוכלו לקנות היום בשוק.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

הטרמפולינה המודרנית כמו שאנחנו מכירים אותה היום קיימת כבר למעלה מ-  80 שנים, וכמו כל מוצר שקיים בשוק, גם היא עברה התפתחות והשתפרה מאוד עם השנים ועם הקידמה הטכנולוגית.

 

אם פעם טרמפולינות שימשו העיקר את המתעמלים באולימפיאדה, היום ניתן למצוא טרמפולינה כמעט בכל בית. בין אם מדובר בטרמפולינה קטנה שיכולה להיכנס לתוך הבית או בכזאת  לחצר, היום אפשר למצוא פתרון לכל מצב.

 

הצורה המוכרת והנפוצה ביותר של הטרמפולינה כיום היא עגולה אך ניתן למצוא טרמפולינות גם בצורות אחרות ובכל ניתן למצוא פתרון למצבים שונים בהם הצורה העגולה מהווה בעיה. ככלל, ככל שהטרמפולינה גדולה יותר היא תהיה גם בטוחה ומאובטחת יותר, אך גם במקרה הזה, חברות רבות מספקות פתרון בטוח ומהנה גם עבור מי שאין לו מקום בחצר לטרמפולינה ענקית.

 

רוב רובן של הטרמפולינות כיום מגיעות עם מערכת קפיצים, וכלל שהן יהיו גדולות יותר כך כמות הקפיצים וגמישות משטח הקפיצה יהיו גדולים יותר. בטרם תרכשו את הטרמפולינה שלכם לחצר, כדאי מאוד שתגדירו מה התקציב שאתם מוכנים להוציא על המתקן הקפיצי והמהנה הזה. טווח המחירים גדול מאוד והוא יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים, כך שכדאי מאוד לדעת לקראת מה אתם הולכים (או קופצים).

בנוסף, שימו לב לרשת ההגנה המגיעה עם הטרמפולינה. רשת ההגנה נועדה כדי למנוע נפילות וחבלות וחשוב שתהיה חזקה, מהודקת ובטיחותית. כדי לעזור לכם להחליט מה הטרמפולינה הטובה ביותר עבורכם, הכנו לכם רשימה של הטרמפולינות לחצר המומלצות ביותר.

לוגו של הסקירה

ללא קפיצים: טרמפולינה Springfree

חברת Springfree היא חברת הטרמפולינות הבטוחה ביותר, והייחודיות שלה היא בטרמפולינה ללא קפיצים שמעלה את רמת הבטיחות של הטרמפולינה.

טרמפולינה Springfree

4.5 15

מתאימה למי שמוכן להוציא סכום לא מבוטל על טרמפולינה לחצר

יתרונות

אין קפיצים, אין מתכות ליד אזור הקפיצה, רשת ההגנה מחוברת למשטח הקפיצה

חסרונות

יקרה מאוד

קנה עכשיו ב- יגל
קנה עכשיו ב- גיל ספורט
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price
גדולה
קנה עכשיו ב- AZRIELI

Springfree משתמשת בעיצוב ייחודי ללא קפיצים כדי לחסל את האזורים הבעייתיים שהופכים את הטרמפולינות למסוכנות, והרשת מתחברת למשטח הקפיצה כדי למנוע מהילדים ליפול מהקצה. הטרמפולינה עצמה כבדה מאוד וקשה מאוד להזיז אותה, יש לה הרבה מוטות תומכים, וגמישות בד הקפיצה מעולה ומאפשר קפצה מעולה.

 

אתם תתפלאו, אבל טרמפולינות ללא קפיצים עדיין יכולות להיות קופצניות להפליא. בקוטר של 3 מטרים (10 פיט) , יהיה לילד שלכם הרבה מאוד מרחב לקפץ ולהתגלגל בפנים. רק תזכרו, כדי ליהנות מכל הטוב שיש לטרמפולינה של Springfree להציע, אתם תצטרכו להיפרד מכמה אלפי שקלים. היא יקרה מאוד, אבל אם יש לכם את התקציב לכך, הילד שלכם בהחלט יודה לכם על כך, ואתם תוכלו לשבת בחצר או בגינה ולשתות את כוס הקפה שלכם בכיף, מבלי לדאוג לבטיחות שלו פנים, Springfree עשתה זאת בשבילכם.

לוגו של הסקירה

בעיצוב שונה: טרמפולינה מלבנית JUMPKING

JUMPKING מציעה טרמפולינה שונה בעיצוב שלה מהצורה העגולה והמוכרת. הטרמפולינה המלבנית מרווחת מאוד עם משטח קפיצה גמיש במיוחד.

