בדיקת הריון ביתית: סקירת 5 בדיקות היריון אמינות ביותר ב2024 | Finder

בדיקת הריון ביתית מעניקה לנשים את היכולת לאבחן הריון בשלב מוקדם, בדיסקרטיות וללא התערבות רופא.

icon pos_1

ניתחנו

15 סקירות

ו-

386 ביקורות

בתחום

בריאות ויופי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על בדיקת הריון ביתית

השאלה "האם אני בהריון?" מלווה ברגשות עזים, מתקווה והתרגשות, עד לחרדה וחוסר אונים, וכל רגש שביניהן, ולפעמים, כל הרגשות ביחד. לא משנה מה התוצאה לה אתן מקוות, בדיקת הריון מדויקת תעזור לכן לגלות את התשובה לאחת השאלות החשובות ביותר שתשאלו את עצמכן. לפניכן בדיקות ההריון הביתיות הטובות ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

כמה עובדות על בדיקות הריון ביתיות

 

בדיקות הריון ביתיות מחפשות ומזהות את הורמון HCG אשר מופרש בתחילת ההריון. רמות ההורמון קטנות מאוד בהתחלה, וגדלות עם הזמן, מה שאומר שככל שעוברים הימים, התוצאות יהיו מדויקות יותר.

 

הציפייה קשה לכן מדי? תוכלו לקנות את אחת הערכות המסוגלות לאבחן הריון עוד לפני האיחור במחזור. אם טרם הגיע מועד המחזור, חשוב שהבדיקה תעשה עם השתן הראשון של הבוקר, מאחר והוא המרוכז ביותר.

 

קראו את ההוראות המצורפות לבדיקה לפני לקיחתה. שימו לב שקיימות בדיקות המראות את התוצאה לאחר 20 שניות בלבד, בזמן שאחרות דורשות המתנה של כמה דקות לקבלת תשובה.

 

בכל מקרה של ספק, ביקור אצל רופא הנשים שלך, ובדיקת דם יעניקו לך תשובה חד משמעית.

לוגו של הסקירה

משוכללת וקלה לפענוח - בדיקת הריון דיגיטלית Clearblue

קו אחד? שני קווים? קו מקווקו? אם אתן מכירות את ההרגשה הלא כך-כך נעימה של לבהות בבדיקת הריון ולנסות להבין מה בעצם התוצאה, אנחנו בטוחים שתשמחו לשמוע על ערכת Clearblue הדיגיטלית. היא לא דורשת מכן לחכות להופעת קווים ולנסות לפענח מה בעצם אתן רואות.

בדיקת הריון דיגיטלית Clearblue

4.5 15

תשובה חד משמעית עוד לפני האיחור בווסת

יתרונות

תצוגה קלה לקריאה, טיימר הסופר את הזמן עד לקבלת התשובה, מדויקת גם לפני האיחור במחזור

חסרונות

מחיר גבוה, אם אתן עוברות טיפולים הורמונליים הבדיקה לא אמינה

קנה עכשיו ב- סופר פארם אונליין
קנה עכשיו ב- BE פארם
קנה עכשיו ב- מדי-פארם

במקום הקווים המופיעים לאט לאט ברוב בדיקות ההריון, הבדיקה הזו מראה את התוצאות בכתב. יש לה גם טיימר שמראה את זמן הבדיקה ומיידע אתכן כאשר התוצאות מתקבלות. אך למרות שזו בדיקת ההריון הדיגיטלית הטובה ביותר בשוק, שימו לב שטיפולים הורמונליים, כגון תרופות לטיפול בתסמונת השחלות הפוליציסטיות (PCOS) וטיפולי פוריות, עלולים לשבש את הבדיקה ולתת תוצאה שגוייה. תוכלו לבצע את הבדיקה ארבעה ואפילו חמישה ימים לפני האיחור במחזור, אך כמו כל בדיקת הריון, התוצאה מדויקת יותר ככל שעובר יותר זמן.

לוגו של הסקירה

לנשים עם ווסת לא סדירה - ערכת Easy@Home

לפעמים, להיכנס להריון זה לא הדבר הפשוט ביותר בעולם, וצריך יותר מאשר כוס יין ודיסק של בארי וויט. אם אתן עוקבות אחרי הביוץ, בכוונה להיכנס להריון, חברת Easy@Home מציעה לכן ערכה חדשנית ומתקדמת, הכוללת בדיקות ביוץ ובדיקת הריון, כדי שתוכלו להרגיש בשליטה לאורך כל התהליך.