טרמפולינה מלבנית JUMPKING

4.5 15

מתאימה למי שמחפש טרמפולינות בעיצוב מיוחד

יתרונות

משטח קפיצה גדול במיוחד, מגיעה בגדלים שונים

חסרונות

הרכבת הטרמפולינה מעט מורכבת ודורשת כלים מיוחדים, יקרה

קנה עכשיו ב- everest-sport
קנה עכשיו ב- slimprice
קנה עכשיו ב- City Deal

הטרמפולינה המלבנית של JumpKing מרווחת, בעלת משטח קפיצה עם גמישות גבוהה, פלדה מגולוונת עמידה בפני חלודה, ותפר רוכסן שנפתח רק אמצע הדרך – בניגוד לתפר בטרמפולינות רבות אחרות – להגברת הבטיחות. תוכלו למצוא את הדגם הזה בגדלים שונים, כך שתוכלו התאים אותה לגודל החצר (5.1 X 3.6 / 3.6 X 2.4 / 3.0 X 4.3). אמנם הטרמפולינה לא מהזולות בשוק, אבל אם אתם אוהבים עיצובים מיוחדים, ומחיר הטרמפולינה עומד בתקציב שלכם, הילדים שלכם ישמחו לאחת כזו בחצר. קחו בחשבון שאם תרצו גם שירות התקנה, השירות כרוך בתשלום.

לוגו של הסקירה

הגדולה ביותר: טרמפולינה 4.6 מטר( 15 פיט) URBAN JUMP

אם יש לכם הרבה מקום בחצר ואתם רוצים לפנק את הילדים בטרמפולינה שהם יוכלו לשחק בה עם כמה חברים ביחד, אתם לא תטעו אם תבחרו בטרמפולינה הזו של  URBAN JUMP.

טרמפולינה 4.6 מטר( 15 פיט) URBAN JUMP

4.5 15

מתאימה למי שמחפש טרמפולינה לילדים ומבוגרים כאחד

יתרונות

משטח קפיצה גדול, יכולת נשיאה עד 150 ק"ג

חסרונות

גדולה מאוד, מתאימה רק לחצרות גדולים

קנה עכשיו ב- city sport
קנה עכשיו ב- רוקי ספורט

הטרמפולינה של  URBAN JUMP עברה את כל בדיקות הבטיחות המחמירות ביותר ועומדת בתקנים המחמירים ביותר. היא בטיחותיות ביותר לשימוש ילדים ומבוגרים כאחד. עם יכולת נשיאה מקסימלית של 150 ק"ג. המוטות מפלדה מגולוונת ומתוכננות לאחיזה חזקה ובטוחה. העמודים עליהם נתלית הרשת מגיעים עד הרצפה ונותנים חיזוק ויציבות נוספת לטרמפולינה. משטח קפיצה המחובר באמצעות 100 יחידות של קפיצים מעניק חוויית קפיצה מהנה. רשת ההגנה בגובה של 90 ס"מ מתאימה לשימוש ובטיחותית לשימוש גם למבוגרים. מומלץ להתקין את הטרמפולינה על משטח ישר ויציב לשימוש יעיל ומיטבי.

לוגו של הסקירה

הקטנה ביותר: טרמפולינה 1.8 מטר (6 פיט) General Fitness Olympic

מכירים את המשפט "דברים טובים באים באריזות קטנות"? זה בדיוק המקרה כשמדובר בטרמפולינה הזו של General Fitness Olympic.

טרמפולינה 1.8 מטר (6 פיט) General Fitness Olympic

4.5 15

מתאימה לבעלי חצר קטנה שממש רוצים לאפשר לילדים לקפוץ

יתרונות

זולה, עמידה מפני פגעי מזג האוויר

חסרונות

תתאים לילד אחד (אולי 2 קטנים)

קנה עכשיו ב- אולסייל
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- sale center

העובדה שיש לכם חצר קטנה לא אומרת שאתם צריכים לוותר על הכיף שבטרמפולינה. הטרמפולינה של General Fitness Olympic  אמנם קטנה, רק 1.8 מטרים, אבל לא פחות טובה מכל האחרות ברשימה. השלדה שלה עשויה פלדה מגולוונת ופנים השלדה מצופה בחומר העמיד בפני קורוזיה וחלודה, מה שהופך אותה לעמידה לכל תנאי מזג האוויר.

 

היא אמנם תתאים רק לילד אחד או אולי 2 קטנים, אבל היא מפתיעה ביכולת הנשיאה שלה, היא יכולה לשאת עד 150 ק"ג, ולכן היא חזקה ועמידה במיוחד.  משטח הקפיצה עשוי בתפירה מחוזקת של שתי וערב להגברת העמידות בזמן הקפיצות, ועשוי מחומר שעמיד בפני קרני UV. בנוסף לכל זה, הטרמפולינה הזו זולה מטרמפולינות דומות גדולות יותר, כך שהיא יכולה להתאים גם למי שמחפש טרמפולינה בתקציב נמוך. אל תהססו לרכוש אחת כזאת. אז אם החצר שלכם לא מאפשר טרמפולינה גדולה, זו בהחלט יכולה להיות פתרון.

לוגו של הסקירה

טרמפולינה עם מתקן כדורסל: Skywalker Jump N’ Dunk

לפעמים קפיצה בטרמפולינה יכולה להתחיל לשעמם. בשביל זה יש את ה- Skywalker Jump N’ Dunk, שמגיעה עם מתקן כדורסל שיעסיק את הקטנים שלכם ליותר זמן.

Skywalker Jump N’ Dunk

4.5 15

מתאים לילדים שאוהבים כדורסל ומחפשים אטרקציה נוספת בטרמפולינה

יתרונות

רשת היקפית חזקה, הרכבה קלה ופשוטה, עמידה וחזקה במיוחד

חסרונות

משקל מקסימלי נמוך ביחס לגודל

מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Amazon

דגם ה – Jump N’ Dunk הוא הדגם הפופולרי ביותר של חברת Skywalker. מעבר לכיף של הקפיצה בטרמפולינה היא מספקת גם שעות של משחק כדורסל. ילדים נהנים מהטריקים הקפיצות והקליעות שהם יכולים לעשות תוך כדי המחק בטרמפולינה, ולרגע אחד מרגישים כמו גדולי שחקני הכדורסל. הדגם הזה גדול מאוד ובקוטר של 4.5 מטר יהיה לילדים שלכם מרחב מספיק גדול כדי לבצע תרגילי אקרובטיקה. הבעיה היא שמשקל הנשיאה המירבי שלה נמוך ביחד לגודל ועומד על מקסימום של 90 ק"ג. למרות שזה לא מספיק לאנשים מבוגרים, שניים ואפילו שלושה ילדים יכולים לשחק בפנים בחופשיות. שלד הטרמפולינה עשוי פלדה מגולוונת שעוזרת לשמירה מפני מפגיעות מזג האוויר. אז אם יש לכם מספיק מקום בחצר שלכם תהיו בטוחים שהילדים שלכם ייהנו לקפץ ולקלוע לסל בטרמפולינה הזו.

לוגו של הסקירה

דגש על בטיחות: טרמפולינה ROUND TRAMPOLINE קוטר 1.40

טרמפולינת ROUND TRAMPOLINE היא טרמפולינה ששמה דגש על בטיחות. כל מרכיב ומרכיב בה עבר מבחן בטיחות נוקשה, אשר מבטיח קפיצה בטוחה ומהנה. טרמפולינה קומפקטית לילדים קטנים.

ROUND TRAMPOLINE

4.5 15

טרמפולינה קטנה, בטוחה וקומפקטית המתאימה לילדים קטנים

יתרונות

בטוחה, עמידה, קומפקטית, זולה.

חסרונות

לא מתאימה לילדים גדולים או מבוגרים.

קנה עכשיו ב- STOCK ONLINE
קנה עכשיו ב- clicktoy

טרמפולינת ROUND TRAMPOLINE היא טרמפולינה איכותית וייחודית, שפונה לקהל צעיר במיוחד, ולכן היא גם זולה ביחס לטרמפולינות אחרות המיועדות לילדים גדולים יותר. היא בסך הכל בקוטר של 1.40, והיא מתאימה לילדים קטנים, אם כי לא לילדים גדולים יותר, ולבטח לא למבוגרים. הטרמפולינה עברה את כל מבחני הבטיחות הרלוונטיים למרכיבים שלה, במה שמעניק הרבה מאוד שקט להורים. גם השלדה, גם המשטח וגם הקפיצים הם בטוחים לשימוש אינטנסיבי עבור ילדים בגילאים המתאימים.

 

השלדה עשויה מפלדה מגולוונת העמידה לכל מזג אוויר, ולפיכך, אפשר להרכיב אותה בחצר או בכל שטח הפתוח לאוויר השמיים. פנים השלדה מצופה בחומר עמיד בפני חלודה וקורוזיה, כך שהעמידות משחקת פה תפקיד מרכזי. המסגרת יציבה וללא שום סכנה של שבירה או התעקמות, ויכולת הנשיאה של המתקן הוא כ-25 ק"ג. כלומר ילדים עד כיתה ג' או ד', או 2 עד 3 פעוטות בגיל שנתיים. משטח הקפיצה תוכנן בקפידה והוא תפור שתי וערב למניעת קריעות, והמשטח אף עמיד בפני נזקי השמש. גם רשת הבטחון היא איכותית ועברה מבחני בטיחות קפדניים.