ערכת Easy@Home

4.5 15

בת הלוויה המושלמת עבור כל אישה שמנסה להיכנס להריון

יתרונות

בדיקות ביוץ והריון רבות, קלות לשימוש ולפענוח, אפליקציה חינמית בסמארטפון

חסרונות

הבדיקה לוקחת כמה דקות

קנה עכשיו ב- Amazon

עם 50 בדיקות ביוץ ו-20 בדיקות הריון, הערכה הזאת תאפשר לכן לעקוב בדקדוק אחר כמה מחזורי ביוץ. היא יעילה במיוחד עבור נשים הסובלות מתסמונת השחלות הפוליציסטיות, חוסר איזון הורמונלי, בעיות בבלוטת התריס, ולכל מי שהמחזור החודשי שלה אינו סדיר. הערכה הזאת תעניק לכן מידע יום-יומי על השינויים ההורמונליים בגופכן, ותעזור לכן לדעת בדיוק מתי אתן בשיא הפוריות. עם אפליקציית Easy@Home, תוכלו לעקוב אחר התהליך וההתקדמות דרך הסמארטפון. בדיקת ההריון בעלת 95% דיוק עד חמישה ימים לפני האיחור במחזור ו-99% דיוק מהיום הראשון של האיחור.

לוגו של הסקירה

פופולרית ואמינה - מקלון הזהב (After 10) מבית מעבדות ZER

אם ברגע שעולה במוחך השאלה "כן או לא?", את רואה בדמיונך ערכה ורודה עם אותיות זהובות, את לא לבד. מקלון הזהב הוא בדיקת הריון ביתית אמינה במחיר נוח, עם רגישות גבוהה ורמת דיוק של 99%. בהשוואת איכות שנערכה בגרמניה, הערכה הזו זכתה במקום הראשון.

מקלון הזהב (After 10) מבית מעבדות ZER

4.5 15

המקל האמין שמוכר כמעט לכל אישה בגיל הפוריות

יתרונות

מחיר טוב ותוצאות אמינות

חסרונות

עדיפה לשימוש לאחר האיחור בווסת

בדיקה אחת
קנה עכשיו ב- BE פארם
2 בדיקות
קנה עכשיו ב- BE פארם
בדיקה אחת
קנה עכשיו ב- בלה
2 בדיקות
קנה עכשיו ב- מדי-פארם

מעבדות ZER הוקמו בשנת 1975, כשמטרתם העיקרית היא להעניק לקהל הישראלי בדיקות חדשניות ומתקדמות לגילוי מוקדם של מומים בעובר. אך למרות שהם עוסקים בעיקר בבדיקות סקר ואבחון גנטי, הם גם יצרו את אחת מבדיקות ההריון הביתיות האהובות בישראל. תוכלו למצוא אותה באריזות של שתי בדיקות, או לקנות ערכת בדיקה אחת.

לוגו של הסקירה

ערכה לבדיקות ביוץ והריון - Senso Test מבית Perrigo

כל חודש, ביצית משתחררת מהשחלה לתוך החצוצרה, ומספקת לכן חלון הזדמנויות של כשתי יממות להפריה. בדיקת ביוץ תעזור לכן לגלות מתי מגיע חלון ההזדמנויות, דבר המעלה את הסיכויים שלכן להיכנס להריון.

Senso Test מבית Perrigo

4.5 15

עם ערכת הביוץ ובדיקת ההריון הזו, תדעו איפה אתן עומדות בכל זמן בחודש

יתרונות

גם בדיקות ביוץ וגם בדיקת הריון

חסרונות

רק בדיקת הריון אחת (לעומת כמות בדיקות ביוץ המספיקה ל-5 חודשים)

קנה עכשיו ב- סופר פארם אונליין
קנה עכשיו ב- מדי-פארם
קנה עכשיו ב- BE פארם

הערכה הזו של סנסו טסט מגיעה עם עשרים בדיקות ביוץ, האמורות להספיק לחמישה חודשים, ובדיקת הריון אחת. בדיקת ההריון של חברת סנסו טסט מתקדמת ומדויקת במיוחד, והיא מסוגלת לתת תשובה עד ארבעה ימים לפני האיחור במחזור. כמובן שהערכה עולה יותר מערכות ללא בדיקות ביוץ, ואם אתן מחפשות בדיקת הריון בלבד, תוכלו למצוא את בדיקת Senso Test Ultra גם באריזה נפרדת.

לוגו של הסקירה

לפני האיחור במחזור - בדיקת 4B4 מבית ELULMED

עדיין לא הגיע מועד הווסת שלך, אבל את מרגישה שונה? עם בדיקת 4B4 את לא צריכה לחכות לאיחור, את יכולה לבדוק ברגע שאת מרגישה לא בטוחה.

בדיקת 4B4 מבית ELULMED

4.5 15

בדיקה נהדרת למי שלא יכולה לחכות

יתרונות

מספקת תשובה מדויקת לפני האיחור בווסת

חסרונות

הבדיקה לוקחת כמה דקות

קנה עכשיו ב- מדי-פארם
קנה עכשיו ב- O פארם

חברת Elulmed בטוחה כל כך ביכולות של הערכה הזו, עד שהיא נתנה לה שם שמשמעותו "ארבעה ימים לפני". זו אמורה להיות ערכה מדויקת במיוחד, בעלת רגישות גבוהה מאוד, והיא מסוגלת לספק תשובה לשאלה החשובה עד ארבעה ימים לפני האיחור במחזור.